Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Lineage OS használat közben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Android másképp: Lineage OS és társai
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
-
teko99
tag
igen fullos,legalábbis remélhetőleg
Nos megjöttek a ledek. A háttérvilágítás az szépen világít frankón,de a visszajelzők nem akarnak valamiért. Amikor veszem le a gyujtást akkor villannak egyet addíg míg a kulcs átkattan a 0 helyzetbe. síma égőt visszatéve világít. Ötlet?
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
Melyik visszajelző?
Mert a töltésvisszajelző akkor fog csak működni elméletileg ha ellenállást teszel vele párhuzamosan.Az index visszajelzés meg akkor fog működni ha diódázod.
Az üres visszajelző pedig forditott bekötést igényel,magyarul a sarukat cseréld meg.
A refi visszajelzőnek viszont simán mennie kell -
teko99
tag
válasz hevizms #3504 üzenetére
a franc hát ezeket nem mondta senki..
indexet nem kértem mert azt tudtam hogy nem szereti a led a villogást ezért az marad az izzós verzió.
Ő a refit még nem próbáltam,az üres/töltést leírnád hogy mit kössek mivel és hogyan mit kell mókolni?
azthittem csak beleteszem és ennyi mint a háttérnél
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
Az üresnél csak annyi dolgod van hogy az izzóra menő 2 vezetéket cseréld fel.
Ugye a lednél nem mindegy melyik szálon van a pozitiv és melyiken a negativA töltésnél elméletileg vagy egy ellenállás kell az izóval párhuzamosan vagy a mostani izzót benn hagyod párhuzamosan rákötve.
De ez sem garancia.
Nekem pld a /1-ben működik így a ledes töltésjelzés,de az Etz-ben meg nem.
Ezt még én sem értem miért van így,de ez van[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
A töltésnél a lényeg hogy amelyik szál a lámpafejből megy fel,az a pozitiv,amelyik a fesszabályzótól,az meg a negativ.
Eszerint kell a ledet csatlakoztatni.
A led saruja az a pozitiv,a háza pedig a negativ.
De erre párhuzamosan rá kell kötni a régi izzót vagy egy megfelelő ellenállást
De ahogy írtam is,ez a töltés visszajelzés leddel nem garancia hogy menni fog.
Nekem ugyanolyan feltételek mellett,az egyik motoromon megy,a másikon nem.
Ki érti?
Nekem egyedül a töltés maradt a régi izzó
Sőt ha jól emlékszem.
Franciánál meg simán is megy a ledes töltésjelzés.
Szintén Szabolcstól vette és nem kellett semmit variálnia,azt hiszem[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Francia91 #3509 üzenetére
Jah,akkor jól emlékeztem.
Mi ezt már kitárgyaltuk egyszer.
Amúgy Szabolcsot is megkérdeztem az esetemmel kapcsolatban és nem tudott érdemben segiteni ő sem.
Fene sem érti hogy ugyanazon rendszer az egyikben működik a másikban nem.
Nekem mindkettő motorban ugyanolyan a generátor és a fesszab.
A led az mondjuk nem ugyanaz,lehet az a baj.
Valami tulajdonsága nem passzolhat talán.
Majd a tavasszal kipróbálom cserélgetve,bár annyira a töltésvisszajelzés nem fontos számomra hogy ledes legyen.
Nekem a leglényegesebb a visszajelzők közül inkább az index volt.Az amit nappal is jó ha lát az ember rendesen.
Meg talán az üres -
Francia91
veterán
Ez nekem mind LED, a háttérvilágítás is
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3512 üzenetére
igen a multkor linkelted már a képet azért is tetszett meg a visszajelző is ledesen. csak azt nem mondtátok hogy mókolni kell vele hát ahogy írtam nálam a töltés nem világít leddel,így marad a síma izzós verzió. De a háttérvilágítás atomjól néz ki így kéken éjszaka majd ha egyben lesz a moci lefotózom.
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
-
hevizms
addikt
válasz Francia91 #3514 üzenetére
Azért ez az én esetemet figyelembe véve nem biztos hogy ilyen egyszerű.
Mármint a töltés visszajelzésre értem(persze ez nem jelenti azt hogy mindenki így jár,lásd a te példádat)Az index diódázása az egyszerű annak,aki szeret bütykölni ilyen elektronikai szarokat is.Sőt egy graetz híd is egyszerű,de ez már részletkérdés
A másik 2 visszajelző az aminél tényleg nem kell variálni,de azt ugyebár meg is oldottuk már az elején.
-
teko99
tag
hát egyenlőre ami nem megy símán az marad az izzós verzió. Indexet látom menet közben így azt sosem felejtem kint,meg nemis szoktam amúgysem szinte még sosem hagytam kint szóval az index visszajelző nekem csak "dísz" hamár dölux a töltés a LÉNYEGES de azt látni nappal is az izzós verzióval is ha véletlen van valami. MAjd valamikor a nyáron ha lesz kedvem mókolni akkor megcsinálom valahogy.
Közben elsőkerék visszatéve,féknyereg holnap légtelenítva lesz ha minden jólmegy a maszek légtelenítőszelep végett.. dank/deknik/sárvédők elvíve a festőhöz,szerencsére 25ből kitudja hozni ezt is mint a simót
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3522 üzenetére
elképzelhető hogy nem figyeltem
közben ma is ügyködtem,kapcsolók lefestve/összerakva/felmatricázva. műszerfal is a helyén. elég jók ezek a ledek,tetszenek még mindíg Ha minden igaz a festés is készlesz jövőhétvégére szóval akkor már tudok vele gurulni ha minden összejön. Kíváncsi leszek erre a "gyári" hátsó fékbetétekre hogy ezek mennyire fognak majd. Amit nyáron vettem utángyártott vackot az annyira "porolódik" hogy melegen szinte semmit sem fogott...
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
Közben ezek lettek hozzá szerezve. A műszereket Müller Szabolcs újította fel, kívül-belül, és tőle van a DellOrto PHBE34-es karbi is, ez majd bejáratás után megy a motorra
A motor bajai pedig ezek voltak
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3524 üzenetére
órákat is javít? ó ha ezt tudom elküldöm neki,nézegettem még régebben faja számlapokat de én nem szedem szét nem bohóckodok az órával.. na ezt is tudom mostmár
ja igen mostmár rémlik hogy írtad bambit hogy megy a blokk hozzá felújításra
látom volt baj vele.Jók ezek a dellortó karbik? Retronak volt a 250esen ha jól emlékszem?
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
Persze, újít fel órákat, olyan számlapot is csinál bele, amilyet kérsz
A DellOrtók elvileg nagyon jók, dícsérik, jobban megy vele a motor kevesebb fogyasztás mellett. Csak beállítani nehézkesebb, de majd kísérletezek vele
Az órák peremezését is nagyon szépen megcsinálja, mikor összerakja
Az összesen fénylecsapó keret lett újrafújva, számlapok lettek felújítva, 3db-on órakeret lett cserélve. Mutatócsillapítás meg lett csinálva, mutatók újrafestve, belül az óraház újra fehérre kifestve."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
veterán
válasz Francia91 #3526 üzenetére
A DellOrtók elvileg nagyon jók, dícsérik, jobban megy vele a motor kevesebb fogyasztás mellett.
Jajj ne, hova akarod még fokozni ezt a fogyasztást? 4,5 liter vagy 5,5 liter, nem mindegy? Jobban megy, kevesebbet fogyaszt...persze, aztán ebből vannak a ragadós bajok. Dobd ki a francba azt a karbit, és használd a gyárit!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #3527 üzenetére
Nekem csak 1 bajom van ezekkel a Dellortó karbikkal és ezt mi már Csabával beszélgettük is(Francia)
Aki használja vagy használta,az mind egytől egyig csak azt tudja mondani hogy sokat kell foglalkozni vele mire jó lesz,de utána aztán maga a menyország.
De akinek már eljött a menyország,az miért nem mondja el hogy mekkora fuvókák kellenek bele mondjuk Etz 250 esetében vagy éppen amiben használja?
Sehol nem olvastam még.
Mindegyik csak a szokásos mantrát nyomja.
Félreértés ne essék,tuti jó karbi lehet,de biztos hogy Mz-hez is ideális?
Egyszer szívesen kipróbálnám én is,de pont ezen bizonytalanságok miatt nem vettem sosem,pedig láttam börzén.
Pld használtam BING 84 karbit a /1-en.
Én pld simán eltudom mondnai hogy mekkora fuvókák kellenek és hogy mennyire kell kitekerni a levegőcsavart.
A Dellortósok miért nem tudják elmondani?
Talán mégsem lesz sosem az "igazi".
Nem tudom,de nekem ez fura[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
veterán
válasz hevizms #3528 üzenetére
Nekem meg egyáltalán ezekkel a csodaszámba menő fogyasztásértékekkel van bajom, főleg ha még emellé nagyobb teljesítmény is társul. Ha 4T lenne a gép, nem akkora probléma, ha elveszi valaki a benzinmennyiséget, max nem megy úgy a motor, de 2T-nél bajos, mert nem lesz olyan jó a kenése. Egy 250-es ETZ-nek 5-6 liter körüli a fogyasztása, 251 elvileg minimálissal kevesebbet eszik, de ezeket a számokat nem lehet lefelezni, és egyébként is, nekem nem érne meg annyit, hogy megragadjon a motorom. Az, hogy kevesebbet eszik a DellOrto-val, még el tudom hinni, de hogy jobban menjen csak a karbi miatt, azt már nem. Jobban megy, nagyobb fordulat kell, ha kevesebbet eszik, kevesebb benzin is jut be a hengerbe -> rosszabb kenés, könnyebben ragad.
Én egyszer beállítottam a karbit, a gyertya szép barna, tehát a beállítás jó. Ennyi, nincs ebben semmi legenda. Fogyasztást egyszer mértem, 5,3-ra emlékszem, de lehet, hogy több, igazából nem is érdekel.
Amit mondtál, hogy ennyit kicsavarni, meg ilyen fúvóka, az kiindulási alapnak tökéletes, de a végleges méreteket és csavarásokat úgyis a gyertyakép mutatja meg. Abban persze igazad van, hogy minden kiindulási pont nélkül tényleg nehéz belőni a karbit, és ahogy írtam, veszélyes is ilyennel kísérletezni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #3529 üzenetére
Nekem Szabolcs leírt mindent, hogy mekkora fúvóka van most benne, és hogy meddig lehet lemenni, melyik csavart hova állítsam. Azért adta el, mert egy 251-est épít, és azt a motort 100%-ban gyárira akarja megcsinálni, eredetileg arra vette ezt a karbit
Ha már 5 litert eszik, én azzal megelégszem, nem akarom a legminimálisabbra leküzdeni, félreértés ne essék. Itt az a lényeg, hogy lényegesen jobban porlaszt, mint a BVF karbik, a torokátmérője is 34-es a gyári 30 helyett. Valamivel modernebb és kifinomultabb a porlasztó. EnnyiEgyenlőre sikerült vennem egy alig használt, majdnem új, eredeti csatos karbit, a bejáratás azzal fog megtörténni, ami a motoron volt, az pedig marad tartalékba, annyira nincs szar állapotban az sem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
teko99
tag
közben megvan a hiba oka hogy miért folyt a berúgótengelynél az olajam..
a kuplungláncot nemtudjátok mikor kell cserélni? mármint hogy mekkora lógás(nyúlás) a megengedett?
ja és igen. Az olajleeresztő csavart merre kell kicsavarni? a kipufogó felé,vagy a váltókar felé.? már nem emlékszem,de ez annyira bevan "állva" hogy már teljesen lesarkaltam a csavart krovával is,marad a csőfogó de így hogy nem rémlik merre jön nem akartam kiszakítani a menetet ha véletlen rossz irányba tépem.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3526 üzenetére
elég frankón dolgozik a kép alapján szépen megcsinálta az órát. Na hogy én megint tudatlan voltam,ha ezt tudom elküldöm az órákat egy egyedi számlapkészítésre,meg egy festés az enyém belsejének se ártana,csak erősebben látszana a led egy szép fehér festés mellett. na de ezt is tudom mostmár.
BAZINGA!
-
csabyka666
veterán
Hogyhogy merre? Hát jobbmenetes csavar. Óramutató járásával megegyező irányba csavarod be, ellentétes iránya csavarod ki, de ugye ha a motor mellett állsz, attól még a csavar jobbmenetes marad, csak egy kicsit az ember fejében tud megkeveredni.
Ha lesarkaztad, hát, az nem túl jó. Ha nem látsz rá esélyt, inkább vidd el valami műhelybe, ahol megmelegítik, és pikkpakk kiszedik neked, de inkább ne ronts a helyzeten, nehogy a szakik se tudják kivenni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
veterán
válasz Francia91 #3530 üzenetére
Oké, kifinomultabb éppen lehet, mindegy is, én nem szórakoznék vele, az a pár deci benzin még a karbi árát is csak 10+ év múlva hozza vissza.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3534 üzenetére
Mindíg megkavarodok a csavarokkal valamièrt.. megoldom èn,alágyújtok ha mástnem.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3537 üzenetére
oké kész,marad benne,legalább nemfog kiesni
1500ft egy rohadt csavar bele,marad ez a lesarkalt annyit nem adok egy csavarért. max olajcserekor szívok,de szerintem egy jó meleg nyári napon pár km utánn már kifog az lazulni ha felmelegedett a blokk. addíg nem piszkálom,most kap új olajat úgyis szóval nemlesz para.
közben sajnos nem emlékeztem rá hogy nekem ugye a féknyeregbe új menet lett vágva mert tavaly kiszedtem a menetet belőle,szóval vakdugós szelep van benne. Mi kín lesz ezt majd lelégtelenítenem.. majd egy hét a "vákumos" teknikával..
BAZINGA!
-
csabyka666
veterán
Nem értem, hogy cseréled le az olajat, ha nem tudod kivenni a leeresztő csavart?
A féknyeregben a légtelenítőnél egy sima csavar van most?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3539 üzenetére
hát most ugye lejött a dekni,szóval az olajcsere megoldódik. nyárig úgysem cserélek olajat,majd a melegekben bemelegszik és vélhetően kibírom lazítani,ha nem akkor majd marad az erőszak..
egy légtelenítőszelep kinézetű vak"szelep" van benne.
BAZINGA!
-
csabyka666
veterán
Hm, hát jól van. A fék úgy tényleg nehéz dolog lesz, csak kicsit tekerd ki, hogy tudd kipréselni a bubikat, illetve hagyd gravitációsan lefolyni a fékfolyadékot, akkor alig kell légteleníteni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3541 üzenetére
csináltam már,akkor is ez a vakdugó volt amikor az új főfékhengert vettem. kitaktikáztam már,csak főleg így rossz meló nagyon
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
nos alakulgat a gép,lassan mindent összeraktam,mostmár csak a tank és egyebeket várom a festőtől.
Viszont vettem egy uj lábtartót mert görbe volt és zavart. kicserélni kitudtam,de a rugót sehogyse bírom beakasztani olyan erős. ha sztenderre fellököm akkor se,ha felcsukva próbálom úgyse..Van ennek valami technikája? csináltátok már esetleg?
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
-
teko99
tag
válasz hevizms #3546 üzenetére
hát igen felcsukva közelebb van a rugó vége,viszont akkor kétszemélyes meló,mert valakinek a motort izomból tolnia kell hátrafelé..
125nél a lábtartóvason van egy hegesztés ahová beakad a rugó vége. neten néztem most képet a 250eseké mintha közelebb lenne így érthető ha könnyebb beakasztani. hát majd próbálkozom valamit majd kieszelek. De hogy ennyire kifog majd rajtam na ezt nem gondoltam volna. főleg egy ilyen egyszerű dolog..
BAZINGA!
-
teko99
tag
na sikerált légteleníteni a féket elsőre a vakdugóval is
közben bebírtam akasztani a sztenderrugót,ahogy ráengedtem egyből elgörbítette a fémpöcköt amibe bekell akasztani a lábtartón. Mit ad isten,megint egy kisipari vacak.
Most vehetek egy utángyártott kisipari rugót,mert gondolom azokhoz van méretezve,valszeg az jóval gyengébb lesz mint a gyári rugó. hajj ezek a bajok,minden nap egyel kevesebb hajszálam van..
BAZINGA!
-
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3549 üzenetére
Dehogy a rugó. Azt elnem lehetne törni olyan masszív. A lábtartón a pöcköt görbítette el a rugó mert annyira erős. Ezèrt veszek egy kisipari rugót mert gondolom az feleennyire sincs erős,ergó nem fogi elgörbîteni a pöcköt
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Call of Duty: Black Ops 6
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest