Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz SzalaiG #21510 üzenetére
Tedd azt!
Én is vasárnapra tervezek egy nagyobb kiruccanást.
Lenne kedve valakinek esetleg csatlakozni?
Megbeszélhetnék egy találkát valahol,pl:Székesfehérváron.
Ha lenne érdeklődő jelezzen,számom 30/5110803.
Jó lenne találkozni már a fórumtársakkal.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Akkor esetleg valaki ma tud jönni?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DroneZ^ #21591 üzenetére
Hát azért nem egy kivétel van,mert az SMC 625 és 660 tökéletes erre a feladatra,nem is nehezek persze nem pályamotor súllyal rendelkeznek.
És nem kell őket 2 havonta szervizbe hordani ha használod is rendesen.
Az SXV meg Husaberg FS650C csak olyan embereknek való akik évente rá is bírnak költeni kb fél millát mivel versenymotorok teljes mértékben.Ez meg is látszik a szervizigényükön sajnos.15üzemóránkét olajcsere +szűrő,90 üzemóránként dugattyú.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz cellpeti #21667 üzenetére
Milyen árban gondolkodsz egyébként,azt jó lenne azért tudni mert úgy lehet igazán megnézni mi is lenne a kínálat.
CBF250/04
CBF250/07
YBR250/08[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DroneZ^ #21724 üzenetére
35-40E be adják most ezeket a sisakokat!
Én is cross sisakban megyek jó időben hidegben meg zártban.
Nagyobb tempónál már nem jó a cross sisak nagyon bevág a szél.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22027 üzenetére
Szerintem ez azért nem annyira vicces,meg számodra sem lenne az!
Azért nem ártana elgondolkodni egy kicsikét!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Gaboman #22030 üzenetére
Elolvastam,én valahogy nem találtam volna viccesnek az autósok helyében.Hanem magamban azt mondtam volna hogy megint egy őrült aki kenni fogja neki.
260-270 es tempó nem közútra való ahol mások is közlekednek.
Pályán kell ennyivel motorozni ott lehet fitogtatni mit tud.
És azért a végén még nehogy besértődjél ezen ha valaki erre így reagál mert ez nem normális közlekedés.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22084 üzenetére
Akkor kezdem,én a Supermotomat túrázásokra vettem ahogy ezt már sokszor leírtam.
És a kerekezés,stopie,powerslide nem az én stílusom.Engem magában a kinézet a könnyedség fogott meg benne amit más stílusú motorok nem addnak vissza számomra.
Havernak is 650 túrasport gépe van 250 megy neki de mégsem használja úgy,mi átlagosan 120km/h megyünk nem igazán tépjük a motoroknak.
Főleg olyan utakat választunk,próbálunk keresni ahol sok a kanyarokból álló rész.
Nem véletlen hogy a legtöbb balesetet szenvedők gyorsasági motor tulajdonosok,mert sokszor nem tudják hogy is kell közlekedni,milyen tempóval.
16 éve motorozom rendszeresen,1éve van meg a Supermotom és 30éves vagyok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz gonzales #22086 üzenetére
Tőlem megkapod a választ: lenézem és megvetem a közúton száguldozó ön és közveszélyes barmokat, duplán lenézem ha mindezt nagyképűen elő is adja társaságban, és háromszorosan ha úgy állítja be hogy én vagyok a faszagyerek mert gyors vagyok te meg a láma mert nem vagy az. Ez a legalja. Komolyabb csapatból meg túrákról szó nélkül rúgják ki az ilyet.
Mielőtt prüdériával vádolnál: motorozok jópár éve. Tipushoz és életkorhoz semmi közöd
Ezt miért nekem írod?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22088 üzenetére
Meglepődnél hogy mennyire jó kisebb túrákra is az SMC625.
Én sem hittem volna de egy 200-300 napi túrázásra eszméletlen jó.
Az SMC-k még nem annyira vékony,kemény ülésű motorok mint az EXC és SX testvéreik,így sokkal kényelmesebbek náluk.Vibráció van de zavar engem,sőt,inkább élvezem.
130 utazóval még simán el lehet vele menni bárhová,sőt ha a menetszelet bírja a paraszt akkor felette is.
De én mondom átlagosan 120-al megyek vele.
Falvakon,Városokon belül állok a motoron kiérve belőlük is néha állva megyek,(ez valahogy megmaradt bennem az endurós korszakomból),de azért ott a legtöbbet ülök persze.ALI_G:Már én is rájöttem!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Chieftec #22199 üzenetére
A kérdésedre a választ inkább egy Honda szervizestől kellene megérdeklődnöd.
Ők azok akik igazán tudják mik a jók és rossz tulajdonságai abban az évben kiadott daraboknak.
Én tudom hogy hozzájuk fordulnék ha komolyan érdekelne a motor.Más:Ismerős gépének GT650R a baja az volt hogy valaki maszekon akart rajta bütykölni valamit és a hengerfej csavarokat nem nyomaték kulccsal húzta meg.
Így az fellazult és ez végett forralta a vizet és az olaj is ez végett fogyott ki belőle,kb 125E-be fog fájni neki mindennel együtt ezt mondták a szervizbe.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #22211 üzenetére
Ha egy szervizes normális,rendes akkor elmondja kb mire számíthatsz.
Van jó pár ilyen ismerősöm és egyik sem tukmált volna soha rám szar motort vagy autót.Picco:Tartós tesz rovatokban olvastam már róla,hát nem dicsérték agyon annyi tuti.
Akkor inkább a Yamaha XT660X vagy MT03-at választanám ebben a kategóriában.
Ez nagyon jól néz ki és strapabíró darabok.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
yamaha blokkos a pegaso is ezt én is tudom,csak hogy pont azt írják hogy mégis ég és föld a különbség a két moci között a injektor befecskendezésnek köszönhetően.
Az Aprilia ráz a Yamaha sima járású.
Az előbb olvastam el róla mit írtak,a váltót sem dicsérik rajta,gondold át inkább +1x.
Vagy kérdez tulajokat a sportmotor.hu oldalon.
Vélemény az alkatrészekről,na ilyen sem fordul elő a Yamahánál.
100-150km után a Strada sem lesz túl kényelmes úgy gondolom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #22234 üzenetére
Ha nekem is a Pegaso Strada vagy a XT600X között kellene választanom biztos hogy a Yamahát venném.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #22250 üzenetére
De azért azt is hozzáteszem hogy ennyiért sem az XT sem a Strada nem éri meg a pénzét.
1.5 milláért kicsivel komolyabb gépeket is lehet venni Supermoto stílusban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #22271 üzenetére
Könnyű, viszonylag jól tol ...és hát a hangja áááá Könnyűnek nem könnyűek inkább elfogadható tömegűek,MT-03 hasonló tulajdonságokkal bír mint a Strada.
Viszonylag tényleg jól tolnak 3000 fordulat fölött kellemesen gyorsulnak a hangjuk is kemény,nekem is durrogott vissza minden gázelvételkor.Fogyasztásban 4-5L között elment,kezdő motornak tökéletes volt de elég hamar ráuntam,4hónap alatt kevésnek tűnt már.
Ezért is váltottam róla az SMC-re,na ez minden igényemet kielégíti,ezt valahogy nem érzem kevésnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ne kapkodd el,ezt is megérdeklődném a helyedben,és ez 2008-as gép.
Próbáld ki a Stradat ha tudod meg próbáld ki a XT-t is és utána el tudod dönteni melyik tetszik jobban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha szereted a Supermoto stílust is akkor érdemes lenne LC4-nek is utánakérdezni.
Az biztos hogy sokkal nagyobb élményben lenne részed egy ilyen motoron ülve mint az előző kettő felsorolton.
Szervízigénye sem nagy 5000km olajcsere,mellette,erős,nyomatékos blokk,jó futómű,és nem is kényelmetlen motor.
A hangjától meg össze is csinálnád magad,az a két Akrapovic cső csodákra képes raja.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szívesen!
Az LC4 egyébként hosszabb távra is jó,nekem az SMC is kisebb túrákra megfelel pedig ez keményebb ülésű és futóművű.
Az LC4-nek hosszabb,párnázottabb ülése van,oda azért egy 50-60kg-os utas még valahogy el is férne,persze nem nagy túrákra.
De én azt vallom hogy motorozni egyedül jó ezért nem is igen akarnék 2 személyes motort.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
MT-03 ez az én motorom volt,tavaly júniusban adtam el.
Nagyon jó áron hirdeti a jelenlegi tulaja,a létező összes gyári extra rajta van ami +300E Ft-ba kerülne hozzá.
Ami nincs rajta fent az még a hátsó műanyag spoiler,nem azzal fényképezte le.Itt még nálam volt,én azzal együtt tettem fel a képet!
Én 1.4Milláért adtam el akkor neki.
A kipufogót meg +85k-ból meg tudod rá csináltatni,sőt teljes rendszert 125k-ból kihozzák neked,van egy,két címem akik ezzel foglalkoznak ha érdekel a dolog.
Ezzel a motorral 2személy is simán el tud menni túrázni,széles,kényelmes ülés van rajta.
Fogyasztása szinte egyenlő a 0-val,3.5-4L-ből is elmegy ha nem szaggatják neki.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Gaboman #22478 üzenetére
Rosszul mondtam szerintem 1.5milláért adtam el neki,bár már nem pontosan emlékszem rá,de 1.1-ért jó áron van az tuti,és abból még lehet alkudni is,szerintem ha kp-ban 1millát leteszel érte simán hozhatod is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Beleszerettél a Pegasoba?
Ezt a kinézetére értetted?
Mert a motor karakterikája,viselkedése hasonló mint az MT-nek hiszen ugyanaz a szív dobog benne,más injektor beállítással.
Én KTM-re váltottam róla,jelenleg is ez a motorom van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kellene egy kis segítség mert én ilyent még nem hallottam.
A Hyo GT650R mocin a 2dugattyún a kompressziógyűrűk elkoptak és ott ette el az olajat 12000km van benne,azt mondta a srácnak a szerelő hogy elég csak a 2 kompresszió gyűrűt kicserélni újra a másik 4-et nem kötelező.
Én ilyenről még nem hallottam és hülyeségnek tartom,erősítsetek meg létszíves hogy ez igaz és jó megoldás szerintetek?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz God Vazzeg #22584 üzenetére
Szia!
Az enyém 625cm3,a karakterikája,robbanékony,nyomatékos alulról is jól tol,de ez nem enduró hanem gyári Supermoto.
Túrákat jól bírja ha max 200-300km akarsz menni vele 1nap.
Terepezni nem szokom vele,mert a futóműve nem arra van beállítva hanem közútra.
Fogyasztása 5-6L között van neki.Chieftec:Nagyon szép gratulálok hozzá!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz God Vazzeg #22600 üzenetére
Endurókból is attól függ milyet érdemes venni hogy mennyire keményen akarod neki tolni.
Ha Hardendurózni szeretnél akkor az ilyen 600-as gépek már nem igazán jók hozzájuk,nehezek és túl erősek oda.
Inkább egy 400-450-es gépet nézzél,ha terepen szeretnél menni de inkább csak túrázgatni akkor jól az általad nézegetett motorok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz God Vazzeg #22608 üzenetére
Milyen típust szeretnél venni az Apriliaból?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz God Vazzeg #22618 üzenetére
Az a 6L amit zsoltee írt neked egy poweres 125 2T-nél felszökhet átlagban 11L-is.
Ismerősnek is Aprilia Tuareg 125-ös van dupla kőrlámpás simán 10-11L bevág neki ha keni a gépnek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem meglepő adatok ezek egy 2T Poweres motoroktól,egy 250 2T plR250,KX250,YZ250, 100km 20-25L is megeszik ha tényleg adagolják neki rendesen.
De mellette nyújtanak is olyat hogy az nem mindennapi.jasszer:Jó hát a GS persze hogy nem kajál sokat,a 4T motorok a töredékét sem eszik a 2T-nek.
De nem is nyújtanak akkora feelinget mint amikor nyit a Power.
Kint voltam edzésen múlt héten egy 125cm3 YZ csókát az egyenesekbe nem fogta be a srác a 4T CRF450-el.Ennyire mennek ezek a kis szutykok de mellette esznek is rendesen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Chieftec #22635 üzenetére
Milyen motorod volt előtte?
És hogy hogy gyorsasági motor mellett döntöttél,mire szeretnéd használni?bajnokpityu:1 éve amikor én is vettem a gépet 1450000 hirdették,helyett elhoztam 1300000-ba,aztán utána néztem csak hogy mennyire jó áron jutottam hozzá mert 1.5 alatt nem is volt ilyen gép,amit láttam fent 1.7-be adták volna.
Nagyon megörültem neki akkor,és eddig nem is csalódtam benne.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha a gyári dobot/dobokat vagy esetleg teljes rendszert kicserélitek nyitottabbra akkor a légszűrőházon is változtatni kell.
Nálam ez úgy van megoldva hogy nyitottra lett megcsinálva felül a ház így több levegőt tud beszívni.
Ezáltal nagyobb levegő mennyiség távozásához megvan a nagyobb levegő beszívás is.
Persze még lesz egy teljes karbi ráhangolás a jövőhéten hogy tökéletes legyen a rendszer.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Juhú megjöttem a géppel,kész van rajta az új cső!
Kegyetlen jó lett vele pedig még hozzá sem lett állítva a karbi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Annyi szép képet tettetek fel ma,én is idepofátlankodhatok az enyémmel?
Pont ma csináltam egy képet róla amikor megjöttem vele legfrissebb alkotásom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem én vagyok a mocin,havernak adtam oda hogy kipróbálja a masinát,nekem van hozzá ruhám meg cipőm is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22990 üzenetére
Az lehet hogy az ár túl drága de a 88LE/112kg azért eléggé derék dolog.
Főleg hogy 1hengeres és ez még iszonyat nyomatékkal párosul,azért kipróbálnék egy ilyen gépet,persze meg én sem venném.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #22995 üzenetére
Nálad az igazság csak én finomabban fogalmaztam meg a dolgokat.
Nem csak az számít hány lovas egy gép hanem a hozzá járó súly az igazán mérvadó.
Meg a hozzá tartozó fordulattartomány hogy mikor hol adja le a teljesítményt,ez is nagyon fontos szempont.mf:Persze az még durvább csak itt meg a nyomaték amire még kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez olyan dolog hogy hiába papíron erősebb az én motoromnál egy CFB600N ami ugye 78LE/10000 fordulatszámon,de mellette 215kg megtankolva.
Az én motorom 60LE fölött van kicsivel de csak kb 145kg teletankolva.
Lámpától indulás 160km/h-ig esélytelen ellenem vagy akár 100-ról legnagyobb fokozatban gázra is. A lényeg a súly/LE/fordulattartomány arányban mit hoz egy gép.Én ezért nem azt szokom csak nézni hogy hú ha ez 110LE mert meglátom mellette a tömeget is és már nem is olyan vidám a helyzet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23002 üzenetére
Ennek az illetőnek csak gratulálni tudok hogy ilyen malőr után nem feküdt el vele.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #23043 üzenetére
Kocsik között azért ők is csak kint főúton vagy autóúton haladnak 200-al.
Az biztos hogy oda már bevállalósnak kell lenni,csak egy pillanatnyi kihagyás és már meg is van a baj.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Gondoltam meglepem anyámat és apámat egy nekik való motorral de rájöttek hogy mire készülök és megkértek hogy ne vegyek nekik.
Pedig apám nagy motoros volt anno,most meg már nem érdekli úgy néz ki sajna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap sikerült valakinek túrázni?
Mi voltunk Esztergom,Visegrád,Szentendre kőrúton.
Ezt az életet ami arra van,hú,több volt a motoros mint az autós.
És a táj az valami fantasztikus utoljára 1990-ben jártam Visegrádon,már nem igazán emlékeztem rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen notebookot vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest