Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m45.gif)
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Megfogadtam tanácsotokat és szisztematikus utat választottam az olykor ledadogó, 250-es Beverlyre Egyébként 2006-os kiadás és olyan 133Hz a frekvenciája...
Nos újabb adalékok:
Üzemanyag rendszert kitakarítottam. Teljes benzinpumpa, felette a szűrőház, nyomásszabályzó szelep, injektor végig tiszta. A szűrőházból (vagy puffer tartály vagy nem tudom mi az pontosan a benya pumpa felett) végig fekete trutyi jött kifelé, nem győztem bele önteni a tisztítót, meg kompresszorral keresztül fújni.
Maga a pumpa nem tudom milyen állapotban van, gyújtásra szépen zúg, benyát tolja, azonban nincs eszközöm megmérni, hogy valóban 2.5bar vagy kevesebb.
Viszont a maiak után máshol kell keresnem a bajt, azt hiszem.
Reggel, 7 körül relative langyos időben ahogy elkezdett bemelegedni (indítás után 2-3km) ledadogott, alapjárat szétesett és megállt. Próbáltam újraindítani, sok köszörülés árán beindult, ment 5mp-et magában és leállt.
Többször is próbálkoztam, mindig ez volt: néhány mp után megállt alapjáratról, hozzá sem érve a gázkarhoz.
Ha a gázkarhoz hozzáértem, akkor azonnal lefulladt, a legkisebb gázhúzásra is.
Otthagytam, melóba be BKV-val, délután hazatoltam, illetve olykor sikerült beindítanom és néhány száz métereket gurulni vele, de csak úgy, hogy épp húztam a gázt. Ha kicsit is jobban forgattam a markolatot, azonnal dadogás, fulladás volt az eredmény.
Jött az eső, a hűvös és most eső után gondoltam kimegyek, megnézem mi a baja... Üzemanyagot akartam végignézni, mert azt babráltam utoljára, hátha elcsesztem valamit.
Ezért beindítottam, hogy halljam, lássam ismét a tüneteket. És nincs tünet! Jön, megy, nem dadog, nem fulladozik. Most kb 15C lehet, reggel és délután ettől jóval több lehetett a napsütésben.
Kérdések:
- Mi az, ami a hőmérséklettel összefügghet? Melegben szétesik a gyújtás vagy a befecskendezés? Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?
(#13318) Brogyi: akkusaru nálam mindig meg van tépve, úgy, hogy elég legyen megindítani a csavart, ha ki akarom szedni, mert kb 2 éve szopatott az akkusaru lelazulás.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban