Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Prof01 #44123 üzenetére
Ez attól is függ milyen típusú motorod van, mennyire kemény a motorfék, nálam Fazernél simán vissza lehetett váltani 6ból 3ba és nem voltak csúszás gondok, fogott a motorfék de nem drasztikusan.
Ezt az SMnél már nagyobb odafigyeléssel érdemes megtenni, finoman, csúsztatva kell ráengednem a kuplungod ellenben hirtelen kiengedésnél elcsúszik a fara.
Közúton ahogy Inti mondja én is legtöbbször egyesével váltok vissza így nem annyira drasztikus a helyzet.
És persze a kuplung/gázt együttes használatát érdemes bevetni több visszaváltásnál legsimább, finom lassítás érdekében, ne legyenek akkora rángatások, hirtelen visszalassulások és esetleg csúszás belőle.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #44178 üzenetére
Ennyi, ott a pont!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Miért lett volna nagy az arca hozzá, egyáltalán nem tűnik nagy arcúnak az Ádám, nem úgy mint a Dodor meg a mocsok.
Kipróbálta mit tud slick módba ezen a pályán és hibázott, ennyi a történet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Igen RXV550 volt korábban de én lebeszéllek róla ha esetleg ilyenbe is gondolkodnál.
A DRZ egy jó motor, megbízható, igaz nem túl kényelmes, supermotóban amit én vennék helyedbe hasonló áron egy KTM SC625, az gép![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Akkor kezdjük:
SC 625: 3kis olajkörös 1.6L olaj kell csak bele, csak berúgós, nincs benne aksi, az összes LC4 modell közül a legkönnyebb, 123kg szárazon, pörgős blokk a többi 625höz képest, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, gyárilag SXC nyitott kipufogóval szerelve, 60-62Le, 2000-2500 km olajperiódus, állati kis gép én ilyet választanék.
SMC 625: már nagy olajkörös 2.1-2.3L olaj kell bele, önindítós és berúgós is egyben, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, de eléggé visszafogja a gyári dob őket, így azt érdemes cserélni, 2004ig 131kg szárazon, 2005től 138kg szárazon (két kipufogós), papíron 60Le de egy jó rendszerrel és fúvókázással bőven több lesz, gyárilag előírt 5000km olajcsere de én 3000nél szoktam.
SMC660: ő a legdurvább, csak berúgós, 131kg szárazon (2004) modell, egy nyomatékgyár (69Nm 5500 fordulaton) és ezt a fojtott gyári rendszerrel tudja,FCR41mm gyorsítópumpás karbi, olajcsere 2500-3000km után ajánlott, ha lehetne kapni olcsón mint az SC modelleket akkor természetesen őt venném, legnagyobb feelinge neki van.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44199 üzenetére
Állat hangjuk van, mi is amikor 4en szoktunk menni az Supermotokkal csak úgy zeng tőlünk a táj, imádom ahogy visszadurrog, dübörög, de nem idegesítően hangosak.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44202 üzenetére
Nem használják a kuplungot felfelé csak pakolják a sebességet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha sportos kinézetet akarsz mellett nagy erőt is akkor nem Hayabusát kell venni hanem Kawasaki ZX12, állatul néz ki, megy mint a veszedelem a fékei is jók nem úgy mint a Suzukinak.
Elbeszélgettem múltkor egy illetővel akinek Hayabusa volt a ZX12 előtt, de ha újból venne akkor a Kawasakit választaná.
Kényelmesebb, könnyebben terelhető/dönthető, jobb fékek, sportosabb megjelenés.
Egy pár darab belőle:fekete villám 1, 2.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #44238 üzenetére
Az biztos hogy tiszteletreméltó gép, én amikor mentem a Hayabusával nagyot csalódtam benne a Fazerhez képest, nyomatékból simán ment úgy az enyém és a váltó, fékek, kényelem meg nem is említhető egy lapon.
Úgy hogy mondtam is nem okozott pozitív élményt, soha nem cseréltem volna el rá a Yamahámat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A két szörny.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44266 üzenetére
Igen, ez egy 2001es évjáratú 12es lehetett mert azokban nem volt benne a tiltás 300nál.
Djuree Durva lehet 310nél váltani 6ban, legalább van erőtartalékod mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44269 üzenetére
A Puma új bőrruciában is van Airbag, 900 ezer forintba kerül a cucc.
Nem rossz elképzelés csak nekem hétköznapi embernek elérhetetlen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44301 üzenetére
Én anno Fenyvesi Ferenc (föfő) I. osztály CrossEnduró versenyző haveromtól kérdeztem mit hogyan csináljak, ha valami tanulni akartam tőle szoktam megkérdezni.
Amikor kint voltunk nem kellett más mint egy 30 méter átmérőjű körben motorozni, ott megtanulod dönteni a gépet, nyomvonalban motorozni.
Rengeteget gyakoroltuk oda vissza, nem is kellett mást csinálni, kifingatott úgy hogy hitetetlen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #44303 üzenetére
Látod ezért mondtam anno másoknak is hogy aki terepen jól nyomja az nagyon ott tud lenni a közúton is.
Sokkal nehezebbek az útviszonyok, jobban egybe kell olvadod a motoroddal.
Mi is sokat gyakoroltuk ezeket, sőt akik versenyekre jártak azok még sokkal nehezebbeket csináltak, keresztfogás a kormányon, átülni az egyik felére és úgy kanyarodni ezek mind az egyensúlyozó képességeket fejlesztik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #44313 üzenetére
Ez nem meglepő, terepen olyan nincs még aki nem esett én is hányszor elvágódtam, repültem a bokorba.
Crosspályán a rámpáról a pálya mellé, rossz volt az érkezés kormány keresztbe azt go ki merre lát, szóval voltak események rendesen de imádtam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
YZF könnyebb mint az FZR, ezáltal érezheted talán valamivel erősebbnek.
A motor karakterét, áttételezését is érdemes megnézni mert az is nagyon befolyásolja.
Az egyik lehet sportosan, tehát magasabb fordulaton dolgozik a másik meg túrásabb tehát alsó és középtartományon is jobban húzhat.
Ezt úgy is csak akkor tudod eldönteni ha vezetted mindkettőt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én a CBR600F mellett voksolnék havernak az van, 2 személlyel szokott motorozni és a párjának is kényelmes.
Könnyű kompakt motor, túrázásra is alkalmas, kényelmes.
Vaj puha váltó, halk, zörrenésmentes blokk, jó futómű és fékek jellemzik.Ez a CBR az övé!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #44405 üzenetére
Teljesen egyetértek veletek ezekben a dolgokban.
Intikéjék kicsikét más világban élnek anyagilag mint közölünk legtöbben, jó nekik bár mindenki megtehetné amit ők.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Had kérdezzem meg már, mi a francnak neked turbó meg 300LE, hová talán drag versenyre készülsz vagy mi?
Sima utcai motorozáshoz a 150is sok nem hogy a duplája, tudod te egyáltalán mit takar az a szám egy motornál amiről álmodozol.
Van egyáltalán olyan motoros tapasztalatod hogy valami ilyesmire felüljél?
Mert amiről álmodozol egy baromság már ne is haragudjál ha simán közútra akarod használni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
2006 Husqvarna SM610re cseréltem, hogy miért is?
Azért mert feleslegesnek tartom az ilyen erejű motorokat közútra, állandó sebességtúllépésre ösztönöznek.
Egy ideig engem is mámorított a dolog, hú de jó volt nagy sebességgel közlekedni, de egy idő után rájöttem hogy nem éri meg a kockázatot.
Ezért választottam az SM gépet újra, nem egy sebességbajnok max 180 de kényelmesen 110-140 között, viszont rugalmasságra eszméletlenek a könnyű súly és a benne lévő pacik alacsony fordulaton történő vágtájuk végett.
Mellette olyan jó kontrollálhatoságot nyújtanak, kanyarban annyira könnyű velük menni amit még mással nem tapasztaltam.
Nekem ez nyújt nagyobb élvezetet nagy sebesség már nem vonz, főleg itt a Bakonyban ahol ezernyi kanyar van kész mennyben érzem magamat ezzel a motorral.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Husqi SM610 LeoX3 hangzása.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44522 üzenetére
Most már az enyémnek kellene szólnia így.
Vasárnapra ígérték hogy mehetek érte nagyon, nagyon várom már.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hogy mennyire hangos a sport rendszer, egyáltalán nem hangos egyik sem ha nem nyelezed le, nem állandó 8000-10000 fordulaton húzod neki, szép mély, öblös hangot ad a mociknak, legyen az speed, túra, SM vagy bármi.
Nekem is volt több motoron, 300-400km után sem volt a hangjukkal semmi bajom.
Füldugót használtok, minek?
Akkor venni kell autót és nem zavar a hang.
Szél esetleg nem zavar benneteket, sírtok itt motoron ilyen problémákról.
Úgy tudom a motorozás pont arról szól hogy szabadabbá tesz, és a szél a hang is beletartozik ebbe az érzésbe, pont ez az élvezetes benne ahogy hallom hogy dübörög alattam a vas és az arcomba csap a szép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Akkor én jó bukót választottam biztos mind a két esetben pedig az egyik cross, de szélgondokkal sem küzdök nem fáj a fejem nincsenek olyan problémáim amiket felsoroltok.
Fazeren 130ig sosem volt gondom a széllel sem, felette meg bebújtam a plexi mögé így megint nem érintett a probléma.
SMen az utazó legtöbb esetben 100-130 között, itt sincs gond.
Mindegy ezt ti tudjátok én minden esetre így élvezem a motorozást ahogy van nincs szükségem ilyen dolgokra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #44683 üzenetére
Szembe szomszédnak van ilyen Trophy, itt áll a garázsban még az apjáé volt.
Érdekes egy jelenség annyi biztos.
Első nagymotorom MZ TS 150 volt, aztán következett egy rövid időre Pannonia T13 utána pedig a Jawa 250.
Nagyon szerettem ezekkel a régi csodákkal motorozni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Valaki régebben vett Go Pro kamerát, mennyiért tudott hozzájutni?
Én most egy Vivaztelót vettem azt kellene valahogy beépítenem a felvételekhez.
Telefonhoz képest állat jó a videója.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap voltam szülinapi zsúron, öcsém kisfia Ádám szülinapját ünnepeltük.
Rövidke videó róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #45342 üzenetére
Hányszor történt velem is meg hogy elsőbbségadás nélkül kihajtott elém egy autó.
Mintha nem is akart volna észrevenni, csak a szerencsének köszönhető hogy nem lett semmi baj belőle.
Komolyan mondom sokak szemébe mintha nem is léteznénk, szomorú dolog ez.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Lassan kész a gép!
Ha minden igaz csütörtökön megyek érte.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kész a gép!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Lesz hang is meg minden csak már későn vettem fel nem akartam hangoskodni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szombaton Alsóörsre ki jön?
Felvonuláson én is ott leszek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #48013 üzenetére
Jó hogy a ZX12 simán hozza azt amit a Busa.
Érdemes lenne kicsikét nézegetned Youtubon a teszteket róla, beszélgettem olyannal akinek mind a kettő volt és a ZX12 legtöbb szempontból jobbnak tartja.
Aki ezeket a 12es gépeket szétnyírja az nagyon tudhat, mivel kihasználni, szétpörgetni nem egyszerű, hacsak nem 1-2-3ban megy egész nap vele üveghangon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez még a 2001es széria, ebben még nem volt benne a tiltás 300km/h sebességnél, amit én néztem Fehérváron az is ilyen volt, Auchan elkerülőn 300nál rakta a 6.at.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #48074 üzenetére
Itt a felelősségtudat a lényeg, tudatában lenni annak hogy másokat is veszélyeztetünk azzal hogyha nem normálisan közlekedünk, ennyi nem több.
Aki ezt felfogja, megérti az tud normálisan, óvatosan közlekedni, legyen az szó bármilyen gépjárműről.
Azok akik meg vagánykodnak, teszik magukat nem csodálkozni azon ha baleset lesz a vége.
Ezt tartom a legfontosabbnak, mindenkit hazavárnak!!!beteg: Tavaly amikor a Fazert árultam írt egy srác aki cserélte volna a Hayabusát rá.
Elmentünk Fehérvárra kipróbálni egymás gépét, hatalmas csalódás ért a Hayabusával kapcsolatban.Fékek harmat gyengék és ezt nem egy embertől hallottam előtte, most megtapasztaltam.
Nyomatékból 100ról 200ra fej-fej mellett mentünk, csak néztem ki a fejemből, semmivel nem húz jobban? , váltó sem mondható vaj puhának.
Szóval összességben csalódás volt a gép, mondtam is a srácnak hogy nem lesz belőle csere, rosszabb motorra nem cserélem a Fazert.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen routert?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest