- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vissza a PC Masterrace-re
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz ninjago #45346 üzenetére
Az a normalis ha kattog. Nalam is folyamatosan nyomja miutan leallitom a kocsit. Mondjuk nekem a maglodi Zoli azt mondta, hogy az EGR szelephez tartozik a cucc es annak a kattogasat lehet hallani amikor tisztogatja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
veterán
válasz ninjago #45328 üzenetére
Nem vészes 30-40k max programozással egy bontott ECU ha az a baja. De a légtömegmérő is tud ilyen alapjárati ingadozást produkálni én azzal kezdenék. Jól ki kell pucolni van hozzá tisztítóspray. Aztán ha javul akkor valószínű az kezd elfáradni. Gázolajszűrőt meg nem árt 2-3 olaj csere után ledobni vagy évente. Amúgy ha nagyon nem hoz javulást semmilyen irányba a dolog akkor diag és élőadatokat kell nézni amikor ezt az alapjárat beejtést produkálja.
(#45320) Predator2: mert más a vezérlő procija, de ki kel szedni az óracsoportot és meg kell nézni Renaultnál sok csodát láttam már.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Hardcore café
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- League of Legends
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Path of Exile 2
- További aktív témák...