- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82264 üzenetére
A tobbiekkel ellentetben en azt mondom, az elso motor csak rossz valasztas lehet.
Sztm teljesen mindegy, hogy egy 600 ast, vagy 300 ast raksz le az aszfaltra, es a 300 assal tovabbra is nehezebb elesni.
Es mint mondtam, ha nincsenek akkora erohatasok egy motoron, kezdojent meguszod a kormanycsapkodast, a lowside ot utcan.
Ez egy tanulasi folyamat. Most alakul ki, mit varsz el egy motortol.
En annyiban valtoztattam volna a receptet, hogy egy tanulomotor olcsobb, de nem nagyobb, erosebb.Egyebkent a kethengeres ninja kb azt tudja. Olcso fek, futomu, sok idom. Csak a blokk erosebb.
Egesz nyomatekos, joval kevesebbet kell vele valtogatni (ma mentem egy 17 es modellel)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82173 üzenetére
Termeszetesen tobben vannak a "normalisak", ezt senki nem vitatta szerintem, de ahogy szaporodik a km, ugy lesz egyre szelsosegesebb elmenyed autosokkal.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Valakinek mond a modeler gp nevu rendezveny valamit?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82141 üzenetére
100 000 km utan az lesz a mas, hogy mar parszol felborultal a belvarosban, meg nehanyszor elutottek.
Csak ennyi. Es tobb dolgot fogsz latni, hogy mit nem szabad csinalni, es mikor.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #82106 üzenetére
Ha szar a gumid es az aszfalt, akkor nagyon konnyu megsikkantani.
Mondjuk en nem bugasnak, hanem sikitasnak neveznem.
Es godollon ahol hevsinek keresztezik az utat, es valami buszgarazs van, rendszeresen olyan hangot adott ki az elso gumi, mintha allora fekeztem volna a hatsot. Meg a szentendrei is ilyen szarul tapad. Ott is ugyanez.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Egy superduke blokkot berakni egy RC8 ba...
Az RC 8 LC 8 blokk az alapja, csak fel van furva es 155 lo helyett 177.
Megbizhatoan, tuning nelkul.
Elgondolkodtato...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #82078 üzenetére
Hat kinezetrol nem vitazunk, mert nincs ertelme
Az also kipufogoval az a baj, hogy rengeteg loerot esz meg, plane ha euro4, illetve a rendszer rovidsege miatt a nagy szeleposszenyitasnal nem lesz also fordulati nyomatek. Pl az rc8 hoz a verseny akra rendszer is "hagyomanyos" hosszu.
De szep egyseget kepez valoban a formatervvel, es a sulypontot is lejjebb visszi. Itt viszont mar sok loerot lehet nyerni egy normalis kipufogoval. Hozzaallitva[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #82074 üzenetére
Markatarsakat kene kerdezgetni, mert a betet csak tapasztalati uton ismerheto meg, nem markara.
Nalam a brembo organic elegett, es nem fogott semmit, a hordozofem lila lett. mindenkinel mast jelent az orultkodes, stb. Epp ezert nem bizok forum velemenyekben sem sokszor.
En megvennem a legolcsobbat, es hasznalnam. Ha nagyon szar (amit nem tudok elhinni) lecserelnem. Volt olyan fekbetetem pl ami vmi uberfasza verseny kivitel volt, de hidegen nem fogott ugy, mint melegen. Utcan egy szar volt. A gyari R6 fekbetet utan siralmas volt, ami hidegen ugyanugy fogott, mint melegen, csak 40 000 volt a garnitura.
Szoval ez kiprobalos fajta[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #82026 üzenetére
Olyat nem csinal. A dugattyut akkor vissza sem tudna huzni, es egyfolytaban fogna.
Ha megeg egy betet, akkor meg nem fog (mint nekem a brembo organic).
Tipikusan akkor viselkedik igy egy betet, ha ritkan van hasznalva. Akkor az elso nehany fekezesnel satukent fog, de jopar fekezes utan visszaall.
Vagy nem jol van megvalasztva az attetel, es az elejen barmilyen mas rugo ellentartasat kell legyozni, pl feklampakapcs, vagy a fofekhenger dugattyujanal a rugot, es miutan az olajat pumpalja, azutan azonnal fog.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz motoflug #81976 üzenetére
Az RX bol a rotax 122 es blokkos a fiatalabbik. Yamaha dt is regi.
A tiz eves peldanyomert a dt bol, rx bol is horror aron lehet megkapni, 350-tol felfele. (Es itt nincs rendszam meg)
A 4T az nemhogy ket embernek nem eleg, de meg egynek sem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz motoflug #81958 üzenetére
Szia, ekkora magassaggal inkabb az enduro vonalat eroltetnem.
Rx 125 rotax 123 es 122 blokkal. A tuonoban 122 van, az RS ben 122-123.
Azt nem ajanlanam, nagyon kicsi motor, plane 2 szemelynek.
A dt125 a leggyengebb, de nem annyira hegyes a blokk, mint az RX nel.
Az RX javara a jobb fek, usd villa irhato. Dt eleg fapad, de olcsobb fenntartani. (Bar 11 kw nal saccolom ugyanannyit bir a rotax 122 is)
Vannak viszont erosebb 11 kw os apriliak boven, ha erted, mire gondolok.
Nagyon ritkak, es elgyotortek, hozzaertovel vasarolj mindenkepp.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ne! Nem kell.
Semmivel nem vagy jobb. Nem objektiv ervek alapjan gondolkodsz, bar azt allitod, de tenyleg melletted senkinek nem lehet igaza.
Nagyon rossz forumfelhasznalo vagy a sajat ertekrended alapjan
Pontosan azt teszed a jelenseg leirasara reagalva, amit leirtam
Es nem tunik fel nekedExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Talmanak a leirasat egyszer olvastam a motorrevuben, amikor a masterbike volt. Nagyon csunya volt az iras - ugy ertem stilisztikailag, nem az arial szeruseggel volt bajom
Viszont a sorok kozott rengeteg dolgot meg lehetett tudni. Tobbet, mint egy homalykodo koltotol, aki az iveket magyarazza.Szakertonek megsem jo?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Jah hogy szalmabab. Igy ertheto.
A jelenseg, ami nalad minden temaban elojon.
Azt valoban ne fogadd el, ami nem arra vonatkozik, vagy hulyeseg. De neked is engedned kell, mert te sem vagy tisztaban rengeteg dologgal, es csak hasbol allitasz sok dolgot. Itt mar nem az abs rol vitatkozunk, hanem arrol, hogy neked igazad van-e. Mint minden temaban. Pl ha mar ennyire objektivek vagyunk, kihasznalnam a lehetoseget.
Egy kuplungrol te megallapitod milyen az olajzasa szetszedes nelkul. Egy siklocsapagy tulajdonsagaihoz egy hidrodinamikus csapagy mukodesebol vonsz le kovetkezteteseket, ami raadasul kb 100 szor kisebb, mint a szobanforgo siklocsapagy! Mondjak meg hajmereszto, a valosagtol teljesen elrugaszkodo megtortent peldakat, amik a mostani tiszta gondolkodasoddal elkepzelhetetlennek tunnek?
Vegig ragaszkodsz mindenfele adatok nelkul, vizsgalat nelkul az elkepzeleseidhez, barmilyen erv johet szembe veled.
Jah, a trafonal meg belem is alltal, pedig ott eleg jo ervem volt, a lenz-farraday torveny!Amugy meg az abs elmenyednel: reprodukalhatatlan a jelenseg mar azzal a bizonyos kocsival, amivel mentel. Nem vizsgaltad meg annak idejen elegge a problemat, kikurtad a biztit, ennyi.
Nem volt szervizben, semmit nem tudunk, erre alapozod az allitasodat, 2017 ben, amikor mar minden mas.
Teljesen ertelmetlen a ragaszkodasod ilyen objektiv gondolkodassal, amit eloadsz.Eljuthatunk egeszen odaig, hogy amig nem merunk meg valamit, labor korulmenyek kozott, addig itt senki nem tud semmit. (En egyebkent erre hajlanek, ha nincs objektiv adat, inkabb a nem tudomot valasztom)
De akkor a te ervelesed ugyanannyit er, mint mindenki mase.
Te megis okosabb vagy. Ebbol sehogy nem lehet jol kijonni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #81907 üzenetére
Sracok. Nem azert, de az olaj tema erdekesebb, es hasznos is. En inditottam
Jaigen. Tovabb kepeztem magam a temaban, es a szintetikus olajok mar nem banthatjak semmilyen motor szimeringjet, mert van benne adalek, tehat barmibe lehet szintetikus olajat rakni.
Meg megtudtam jopar dolggot, amit az erdeketekben nem irok le. Szivesen.Az elso teleszkop sv nel meg olyan, mint symbiannal a hangos kipu.
Olyan felhasznalasnal ugysem erzi az ember.
Manualban irva van, de utcara kb azert cserelnem, hogy lassam, ahogy kicsurog az a nagyon koszos olaj, es tisztat toltok a helyebe. Es olyankor az ember megkonnyebbul.
Sok minden kulonbseg nem lesz utana, de termeszetesen tartsuk be a manualban meghatarozott intervallumot.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk a szalmalab az nalad is kemenyen fennall, mert te csak kigndoltad a velemenyed javareszet, de meg abs motoron nem ultel. Illetve robogoval ugy estel el, hogy megallt az elso kereked. (Tudom, semmi sem segitett volna - helyre kell billenteni a disszonanciat )
Nagyon hasonlo analogia az amerikaban a bukosisak ellen tunteto ficko, aki fejserulesebe halt bele.Majd a nem szalmalabakon allo, mas altal tapasztalt, bizonyithato dolgokat egyszeruen ignoralod. Igy nem beszelhetunk klasszikus vitarol, nincs ketiranyu informacioaramlas.
Sok, valoban gyenge ervelesnel igazad van, pl az nem indok, hogy ha sokan egy velemenyen vannak, te meg nem.
De altalaban mindenben hajthatatlan vagy, meg olyan dolgokban is, amikben semmifele tapasztalatod nincs, majd a vitaban a sorrend az allitas (te) -> ellenreakcio, ervekkel (mas) -> fogaskereses az ervekben/ignoralas a beepites helyett (te) -> ellenszenv (mas)Sokszor kifogasolod az embereket a teged ert atrocitasok miatt, de alapvetoen nem azon kellene munkalkodnod, hogy a masik erveleset utasitsd el, hanem hogy beepitsd, vagy elfogadd, hiszen te magad is ezt allitod, hogy forumra azert jar az ember, hogy tobb legyen. De nalad sem ez a helyzet. Te azert jarsz, hogy igazad legyen.
Sajnos javareszt jogosak az emberek reakcioi, ha egy kicsit jobban megvizsgalod a tortenteket.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azert amikhez nagyon ragaszkodsz, azt fenntartasokkal kell fogadni altalaban. Tul sokszor derult mar ki, hogy azt, amit kigondolsz, az tul keves valtozoval szamol az altalaban tul keves ismereted miatt.
Meg amugy is hajlamos az ember ilyen konfliktus helyzetekben a vegletekig az allaspontjat bizonygatni, igy lehet a fele sem igaz annak, amit itt meselsz. Nem rosszindulatbol, hanem mert az agy ilyen. Nem pontos, es az erzelmek nagyon at tudjak verni.
En az osszes abs es autot kiprobaltam, ami a seggem alatt volt, jopar ceges audit vittunk esp probara is
soha nem tapasztaltam vizes uton ilyesmit.Siman lehet, hogy neked van igazad, abban az egy esettel kapcsolatban, de eljatszottad a hulyesegeiddel az effajta bizalmat, raadasul motort ki sem probaltal. Es lehet hogy ugyanaz a rendszer van nehany motorban. Nehanyban meg nem
A sztori meg azert nem koherens nekem, mert en biztos kiprobaltam volna hasonlo korulmenyek kozott, hogy valoban ilyen szar-e, mindig, de minimum szervizbe vittem volna, ha ennyire ramhozza a fraszt, nem a biztositekot vettem volna ki.
Nagy haladas viszont, hogy azt mar elismered, hogy te maximum mindig ugyanolyan szarul tudsz fekezni, tehat a gepnel nem vagy jobb. Regebben sokkal nagyobb hulyesegeket allitottal, tehat alakulsz, mint pupos gyerek a pres alatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #81833 üzenetére
Inkabb az olaj csopogjon, mint a generator alloresz, vagy a fesszab
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
En koccoltam mar le elso fekkarral autot
Az ujjaim megmaradtak, es megtamaszkodtam az auton ugy ertem a motor megtamaszkodott az auton, el sem estem. ettol nem felnek. Biztos van statisztikai eselye.
Nagyonsok motorral mentem mar, sokszor nagyonjo fekkel. Egyszeruen igy jobb nekem. Biztos az etz nel szoktam ra[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #81773 üzenetére
Most megneztem kepen a bazukat.
Nagyon kicsi rugoutja van, az elso villaszaraknal kozvetlen a kerek felett van egy merevito, es a 21 es kerek eselytelen. Tul nagy a tarcsa atmeroje terepre. Hatul is tul kicsi a rugout.
Sok penzt kene locsolni ra.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #81764 üzenetére
Eloszor nezd meg, hogy gyartottak-e enduro verzioban.
Ha igen, ebay. Ha nincs ebayen, nezd meg a felni adatait az enduro modell leirasaban. Ilyen felnit, vagy ehhez hasonlot keress. Guglizz a klasszik endurok felniadatai kozott.
Ha nem volt enduro kivitelben, a rugostagoknak saccolom kisebb a rugoutjuk, mint terepre kellene.
Problemak adodhatnak.
Nem biztos, hogy elfer a kerek.
A nem gyari agyhoz kell a tengelyhez "pogacsat" esztergaltatni.
Nezd meg a tarcsa, es a hajtas jo oldalon van-e
Kene tudni hatul az agy szelesseget, hova esik a tarcsa, hova a lanckerek. Elol ugyanigy, hova esik a tarcsa.
A tarcsaatmero ha nagyobb, nyeregkonzolt is csinaltatni kell.szopogep nagyon
Szerk:
Ha a 17 es felni fuzott, eleg siman atfuzni az agyat, nincs akkora szopas.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A klasszik indokaim a ketujjas fekre, hogy 4 ujjal fekezek. Nem tudom miert, igy szoktam meg, es mar nem fogok leszokni rola, igy jobban erzem.
Es szarul nez ki.
De attol meg masnak lehet.Ha jol nezne ki, inkabb szarabbul fekeznek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #81739 üzenetére
Szerintem a sisaknal nem akkora az eselye, hogy egy szep nagy gombforma beleakadjon valamibe. Amikor simoncellinek rament a fejere -asszem- rossi, es az elso kerek loccsantotta szet belul az agyat, azzal a hatalmas g vel, amivel az aszfaltra kurta, a sisak pantja elszakadt elobb, minthogy a feje szakadt volna le. Es a puszta arcboren csuszott vegig az aszfalton eszmeletlenul.
Termeszetesen van kozkazat. De en nagyon sok motort lattam kiszakadt bukogombaval. Es nekem az a velemenyem, hogy eldolesen, nagyon lassu es szerencses kicsuszasokon kivul -ertsd 1-2 meter csuszas- nagyobb kart okoz.
Nem kizaro ok a vasarlasnal, de ha ki van furva az idom, nah azt tuti lealkuszom. Vagy ha benne van a huto kopoltyujaban, az elso dolgom eltavolitani. Igy is alig kap utcai motor huto levegot a ventilatoroktol menet kozben.
Eddig mindig eszrevettem, ha estek motorral, nem gondolnam, hogy el lehet rejteni az olyan hibakat, amik tenyleg szamitananak. Amugy meg szerintem szarul is nez ki a bukogomba.De masnak attol lehet meg
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81685 üzenetére
Biztos nem pattog el a hatso kereked. Erre merget veszek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #81670 üzenetére
Nem mukodik furan. Te vagy a fura.
Hideginditasnal saccolom, hogy kevesebb dolgot nez, egyszeruen a kezdetleges injektoros motorok szivatojanak a mintajara siman kinyitja a fojtoszelepet. Helyetted. Mert regen az injektoros motorokon is szivatokar volt, ami ezt csinalta.
Szokott lenni egy kornyezeti homerseklet szenzor, esetleg egy szivocso levego homerseklet szenzor, egy kornyezeti nyomas szenzor, ha ez nincs akkor map szenzor, bogyo altal emlitett hutoviz homerseklet szenzor. Es persze a fojtoszelep poti, masodlagos fojtoszelep poti, lambdat nem sorolom most ide, mert hideginditasnal nem tudom, mennyire nezi.
Azert is porog ennyire, hogy minel elobb bemelegedjen, hogy minel elobb tudja hozni a kipufogogaz ertekeket, mikozben a szeklevegot mellenyomja.
Ha az a terved, hogy hozzanyulsz, ne nyulj hozza. Igy jo.
Akkor nem jo, ha nem indul be.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TommyNagz #81669 üzenetére
mert meg 90 kilosan is tudok ilyen elkurt gumimerettel 1:25 ot menni az eringen, ugy, hogy 3 szezonos a dugattyum, tehat nem sorolnam a legerosebb RS ek koze az enyemet. Mert en 4 kilobol megyek 1:25 ot, nem 2 millabol 1:21 et.
Egyebkent egy 150 es gumi joval nehezebb egy 120 asnal. Es minek rakjak ra ekkora gumit, amikor egy honda RS 125 oson elol 85, hatul 105 os van, es 230 at megy vegsebessegre.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81666 üzenetére
Es nem lehet utanamenni a geometria valtozasnak a futomuvel?
Az RS en pl nekem teljesen mas meret van fent, mint a gyarilag megadott.
Jelenleg elol 115/70, hatul 120/70 es van.
Soha az eletbe nem ajanlananak ilyet...Elmeletileg elolre 110/70, hatulra 150/60 menne
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81635 üzenetére
Golfkocsi...
Az a baj, hogy megegy dolog, amit le kell zarni azon a 300 meteren.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Inkabb valami ilyesmihez vagyok szokva
Nincs tultolt nemzeti ontudat, viszont annal szerenyebben mutatja meg a motor minoseget... Az ott karbon felni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
Tul tag fogalom az inog.
Valszeg a rugostag nagy rugoutjait erzed, + a villa rugalmassagat, elore, hatra. Elofeszitessel a magassagat tudod allitani, a rugoerod ugyanakkora marad.
Ezt igy nem tudjuk forumrol megfejteni, de klasszik himbilimbi motor erzesnek tunik a puha rugok, a nem kelloen merev villa vagy villanyak, vaznyak, lengovillacspagyazasnak koszonhetoen. Valaszd ki ezek kozul, melyik a szimpi.
A puha gumit azonnal erezni. Maga ala akar fordulni a motor, nehez lassu kanyarokban elforditani a kormanyt. A gumi biztos nem eleg jo, de ilyet nem csinal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #81485 üzenetére
Ugy latszik csak en olvasok itt bike exifet, holographic hammert meg pipeburnt...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #81436 üzenetére
Igy sokkal rosszabbul hangzik...
Ne okold magad. Te csak a munkadat vegezted.
Bar en a helyedben leadtam volna a szolgalati fegyverem, es a jelvenyemet, mert erintett vagyok az ugyben.
Es az allandoan kiabalo kapitany elkuldott volna ket het kenyszerszabira. Es az ajtoban utanad orditott volna, hogy eszedbe se jusson az uggyel foglalkozni, sajat szakalladra. Amugy is csak 48 orat kapsz.
De ne legyen lelkiismeretfurdalasod[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
hsm kemenyen beleallt geresicsbe, aki egy ujabb videot promozott, amihez hozzatette, hogy nem reklam. Geresics azonnal felkapta az elso keze ugyebe kerulo szemelyeskedo hangvetelt, majd jol fejenkurta vele hsm et. Hsm nek nem lett baja, bar kicsit beverzett a szeme, de azonnal megidezett egy moderatort, akinek kicsit tobb exp pontja volt, mint itt mindenkinek, szoval egy korbol azonnal mindenki kimaradt.
Mindekozben hgabor also madarfogasban palotalazadast keszult kirobbantani, de a puccsot elsoporte idejeben a cenzura, igy nem tudott eleg alairas osszegyulni hsm bannolasara.Lehet hogy egy kicsit kiszineztem, de eskuszom, igy volt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kopnak a hszek kemenyen
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szeretem a hangjat, nekem jo mogotte menni is. A sajatom mogott meg plane
Amikor rendszamos volt, elcsereltem a 954 el meno haverommal, es meg dinamikusnak is tunt. Az ezresen is. Persze akarmikor le lehet nyomni ~ 140 loval, de nem akarmelyik sebessegben, es nem lazan. El fogom vinni ago hoz egy padra, kivancsisagbol. Szerintem eleg jol osszelottem (veregetem a hatam kozben) chrobaknak is odaadtam, es az erejevel nem volt baja, annyit mondott, hogy forditott valto kell ra, es egy tapadosabb ules, amugy jo.
Hat kepzelheted, kb matyiztam magamra, milyen jo munkat vegeztem.
Egyebkent big bore kittel a legnagyobb fekpadi meres 38 loero volt...
125 bol gyarilag 25 loero van hatso kereken atlagban. A tobbieknek, akik nem mutatnak papirt rola, azoknak meg nem hiszekExplosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok