Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz 1430 #17248 üzenetére

    Kicsit pontosítanék a LB ítéletével (Legf. Bír. Kfv. III. 37.027/2007.):

    A Korm. rendelet 7. §-a kivételes szabályt tartalmaz arra az esetre, ha fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti jótállási csereigényét. Ezen rendelkezés abban jelent kivételt a GKM rendelet 4. §-a alól, hogy a csereigény három munkanapon belüli érvényesítése esetén a forgalmazó nem alkalmazhatja a GKM rendelet 4. §-ának (1) bekezdését, vagyis nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.

    Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.

  • Pug

    veterán

    válasz 1430 #17248 üzenetére

    Nem egészen, az adott hibajelenséget nem tudták a T-Pontos szervizben reprodukálni, mivel alacsony térerő mellet jelentkezik csak (eldobja a 2G-s hálózatot 15%-os jelerősség alatt), ezért elküldte az szervizes kolléga gyártói bevizsgálásra. Ennek a bevizsgálásnak a maximális hosszára gondolok. (mindez a vásárlást követő 3 munkanapon belül van, így egyértelműen a típus azonos cserét kértem, javításról szó sem lehet)

Új hozzászólás Aktív témák