Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
longwild
aktív tag
Az enyém gyári alapértéke 1700+-100 rpm. A 400-500ccm-ek 1500+-100rpm.
A megmérést úgy érted, hogy hidegen indítod és mennyi ideig megy a hideg alapjárat?
Amikor elengedi és még mindig magasabb, mint az üzemmeleg állapot, akkor leállítás nélkül soha nem is éri el az üzemmeleg állapotnál elvárható alapjárati fordulatot (azaz leállítás nélkül magasabb lesz mindig? ) ?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250