- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Az Oracle hack
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Kalandor: SYNTHONY - Darude Sandstorm (Live from Melbourne)
-
LOGOUT.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Littoral
aktív tag
válasz
novinyul #72006 üzenetére
Ez a nemlétező tartozás behajtatása (-ának kísérlete), úgy látszik, visszatérő motívum náluk, nekem azt sugallja, hogy azon az osztályon, ahol ezt intézik, nem megfelelő munkafegyelem. Ezzel az a baj, hogy emberek idegrendszerével játszanak, és nem mindenki vevő erre. Nálam a megfelelő partnerre találtak. Egy közel 80e Ft-os „tartozás” volt a játék, de úgy, hogy végrehajtó küldte a levelet, ami már bírósági ügyszámra hivatkozott. Előtte semmi érdeklődés, értesítés, bármi hasonló. Nos, a biztos igazam tudatában (nem volt az ügyben semmiféle tartozás) én előbb megfogalmaztam egy feljelentést, egy panaszlevelet a végrehajtónak és a kamarájának, egy beadványt a békéltető testületnek, egy továbbit a bíróságnak, mindezeket mellékelve egy rövid, de a tényekre szorítkozó levelet a szolgáltatónak. Nem találnátok ki, mi történt - és milyen hamar! Úgy látszik, ha van megfelelő fegyelmi motiváció, tudnak gyors és pontos munkát végezni. Egyedül a feljelentést nem küldtem el, de félretettem sablonnak... Semmiféle elnézést kérő, vagy annak megfelelő gesztus (levél, sms) nem érkezett tőlük, pedig lett volna mire. Ez volt az a pont, ahol le kellett volna lépnem, de ők nem bízzák ezt a véletlenre, ha elsőre nem megy, mindig jön egy következő lépés. Most is van, talán majd egyszer megírom, sok függ a szolgáltató interakciójától. Azért bízom a fent írtaknál jobb megoldásban.
TL;DR: Mostohán kezeli az ügyfelet a szolgáltató, ám az még kitart.
-
Vangelis
félisten
válasz
novinyul #21447 üzenetére
Szeretnek ott azért engem.. csak a telefont nem veszik fel és az e-maileket nem fogadják tőlem.
Örök barátság van közöttünk.
Jah meg rekord összegű előleget kérnének....ha kötnék náluk előfizetést.
De most nem tudom mi lesz. Neten mindig visszadobott a rendszer.... ott nem engedett előfizetést venni. Egyszer megpróbáltam poénból... de kiszűrtek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ZOTAC TRINITY OC RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF VG27AQ1A 27 170Hz 1ms IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi 12T Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest