Hirdetés
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: A végtelenbe...
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#8130
üzenetére
kösz az infót.
Az autók új osztályokba sorolása nagyon pozitív, de ehhez még egy plusz infó tartozik, aminek én pl nagyon örülök. Az autók újratuningolása megy tovább, ezek kisebb újítások a régen kalibrált autókon. Emellett lesz még egy hangolás a leendő osztályok megjelenésekor. Nem kéne sok ész, és a nitróval ha babrálnának, akkor jobb lenne. De hoppá, akkor a világranglista jelenlegi állása örökké tartana... Szóval ha nagy változás lesz, akkor a ranglistát nullázni kell. Remélem, így lesz, mert én pl tudok javítani magamon május hónapban, de pár nemzetközi nagykirály meg nem tud... Érdekes. Minden javítást igen várok. -
tutuhawer
őstag
aki szeretne skyline-t komoly tuningokkal tesztelgetni, az most tud írni a játékban, meglátjuk, akarunk-e groupban menni pár futamot
-
tutuhawer
őstag
válasz
Beeerka
#8104
üzenetére
a toyota suprámmal mindenképpen versenyeznünk kell majd a napokban... Szervezkedek pár pro tuningolt skyline-futamot, és én nem jövök az R34-gyel, mindenki más igen. Bennem lehet a hiba, de ez kutyafasza, minimálisan hozzányúltak,de a többi nissan jobb. 350z, r32, a toyota supra is, impreza hatchback , rx7, rx7 rz, nem sorolom tovább. Én el vagyok keseredve
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri
#8102
üzenetére
hát épp ez az... holnaptól más világ lesz.
-
tutuhawer
őstag
Valaki lesz fenn éjjel 2 után, hogy kipróbálja a Skyline-t?
-
tutuhawer
őstag
támogatom az ötletet, meg még néhány klasszikus rally autót is szívesen vennék. Utcai versenyzős játék, de az utcán ezek is elférnek szerintem:
[fiat 131 abarth]
vagy egy kultúráltan tuningolt ilyen:
[Ford escort MK II] -
tutuhawer
őstag
szereted avagy sem? Szeretnéd-e vezetni avagy sem? Szeretem a Nissant, a Lotust pedig nem? Így van. Nissant veszek, bármibe kerül, Nissanokkal versenyzem, akárhogyan is mennek. Nekem nincs pénzem autóra, legalább itt azzal mehetek, amivel szeretnék és jó menni. Ha az új autók közt neked van ilyen, akkor nincs kérdés.
Úgyis tudtad, hogy ez a válasz... A kérdésed akkor jó, ha van A és B autó, amit szeretnél, és megkérdezed, hogy mégis milyenek, mihez hasonlíthatók, hogyan mennek stb. Azt megmondani, hogy ez vagy az a jobb, ezért vedd meg azt - nem szabad.szerk: az Audit és a BMW-t is szeretem, látható is
-
tutuhawer
őstag
van ilyen néha, hogy nem látod az ellenfelet. Ilyenkor kell jól menni, nem zavar a csávó, és azt kell tudnod, hogy könnyen lehet, hogy ő meg lát téged. Akár lát ő, akár nem, te nyomd a maximumot powerupokkal is, és akkor nem ér meglepetés. Lepődjön meg ő, nem?
Az ismerőseim Pro tuned szenzációsan működő, tuttifrutti hiperszuper autókkal is foglalkoznak, és meg-megbontják ultra cuccokkal is, az eredmény az, hogy nem olyan rossz az ultra cucc azért..
Én is beépítem azt az egy 009-es zöld féket a Nissan Skyline-ba, remélem, picit jobb lesz. Mystery packot 1 millió értékben én is elnyomtam, de semmi komoly ezen az oldalon se esett. -
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan
#8029
üzenetére
érdekes ez a Winamp-téma. Nekem sosem volt lagg, szaggatás, akadás a Winamp mellett. De adódik a kérdés, hogy gyorsabb lennék nélküle? Nem szívesen váltanám le egyébként, a gyorsbillentyűkről játék közben is tudom irányítani, hozzászoktam.
-
-
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan
#8014
üzenetére
gratulálok, bátyja, remek cucc. Nézem, nézem, hogy miféle pálya van a képen. Elég ciki, hogy nem ismertem meg a dover streetet. A savannah street amúgy meg nem nyerő, se pro tuned, se ultra nem esett, pedig napok óta ott megyek.

-
tutuhawer
őstag
CHEVY EL CAMINO, LOTUS ELISE, CHEVY CHEVELLE, BMW E46, LAMBO MURCIELAGO. Ez mind nyerő autó tud lenni, mert jók. Azoknak kell boost és a boostos autó, aki a világranglistára megy nagyon. A többieknek nem kell eltolódni a boostos autók irányába. Azt hiszem 2 db boostos japán autóm van. Nem kellett több a lengyel boost idején se. Ma meg simán hasítani tudok az el caminóval. Ha meg úgy döntenék, hogy szeretem a Lotust, azt is fel lehet építeni és lehet vele menni. Van autó, lehet menni velük, nincs ok panaszkodásra. Nagyon jók a felsorolt autók.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#7949
üzenetére
Ilyen medion motor nincs, de az ultra alkatrészekre esély azért van. A kérdés, hogy a százalék miatt megéri beépíteni vajon?
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#7946
üzenetére
köszi az infót, és máris adott a téma, hogy ezentúl gyakrabban lehet Pro alkatrészt nyerni??? Holnap biztosan megyek pár privátot az ügy érdekében. Nem bánnám, ha még a kalibrálás előtt elkészülne a Skyline-om. Valamelyik.
-
tutuhawer
őstag
ne kezdd ezt, kérlek. Ha jó játékpénzes kocsi kell, azt is megkapod, meg ha a Nissan R32-es kell, az is megvan. Érted, hogy mit nem értek? Miért baj, hogy nem elég jó a gép? Van másik... ja, hogy ez kell? Akkor máris megvehető, és nincs gond. Neked mégis gondod van, de mi a gondod?
-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
Szerintem a kanyarokban is marha jó a régi boss 302. Nem amiatt maradt le a srác, hanem a béna powerupozások miatt. A fülemre mondták továbbá, hoyg marha jó, nagyon komoly, és hajlamos vagyok elhinni. Mondom az érdekességet. mint BMW M3 E30 kedvelő, könnyen lehet, hogy nem is a BMW-t venném meg magamnak. Megevttem tesóm egyik kis profiljába és a hátsó lámpák nem tetszenek igazán. A nagy BMW-fanok annak idején a hangját is kritizálták, így azért már nem is ér annyit - nekem. Tök érdekes, hogy ennyi miatt meginogtam
-
tutuhawer
őstag
hoppá... az egyik videómat olyan faszán kijavította a youtube, hogy szar lett. Az ezüst színű Skyline-nal remegett a kép, most meg imbolyog... Zsír
-
tutuhawer
őstag
köszi, igyekszem ügyeskedni, és élvezem is a versenyt vele. Videóra is tudunk venni talán pár trükköt közösen, de ma teszteltem, egyelőre ugyanaz a helyzet, mint 20 éve. Vagy group vagy pedig felvétel készül. A hangkártyám szar. Kockának is ez van, és azt mondja, ez szar. SB Audigy 2 ZS 7.1 és egyszerűen nem tudom a vezérlőpultban se normálisan belőni... A group szar lesz mindig.
Majd meglátjuk, találkozunk jövő héten. Most meló van sajnos -
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan
#7887
üzenetére
mondjuk úgy, hogy bizony többen panaszkodtak hasonlóra, jól láttad. Nem elég, hogy alattomos helyen, ráadásul rámhúz néha, nekem ugrat, még láthatatlan. legalább nem mondhatjuk, hogy túl könnyű a játék, nem?

odébbb: Örülök, bátyja, hogy tetszik, de nem láttál mindent. A feltöltés után két nagyon trükkös pályán megmutatom, hogyan reagál az ugratásokra az R34-esem. Aki szereti a kocsit, az szeresse, mert van miért, remek úgynevezett all-around (mindenhol megállja a helyét) gép ez a játékban.A start ne tévesszen meg, a slingshot miatt olyan, amilyen. Egyébként gyenge 170-ig tudok perfekt startolni, úgyhogy a gyenge nitrót nem kell nekem bemutatni.
Várom a májusi javítást. -
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#7885
üzenetére
persze, http://www.youtube.com/tutuhawer

-
-
tutuhawer
őstag
válasz
sunny84
#7879
üzenetére
Reagálok egy témába vágó hozzászólással. tényleg megrohadtam, de csak sikerült hosszú szünet után új videót felvennem. Mindjárt kettőt is, 2 különböző autóval. Az egyik a Nissan Skyline GT-R (R34) V-Spec , a másik pedig Nissan Skyline GT-R (R34) V-Spec. Hamarosan fenn lesz mindkét videó. Egy szenzációs Dover Street specialista barátommal mentem sokat a pályán, és igyekeztem ellesni pár trükköt tőle...
szerk: a másodikat jó lassan tölti fel...
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#7875
üzenetére
Szép a cicifixed!
A szuperautók közül a kedvencem nekem a Bugatti Veyron - főleg, amikor a Nissan GT-R mögött kullog.
A toyo-mitsu-nissan felé húzok, az ilyen koenigseggek nekem nem tetszenek. A fenébe is, a Honda valahogy kimarad mindig, az valamiért nem fogott meg eddig, pedig tegnap több videót is néztem, ahogy Keiichi Tsuchiya hasít egy kiválóan optimalizált S2000-rel.
Bocs, Honda-fanok...
De azért barátság van? 
-
tutuhawer
őstag
Mondta Marc DeVellis, hogy szeretnék, ha lehetne a skillekkel(sofőrképeség) variálni, áttenni egy-egy pontot ide-oda. Ezt már marha régóta várjuk, reméltük, hogy nem az 50+ szinthez kötik. Most se tuti, sőt! Még mindig semmi konkrétum, csak szeretnék betenni a lehtőséget. Várunk rá, ennyi. Én pl nagyon szeretném , mert a +kör és a ready cooldown meg az eggyel hosszabb juggernaut nagyon jó lenne. Kb 6-7 sofőr pont rossze helyen van, és nem tudtam már javítani rajtuk.
A Mitsu Eclipse annyira nem jó? Ezt nem tudom megítélni, de olyan hú de rossz nem lehet. -
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#7863
üzenetére
Schumachernek lenni nem kell, elég egy hazai pálya. Nekem a route 55 és a gray point ez. Privátban nem megy olyan jól , de multiban már ügyesebb vagyok
Még ide tartozik, hogy van olyan pálya, ahol az Elise nagyon nagy király. Láttam akcióban, és jönnek autók ilyenek meg olyanok, de a 2 db T2-es Lotus stabilitása, útfekvése páratlan. Én pl felborítottam a Ford Escortot is ,mint a büdös bogarat. El is adtam.A CHevrolet El caminóval pedig lehet királykodni a hazai pályáinkon, mert marha jó. Kanyarodni is gyerekjáték vele. Szenzációsan precízen , magabiztosan megy. -
tutuhawer
őstag
válasz
-Rolika-
#7835
üzenetére
A Honda nem adta a nevét. És most minden nagy Honda-fanatikus leírhatja, hogy nem véletlenül nem adta a nevét a Honda egy ilyen játékhoz. Eddig... Ha minden igaz, akkor van egy hivatalos mese, miért nem, de akár üzleti okok is lehetnek. Mindegy is, felesleges spekulálni. Én azt tudom, hogy még ha nem 10/10 a játék, akkor is az a kategória, amiben a Honda nem engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg. De mégis, mert a Honda nagyon jól megy, igaz, a Toyota még jobb... Aki az NFL-meccsek közben ott van, az nem viccel. (Toyota Half Time Show) Mindegy is, nincs Honda, hivatalosan balesetmegelőzési okok miatt.
-
tutuhawer
őstag
a festés meg a szarozás nagy részét a két bátyám elintézi...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Nem mocskolom be a kezem, ha már ők ilyen ügyesek. A gép viszont szét van szedve otthon és a másik szobában sincs internet , úgyhogy esetleg szombaton ,de jövő héten már biztosan versenyzem. A gyémántokat meg már úgysem szedem össze. -
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#7796
üzenetére
Ez így szerintem nem igaz. Ha VDAVE hibái huzamosan előkerülő hibák, értsd majd' minden nap, akkor is először a saját gépén kell keresni a hibát. Ismerek laptopról, vagy mobilnetről játszó játékosokat, valaki torrentet is futtat a háttérben és ezek a panaszok egyediek. Ennyire nem szar a helyzet szerintem, csak van, amikor szarabb, instabilabb a rendszer, mint máskor
-
tutuhawer
őstag
elnézek ide, elnézek oda, és az autói 90%-a boostos. Nem az olcsó típusok, hanem mindendéle tuttifrutti. Amit nem értek, az az, hogy miért kell várni, hogy azon meglévő boostosok közül melyik lesz elérhető játékpénzért? Nem tökmindegy, hogy A vagy B érkezik? Hiszen Odebbb már mindegyik kedvencét megvette, mindet, amelyiket szerette volna, boostért a többségét, de sem A, sem B nem volt közte, és most azokat szeretné, mégpedig játékpénzért. Ha olyannyira érdekli, hogy hűha, most vajon érkezik A vagy B játékpénzért, akkor eddig hogy a fenébe nem vette meg boostért. Én megvettem mindent, amire vágytam boostért. Közte volt az M3 E92 is, mert én ezt a modellt nagyon szeretem. A lengyel boost előtt jogosan vártam 2010 óta, hogy jöjjön játékpénzért, de csak nem... Viszont amint lett egy kis lehetőségem, megvettem, és tovább már nem vártam rá, nem kérdeztem, hogy jön-e játékpénzért stb stb... Szóval a kérdésem áll, hogy aki az Isten faszát is megvette már, kétszer, az hogyan nem tudott megvenni valamit, amit már talán játékpénzért is érkezhetne vagy mifene... Ez csak nekem probléma, mert kicsit szőrszálhasogatónak érzem magam itt a fórumban... Csak én furcsállom?
szerk: most nem mondhatja Odebbb, hogy nem kap választ, mert kivesézzük a kérdését is.

szerk: most nyilván sok olvasónak úgy tűnhet , hogy egy kötekedő szemét vagyok, pedig nem... Be lehet hívni groupba, nem vagyok én olyan szemét. Most is csak rákérdezek a játék egyik legnagyobb rejtélyére. Sokmindent tudok már, de ezek a lélektani dolgok nekem nem tiszták
szerk: valamelyik autó többször is megvételre került. Azok helyett hogy nem lett megvéve az éppen most olyannyira játékpénzért várt gép?
Dr Csernus legyen a talpán, aki megmondja nekem. Figyelek -
tutuhawer
őstag
válasz
SQX_Barto
#7643
üzenetére
Értem. arra akartam kilyukadni, hogy nagyon óvatosan kell fejleszteni a karaktert, mert ahhoz hozzá tartozunk mi magunk is, és ez nem egy olyan játék, mint pl egy lövöldözős folytatás, nagyon sok dolgot újra kell tanulni, és mindig hittem, hogy TEsc nem annyira jó. Ezért írtam, hogy nyomj versenyt is. 2 autód van, azokkal lehet menni, ne a tuningcuccokkal fejlődj most, hanem a billentyűzet mögött nézd meg, hogy van-e még lehetőség előrelépni. Nem azért mondom, mert hú de okos vagyok. De mégis: azért mondom. Sok játékost láttam 50-es szinten sírni a chatben. Szerintem ajánlott most elveszíteni a vereségeink nagyját, később meg már scak a győzelem marad zömében. Az élvezetesebb privát versenyek miatt is jó a sok multiplayer verseny, tegnap tapasztaltam...
-
tutuhawer
őstag
válasz
SQX_Barto
#7640
üzenetére
óva intelek a team escape-től. Jó móka, néha jó is menni, ha élvezi az ember, akkor természetesen, de ha csak a reputáció miatt mennél oda, akkor én nem ajánlom. Fejlődős játék ez, persze, fejlődni kell, de a rep/Xp vagy szint az csak egy adat, a kezedbe nem kerül bele adat, ha nem mész versenyt. Naponta max 4-5 team escape-et megyek. Fontold meg, hogy megéri-e ott menni.
-
tutuhawer
őstag
válasz
noblem1983
#7589
üzenetére
szeritnem kanyarban nagyon jó, a Skyilne-nál erősebb és jobb. Nitró nélkül is kényelmesen 1:24-et mentem 2. körben a route 55-n, Skyline-nal meg még annyit nem mentem. A Toyo pedig kész sincsen még, szóval remek, biztató. Később még visszatérek, festegetek is rá kicsit
-
tutuhawer
őstag
meg lehet győzni engem is, hogy belépjek, a Toyota Supra pl. elég meggyőző érv, hogy induljak pár futamon
-
tutuhawer
őstag
pont erre nincs szükségem. Feflődök és tanulok, közben esélytelenül nyomom a powerupot, és nem a hibára, hanem szó szerint a bénázásra várok. Így nyomkodni a már 2010 óta vita tárgyát képező powerupokat nekem nem üzlet. Az Auto Club revolutionben legalább a gazdag spíler nem tud akkora előnyre szert tenni. Örülök, hogy el tudtam szakadni a Worldtől, régóta nézegettem, milyen új játékok vannak ingyen, és örülök, hogy SylarHUN belinkelte nekünk az ACR-t.
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri
#7537
üzenetére
te csinálsz rosszul valamit. A teljes képernyő is megy. gamepad jó, minden ok vele. futamjaim nem mind fagy le.
-
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#7534
üzenetére
hajrá , jó játékot
-
tutuhawer
őstag
válasz
Beeerka
#7532
üzenetére
Az auto club revolutiont játszom. Nagyon sok NFS Wolrdből érkezett barátom van ott, és a nyílt bétában játszunk. Nem rosszabb, mint a World, sőt: elképesztő módon örülök, hogy SylarHUN barátom belinkelte ide a hírt, hogy megy a játék. Már 30 barátom van, mind magyar és jó a játék. nagyon tetszik nekem. Semmi kedvem visszalépni most a Worldbe. lengyel boost vagy új autók meg mittudomén: kösz nem. Az ACR-ben állítólag hangyafasznyi különbségek vannak kategóriákon belül a fizetős és ingyenes autók közt. Ha meg feltuningolok egy autót, akkor az kész. Neked is ugyanaz van, és annyi. nincs civil, ütközés elvétve van, pár hiba még van, de a játékélmény nekem megéri, nagyon jó. Az nfs-s.com nálatok meghalt, óriási botrány van, így a Worldnek sok értelme nincs - nekem biztosan nem.
-
tutuhawer
őstag
Helóheló, kicsit félreteszem a játékot, nektek viszont jó versenyzést kívánok!
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#7505
üzenetére
Már többen írtuk odébbbb-nak, hogy igyekezzen odafigyelni a helyesírására, és megígérte, hogy jobban figyel. És jobban figyel. 1X egyeztettem(tünk) vele és pont. A következetességre jó , hogy felhívod a figyelmem, jár érte a piros pont, köszönöm.
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#7500
üzenetére
Még pont ide illik, hogy szerveztem hirtelen pár Nissan S15-ös futamot (csak jól tuningolt autókkal) és nem vallottam szégyent a trükkösen tuningolt Superzöld Silviámmal, ami 403-269-276 számokkal bír. Akinek van silviája, nézegesse, kérem, miket megy vele sok poweruppal a T1-es pályákon, kérem. Akinek van módja nitrózni, az akár single, akár multi futamon elnyomhatna párat, érdekel, a többiek optimális tuningja mit tud. Egyet tudok én: amint megkapom az új rugót, máris felkeresek pár silvia-sofőrt tesztvezetésre. (röhej, hogy 2010 augusztusi kezdés utána most állok neki versenyezni a Silviával)
-
tutuhawer
őstag
válasz
Dictator^
#7499
üzenetére
nem problémázni akarok, csak annak tűnik. Játék ide vagy oda, mittudomén satöbbi, nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy milyen fontos, hogy magyarul igyekezzünk írni, beszélni. Nem szent beszéd ez tőelm, mert egy senki vagyok csak, sok hibával, szarságokkal, de a magyar beszédre mindig figyeltem, az sose lehetett kérdés. Hibák jönnek-mennek, de ez nálam nem lehet hiba, ez fontos, minden más kijavítható. Lezárjuk, nincs probléma, tovább is lépek:
Szándékosan Nissan Silviával száguldok manapság, és szinte powerup nélkül nyerek vele sok futamot a 20-24 pályákon. Bárki szeretné abbahagyni az új boostos szuperkocsik miatt, azoknak mondom, hogy a tapasztalati pontot semmi se adhatja meg, csak a versenyek. Ha ez a kezünkben van, akkor nyert ügyünk van. Lehet száguldani pl. Nissan S15-tel. -
-
tutuhawer
őstag
válasz
Dictator^
#7481
üzenetére
ez a hiba eddig csak nálad jött elő ennyiszer. Elvétve volt nálunk, de hosszú távon nem.
aztán egy zárójeles mj: bizony néha kötekedek, de meg is tudom indokolni, vagy ha nem, akkor lehet belém kötni. Szóval: az ékezeteket én elnézem ,nem gond ez, én se mindig teszem fel, mert mire megtalálom a gombot, lemegy a Nap. De a fele magyar, fele angol szöveg undorító. Mindig azt mondom magamban, hogy lehet zászlókat lengetni, utcára menni, megfélemlíteni, jelszavakat mondani, de amíg a magyar nem magyarul beszél és ír, na persze helyesen...

-
tutuhawer
őstag
válasz
Norwich
#7480
üzenetére
Szerintem mindenkinek mások az igényei, nincs gond azzal, ha valaki annyit költött rá. Van egy ismerősöm, aki szimulátorból érkezett, és a fél világ használta az ő beállításait abban a játékban. PC-re nem volt éppen már aktív játék, amivel lehetett volna menni, és begurult ide, és habár jó drágán, de odatette magát. A kisgyerekek bizony nagyon sokan megvesznek mindent csak úgy, de az én ismerőseim között az ún. nagybefizetők meghatározott céllal vettek meg boostos dolgokat. 10 X 8 000 az 80 000 és kész is vagyunk. Valaki mondjuk 2010 dec. óta fizet be, az még több. Ők közel sem kisgyerekek, hanem felnőtt játékosok, akiknek ez egy szórakozás, amire költenek. Esetükben sokszor nem helytálló, hogy a csalók tönkreteszik a játékot, mert konkrétan van olyan ismerősöm is, aki a lobbiból a jelenlétével kilépteti a csalót, akivel már találkozott korábban. A jó eredményekért fizet be a többség - valaki meg maga se tudja, miért. Ilyen is van... főleg ilyen
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri
#7482
üzenetére
hát,ennyire nem mennék bele, mert a másik irodában is lehet, hogy kéne kombinálnom, és nem kell a balhé, de köszönöm a segítséget, a laptopon nem lesz youtube inkább.
Mindent megnyit, kivéve a youtube-ot. Az asztali gépen jó, erőltetem azt egér nélkül, megoldom ügyesen. -
tutuhawer
őstag
van egy céges laptopom, ami Dell típusú. Nem túl új, nem túl jó,de negteszi. 1 hibája van: a youtube-ot nem tudja nyitni se a fox, se az IE, se a chrome. Minden más oldal frankó, még a TCM is, de a tube-ot 404 hiba miatt nem nyitja meg. Ez miért van, mi ez a hiba? A válaszokat köszönöm.
-
tutuhawer
őstag
válasz
noblem1983
#7466
üzenetére
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a Toyota Supra és a Nissan R34 karrierje mikor indul a játékban. Mert amennyi problémán átesett ez a két gép, amióta bekerült.. A supra már 2010 novembere előtt is gyenge tapadásával tűnt ki, 1X javították nagyon, ilyen lett. A Skyline amikor bejött boostért, pár hétig jó volt, aztán kicsit visszavették: nem tapadt, a startnál kimaradt a 2. fokozat, a nitrója akkor se számított erősnek. Ez a kettő nem karrier, úgyhogy bizakodó vagyok, hogy a két kocsi hamarosan érkezik vissza speckó boostos változatban és akkor jóban leszünk
Így a T2-es pályákra nem is igazán megyek be, mert a lanciát nem igazán szeretem. Nem bánnám, ha valami videó jönne ezekről. Vagy a WRC Subarumat is variálhatnák, lenne végre valami karrierje annyi bohóckodás (motorhang és bodykit) után.
[impreza]
[Skyline] -
tutuhawer
őstag
válasz
MBazsee
#7444
üzenetére
Hány %-os teljesítmény?
Tudom überelni, amivel még egy kis lelkesedést is tudok hozzáadni. A mai munkaidőmet sikerült úgy beosztani, hogy keresgélhettem kicsit, vájkáltam a múltamban:
[2010-11-05]
[2010-11-24]
[2011-02-14]
[2011-02-25]
[2011-03-09]Jól látható, hol kezdtem a 002-es profilt és hol tértem vissza. Megnézheted, hogyan húzott ki a szarból 1 hét alatt a bérelhető BMW M3 GTR E46. Amint meglett a lóvé, márc 8-9-én már meg is vettem a Skyline-t és azóta is szeretem a játékot. Ha ebből nem szerzel egy kis erőt, akkor semmiből és tényleg elköszönünk tőled sajnos. Mindig van előre, még manapság, a boosttal teli időkben is. Nézd végig mindegyik linket, nem titkosak az adataink.
-
tutuhawer
őstag
válasz
sunny84
#7452
üzenetére
itt az a valaki, üdv. Egy nemzetközi nemtudomki kérdezte, hogy mi van, miért nulla, ugyanis kéne neki másik játékhoz a rangsor. Neki mondta az nfs-s.com adminja, az a senkiházi tetű, hogy mivel nem ment X ideje, nem küld automatikusan adatot az EA, és a SpeedAPI nem frissül stb. stb. Menjen egy single playert és újra jön az adat, jó a rangsor. Akit lenulláznak, azt is okkal teszik, de ha én rákérdezek egy adott esetre, nem tudnak értelmes választ adni, be is zártak emiatt egy egész fórumtémát több ezer hozzászólással. Az admin 2 hónapja sehol, mégis megmagyarázhatatlan nullázások, és újra rangsorolások történnek. Az nfsunlimited adminjának, DjStevanovicnak a profilját kitörölték, mert egy seggfej, szóval valami nem OK arrafelé, nem kell messzemenő következtetéseket levonni az nfs-s.com akcióiból. Ide tartozik, hogy emlékszem, Baller írta, hogy ha ő megy X időt, ami szenzációsan jó, akkor nincs az az Isten, hogy lenullázzák. De igen, és mondhatunk bármit, az lesz a válsz, hogy csinálj videót. De ha a skyline 2000 már nem a régi, akkor hogy csinálsz videót? Nem tudsz, és marad 0 a profil. Hondás barátodnak mondtam, hogy elhiszem, hogy tiszta és minden OK, de ha folyamatosan nyomkodja a WP and lyonson a bődületes időket, hiába teszem tűzbe érte a kezem, nem tudjuk visszahozni, ha nullázzák. Márpedig önkényesen lenulláznak és rangsorolnak, ezt látjuk. Indoklás pedig DELETE game vagy noob cheater vagy hasonlók
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#7440
üzenetére
A murcielago is lemaradt. Szenzációsan ugrat a gép, padlógázzal odateszem a legtöbb ugratóra. Sokan panaszkodnak, hogy megpördül néha. Állni kell a gázon, és akkor kihúz a szarból
Szerintem marha jó gép, és jöhet Toyota MR2 vagy kis BMW M3 is akár, meccseli őket a Murci. Ahogy a többit is, mert képes olyan időkre, ahol már kis túlzással nem számít az autó típusa. Ha képes a sofőr X időre a Lambóval, és az marha erős, akkor jöhet oda bármilyen autó - az ellenfélnek, sofőrnek is tudnia kell az időt meccselni, ami ugyebár marha erős. Az okoskodás lényege, hogy ha a pálya az enyém , akkor mindegy, hogy a jó autók közül a jobbat vagy a 2. legjobbat használom. Én a BMW M3 E92 GTS-t használom. Ennek a modellnek a nem olyan erős változata már 2010 óta bérelhető formában ott volt, és azóta szerettem volna vezetni. Aztán hozzámkerült a gép, megvehettem, széttuningoltam, mindhiába, és jött pár hétre rá a jóval komolyabb GTS változat. Én ezt a gépet hajtom, hiába Porsche és Mustang RTR-X is van előttem a világranglistán. -
tutuhawer
őstag
Azért az erős kijelentés, hogy az MP4 McLaren a legerősebb , mert az M3 E92 GTS nagyon komoly gép. Annyit tudok, hogy a McLarenes időim mindegyikénél gépészkedtem, hogy az úton maradjak, miközben őszintén szólva pár verseny alkatrésszel is, kevés nitróval, pár hibával - azaz kb félgőzzel - 200 körüli időt gurultam a BMW-vel a bristol and diamond és ironhorse and coast pályákon. Sima ügy lehet a nagyon Pro BMW-vel a top100-ba menni a kedvenc pályáinkon. Ott meg már hogy porsche, ford vagy Bmw vagy McLaren... tökmindegy. Játékpénzért meg a szenzációs stabilitás miatt a BMW E46-ot nyugodtan ajánlhatjuk, ajánljuk is mindig. A 959-es porsche talán kicsivel jobb időkre képes, de egy biztos: az aranykártyára mindig esélyesebbnek fogom tartani az E46-os BMW-t a nitró erőssége miatt. Az M3 E30 sok nitrót fogyaszt??? Háááát... Ha lenne egy olyan gépem, nyilván élvezet lenne vele mindig nitrózni, de biztosan nem szükségszerű, mert az az autó ebben a játékban hibátlan lett szinte. Elvileg 1 hibája van - mondta egy top100-ban száguldó magyar barátom - amit nem is a Miura tud meccselni, hanem a régi Boos Mustang. De hogy mi ez az 1 faktor... nem mondta meg. Szóval szerintem a Skyline-om pl több nitrót fogyaszt mindennél, a BMW E30 biztosan nem igényel annyit - de ha kell, hozzá lehet nyúlni a poweruphoz, az bizonyos.
-
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem
#7429
üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget, így azért könnyebb belőni a hangot. Az FPS-t meg 30-ra próbálom trükközni, de a minőséget is szem előtt tartom, a képernyőméreten nem változtatok (1920*1080), a részletességen se, szóval elég szűk korlátok közé szorítottam magam, nem vagyok könnyű eset.
A Skyline-nal , az R35 Vspeccel, az Impreza Hatchbakkel szeretnék videókat csinálni, meg a mazda rx7-tel egy "hillclimb" lenne még. A hang tehát már kipipálva. 
-
tutuhawer
őstag
a bandicam beállításainál a videó minőségét sikerült belőnöm, hogy ne akadjon a játék, jár a piros pont, trükköztem vele, de hangom nincs.
A headset a hangkártyába van bedugva, át van állítva 2.0 hanrendszerre, hallom szépen az autóm hangját. A felvétel viszon süket, pedig a bandicamban is arra van állítva a hangrögzítés. ha bedugom a mikkrofont, akkor meg annak a vételét rögzíti, ami szar. A frapsben ismert "what you hear" (amit hallasz) opciót szeretném elérni. segítsetek, légyszi, mert van pár jó kis videó ötletem, amit régóta szeretnék megcsinálni. Köszönöm -
tutuhawer
őstag
Gondolkodtam a napokban a szándékos ütközés (rammolás) ügyéről...
tegnap mentem nagyon jó, akciódús, frankó futamokat az egyik barátommal, és ő is hívott még 2 srácot. marha komoly futamokat mentünk. Ugyanakkor szimulátorból jöttem a Worldbe, tudnék én így is menni: [link]
Ahogy már mentem is így sokszor a Worldben is, kamatoztattam az itt látottakat. viszont ajánlom mindenkinek multiban is szépen menni. Éppen Noblem1983 hozzászólása 7351 járt a fejemben többször is...
szerk: ki kell próbálni

-
tutuhawer
őstag
válasz
noblem1983
#7410
üzenetére
az nfs-s.com egy szutyok, szar,nagyképű bagázs. Elképesztő, hogy Csaba és nála még csúnyábbak le voltak nullázva, most pedig rangsorban vannak. Valami ott admin szinten nagyon nem OK, és egy magyar játékos bánta, bánja. Csinálok egy kis balhét ott, mert nem lehet a magyarokkal, nem lehet a magyarokkal kikuuuuuukoriiiiiiiicáááááááz-ni.

-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#7406
üzenetére
én egyeztettem az ügyben egy játékostársammal, aki már több ezer report gombot nyomott, és úgy látja, hogy a tank mód elvileg nem megy. Én azt tudom, hogy mentem egy sráccal, aki 10X annyit hibázott, mint előtte, azaz előtte soha nem hibázott, most meg hú mennyi civil lett hirtelen. Van alapja annak, amit mondasz, nézzük a következő napokban, mi a helyzet. Nem tudom, mennyire jeleentős dolog, vagy mekkora a súlya, de van egy ismerősöm, aki a komplett Black Mamba csapatot megverte. Hirtelen nem ugrik be, kik ők, de elvileg ez nem semmi, állítólag ők bődületesen nagy csalók. Szóval bizakodjunk...
-
tutuhawer
őstag
válasz
krisztian000
#7403
üzenetére
ha teljesen lenullázod a durabilityt, ami a fordulatszámmérő mellett van jobbra-lent, akkor kikapcsolódik minden beletett tuning a kocsidban, amíg meg nem javítod újra. Ha az angol megy egy kicsit, akkor számbillentyűzeten a + gomb a játék leírása
-
tutuhawer
őstag
válasz
krisztian000
#7400
üzenetére
szevasz , indulok dolgozni, gyorsan válaszolok:
a garage-ban a cset ablak elég szar helyen van, azt rejtsd el, alatta ott a repair gomb, meg kell javítani a kocsit. Ennyi a trükk. egyéb kérdésed , ha van, és érdekel a véleményem, reggel 6-ig írhatod ide, online leszek.
Üdv! -
tutuhawer
őstag
Egy biztos: újdonság nekem, hogy a kezemben van egy komoly gép, a murcielago volt az első, előtte a BMW így ismerve a többit, nem olyan erős, de attól még nagyon is jó. Egyezzünk ki annyiban, hoyg megfontolom a dolgot, bár sokminden már reflexből megy, nem könnyű kinőni, türelmet kérek.
Néha utálom is magam a balesetek miatt, ha hiszed ha nem. Eddig mondjuk mindig elmúlt és nyugodtan aludtam. 
-
tutuhawer
őstag
Szevasz, mondom a helyzetet. Jogos a kritika, ha alattomosságot látsz benne. Nem jogos a kritika, ha önvédelmet látsz benne, máris kifejtem, mire gondolok. Előtte azonban tisztázzuk le: magyar hacker nincs, az a srác egy kis csicska csaló, de ami miatt balhét csináltam, az az, hogy hazudozik hónapok óta, méghozzá nyilvánosan, és a pofája is nagy, de nagyon...
A rammolásra (ütközésre) visszatérve:
-látom, jó sok időd van a waterfron roadon. Van egy jobbos törés, ahol le lehet verni a jobb oldalon, nagyon kívül a darut és leesnek a csövek. Oda nem megy senki. Régen olyan szar volt a szinkronizáció, a lagg vagy mittudoménmi, hogy az mindig le volt verve. Így ajánlom kipróbálni az előzést is. Végeredmény: elégszer álltam már fejre a játék szarságai miatt a karrierem során. elég volt, kösz nem.
-Bizony a gyenge autómmal utolértem a komoly gépeket is néha, mert én ügyesebben mentem és/vagy hibázott az ellenfelem. Elég sokszor mentem azzal a tudattal, hogy az előzésem semmit se ér, mert 1 nitróval a havercsávó minden hibát kijavít.Nehogymár balfaszkodik az ellenfelem, aztán a balfaszsága miatt én nem nyerek... Nehogymár én leteszem a hibátlan futamot az asztalra, és ő meg kap még egy esélyt, és könnyedén megelőz.
-Amikor előzök, megesik, hogy kanyarba teszem, és összeakadunk az ellenféllel. Ilyenkor ő felgyorsul az én sebességemre, azt látja, hogy meglöktem, pedig tisztán mellette voltam az én képernyőmön. Ilyenkor tudom, mit kell tenni. Nehogymár ott buzizik előttem, és nem tudom megelőzni... De igen, meg tudom.
-Én miért nem kapok ütéseket? Miért nem rammolnak le csak 100 futamból kb 2X? Mert tudom, mi merre mennyi, tapasztaltam. Én kérek elnézést, ha ezt a boostért meg nem vásárolható előnyt kihasználom. Megfizettem a tanulópénzt, köszönöm, most fizesse meg a következő generáció szerintem. Van kb 4000 vereseégem: rányomok az ismert csalók ellen is, nem nyomok alt+f4-et, nem lépek ki quit eventtel, szóval van elég vereségem a szarságok miatt. Minden létező módon vesztettem már el futamot, köszönöm, a többiek bénázása miatt nem szeretnék.
Kb ennyi a mese, de még ide kívánkozik:
Egy lapon említesz a csalókkal/hackerekkel, ugyanolyan szar embernek tartasz. Ez bánt engem, mert mindössze 1 magyar ellen mentem alattomosan, akiről utólag derült ki, hogy magyar, tőle bocsánatot is kértem azonnal (egyébként jó nagy autó és tuning előnye volt).
Szigorúan önvédelemről van szó. Maradjon köztünk, hogy a mutatványt nem könnyű megcsinálni ám, úgyhogy a laposra vert 12 éves kisgyerekeknek fel kell kötni a gatyát, ha így akarnak menni. A mindig rammol sem helytálló, mert közel sem mindig: tudok olyan tempót menni, ahol nem ér utol az ellenfél. Aki ha felveszi a tempómat, akkor közvetlen balesetveszélyt jelent,mert nem fog oly intelligensen menni, mint te.
Személy szerint így képzelj el engem, mint ütköző játékost, a többieket képzeld gyerekeknek, én nem bánom.
Üdv, THawer -
tutuhawer
őstag
Helóheló, nem olvasok egyelőre semmit, van egy kis meló, utána terjedelmesen reagálok minden kérdésre, problémára, privátokat is olvasok... de most munka van
-
tutuhawer
őstag
holnap délután fogok begördülni, de csak egy kicsit, akkor megpróbálok időt szakítani. Elöljáróban annyi, hogy leírom, én hogyan teszek-veszek.
1. kulcsfontosságú az erős nitró szerintem, habár mondom, elise-zel is szenzációsan nagyokat lehet ütni, mert jól tapad, fól fordul.
2. jól kanyarodó autó kell, mert pl. Az 1 milliós skyline-ommal nem könnyű manőverezni és utána még a kanyart , féktávot vagy egy civilt is megoldani együtt
Amikor nitrózok, akkor rálegyezek kicsit vagy ha van mód akkor nagyobbat az ellenfélre. A nitró azért jó, mert úgy jobban megnyúlik az autóm az adott irányba. Megy nitró nélkül is vagy gyenge nitróval ,de akkor fennáll a veszély, hogy az ellenfél reagál rá egyet. Alapvető, hogy nem a hosszú egyenesben próbálom megcsinálni, hanem speckó helyen, pl szűk úton, kanyar után a kigyorsításon vagy akár a kanyaron belül. Egyenesben én is meg tudom nyomni a nitró gombját, de bárki más is, viszont a komoly rammoláshoz a nitrót nagyon sok játékhelyzetben kell tudnom használni. Aki ilyen irányban is trükközni szeretne, annak nem elég a nitrót tudni. Ismerni kell a játékot annyira, hogy tudni kell, adott helyzetben hol is van pontosan az ellenfél hozzám képest, és adott helyzetben ő az adott szinten az adott autóval milyen mozgásra képes. Tud-e kontrázni, tud-e nitrózni... Ha tud rámhúzni, akkor ki tudok-e bújni másik ívre, miközben ő lecsúszik nagyon. Ha tud nitrózni, meg tudja-e tartani vagy lecsúszik és elszáll vagy akár kipördül. Aztán a tereptárgyak, civilek a barátaim - ha elöl megyek. Rá tudok legyezni azokra is, aztán pörögnek ide-oda. Vagy egy hirtelen mozdulatta kiugrok előle, az ellenfél meg elkapja. Vagy akkor zárok közel hozzá, amikor egy civil is jön, és ő azt elüti. Van egy kiálló fal a pályán - az is segít. Ezekben az esetekben még csak test-test elleni kontakt nem is volt, le se lassultam. Ha van, akit érdekel, miért megyek néha ilyen "gonosz" stíliusban, megkérdezheti, de el ne ítéljen senki emiatt. Ugyanis: lerammolom a kiváló, hú de IsstenCsászár szuperpilóta játékost, aki utána powerupokkal se ér utol: azaz leteszem a hibátlan futamot a pályára amellett, hogy gonosz voltam. Tessék utolérni - mondom magamban. Tessék megelőzni, gondolom. Most már nem is olyan könnyű elmenni mellettem, mert van nekem is jó autóm. Annyit tudni kell még, hogy az adatlapom mutatja, hogy a kevésbé erős, 1 évvel ezelőtt kalibrált autókkal is bőven van multiplayer futamom. Azokkal előzéseket kellett bemutatnom - azokat is megcsináltam, ha kellett. Ha én a szarral megcsináltam, akkor az imént leütött szupersztár pilóta is tudjon megelőzni engem. Van az a helyzet természetesen, amikor hibázunk, ügyesebb, jobb az ellenfél, akkor ő megérdemli, kész, jár a piros pont neki.
Ami fontos és ide tartozik: ha leütjük az ellenfelet, illik megnyerni a futamot, mert ha nem, az nagyon égő - még ha erősebb autótól kapunk ki, és bravúr lett volna, akkor is szar érzés nekem, neki meg jó, és jogosan szól be.
-
tutuhawer
őstag
kérlek, ne kelljen lotus elise-t vennem, hogy Föld körüli pályára állítsalak vele... Bármelyik autót a levegőbe lehet küldeni kontakt nélkül. úgy érek hozzád, hogy nem érek hozzád, és a sebességed kis szerencsével 0 lesz. A lényeg, hogy RTR-X ide vagy oda... szóval mindegy.
Mindenkinek mondom, hogy privátban nem ütközök szándékosan a magyarokkal, és multiban sem, ha tudom, hogy magyar a sofőrtársam. Sőtmitöbb: ha én hibázok és nagy tempóval jön a magyar játékos, félrehúzódok, hogy legalább ő jó időt mehessen.
-
tutuhawer
őstag
válasz
janihunk
#7328
üzenetére
tényleg 2010-es projekt már... azóta figyeljük, kérdezik sokan, hogy mi lesz, stb... Meg tudnád nevezni azokat a személyeket / forrásaikat , ami alapján nyáron tuti??? Lehet, hogy én nem figyeltem eléggé, mindenesetre kiváncsi vagyok, honnan a tuti fülese a pár embernek.
Új hozzászólás Aktív témák

- Új Biztosító Által Cserélt iPhone 14 Pro 128GB Független Lila/3 hónap gar./p4612
- DJI Mavic 2 Pro drón +koffer +szűrők +landing pad +SD kártya
- Oneplus Pad lite 128 Gb Új, bontatlan
- Latitude 7440 27% 14" FHD+ IPS i7-1365U 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- OnePlus 12 256Gb 1 éves, 2027. szeptemberig gaarnciális MAGYAR vásárlás
- AKCIÓ! HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI ThinA15 B7VF-449XHU Gamer notebook - R7 7735HS 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 4060 8GB
- Kezdő Gamer PC-Számítógép. Csere-Beszámítás! I7 4790K / RX 5700XT 8GB / 16GB / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Az autó is szépen mutat, gratulálk hozzá
Én is beépítem azt az egy 009-es zöld féket a Nissan Skyline-ba, remélem, picit jobb lesz. Mystery packot 1 millió értékben én is elnyomtam, de semmi komoly ezen az oldalon se esett.



Egyébként gratulálok, remélem, bevethető cuccok voltak. nekem pl mindegyik jól jönne. Főleg a gumi az EVO IX-be
Várom a májusi javítást.

A toyo-mitsu-nissan felé húzok, az ilyen koenigseggek nekem nem tetszenek. A fenébe is, a Honda valahogy kimarad mindig, az valamiért nem fogott meg eddig, pedig tegnap több videót is néztem, ahogy Keiichi Tsuchiya hasít egy kiválóan optimalizált S2000-rel.


A Skyline-nal , az R35 Vspeccel, az Impreza Hatchbakkel szeretnék videókat csinálni, meg a mazda rx7-tel egy "hillclimb" lenne még. A hang tehát már kipipálva.
Néha utálom is magam a balesetek miatt, ha hiszed ha nem. Eddig mondjuk mindig elmúlt és nyugodtan aludtam. 


