-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz makszi #93457 üzenetére
A 60 ezer Km az ökölszabály még régről automatáknál, nem ismerem a váltót a kuplung rész száraz vagy olajos-e, mennyi kopadékot kell az olajnak felgyűjtenie stb., de nagyjából már esedékes lehet valóban is főleg ha most vagy a tervezett használat felénél, a következő csere már az új tulajra jut majd így.
A sose kell cserélni az hülyeség, de nagyon rá vannak kattanva sok helyen erre az élettartam dologra valóban, a régi kéziváltósok elballagtak 200k-t meg 20 évet így (többet is), de ezek már nem azok a szerkezetek és nem is az a terhelés.
Váltót nem szokták plombálni jellemzően, úgyhogy simán ki tudja nyomtalanul cserélni másik szerelő.[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Sirus86
tag
válasz makszi #93457 üzenetére
En pl ket evente cserelnem a kemiai oregedes/valtozasok miatt. Nem csak a km szamit szvsz, hanem az ev is. De masok jobban tudjak ezt, mint A Renault szalon erdeke az,hogy uj autot vegyel, nem az,hogy eletben maradjon az autod.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OpenWRT topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Egy óra, két rendszer
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest