Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    82 órája gyűröm a Xenoblade 2-öt. Nagyon rég játszottam olyan játékkal, amit egyszerre lehet lelkendezve imádni, meg gyűlölni és a pokolba kívánni a fejlesztőket.

    Az ólban hájend' vas is akad, meg XSX, PS5, de mégis gondolkodás nélkül azt mondom, hogy kellemes a játék külleme (mondjuk a néha 15 frame az nem annyira). A zenék egyszerűen pazarok. A szinkron szinte minden karinál perfekt, nagyon passzol a stílusukhoz. A történet csodás, megható, érzelmes, izgalmas, gyakran újra 12 évesnek érzem magam tőle.

    A karik nagyon nagyon szerethetők, sokkal jobban, mint az 1. részben... mélyek, jól kidolgozottak, érdekesek. A fő karik relatív hamar az ember szívéhez nőnek, élvezet látni minden egyes átvezetőt, vagy éppen olvasni a velük kapcsolatos sorokat. A párbeszédek jópofák, vagy éppen drámaiak, ezen a téren sincs kifogásom...

    De.

    Az, hogy kb. az 50. alkalommal esik meg, hogy kipotyog a levert enemyből a cucc a mélybe, ahonnan már nyilván felszedhetetlen, attól lassan kitépem mindegyik körmöm.

    Az, hogy elég rövid idő után eltűnik a loot a semmibe, az vállalhatatlan marhaság.

    Az, hogy bő 8-10 szinttel folyamatosan az adott régió mobjai felett vagyok, de mégis ez az idióta designer csak úgy keveri a kártyákat, hogy 30-40 szinttel nagyobb one hit killes mobokba is belefutok (dehogy futok, el akarok sunnyogni mellettük, de gyakran szarul sül el), vagy harc közben "beléjük csúszok", már vagy 30. alkalommal, attól rendre agyi katasztrófát élek át.

    Az, hogy rohadtul nem mondja a játék egyetlen szóval se, hogy hé te barom ez a küldi most nem teljesíthető, ne keresd azt az NPC-t mert éppen a fő történetben ott tartasz még órákig, hogy egyszerűen nem lehet, attól kedvem lenne anthraxos borítokot küldeni a fejlesztőknek.

    Az, hogy ebben az elcseszett menüben 1211. alkalommal be kell verekednem magam, hogy rápingeljek a blade lapjára, hogy megadja neki az amúgy már megadott skill fejlődést, hogyha egyetlen pl. water mastery hiányzik, akkor újra és újra blade-et kell cserélnem, attól lassan egy rozsdás csákányt vágok a térdembe. Ennyit menüben még soha nem voltam egyetlen játékban sem... több tucatnyi állandó baszkurálni való van benne, rettenet.

    Az, hogy a szintlépéshez mindig aludni kell, az főleg akkor a legröhejesebb, amikor eleve gyakran megesik, hogy a sztori szerint egy táborban/kocsmában/szállón ébredsz.

    Az, hogyha leversz adott helyen 22 mobot, de van egy olyan cutscene, ahol a karik közlik, hogy "Jaj de jó, de érdekes ez a hely, ugye?", majd visszakapod az irányítást és újra u.o. van az összes enemy, arra már szavaim sincsenek.

    Az, hogy ennél a térképnél és iránytűnél bénábbat soha életemben nem láttam, az már csak hab a tortán. (Az külön agyrém, amikor az irányítű fő és melléküldit is mutat és nem látod egyiket a másiktól, mert takarja -.-)

    A 3. is ilyen? Mondjátok, hogy az sokat fejlődött ezen a téren :(

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák