Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Skacok most megyek kipróbálni a ZX12őt!
Már borsózik a hátam tőle,alig várom hogy mehessek vele. -
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #34609 üzenetére
Ehhez azért kell tudni mind a két oldalról rendesen,de úgy néz ki lehet tartani a tempót egy Subaruval szemben is ilyen útviszonyok között.
Ti meddig döntitek a mocit,szoktátok koptatni a szélét rendesen,lábtartó leér már?
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap voltam Szombathelyen kipróbálni egy SMC660,hú nem semmi,régen mentem már SMCvel,állati jó volt.
Csak egy sportdob volt rajta 16:38áttétel,se fúvókázás,se légszűrő,se rendszer,és így is olyat tolt hogy kettesbe majdnem leestem róla,tulaj 3ban gázra kerék,csak figyeltem.
Az én SMC625öm,Full rendszerrel,fúvókázással,légszűrőház módosítással 16:40 áttétellel nyomott ekkorát. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Boci_83 #34576 üzenetére
SM510R vagy SMRek helyett én inkább őt vagy társait ajánlanám.
Tényleg jóval hosszabb megbízhatóság,kényelmesebb így több célra alkalmas kisebb túrák beleférnek vele,mellette pályázni is lehet velük,ők igazából mind a kér célra alkalmasak.
Persze ha jórészt csak pályázni szeretnél oda meg a másik gépek a jobbak.
Kisebb súly,rövidebb az egész motor,fordulékonyabb szűk kanyarokban.
Viszont sűrűbb szervizelés,rövidebb élettartalom.Pár adat a netről nézegetve.
Husqi 510R 120-122kg teletankolva.
Keréken mérve 48-52LE és 45-50Nm.660 kb 138kg teletankolva.
Keréken mérve 60-62LE/7200nál és 65-66Nm/5500nál. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Boci_83 #34580 üzenetére
A Husqi 510SMR valójában kilométerben van megadva az olajcseréje,gyárilag 5000km van neki előírva,de a tulajokat elnézve 2000-2500km után azért cserélgetik benne.
Az egy kihegyezettebb blokk azért,450nél erősebb,nyomatékosabb,nem rossz motorok.
Beszéltem a forgalmazónál egyik árusítóval azt mondta ezek a gépek valójában pályára lettek kitalálva,a beállításaik,áttételeik,motorja,minden.
Én KTMpárti vagyok,és ha utcán is szeretnél közlekedni,inkább SMC625 vagy 660 ajánlanék,strapabíróbb motorok mint az SMRek. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #34575 üzenetére
Igen éppen erről beszélek,Busa 138Nm meg 178LE a GSX 124Nm meg 106LE,azért nem kellene őket még egy lapon sem említenie,és még a GSX nehezebb is mint a busa,szóval nagyon túlzó írás.
Amit a busábal egy lapon lehet említeni az a tiltást kiszedve ZX12 Ninja a maga 190LE és 136Nm nyomatékával.Boci_83 Mondtam én már többször aki az SMbe belekóstol az megfertőződik.
Olyan feelinget ad amit más nem nagyon tud,ne a 450próbáld ki inkább 510-560 vagy 650 kategóriát,nem is akarsz majd mással menni elhiheted nekem. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #34573 üzenetére
A lépéstartás tetszik benne a legjobban,megnézném azért én azt hogy merre tartja a tempót velük,talán a lámpánál való pihenésnél.
Azért egy ilyen gépet nem hasonlítanék egy R1 vagy RR és GRSXhez,lehet hogy nyomatékban ott van valameddig de aztán pápá.
Az kb olyan enyém Fazer kategória,írhatnám én is hogy hú lépést tartok velük,igen egy kis ideig aztán jó napot kívánom elmennek a francba.
Még az tetszett volna ha odaírja hogy Z12 meg Hayabusával is lépést tart mert a nyomatékuk majdnem egyforma,ennyi erővel amit ő állít az MT-01 a legkeményebb gép mert az nyomatékbajnok,pedig messze nem tudja azt amit a speed gépek. -
Gaboman
nagyúr
Szerintem azért kicsikét rosszul látja az emberke.
Több tényezőt nem vesz számításba,nem csak az a lényege amit ír,persze aki nem konyít a dolgokhoz azokat meg lehet vezetni. -
Gaboman
nagyúr
Vágott slicket tudok elsőt,hátsót együtt 25be.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Daniel Alves #34429 üzenetére
Ki volt ez a szoprán hangon bekiabáló a videóban?
Én kivágtam volna!
Az a leszabályoztatás miért volt jó kétszer is? -
Gaboman
nagyúr
Tényleg kinél lehet új arcképet kérnem itt a PHn?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Eddie141 #34341 üzenetére
Grat a motorhoz,üdv a klubban,nekem is Yamaha 660 blokkos volt a gépem (MT-03).
Ha tényleg a Supermoto stílus tetszik és 660cm szeretnél merem ajánlani egy XR650R és SMC660 kipróbálását,ezek az igazi Supermotok,a Pegaso meg XT660X Fanbikeok,nem sok közük van az SM motorokhoz. -
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Jól van,jól van,majd visszafogom magamat és nem élvezem vele annyira a motorozást,a kíváncsiság hajt hogy milyen lesz a Fazerhez képest.
-
Gaboman
nagyúr
Lehetőségem adódik a héten kipróbálnom egy ZX12Rt.
Pénteken megyek Fehérvárra és megnézem,beleszagolok az ilyen vadállat nyújtotta élvezetekbe.
Természetesen ez csak próba lesz,nem megvenni akarom. -
Gaboman
nagyúr
Nézegettem és érdeklődtem szakiktól milyen a Kawának a ZX12R,meglepő válaszokat kaptam a kényelmével kapcsolatban,azt mondják túrásabb tartása van rajta a vezetőnek a motor méretei végett.És hogy hosszabb túrák megtételére is alkalmas,kényelmes,felcsigázott!
Lehetséges hogy a következő nagy vas majd egyszer ő lesz,vagy másik stílusból a GSX1400. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Daniel Alves #34216 üzenetére
Kösz,már várom a délutánt azt goo!!!
-
Gaboman
nagyúr
Feltettem új képeket a vasról.
1
2
Új kormány
Még a kormányra kellenek majd súlyok,azt nem kaptam. -
Gaboman
nagyúr
VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minden másnap meghal egy motoros a szezonban.
Hirtelen akár 15%-al is megnőhet a motoros balesetek száma, a korábbi évek szezonkezdéséhez viszonyítva. Ennek nemcsak a tavaszi kiözönlés az oka, hanem egy téli jogszabályváltozás, amelyet még nem sok autós ismer, azonban annál inkább érinti a városok közlekedését.Tisztelt Ügyfeleink!
Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma, mert sok autós nem ismeri az új szabályokat. A leglényegesebb változás a KRESZ-ben, hogy a motorosok mostantól legálisan is a járműsor elejére gurulhatnak a piros lámpánál, s nem csupán a várakozó autók mellett, hanem akár közöttük is. További jelentős változás, hogy a KRESZ megengedőbb lett a motorosok sáv használatával kapcsolatban: január1-től akár a buszoknak fenntartott zónákat illetően is.
A változások okán fontos nem csak újra megtanulnunk együtt közlekedni a motorosokkal, de meg is kell ismernünk azt a néhány szabálymódosítást, ami a mi közlekedésünket is befolyásolni fogja az utakon. Néhány figyelmetlen autós miatt az új "rendszerben" ugyanis, a korábbi szezonkezdéshez képest akár 15 százalékkal is több lehet az idei balesetek száma.
"Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma..."
Sajnos Magyarországon az elmúlt tíz évben csaknem megduplázódott a személyi sérüléssel is járó motorkerékpáros balesetek száma. Az OBB és az ORFK adatai alapján, a hazai főutakon egy tavaszi-nyári szezonban minden másnap van áldozata motorkerékpározásnak.CLB összegyűjtötte Önnek azokat a legfontosabb baleseti okokat, amelyek leggyakrabban eredményeznek veszélyes szituációkat autósok és motorosok között:
* az eddigieknél jobban kell figyelniük az autósoknak a buszsáv felől érkező kétkerekűekre, ugyanis az új KRESZ alapján a buszsáv felől is érkezhetnek eléjük motorosok,
* a motorosok a városi forgalomnál lényegesebben gyorsabban haladnak még akkor is, ha amúgy nem lépik át a megengedett sebességet. Ebből a szituációkból is több baleset várható, mivel az autós szempontjából a megszokott ritmushoz képest lényegesen gyorsabban történnek az események,
* Gyakori koccanási ok volt már eddig is - s ez mostantól,a motorosok nagyobb "szabadsága" miatt még inkább így lesz -, hogy az autós hirtelen meglát egy szabad helyet a másik sávban, és azonnal odakapja a kormányt. Ha nem látja, hogy ott éppen jön egy motoros, akkor be is löki egy másik autó vagy éppen busz alá.A városi, komoly sérüléseket vagy halált okozó motorbalesetek többsége nem a nagy sebességből, hanem sokszor a kisebb koccanásos helyzetekből adódik. A motorkerékpárt vezető ugyanis valóban könnyen megbillenthető és ennek következtében beesik egy másik jármű alá.
Az Ön biztosítása segít csökkenteni a keletkezett kárt, de nem segít megúszni a bajt! Kérjük, a nyári szezonban is közlekedjenek körültekintően és biztonságosan!
Balesetmentes és jó utat kívánunk!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Daniel Alves #34086 üzenetére
Szép motor,de nekem mintha kicsinek tűnne a te méretedhez.
-
Gaboman
nagyúr
ZX12 vs Hayabusa
Soha nem hittem volna hogy a ZX12 lenyomja repülőrajtból a Hayabusat.
Az utak királyának mindig is a Suzuki zászlóhajóját gondoltam. -
Gaboman
nagyúr
Nem az üpse a hülye hogy eladta a gépet neki,ha azt mondja ugorjon a kútba azt is megtesz mert ő mondta?
Nagyon nagyon bátornak kell ahhoz lenni hogy valaki bevállaljon egy ilyen motort,sőt ez már nem is bátorság hanem inkább botorság.
Leírtuk már miért is,itt nem elég az odafigyelés,kellő tapasztalat,rutin hiányában az kevés oda. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #33981 üzenetére
Jó múltkorában egy kamikaze madár repült nekem,Litér felé motoroztunk,gondolom nem tetszett a madárkának a motor hangja keringett felettem azt sutty megindult felém 90 fokos ereszkedéssel,a jobb vállamat kapta el.
Ő húzta a rövidebbet mert pont a vállvédőbe ment bele,így egyből el is pusztult szegény.
Biztos fészke lehetett vagy nem tudom de sajnáltam hogy így lett neki vége.
Persze annak sem örültem volna ha nekem lesz bajom,áldottam az eget hogy nem a bukónak vagy a torkomnak ment neki. -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #33950 üzenetére
Csak ezt többen sajnos nem értik meg hiába mondod nekik!
Ismerek olyat is aki Simoról ült át R1re,és még nem esett vele,de azért nem ez a ideális választás.
Tapasztalata még nincs sok a motorról és rutinja sincs hozzá,hála az égnek hogy nem esett még vele és remélhetőleg nem is fog.
De aki általában 1000gépet vesz nem azért veszi mert csak lassan akar menni.
Én amikor 625ről ültem át 1000re az is nagyon nagy ugrás volt,és oda kellett figyelni vele még az KTM után is,akkor 125ről még nagyobb odafigyelést érdemel.
Csak egy példa,rossz váltásnál 3ból 4be 210nél feljött kerékre,a szar is meghűlt bennem.
Kanyarból kijövetelkor oda kell figyelni a gázadásra mert a segge kitör és könnyen elcsúszol vele,visszaváltásnál a motorfékre kell figyelni mert megcsúszik abban is..mf: Ne tedd hidd el,inkább néz körül tesztnapokon próbálj ki pár gépet ha lesz rá lehetőséged és meglátod melyik fekszik a legjobban számodra,elsőnek garantálom nem a sportmotorok lesznek.
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Nálunk semmi ilyen szórakozási lehetőség nincs!
-
Gaboman
nagyúr
Lassan 8 hónapja hajtom a Fazert 10000km tettem bele,még most sem mondom hogy kihasználnám a benne rejlő erőt,sőt,soha nem fogom kihasználni.
Kanyarodást gyakorlom vele hogy minél jobban menjen.
Ahhoz tényleg nem kell tudás hogy egyenesben húzzam a gázt,kanyarnál már más a szitu.
Egyenesben sem tudom egyébként kihasználni,mivel autópályán és autóúton keveset megyek így lehetőségem sincs rá.
Bődületes tolást tud produkálni,csak úgy csúszik össze a kép,7000felett rátesz még egy lapáttal. -
Gaboman
nagyúr
Pontosan ez a lényeg,vannak barátibb motorok,itt nem csak az odafigyelésen múlik mert hibázni mindenki szokott,csak az a nem mindegy hogy melyik gép hogy reagál rá!
Egy CBF vagy CBR-F engedékenyebb,nem büntet úgy meg mint GSXR vagy Z6os motor.
Ott van ismerős példája a múlt heti esésből,125EXC után 640re átült és a 3.túrán el is dobta a motorfék a sebességfokozat visszakapcsolásával.
Ez egy EXC125nél nem jöhetett volna össze,mert az nincs. -
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #33751 üzenetére
Én is jobban szeretem a nakedeket,de tény hogy egy,két motornak jól áll a fejidom is.
A Fazerem például nem nézne ki olyan jól fejidom nélkül,legalábbis szerintem.
Valahogy ez így sportos igazán,azzal a darázs fejével(ezüst darázska.)SzalaiG A kipuf könnyen megoldható,én úgy sem vagyok oda a gyári dobokért,rá egy jo kis nyitott rendszert azt helló.
-
Gaboman
nagyúr
Ha ilyen lesz az új FZS 1000 már gyűjtöm is rá a pénzt!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
[lAyCsI] #33747 üzenetére
Persze hogy nem,a bandita sosem egy igazán sportos motor látszatát keltette hanem egy tökéletes túramotorét.
Ezzel az új spoilerezéssel pont ezt próbálták megváltoztatni,sportosabb külsőt kölcsönöztek neki,nekem sem jön be túlzottan,nem mondom hogy csúnya de valahogy az N és S verzió sokkal szebb a szemem világának.
Az áll igazán jól ennek a motornak.
Aktív témák
Hirdetés
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel Core I9 9900K Processzor!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest