Hirdetés
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
Littoral
aktív tag
válasz novinyul #72006 üzenetére
Ez a nemlétező tartozás behajtatása (-ának kísérlete), úgy látszik, visszatérő motívum náluk, nekem azt sugallja, hogy azon az osztályon, ahol ezt intézik, nem megfelelő munkafegyelem. Ezzel az a baj, hogy emberek idegrendszerével játszanak, és nem mindenki vevő erre. Nálam a megfelelő partnerre találtak. Egy közel 80e Ft-os „tartozás” volt a játék, de úgy, hogy végrehajtó küldte a levelet, ami már bírósági ügyszámra hivatkozott. Előtte semmi érdeklődés, értesítés, bármi hasonló. Nos, a biztos igazam tudatában (nem volt az ügyben semmiféle tartozás) én előbb megfogalmaztam egy feljelentést, egy panaszlevelet a végrehajtónak és a kamarájának, egy beadványt a békéltető testületnek, egy továbbit a bíróságnak, mindezeket mellékelve egy rövid, de a tényekre szorítkozó levelet a szolgáltatónak. Nem találnátok ki, mi történt - és milyen hamar! Úgy látszik, ha van megfelelő fegyelmi motiváció, tudnak gyors és pontos munkát végezni. Egyedül a feljelentést nem küldtem el, de félretettem sablonnak... Semmiféle elnézést kérő, vagy annak megfelelő gesztus (levél, sms) nem érkezett tőlük, pedig lett volna mire. Ez volt az a pont, ahol le kellett volna lépnem, de ők nem bízzák ezt a véletlenre, ha elsőre nem megy, mindig jön egy következő lépés. Most is van, talán majd egyszer megírom, sok függ a szolgáltató interakciójától. Azért bízom a fent írtaknál jobb megoldásban.
TL;DR: Mostohán kezeli az ügyfelet a szolgáltató, ám az még kitart.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
félisten
válasz novinyul #21447 üzenetére
Szeretnek ott azért engem.. csak a telefont nem veszik fel és az e-maileket nem fogadják tőlem.
Örök barátság van közöttünk.
Jah meg rekord összegű előleget kérnének....ha kötnék náluk előfizetést.
De most nem tudom mi lesz. Neten mindig visszadobott a rendszer.... ott nem engedett előfizetést venni. Egyszer megpróbáltam poénból... de kiszűrtek.
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest