Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
looser
addikt
(#19282) Freddy76 & (#19283) BigBlackDog: köszönöm!
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
looser
addikt
Sziasztok! Valamelyik Nikon app alkalmas jpeg képek csoportos veszteségmentes forgatására, körülvágására, átméretezésére?
Üdv & köszi
-
looser
addikt
Sziasztok!
Kezdő dslr gépnek a D300 megfelelő lenne? Eddig Nikon kompakt és bridge gépeim voltak (vannak) és szeretnék továbblépni. Ezt a készüléket néztem, a Pixinfo tesztje alapján jó választás, vagy legalábbis az volt 2007-ben. Még a D7000-en gondolkoztam, ezzel be is lőttem a rászánt keretet (váz 100e Ft-ig).
Köszi & üdv!
-
looser
addikt
Őszintén szólva én 1x év alatt összesen 3-4000 képet lőttem, szóval eléggé amatőr vagyok, de elsősorban képminőségben szeretnék javulást (most egy Coolpix L830-as gépem van) és a záridő állítás lehetőségét. A Nikont pedig azért szeretném, mert 15 évvel ezelőtt egy fotós hölgyismerősöm is ezt használta; akkor jött haza Londonból és imádtam a képeit, néhányat A4-ben is kinagyíttatott és volt közte pár fekete-fehér. Viszont a kompaktot kb. 8 éve vettem, a fenti bridge-et pedig 2 éve, tehát ez a Nikon-dolog inkább csak a mélyben munkált :-)
A 7000-essel kapcsolatban AF problémát említettek több helyütt, ezt sajnos nem tudom, mit takar, valaki egy olyan példát említett, hogy egy madár a fák lombjai között való fotózásakor a fókusz valahova középre kerül. Nekem még ezek a problémák igen távoliak, szóval lehet, hogy nem érdemes ezzel foglalkozni.