Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkany01
tag
Megőrít ez a benzin csap. Ha kinyitom a csapot. annyi folyik a karburátorba, amennyi elég ahoz hogy az úszó szint beálljon, Ezután még egy két csepp folyik. Aztán az istennek sem akar folyni. Ha pici levegőt kap akkor folyik egy ideig. Tudom, azt fogjátok mondani a tanksapkán az a kis lukacska. De ha a tanksapkát leveszem se folyik, pedig akkor már kapna levegőt és nem lenne vákum. De ha a csövet leveszem, akkor szpen folyik. Segitsetek, mi lehet?
-
válasz
Retro DJ #2797 üzenetére
Azt elhiszem, de nálam biztosan amiatt volt, mert ahogy kicseréltem az adalékot, hamar elhagyta az olajozást. De igen, a tötymörgéstől is lehet, ez amúgy akkor is tapasztalható, ha városban araszolgatok 1-2-3-ba, aztán főúton meg 90-100, na az elején füstöl eléggé láthatóan.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2790 üzenetére
A kipu vege nem csak a rossz olaj, vagy hibas olaj arany okozhatja, hanem potyogos tatas hasznalat vagy hibas karbi beallitas is okozhatja.
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2795 üzenetére
Sokba fog ez neked kerülni
-
válasz
Francia91 #2793 üzenetére
És megint elbuktam...igazatok van, tényleg kétütemű motorolaj.
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2791 üzenetére
Akkor te a kúton nem 2T olajat kérsz hanem 2T adalékot? Jó igaz hogy nem éppen jól sikerült kifejezést használt anno a fordító,de ilyenbe belekötni?
Most lezsibbasztottál. -
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2784 üzenetére
Próbáltad már a Sprintet?
Nagyon sokan használják megelégedettséggel és azért mégiscsak feleannyiba kerül mint a fullszinti.
De az biztos hogy a legjobb az amit most használsz,csak az nem biztos hogy szükséges egy Mz-nek.
Sosem fogod megtudni számít e hosszú távon. -
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2784 üzenetére
Az ólmozott a szelepek vagy szelepfészek kenése miatt volt jó de az nincs az MZ-ben
-
A keveréssel kapcsolatban, a gyári érték csalóka, mert az akkori benzin - úgy tudom - ólmozott volt, a maiak meg ólommentesek, a kenése így rosszabb. Ezt csak hallottam, de szerintem hihető. Szoktak tenni régi gépekbe (LADA és társaik) ólompótló adalékot, pont ezért.
Én úgy vagyok vele, de tényleg kitárgyaltuk már sokszor, hogy nem megyek annyit a motorral, hogy megérje megvennem az olcsó ásványi olajat. Inkább megveszem 3.500/literért a fullszintetikus JASO FD minősítésűt, és boldog vagyok, hogy nem folyik a kipufogóból az olajos gané, szép a gyertya, és nem büdös (annyira) a motor. Ha netán elmegy a blokkom 10.000 kilométerrel többet, akkor már be is hozta az árát.
-
-
-
sarkany01
tag
Jólvan na. Át fogok térni az 1:50-re.
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2776 üzenetére
Na ja, majd a kipufogo gyorsan el fog tomodni az olajtol...
A motor pedig kevesebb benzint kap, tobb olajat, igy tenyleg nem kell majd csodalkozni a fogyasztason.
Csak jozan paraszt esszel gondolj bele: mibol nyeri az energiat a motor? --> a BENZIN elégetéséből
Az olaj mire valo a benzinben --> hogy kenje a motort.
Tehat kevesebb benzint, es tobb olajat kap az eloirtnal, ezaltal majd zabalni is fog jobban... Meg par ev mulva el lesz kokszosodva a kipuffod is... Nekem nem baj, engem nem erint, ha neked ez megfelel, akkor keverd igy
. Nem veletlen ajanljuk Neked az 1:50-et, es nem veletlen hataroztak meg a mernokok ezt az aranyt, akik terveztek a motort....
-
hevizms
addikt
válasz
sarkany01 #2776 üzenetére
Szerintem úgysem lehet meggyőzni észérvekkel,úgyhogy keverd továbbra is 1:33-ba teljesen feleslegesen,de ne csodálkozz ha hamar elkokszosodik a kipufrendszer és majd elkezd többet enni és szarabbul menni Mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja.
Egy kérdésem lenne azért.
Ha van autód,akkor abban is a max jelölés felett van az olajszinted?Mert akkor azt is úgy kell ám használni.
-
sarkany01
tag
Hát nekem állt egy pár évig a motor. Fogjuk erre hogy 33-ba keverem
-
hevizms
addikt
Bejáratáskor nem a benzin:2T olaj arányán kell változtatni,hanem a benzin:levegő arányon.
Magyarul a súbertűn kell emelni,nem pedig a 2Tolaj mennyiségén.
