Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
válasz
Putyin90
#4634
üzenetére
Mit nem bírtál ki?
Megvetted az R8-at, mert imádod, és most eladod? Az nagyon nagy baj.
Megvetted az R8-at, mert azt hitted, jó lesz? Az még nagyobb baj, mert magyarul írtam, egyértleműen fogalmaztam, a Pro alkatrészekkel felszerelt képeimet is betettem. Brutális érthetetlenség, hogy megvetted majd pedig máris eladod. Nem tudok napirendre térni ilyen eseteken. -
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#4619
üzenetére
Én is láttam, emlékszem, mit mondott, igen. Azt mondta, pár autó a nitrója miatt nagy fölényben van, majd kiegyenítik. Azt is szerintem csak januárban várhatjuk. Meg szerintem az autókat jobban összehasonlíthatóvá teszik majd. Valami közös nevező lesz, én ezt biztosan várom. Meg a Tier4 helyett ezt az elite dolgot, amihez a kategóriákra bontott 20 éve megszellőztetett alkatrészek pont illenek is. Én személy szerint ezt várom, és többet erről nem is akarok dumálni, a játékban se kérdezzen senki, légyszi. Percenként nem szeretek válaszolni tuningra, autós tippekre, jövőbeni fejlesztésekre, festésekre. Előre is köszi mindenkitől.
IDE IS BEÍROM, HOGY ELJUSSON A CÍMZETTHEZ. BENCE4 CSAK ELŐZETES BEJELENTKEZÉS UTÁN HÍVHAT GROUPBA ENGEM, ADJÁTOK ÁT NEKI, LEGYETEK SZÍVESEK. KÖSZI -
tutuhawer
őstag
Senki se kért titeket, hogy vegyétek meg. Nem is kedvelitek, mi a faszért kell átkozódni, hogy hú de drága, meg rablás, meg vérpistikék stb. ? Eddig se volt könnyű dolga az ingyenes autókkal hajtóknak, ez továbbra sem változott. Nincs semmi új, én nem értem az idegeskedés okát.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Putyin90
#4584
üzenetére
Ha tuningolod is kevés sajnos a gép. Én igen szeretem, mentem vele komoly futamokat, arattam nagy sikereket, de látszik, hogy eléggé korlátolt a gép.
Éppen optimalizálom az audi teljesítményét, mert van még benne kakaó, scak nem tudtam kihozni belőle.A r;gi tuningom>
És az új:
szerk: a velo gumi és turbó segített pár tizedmásodpercet. A kanyarban én mindenképpen a velocicom gumira szavaznék. ezzel a tuninggal éppen arra vagyok jó, hogy 50%-os győzelmi mutatót csináljak. De én akkor is szeretem a gépet. -
tutuhawer
őstag
én se javítgattam az időeredményeimet, de nem is számít annyira. versengek itt-ott-amott. Ha lesz akciós ültetés a mercedesbe, akkor azzal megyek új időket, meg ha a bmw M3-ba kapok új tuningot. Medion alkatrész van a motorban 2 is, azokat velocicomra cserélném.
szerk: Üdv, Barack!

-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4568
üzenetére
Remélem, sikerül. Marha izgatott vagyok
Olyan trükköt tud még a játék - a kedvencem -, hogy téged nem hallunk a mikrofonba dumálni, de a játékhangjaidat meg 1000-rel halljuk. Te meg csak minket hallasz. -
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4562
üzenetére
Nekem még egyszer se volt ilyen lefagyásom gyémánt közben. A potyogó alkatrészek mennyiségére sincs panaszom. De a minőségük.... Pro, addig OK, de miért nem Pro sport vagy tuned a jobbik fajtákból? A többiek milyen jogon kapnak jobbakat, én meg még 1X se...?
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4561
üzenetére
ismétlem: alul sb audigy 2 ZS 7.1 hangkártya, abban az 5.1 mellett be van nyomva a mikrofon rész, és a füles rész pedig az alaplapba van benyomva. A vezérlőpultban audió PnP device alias alaplapi, és a hangrögzítés meg a mikrofon, alias SB Audigy 2 ZS. Az előbb is ezt írtam.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4557
üzenetére
Haha, nem vagyok nagy számítógépes király, viszont te az vagy, meg kéne oldanod valahogy. Egyvalami biztos: nekem se ment normálisan a hangcucc, ezért variálni kezdtem, és úgy néz ki, hogy a mikrofon rész megy a hangkártyába, a füles része pedig az alaplapba, és lám, kommunikálok vele, meg hallgatózok is. Viszont a videónál így nincs hangom, ahhoz át kell állítani a vezérlőpultban. Vagy mikrofon vagy videófelvétel... Variálj te is ide-oda
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4557
üzenetére
Bemondták a CNN-en is, hogy egy magyar csávó blablabla... stb.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4555
üzenetére
bazzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeegg. Olyan szó nincs, hogy fastly

"fast" vagy "quickly" Na eeeeeeez ciki nagyon ne haragudj, de röhögök, mint az állat. -
tutuhawer
őstag
a szinkronizáció még mindig nem tökéletes, épp ma versenyezgettem egy sofőrkollégával, és a szokásos érdekességek jöttek elő. Ez viszont még mindig nyerő lehet multiban. Aki pont annyira nyomja, hogy előtted legyen, az bizony idegesítő, de megoldható: te nyomd le őt pont annyira, hogy mögötted legyen.
Ha tank móddal jön, azonnal látod, érzed, stb. Ha gyorsulós trükköt nyom, még ha kicsit is, azonnal látod, de az ellen van mit tenni: falazd be, mint K. Kelemen. -
tutuhawer
őstag
akik csalnak, azok csalnak,kész. nem is titkolják, kész. Ezen ne variálj, mert nem történik érdemben semmi. Te szerintem csak kispályásokkal futottál össze. A nagyágyú, brutálisan csalókat sem veszik ki, pedig nyilvánvalóan csalók. Van olyan magyar sofőr , aki képes kilptetni a jelenlétével is a csalót a lobbiból. Azok komoly csalók, és régóta jelentve vannak már. szélmalomharc, amit nem neked kell megvívni, hanem az EA-nek - fejben kell eldönteni.
Ami a bántó, ha a magyar sofőr csal. Feri1014 kipróbálta, szólt, hogy benyomta, elkeseredettségében, ez is OK, de azért mégse olyan OK, a fene tudja. Sokan mondják a fórumokban, hogy sok a csaló, meg minden, hát én találkoztam olyan csalóval, akik ezeknél a mai senkiknél is durvábbak, úgyhogy 1 szót se szólhattok, mert án pl tudom, mi az, hogy 0 esély - a beérésre is. Amire ki akarok lyukadni, hogy a napokban mentem csalóval, magyar volt, és partolni/alktrészezni akart (5-5 győzelem lezsírozva priviben - értelmetlen számomra már). Mondtam, nem OK, inkább legyenek versenyek, az jobb. Nyomtuk faszán, eleinte ford escorttal meg-megfogtam pár pályán, aztán átléptünk t3-ra. Porschéval jött ,ami tényleg komoly, de azért
1.vannak korlátai annak is
2. sokat látott, tapasztalt versenyző vagyok
3. magyar vagyok
4. TutuHawer vagyok.
Mi a faszért kellett ellenem csalni? erre válaszoljunk, utána jelenthetünk akárhány oroszt meg egyebet meg bárkit. -
tutuhawer
őstag
Amikor bejött a TT, azt mondtad, kell, akarod stb. Aztán most Escort , és most azt is akarod, meg minden, de a lotust is akarod. Vagy csak a 3 közül egyet...? A fene tudja, de szerintem a tuti az escort és a lotus, a TT gyengébb, viszont abban is benne van az aranykártya esélye, csak másfajta úton. OK így a válasz? Azt vedd, amit szeretsz. Suzuki - a mi autónk, de az Audi TT RS még inkább. Hazai, vedd mondjuk azt. majd pedig eladod 1 hét után, és veszel fordot. Szerintem ennek kéne lenni a sorrendnek.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4480
üzenetére
tehát nyersz annyit, hogy meg tudod ítélni, hogy kb ugyanannyi, és a minőségét is felelősséggel meg tudod így különböztetni?
Bence4 szokott "biztosan" és 100% meg 60% és hasonló jelzőket használni, de nincs alapja. Nálad is rákérdezek, mi alapján tudsz ilyen következtetésre jutni? 1 max 2 sofőrt ismerek, aki tudna ilyen következtetéseket hitelesen közölni. Lehet, hogy rád is figyelni kell ezentúl a hírekben, meg fogom tenni. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4478
üzenetére
jobb vagy több?
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4439
üzenetére
Szevasz, a csetbe kell beírni a játékban, minden indításál. Bármilyen színű betűvel később is be tudod egyébként. /join 3
Szólj a haveroknak is, tudja meg mindenki. Sőt, mindenki szóljon a haveroknak, hogy már több hónapja /join 3 a menő
szerk: most 30 perc meló következik...
-
tutuhawer
őstag
sokan visszasírják az 5-ös patch előtti rendszert, amikor csak egy csík mutatta a gyorsulás-végsebesség-kezelhetőség adatokat. Talán összehasonlíthatóbbak voltak a gépek. Titkon én ilyet is remélek a januári fejlesztések során. Meg még inkább remélem, hogy a skyline r34-et javítják pont annyira, hogy királykodhassak vele. Sok magyar sofőr szereti, és mindannyiunkat bánt, hogy nem olyan, mint kéne.
-
tutuhawer
őstag
jól esik, köszönöm.
egyébként a háttérben most egy nagyon komoly projekten dolgozom, amiről legyen elég annyi, hogy nagyon szar reputációval bíró autót vezetek, és hihetetlen nagy lehetőséget látok benne. kicsit gyúrok még, aztán felfedem, mi is ez a projekt, de lehet, hogy soha. Egy biztos: többen is viccelődtek már rajta, hogy direkt megyek szar gépekkel... nyilván nem, de a baj az, hogy a lotust és sose szerettem, meg a porschékat se igazán. Muszáj csodát tenni a többi géppel, ami marha jó érzés, ha sikerül. Aki Audi TT-t hajt, annak ajánlom a piros színű váltót csak kipróbálásra, mert nekem tetszik az autó vele. -
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4426
üzenetére
A supra utána sem lesz egy világverő gép, de marha jól néz ki, majd' minden nap felpróbálom rá a boostos bodykitet, de mindig le kell mondanom róla

-
tutuhawer
őstag
válasz
sunny84
#4405
üzenetére
Szevasz!
a ford escortom, ami csak race sport átlagos tuningolt, gray pointon a 2:55-56-ot nitro nélkül is tudná, azaz: kibaszott jó a gép. ültetéssel jobb, velocicom motorral még inkább
ez nekem még egyik sincs, de nagyon kemény ellenfél egy ilyen ford escort is, ajánlom nagyon. Mondanom se kell, a race tuned mazda rx7 Battle Machine-nél nagyságrendekkel jobb -
tutuhawer
őstag
válasz
tomi0893
#4404
üzenetére
néha van akció, és egy hétig mondjuk lehet szerezni ingyen boostot. pl húsvétkor volt először ilyen. Az a kód mindenkinek érvényes volt 1 hétig, utána lejárt, és már nem jó. 4 ilyen kódot kaptunk eddig, most nincs ilyen aktív ingyen boostos kód. Karácsonyra lehet várni, de ha nem lesz, az is papírforma lesz

-
tutuhawer
őstag
hihetetlen, hogy még mindig el se indítottam ezt a szart...Mert:
Mindenki figyelje az autós boltot, meg a többit, mert naponta mindig más lesz akciós... ha van ajánék búszt, érdemes megfontolni, mit merre, mennyiért baszunk el neonra, meg minden másra, autóra stb... -
tutuhawer
őstag
köszönöm a ford escortom nevében is a pozitív szavakat. Innen a messzi távolból is gratulálok Noxwill autójához, faszán mutat a lexus. Nekem is kéne, de csak ha van hozzá jó nagy túraautós spoiler. Így egyelőre nem veszem emg megint.
Aztán a 3-as ültetéstől a kanyarsebesség nő, az ugratások jobbak, stabilabbak vagy kisebbek lesznek. Az autó merevebb lesz kicsit,. A ventura rugó szerintem is stabilabbá teszi a gépet, a kéktől kicsit a segge csúszik(néhol ez kell is nagyon, pl audi tt), a fehértől meg valóban jól veszem az ütközéseket meg a járdákat, de röpködök vele jó nagyokat. Az ültetés kell, de 800-ért kurva drága, én megvárom, míg lenyomják 40%-kal 480-ra. Akkor a mercedes és a ford escort kap, sajnos a subaru kárára, mert azon marad a 2-es lowering kit. Remélem, OK a dolog így mindenkinek. Ezek saját tapasztalatok és az olvasott info egyvelege. Nem muszáj elhinni, de érdemes rajta filózni. itt az eredeti link: [link] Az biztos, hogy ezek a csávók sokat mentek, de a magyarok még annál is többet, és jó minőségben. Nincs az a magyar top sofőr, aki e szerint az oldal szerint építene autót. Szóval érdekes... A world-garage alkatrészes információi lefordításra kerültek SPEEDDEMON1996 által, hamarosan fel is kerül a tcm.mconline.hu magyar NFS közösségi oldalra.
szerk: nfree, nem tudom, miért rossz az nfs-s.com history felülete, nekem is rossz a nagy profilnál, de a 003-asnál meg jó.

-
tutuhawer
őstag
válasz
JJohhny
#4388
üzenetére
Szevasz, gyorsan ide szólok valami okosat. Nem a legjobb autót kell venni, hanem amit szeretsz. Nagy igazság, mindig bejön. Én adtam el lotus elise-t, porsche 959-et könnyű szívvel ,mert nem szeretem őket. Emellett persze jó, ha megkérdezed, mi a tuti, de sose az döntsön szerintem. jó játékot
-
tutuhawer
őstag
Haligali, gyorsan tanulás közben összedobok egy hozzászólást. Már nagyon sokan mondták, hogy biztosan szándékosan kínzom magam a szar autóimmal, pedig nem. nincs gondom a lotus-féle jól forduló és tapadó autókkal se, csak a baj, hogy a lotus volt az egyetlen ilyen. Most itt a Ford, ami igen jó, és tetszik is, és máris van jó autóm, még mellette tetszik is, már a gyerekkori matchbox variáció óta. Egy rámpáról gurítottuk le a kocsikat, és 90%-ban kb a Ford Escort nyert, a ledvencem volt. Ez a modell(nagy méret a kattintás után):

Volt már szebb másolatom is, meg lesz is, ez nekem így kiváló jelenleg. Így veszek autókat én, nem kell megmondania senkinek, hogy lotus vagy ford escort -
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4371
üzenetére
Így van, Kocka jól írja, akármeddig aktiválhatom, csak ma estig le kell kérni a kóddal a kocsit. Lekértem, és most félretettem, hátha később majd kelleni fog (Akár még kellhet is, mert bármikor kezdhetek új profilt - az eszem megvan hozzá)
-
tutuhawer
őstag
a hangja race tuned állapotában változik meg, én azt még nem is hallottam. Ezzel nincs is baj, nincs még bele csak átlagosan race sport tuning. De hogy a nissan gt-r r35 hangját se hallottam, pedig ez a 4. autó már a garázsban... ez botrány. Azonnal ki is dobtam pro alkatrészestől, ültetésestől a Gallardót, és csak a Nissanra koncentrálok a PROFILBAN
-
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4352
üzenetére
az biztos, hogy stabilan jó kanyarsebességet lehet menni a 350 Z-vel, de a gyorsulást én sose építettem fel. Még... Egyszer újra megveszem, amikor másik spoilert meg bodyt lehet rá tenni és akkor megnézzük, mit tud. Szerintem ez jövőre lesz már bőven.
-
tutuhawer
őstag
válasz
_stick_
#4344
üzenetére
az autót biztosan, sőt szerintem inkább azt. vagy valami egyveleg alapján is variálhat. Meg az alapján egyáltalán, hogy kik nyomnak rá az X pályára. Pl LITTLE ITALY-n nem sok pilóta jön, ott kapok könnyű futamokat is bőven. Érdekes, próbálgasd, variáld, és figyeld, miféle szerzetek érkeznek ellened. A R-P loopot nem kommentálom, mert szökőévente megyek arrafelé, nem tudom, mi a helyzet ott
-
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#4334
üzenetére
Biztosan van igazság abban, amit ott írnak, de azért készpénznek venni nem szabad szerintem. Kerekek-felfüggesztések terén biztosan írnak okosakat is, de a motortuning legalábbis érdekes. Ellentmond a world-garage-nak, hogy a valós élet autóinak tulajdonságai alapján is írkálnak, ami a Worldben necces, ami szintén ellenük szól, hogy a magyar sofőrökk nem így tuningolnak, és sokkal jobbak, mint a w-g emberei. A world-garage.com használata mindenkinek a saját felelőssége. Egy-egy alkatrészről bizony írnak jókat(pl fékek, meg a piros váltó), de az autók építése a saját okosságunk kell, hogy legyen
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4297
üzenetére
a nemzetközi nagyokosok ilyenkor vetnek be különböző tuning-trükköket. A magyarok maradnak a hagyományos tuningnál, és meg is tudják ülni a gépet úgy is.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4256
üzenetére
Ugye, milyen jó? Ma este megnéztem jónéhány ilyen hóban bohóckodós Subaru Imprezás videót, úgyhogy a második dolgom lesz kigurulni a pályára. Hogy mi az első? Hát a Silvia...
Biztosan sokaknak tetszik majd azok közül is, akiknek ez már a második hóeséses golfpályája.
szerk: jó látni, ahogy pofára esik egy ilyen Porsche, mint a képen. Eddig nem szerettem a Porschékat, de a játék miatt már utálom is az összes modelljüket. És érdekes: jobban is érzem magam
-
tutuhawer
őstag
Szevasztok, egy kis szívességet kérek most én. A subaru imprezám bodykitje olyan régi, hogy eltűnik messziről nézve. Ez itt egy ilnk az EA fórumban, ahol szóltam, hogy szar. Aki gondolja, írhat hozzá, de azt is megköszönöm, ha rákattintotoka a linkre alább:
[link]
Előre is köszönömA starter packos dologra pontos választ ad, aki már vett ilyet.
-
tutuhawer
őstag
ár/érték arányt nézve a porsche 959 a tuti, de nekem nem tetszett a külseje, azért adtam el. Most a mercedest tuningolom, ajándék boostból akciós ültetés kéne rá, meg valamilyen gyenge fék és nagyon komoly lenne. Most teszteltem az új motort meg a váltót, és gondoltam, már biztosan megyek 400-zal, de nem... Pont 399 ás juggernauttal se több
nagy lehetőség van a mercedesben, de az ugratások miatt trükkös. Ha nem szereted a vért, akkor ajánlom a porsche 959-BMW M3 kombót. Ez a tanácsom innen a messzi távolból. -
tutuhawer
őstag
épp egy ilyen választ vártam. Nem azért jó választás, mert nyerő vagy nem, hanem mert szeretem. A porsche 959 és a vipera volt rossz választás a 003-as profilban. A porschét kifejezetten bánom, hogy megvettem. Tudom én, hogy mi a jó gép, sokan röhögnek is rajtam, hogy miket vezetek már...
Mindig azt mondom, hogy egy játékfejlesztő se mondhatja meg, mi a jó autó nekem, lásd Subaru Imprezás videóim a youtube-on. Szóval én magam döntöm el, mi a jó választás, ezt küldöm neked és mindenkinek, aki szereti. 
-
tutuhawer
őstag
közben: groupban beszélgettem, ami közben nem tudok normálisan versenyezni, és ezért elkezdtem gurulni pár single player időt a mercedesszel. Mivel ez lesz a no.1 autóm a 003-as profilban, ezzel kell időznöm, és nagyon kiváncsi vagyok, hogyan sikerülnek vele a futamok. Sylarhunt külön kérem, hogy ízlelgesse még a Mercedest, mert ez a gép elfordul rendben, gyorsul is rendben, a végsebessége is OK, a nitrója gynegébb, mint a BMW M3-nak (maradjunk a játékpénzes kategóriában). Az Audi TT-nek is erősebb a nitrója egyébként.. Szóval amire kiváncsi vagyok: lehet-e, hogy valami a GLEAM verzióban van, és amiatt szar az a gép. Mentem pár ilyen autó ellen, és nem volt olyan veszélyes, mint egy nem ültetett sima merci ellen. Trükkös a dolog, minden visszajelzés fontos a gépről, mert ez még kicsit homályos mindenkinek.
-
tutuhawer
őstag
válasz
W h o z Z y
#4157
üzenetére
Szasz! Hmmm... velem ilyen nem fordult elő. Ma délután még OK volt nekem. Most meg dolgozom, nem vagyok belépve.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Thunderzolee
#4150
üzenetére
1 hétig kell lekérni, utána ráérsz felhasználni később is.
-
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan
#4146
üzenetére
kösz az infót. Én annak idején megvártam, míg mindenki lekéri, azzal megy, és utána szinte csak nekem lesz meg a gép. Ez akkoriban nagyon sokat ért, ez volt az Isten, a nyerő gép. Egyszer egy teleportálós gyilkost is megfogtam vele, 1 másodperccel a számláló vége előtt értem be.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4123
üzenetére
szerintem egyébként van az a pálya... ahol megütöm az imprezával
WRC -
tutuhawer
őstag
válasz
_stick_
#4118
üzenetére
a vicc az, hogy ha én neked megyek hátulról, meg se érzed. Viszont ha én pont úgy megyek neked, hogy majdnem, akkor az előzési kísérletem rossz, és te is az én sebességemre gyorsulsz fel. Ez a szinkronizációs bug, azaz rosszul tesz ki téged és engem egymás mellé a játék. Ilyenkor miattam gyorsul fel az ellenfél pont az én tempómra (összeakadtunk). Ekkor köszönöm meg neki, hogy velem utazott, és leszállítom a járművemről. Aki ezért engem megvet, meg elküld a francba akár fórumban, akár a futam végén, attól én kérek elnézést.
-
tutuhawer
őstag
ha lehet választani, akkor hátrébbról rajtolnék inkább. A slingshot eléggé megnyomja a rajtot, és azonnal első lehetek még audi r8-cal is. Nyilván azzal nem mindig, de azért nagyon jól jön a sling. Jó autó az mit takar? A szabvány tuti gépek, amiket itt írunk és tényleg jók? Nekem mindig is 240Sx-em, Egy golf r32-m régen, aztán Subaru Imprezám és Audi R8-am volt a 003-as profilban. Ezekkel a rajt finoman szólva sem könnyű, szóval ha nincs meg a jó start, később kell előzést bemutatni. A leütközők ellen az óvatosság a fegyver, és az, hogy tudom, mire képes adott szinten, adott tuning mellet az adott autó az adott kanyar adott ívén. Úgy előzök, hogy nem tud reagálni rá, csak ha ilyen izgága elise és barátai típusú autóval van. M3 E30 kizárva, mert az ellen még én is kilépek, minden más ellen indulok.
-
tutuhawer
őstag
én szimulátoroztam azelőtt, szerettem nagyon, de a kormányom elhasználódott. Nem örülök a sok ütközésnek, de estem már vissza kb 3000 futamon is, ennyi elég volt, köszönöm. Megfizettem a tanulópénzt, most valaki más fizesse meg, nem lehet, hogy mindig én kenődjek a falra, és lám, nem is. A minden ok nélküli ütközést én is elítélem, de nekem van rá okom.
-
tutuhawer
őstag
HA még aezzel is külön vennénk a versenyeket az ablaknál, akkor mikorra kapnék ellenfelet? Így is alig tudok elindulni pár pályán, amit szeretek. Szóval ki lehet védeni, menni kell sokat. Én is fejre álltam párszor, nem egyszer, hanem százszor. ha a boostos autó lerajtol, utána amikor bénázik, nehogy már én lassuljak le... Vagy nehogy már a kocsi miatt egyet nitrózik, és ott van mellettem. Maradjon csak ott a pálya szélén, balesetezzen, ahol akar, engem ne akadályozzon. A lotus elise-t sokan nem tudják megülni. a bénázásaik miatt nehogy már én kerüljek szarba. Inkább, köszönöm,előzök, és nem hagyom, hogy ő húzzon rám, mert a lotuszokkal meg az A1-gyel lehet a legjobban ütközni szerintem. Szóval önvédelmi céllal megyek úgy, ahogy, és nem pedig másképp, mert akkor nem én lennék, hanem valaki más, aki nem én vagyok.
[link] -
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4106
üzenetére
üres a supra. A fordulékonyság jó, azaz azonnal reagál a mozdulatra, jó az, de a tapadás nagyon kevés szerintem. Elugrat, a kanyarokban nagyon utolérnek, a gyorsulása meg nem annyira brutális, mint kéne. A hangja viszont tetszik nekem, nagyon fasza.
-
tutuhawer
őstag
Ha ghost car-os verseny lenne, hogyan érném utol, akinek jobb az autója? Így utolérem, befalazom, és máris jó pozícióban vagyok. Ha mindenki tudná, hogyan kell ütközni, és hogyan kell védeni, elhiszitek nekem, hogy 1 db ütközés se lenne?
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4065
üzenetére
Azt mondod, rágódsz rajta, pedig nem is. Tudatalatt már meg is vetted, amelyiket akarod, csak elhiteted magaddal, hogy gondolkodsz rajta. Jujjjjj, de sok autót vettem meg így... aztán igazoltam magamnak, hogy de jó húzás volt, igen. A mercedes előtt megvettem ugyebár az audi r8-at, aztán nissan GT-r, dodge vipera, porsche 959. Mindig mondtam, hogy végre , egy jó vétel

Csak az R8 maradt meg, a porsche kifejezetten szar vétel volt, sose szerettem a porschékat. A dodge vipert is csak nagy spoilerrel szeretném, de az boostos volt, így el kellett adni. A mercedesre viszont Megvenném a fasza külsőt (kb ilyen GT-s külső), ha tele lennék lóvéval -
tutuhawer
őstag
nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az időfutamban vagy a privátban kikapsz a porschétól, ami OK is. A versenyben viszont van versenystratégia, azaz védekezés, powerupok - utóbbi nagyon sokat segít, naná. Ezekkel együtt ütősképes a merci. Ha az ellenfél is jól nyomja, akkor jól nyomja, kész ,ezüst kártya. De ne adjuk könnyen a bőrünket, ha jön egy mustan rtr-x, akkor se. Nyomjuk tövig, mert van, aki boost ide vagy oda, összeszarja magát nyomás alatt, én ezért is nyomom végig a GÁZT GÁZT GÁZT GÁZT
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4061
üzenetére
ha van már bmw-m, akkor megéri. Ha volt már 959-em, megéri. Ha a vipert is eladtam, megéri. Ha akarom, megéri. Ha valaki CSAK a teljesítményt akarja, akkor a porsche 959 az optimális szerintem. Az kb lotus elise csak nagyban. Az jobb időt megy, mint ez, de mondom, egy dolog a single player időfutam, egy másik pedig a verseny. Ez egy kurvára versenyképes autó.
szerk: a bmw 1.2, ez meg 1,5, az nem 500 000 többlet
Nem csak az érettségin blokkolsz le.. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#4060
üzenetére
meggondolandó vagy nem, nem annak szánom, hogy bárki is ez alapján vegyen vagy ne vegyen. Ez arra jó, hogy kb lehet tudni, mire számíts, ha megveszed, vagy tudd, hogy az ellenfél mit tudhat. Soha nem vettem autót elemzések miatt. Semmilyen játékfejlesztő nem mondhatja meg, mit szeretek vagy mit nem. Ha bírod a Mercedest/McLarent, akkor úgyis megveszed, és jól teszed, mert remek gép. Csak jó drága...
Vért okádtam a köcsög, aljas team escape-ben, mert a pályák üresek voltak, waterfront roadra meg mission streetre pedig kevesek voltak az autóim. Most már bátran mosolyoghatok bármelyik pályán a lobbiban, mint a műfogsorrögzítő-reklámokban
Jó ez a vas, de T3, és a fene tudja, hogyan talál ellenfelet egyes pályákon... Holnap megnézem. Ha talál, biztosan rányom az ellen, mert nagyon negatív a kocsi reputációja, lásd SylarHun. Az tény, hogy lófasz elise és barátai után nehéz megszokni bárkinek is. Nekem nagyon bejön, mert az audi S5-höz hasonló, csak 2X olyan nagy a tempó, amihez kell egy kis tapasztalati pont azért... -
tutuhawer
őstag
A mercedest megvettem ma, és ezek a tapasztalataim:
A gyorsulása tényleg jó a, gyenge kis semmi tuningommal is 200 fölé perfekt startol, ami a 959-et le fogja gyorsulni, az M3 mellett pedig ott leszek. A többiek lerajtolnak, gondolom, de nem itt dőlnek el a versenyek. A kanyarban trükkösnek se mondanám, mert szerintem nagyon precízen lehet vezetni a gépet. Pontosan lehet érezni, mikor fogy a tapadás, minimális fékkel vagy gázelvétellel simán befordítható, aztán lehet gyorsulni. Ha akarom, csúszik, ha akarom, tapad. A végsebessége is nagyon rendben van, el is lehet érni, 300 fölött OK a menet. Azonnal reagált a mozdulatra ilyen tempóban is, nem panaszkodom. A tuningom hiányos, egy velocicom improved gumim van, és egy kestrel tuned váltóm, a többi még szinte semmi utcai sem. Nagy lehetőség van a gépben így. Az ugratásnál az én gépem kicsit hanyatt esik, de az apróbb dobbantókon néha el se ugrat a gép, igaz, én néha el is fékezem ezeket, pont emiatt. Időfutamban szerintem nem a legjobb, de a verseny és az időfutam 2 külön dolog. Versenyképes gép ez, igaz, van az a pálya, van az az ellenfél és autó... -
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#3998
üzenetére
konfigurálok holnapra magamnak egy mercedest, és meg kon-fingatlak
Komoly poénokat tudok ám munkaidőben... -
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#3998
üzenetére
az egész aláírásodból csak az üdv, Barackot értem

-
tutuhawer
őstag
Itt van egy gyökér, aki nem csaló, sőt nagyon is ellene van, csak eltűnik a subaru impreza június előtti bodykitje...
[fasza kép linkje] -
tutuhawer
őstag
éppen munkaidőmben vagyok és a facebookot nézegetem. Láttam egy idiótát, aki egymás után nyomkodta be a hozzászólásokba képekkel a csalókat, és hogy jelentette is őket. Nézem, jó sok olyan pályán ment, ahol lehetnek is. Waterfront road, ahol a 2. helyezett volt csaló, tök röhely, hogy nem tud nyerni 550 Km/H-val... Aztán nézem, hogy ki nyert, és látom, hogy FERI1014 a prohardverről, 50 másodperces idővel. Megnéztem az http://nfs-s.com/nfsw/feri1014 profilt, és láttam, hogy FERI1014 elég érdekes, és akkor finoman fogalmaztam. Várom a hozzászólásokat, kíváncsi vagyok, ki mit gondol.
-
tutuhawer
őstag
tényleg hülyeségeket írsz. Ne elemezd légyszi a befizetés előnyei/hátrányait, mert csak marhaságokat írsz.Van, aki befizet, de annak sem lesz könnyebb ám... Van, aki befizet, hogy amiatt legyen izgalmasabb. A befizetők is jó versenyeket mennek, meg nem is kapják meg azt, amit szeretnének, nekik is gyűjteni kell. Könnyebb mód a befizetés, de egyben nehéz az is. Ne baszd már le azokat a játékosokat, akik így vagy úgy játszanak. Engem se zavar, hogy mások hetente veszik a starter csomagokat. Ők így játszanak, így szeretik, és hidd el, ha én befizetnék, egészen biztosan megnőne a játékélmény, és nem lenne könnyebb semmi se, csak szebb. Pl kedvenc autó, ültetés rajta, szép felni, szép külső tuning. ilyeneket vesznek a befizető játékosok, akik itt a fórumban vannak. Aki az alkatrészeket szeretné megvenni, annak kibaszottul a zsebébe kell nyúlnia, hogy megvegye, ami kell. van itt egy kiváló sofőr, akinek kész pro tuned a nissan silviája, de ő is ment érte, meg talán van benne megvásárolt alkatrész is. De ugyanúgy küzdött, mint az ingyenes játékos. Legyen ez így elég, légyszi, és inkább a játék lényegi részéről elmélkedjünk, ne a pénzről meg a hasonlókról.
-
tutuhawer
őstag
Jár a piros pont a jó linkért. haznos tanácsokat olvashatnk itt, az itt elemző csávók meg régóta nyomják, sokat is mentek. A world-garage.com oldal megbízható forrás már régóta. Viszont! Lehet hinni pár dologban, de a motortuning ügyében a magyar nagybefizetők egy része más úton jár. Mindenestre köszi, hogy megosztottad
-
tutuhawer
őstag
Nem kell így beszólni a fizetősöknek. Befizet, mert szeretne ezzel-azzal menni vagy befizet, mert nincs annyi ideje, befizet, mert támogatja a készítőket stb. Jó sok oka van SylarHunnak a befizetésre. Emelett küzd is, tehát a küzdés nem a befizetéstől függ. Ő így játszik, mások amúgy, kész. Ezért így beszólni nem túl okos húzás, mert vita lesz. Én a pályán fejezem ki a nemtetszésemet, ott dőlnek el a dolgok.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#3947
üzenetére
Még pont lemaradt, hogy amióta itt a Porsche és a Murci, azóta is láttam magamat a BMW-vel győzni. Nyilván nem mindig, de bőven lehet győzni. Ha pedig bmw-vel jó vagyok, akkor a murci is meccseli a porschét meg a többit is. Azért nem látni annyi murcit nyerni, mert akinek az van, valószínű, hogy porschéja is van, meg még 20 autója is. És a porschéval megy, mert most az a trendi. Tehát egy dolog, hogy mit látunk, egy másik, hogy mit tudunk, azaz jó a Murcielago is.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#3947
üzenetére
hmmm, nagyon is jól vezethető a galla, habár még mindig nem kedvelem a lamborghiniket. Precíz gép az, láttam akcióban full pro és kevésbé pro limitált(fél éves) kiadást is... A limitált a jobb, naná.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#3930
üzenetére
én megveszem majd, de csak 800 gurigám van... Majd a jövő héten befizetek egyre.
-
tutuhawer
őstag
hoppá, hoppá, most nézem csak! a mercedes ezen modellje(slr mclaren) nem a kedvencem, de befizetek rá én is játékpénzért. Összegurigáztam már 800 gurigát, és remélem, max 1 milliós lesz. Megnézzük, mennyire szar az a szar.
szerk: és akkor a 3914-es hsz-t elővesszük ám
Kíváncsi vagyok, na... -
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
El szoktam fogadni ezt a választ is, de mivel magamból indulok ki, sose értettem meg, hogyan lehet ezt bírni. Pl ott a Subaru Impreza, ami nagy kedvenc nagyon régóta, és nem ám nem veszem meg. Jó sokat kellett várnom az elhatározásomra, de csak megvettem és építem, építeném... A külseje OK, Subaru-logó, két oldalon különböző, majd betolom ide a képét, aztán abszolút egyedi, szélesített külső az eredeti felnvel. Hát ha helyette lotust kéne vezetnem, abba is hagynám a játékot.
Ha valamit eladtam pár nap után, azt is a teszteéls számlájára írtam, ilyen pl a corvette 2X és a nissan gt-r 3X. Negyedszer már megtartottam a nissant
. Szóval csak azt veszem, amit szeretek igazán. -
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#3890
üzenetére
én ennek a sport verzióját vettem ki az audi r8-ból és betettem helyette egy race tuned zöld váltót. Tudtam, hogy nem ez a szar a kocsiban, csak egy kicsit ez a hiba. A kereket kell lecserélnem rajta, mert nem vagyok megelégedve a ventura spottal, velocicom(kék) típusút szeretnék rá
-
tutuhawer
őstag
a játékosokat egymáshoz képest is kicsit furcsán mutatja a játék. Ez is csak egy kis bug. Nekem is vannak ám videóim a youtube.com/tutuhawer oldalon. Aki pedig nagyon sok hibát (van, de nem olyan sok) talál az Audi S5-tel kapcsolatban, az keressen meg, és lenyomjuk egymás közt a futamokat hazai pályáinkon.
-
tutuhawer
őstag
válasz
csab991
#3882
üzenetére
örülök, hogy itt nézegetitek a route 55 pályát. A 2:45 remek idő szerintem csabi, és most jön a kérdés. Ugye érzed is, hogy powerup nélkül a pálya élmezőnyébe bekerülni nehéz, de nagyon. Lehetségesnek tartod-e, hogy egy még csak nem is pro tuned Porsche 911 GT3 RS korábban mért idő nélkül, gyakorlás nélkül, powerupok nélkül 2.34-et menjen?
Új hozzászólás Aktív témák

- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Samsung Galax S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Olyan trükköt tud még a játék - a kedvencem -, hogy téged nem hallunk a mikrofonba dumálni, de a játékhangjaidat meg 1000-rel halljuk. Te meg csak minket hallasz.



egyébként a háttérben most egy nagyon komoly projekten dolgozom, amiről legyen elég annyi, hogy nagyon szar reputációval bíró autót vezetek, és hihetetlen nagy lehetőséget látok benne. kicsit gyúrok még, aztán felfedem, mi is ez a projekt, de lehet, hogy soha. Egy biztos: többen is viccelődtek már rajta, hogy direkt megyek szar gépekkel... nyilván nem, de a baj az, hogy a lotust és sose szerettem, meg a porschékat se igazán. Muszáj csodát tenni a többi géppel, ami marha jó érzés, ha sikerül. Aki Audi TT-t hajt, annak ajánlom a piros színű váltót csak kipróbálásra, mert nekem tetszik az autó vele.



Kíváncsi vagyok, na...

