Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Luck Dragon:] Ingatlan eladása napjainkban.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Az ötlet jó, viszont még az indítás előtt szeretem látni a legfontosabb adatokat:
a motorhőmérséklet kritikus, hogy mennyi szívató fog kelleni a sima indításhoz.
De mondhatnám, hogy hogy áll a tank, az akku, érdekel, mennyi az idő, stb.
Amúgy hasonló visszajelzésem már van: ha nincs semmi világítás, egyik saját
mérőórám sem megy, ami azért elég feltűnő jelenség... Továbbá, olyankor meg
szokott szaladni a fesz. De komolyan, most már leszarom. Ezek a csodálatos
Shindengen szabályzók ~30-50K-ba is kerülnek. Annyit meg nem ér az egész!
Ui: ja és az ki van zárva, hogy a xenon melegedése mellett indítózzak. Durván
sok ampert vesz ki az akkuból, aztán még leesik nekem a fesz, és nem indul.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Fanatec Clubsport V3 Load Cell Upgrade Kit!!!
- HP Victus 16s0058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - Ryzen 5-7640HS, 16GB, 512SSD, RTX 3050
- Kedvező ár! Lenovo Thinkpad L470 laptop (14FHD/i5-G7/8GB/256SSD/Magyar/AkkuX)
- Master3D Filamentek
- Értékcsökkent Lenovo K13M 2in1 laptop és tablet (10FHD+Touch/x5/4GB/128SSD)