Bejáratáskor is jó az 1:50 -
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2762 üzenetére
Ritka derek ember vagy!
Jo pap holtig tanul!
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2770 üzenetére
Nem árt a több olaj, csak éppen teljesen felesleges...
A 251-esem sem füstölt 1:33-assal, nem is szabad füstölnie 33-as keverékkel sem, de ez nem azt jelenti, hogy azzal kell hajtani. Mikor megvettem, fél tanknyi 1:33-as keveréket hajtottam le vele, mert előtte 1,5 évig állt a motor. De a fél tank után, és azóta is 1:50 - 1:40 közti keverékkel járok (ahogy éppen sikerül)
Amúgy hidegen a 251-esem is füstöl az 1:50-nel is, ez természetes. Az első 2-3 km-en füstöl, ha odarántom neki, aztán már semmi(#2771) sisu2
1:33-ra emlékszem, de a lényegen nem változtat: felesleges az 1:33 -
sisu2
aktív tag
Én úgy tudom ,hogy ETZ bejáratáshoz is 1:50 keveréket ír elő.
-
sarkany01
tag
Lehet pazarlás
Bár azt mondták a több olaj nem árt neki, és egyáltalán nem füstöl így sem csak egy picit hidegen.
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2768 üzenetére
Bejáratáskor kell olyan arányba keverni, amúgy bőven jó neki az 1:50-es keverék, az a gyári előírt keverési arány is (amit ugyebár még 88 oktánszámú benzin és full ásványi olaj alapján határoztak meg...). Ne keverd olyan sűrűre, csak pazarlod az olajat
A 251-eshez én is félszintetikus olajat használok, 1:50 körül keverem, semmi baja, pöpec!
-
sarkany01
tag
Fél szintetikus olajom van, és 1:33-ba keverem. De lehet csak én vagyok ilyen buta.
-
teko99
tag
válasz
sdavic01 #2761 üzenetére
szerintem szép száraz a gyertyád,bár nem olyan őzbarna mint az "előírtak". ha kormos akkor oké,ha olajos akkor bajos egy kicsit de attól ugye elmegy a motor.
1:60 az egy kissé száraz,1:50et is csak sprint olajjal merek keverni,annó 1:33ra a simsont mindíg mondjuk az arol2t volt,azt már kitárgyaltuk
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2762 üzenetére
na ugye ugye.
csakis gyújtással rúg vissza. büntiből az enyémet is tankolhatod mond melyik benzinkútnál vársz majd.
-
Tartozom nektek egy beismerő vallomással! Beszéltük, hogy gyújtás nélkül nem rúg vissza a motor, gyújtással meg visszarúg(hat). Én kardoskodtam amellett, hogy mindenhogy vissza tud rúgni, de be kell ismernem, tévedtem.
Amióta szó volt róla, én is úgy indítom, hogy gyújtás nélkül teljes szívatóval 1 rúgás, majd szívató vissza, gyújtás rá, 1 rúgás és már pöfög is a gép!Büntetésből ma megtankolom a motort.
-
Francia91
veterán
válasz
sdavic01 #2759 üzenetére
Elsore nem tunik olyan rossznak, de mintha picit sok lenne az olaj...
De ha sok az olaj, az nem a keveresi aranytol sok, nekem a 251-es gyertyaja az 1:33-as keverektol sem volt olajos (mikor megvettem, fel tank 1:33-assal hajtottam, mert elotte 2 evet allt a motor).De majd jonnek a tobbiek is, es megmondjak. De sem 1:40-nel, sem 1:50-nel nem szabad olajosnak lennie a gyertyanak.
-
sdavic01
tag
A 60:1 keveres arany milyen a motorba ?
-
sarkany01
tag
Ellenállás tekercsből is inkább bontottat vettem. Nézelődtem youtubon, és rábukkantam erre. [link] Ez gyári? vagy házi?
Mindenesetre patent.
-
sarkany01
tag
Meglehet, mert nagyon ritka. Igen tudom. ezért vettem rá bontott gyárit, mert 3-assával kéne venni, mint a tájváni kondit.
-
teko99
tag
válasz
sarkany01 #2752 üzenetére
hát mz-nél nemtudom,de simsonnál minimálisan szikráznia is kell tán,mert az tisztitja a pogácsát. De az utángyártott megszakítók úgy szikráznak simsonoknál hogy azok meg elégetik a pogácsát,bár pont az a lényeg a mai világban hogy minél sűrűbben kelljen alkatrészt cserélni,abban van a pénz
-
sarkany01
tag
Az mennyire "engedett" hogy a megszakító kb 10 nyitásonként körülbelül egyszer egy picit szikrázik? Mert úgy olvastam hogy tilos. De akárhogy tisztítom (csiszolni ugye nem nagyon szabad)szerintem óhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- AKCIÓ! Sapphire Nitro+ RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- IPhone SE(2022) 64GB Aktiválatlan! ÚJ! Független! 12 Hó Jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest