Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacpac

    őstag

    válasz martongunar #115277 üzenetére

    Már voltam mindkettőnél...
    Elsőnél kértem a publikus ip-t, lecseszett a tulaj hogy mit képzelek magamról... És ezt nem átvitt értelemben írom.
    Ha valakinek van problémája a szolgáltatással, akkor az a válasz, hogy ne telefonálgasson, menjen máshova. Szóval ügyfélkezelés.... nullának nem írnám, mert ez alatta van.
    Márpedig sokaknak van gondja a mai napig.
    Napokig nincs tv, nincs net....
    2. nap után vitte a modemet, szerződést bontuttunk.

    A második mikrós, nyitott portokat, minden jó volt, egy-két hétig.
    Majd jöttek a gondok, este 4 után a sebesség 3/0,5-re esett. 3-5000-es ping mellett.
    Már ha ment. Hónapokig nem tudta megoldani.
    Majd covid, otthontanulás, net hasított, semmi gond.
    Mikor vége lett, vége lett a jó világnak is. Pár hét múlva arra jutottak, hogy biztos kinőtt egy fa. A fa csak 16-23 között volt kinőve, előtte és utána nem.
    Csak azt nem értem, covid alatt miért volt jó, szóval a tudás megvolt a probléma megoldásához. Csak az akarat hiányzott valamiért.
    Szerződést bontottunk.
    Még az eszköze is a tetőn, azért sem jött. Ennek már két éve.

    Jött a telenor, mint megmentő (10/30-as nettel csúcsidőben azt hittem megfogtam az isten lábát). Fejlesztések lementek, terhelt időszakban 80 alá nem ment, majd innen is javult. Szóval király lett. De most ez...
    Menj felhőbe, azt mondják...

Új hozzászólás Aktív témák