Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Vagy ma este vagy holnap reggel lehet megyek be a az SZTK-ba mert már estére a bal tenyeremet alig tudom összecsukni!
Rohatúl fáj a kezem!!!!
Meg alig bírok rá állni a bal lábamra szúr mint az állat!!
Bukó meg kesztyű és könyökvédő volt rajtam.
A kesztű teteje szétszakadt ahogy aláfórdult a kezem.
Meg a lábam beszorúlt a moci alá. -
Gaboman
nagyúr
Ma sikerült egy jó nagyot perecelnem a géppel!
A bal karom és főleg a csuklóm fáj elég keményen,bár a lábamat is sikerült jól bevernem a bokám bedagatt.
A mocinak szerencsére nincs nagy baja a hűtő nyomódott meg egy picit,markolat szakadt el és a matrica karcolódott meg kb:ennyi.
Veszek rá jövőhéten egy hűtővédőt és egy pár kézvédőt még.
Méj jó hogy rajtamvolt a bukó mert a fejem szétört volna apró darabokra,totál belefejeltem a kemény földbe,csak úgy csattant kobakom! -
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #356 üzenetére
Ez egyáltalán nem izé!
Tavaly kölcsönöztünk ki 3db 150-es gépet a balatonról,4T 18LE 65kg,nagy nyomaték iszonyat jó hang mint egy 600-nak!
5-sebességesek voltak jobban mentek mint az én Kawasaki KL250-em.
kb 80cm-es ülésmagasság tehát egyáltalán nem voltak kényelmetlenek,nagyon jó ilyen kis gépekkel menni 3-ban még emelte az elejét.
És ezek 260E Ft-be kerülnek teljesen új gépek!
Van belölük 250-es is az nagyon dúrván mehet már,67kg csupán ami könnyebb egy Simsonnál,és 24Le a moci ami szörnyeteggé teszi ezeket az apró kis gépeket!
Mi crosspályán is mentünk velük hát ott is simán megállja a helyét,meglepően jól mennek rajta,ugratni meg csodás velük szinte semmi súly nem érzel magad alatt.
Az 5-sebesség miatt kb 100-110 között lehetett a végük ami nagyon jó egy ilyen kis géptől.
Ki kell próbálni és meglátod isteni jó móka! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #337 üzenetére
De remélem te nem az a fajta endurós vagy aki megy a földesuton egyszer csak bevág az erdőbe ahól nicsen út és ő vág a mocival magának,meg a szántóföldeken mocizik.
Mert ebből vannak a legtöbb problémák manapság,tegnap pont ezért voltam kiakadva az egyik ismerősre,mondtam neki hogy többet nem megyek velük sehová.
Mert ők az erdőkbe és a szántóföldekben is mennek.
Én ahogy ezt megláttam azonnal vissza is fordítottam a mocit és go haza.
El is hiszem hogy a vadászok és a tulajok ki vannak akadva ezen én is jól megkalapálnám és feljelenteném a gyereket ha az én földemet túrná a mocival.
Jó lenne ezt már megértenék ezek az emberek mert aki rendes földesutakon mocizik azok szívnak az ilyen ostobák végett. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #333 üzenetére
Nem biztos hogy a WR450 jobban fog tetszeni mint a YZ250,mert ha neked az jön be jobban hogy hírtelen ugrik ki egy moci akkor biztos hogy a 2T motorok a befutók nálad!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #333 üzenetére
Hát az YZ250 még véletlenül sem ugrik alapjáraton ez egy hülyeség,majd 6E fordulattól körülbelül onnan fog dúrván teljesíteni.
Ugyanaz mint a CR250 ha nincs fordulat nincs teljesítmény sem,pörgetni kell őket!
CR250 mész 4-ben 30km/h-al odahúzól neki alig akar menni,folymatossan elkezd gyorsúlni azt egyszer csak nyit a power 6000-7000 között és akkor elszabadúl a pokol.
Majd a WR450-nek lesz az amit te mondasz hogy alapról is húz keményen.
Mert annak pont az a lényege hogy ne keljen pörgetni és alapról is dúrván menjen. -
Gaboman
nagyúr
Ja hát biztos így van,viszont érzésre nagyon soknak tűnik benne olyan mint egy mozdony.
Meglepődtem én is amikor hirtelen alacsony fordulatnál is kiugrik 5-ben.
Viszon ami jó benne még az hogy inkább előretólja magát és cikázik a hátsóm alatt,mint hogy állandóan keréken legyen tehát nem kezelhetetlen.
De kerekezni is könnyű vele ha valaki azt szeretne. -
Gaboman
nagyúr
Nem érted hogy mi is az én problémám:
Az hogy egyik gépnél sincs az hogy a Nm,nyomaték lenne nagyobb mint a LE.
Vagy te már láttál ilyent ezen kivűl?
Lehet az CR,CRF,WR,YZ,YZF,EXC,KX,MX,mindegyiknek kissebb Nm mint a LE.
Nekem ez a fúrcsa hogy itt ez ami rácsáfól erre.
Én még ilyennel nem találkoztam! -
Gaboman
nagyúr
2007 Honda CRF450R
Adatok:
Teljesítmény: 39 kW (52 LE) @ 9000 1/min
Forgatónyomaték: 50,2 Nm @ 7000 1/min
Saját tömeg: 99,8 kg
2007 CR250R
Teljesítmény: 36 kW (48 LE) @ 8000 1/min
Forgatónyomaték: 43 Nm @ 8000 1/min
Saját tömeg: 96,7 kg
2007 CR125R
Teljesítmény: 31 kW (42 LE) @ 11500 1/min
Forgatónyomaték: 21 Nm @ 10000 1/min
Saját tömeg: 87,5 kg -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #283 üzenetére
Pályára akar vele menni,de oda az túl erős lesz!
Inkább az endurózás fog beválni vele ez az én véleményem! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #268 üzenetére
65LE és a nyomaték is rettenet!
A KTM 500MX az is 65LE és 80Nm-t írnak rá de én azt azért kicsikét sokkalom!
Nem hinném hogy egy 2T 500-as gépnél létezhet hogy 80Nm a nyomatéka! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #246 üzenetére
Haveron jövőhéten vesz ha minden igaz Kawasaki KX 500-at.
Persze ez attól is függ hogy hogyan sikerül elredeznem neki a hitelt rá! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #244 üzenetére
Az a WR450F jó kis gépnek tűnik!
Jó választás az is! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #231 üzenetére
Csak óvatossan vele mert egy kis mérgezett egér a CRF450R.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #223 üzenetére
Hát a WR az szerintem nem rendszámos a képekből itélve!
Az YZ az is csak hobbyszinten van használva mindennel együtt 1200000-böl már meglenne rá minden.
A két Honda CRF450R viszont rendszámos én azokat választanám.
Nézd meg őket és a szimpatikusabbat vedd. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #215 üzenetére
Nekem a regadó és műszaki 250E Ft-ba kerül!
Kb neked is ennyi lenne,de még nálad ott van a lámpa és a többi kellék rá,kb 300E Ft. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #204 üzenetére
Ezt te tudod neked mi jön be!
Én is sokat gondolkoztam azon hogy mi is kellen nekem,milyen márkák közül vegyek.
Husaberg,Husqvarna,Honda,Kawasaki,amiket igazán kivéztem magamnak.
Husqvarna TE610R-el már sikerült mennem az is egy nagyon jó és erős moci!
Én az egyhengresek közül Husaberget vennék vagy a KTM EXC450R és a Honda CRF450R-t!
És még valami ne a hang alapján dönts,ennyi erővel a Cr500-nal sincs olyan jó mint a 1hengeres 4T motoroknak.
De élményben az összes 4T simál elbújhat mögötte a tulajok beszámolói alapján!
Több mocit próbálj ki és meglátod neked mi fekszik a legjobban. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #201 üzenetére
Ki kellene próbálnod egy ilyent,aztán lehet hogy le is teszel az 1hengeres japán mocikról!
Hacsak nem a motornak a csendessége számít neked! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #176 üzenetére
Persze én is úgy gondoltam hogy nem egy dob fog rajta dobani 10%-ot hanem egy teljes rendszer.
Ami persze nem egy olcsó mulatság! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #178 üzenetére
Akkor meg nem jó az áttételezése,az viszont nagy baj!
Látod nálam ilyen nem fordúl elő az RXV-nél,akár melyik sebeségfokozatban lehet vele lassan menni és onnan is pillanat alatt kitőr! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #173 üzenetére
Minden mocit lehet finomam használni meg nagyon durván is!
Egy GSXR1000 mocival is lehet normálisan menni meg úgy is mint ahogy már nem kellene.
Ez csak rajtad áll hogy te mennyire akarod durván használni a jövőbeli motorodat.
Az a jó az 525-ben hogy alapon is nagyon nagy a nyomatéka és nem kell pőrgetni hogy mannyen,ezért jobban és finomabban kezelhető sok mocinál.
Én is tudok az enyémmel 5-ben 50km/h-val finoman mocizni,a nyomatékosága végett.
Ezzel az 525-is így van. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #172 üzenetére
Hát egy jó kipufogó MAX olyan 10% körül tud dobni a moci teljesítményén!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #169 üzenetére
Vasárnapi supermoto versenyen beszéltem az egyik KTM-es versenyzővel és ő is azt mondta, hogy hétköznapokban használhatatlan a 525, annyira vad.
Ez a hülyeséget el ne hidd senkinek sem,miért is használhatatlan?
Ezzel is lehet normálisan menni ugyan úgy mint a többi géppel.
Az enyémet is lehet szépen finoman használni meg állat módon is,így van ez a KTM 525-nél is!
Mindig van erőtartalék,nincs olyan hogy kinövöd és kevésnek érzed,mindig megtud lepni valamivel,ezért jók az ilyen gépek,nem lehet megunni őket! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #165 üzenetére
Bocsi az elöbb nem adta be.
De most már tényleg itt van!
[link] -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #165 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #165 üzenetére
Én a KTM tesztnapon azt olvastam róla hogy nagyon jól kezelhető motor az 525.
Sokkal jobban tetszik a vezetőknek mint a 450 és a 250.
Lehet hogy érdemes lenne egy ilyenre pályáznod. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #159 üzenetére
Megmondom őszintén hogy a DRZ400 nekem nem nagyon tetszik a motor erőleadása végett!
Nem valami túl erős,a Gilera RC600-am nem cseréltem volna el rá ha csak a teljesítményt nézzük! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #157 üzenetére
A CRF450R nagyon könnyű azért szeretik sokan,kint pályán észrevenni már a 3kg külömbséget,persze ez a jó súlypontbeállítástól is függ hogy mennyire érzed a súlytöbbletet.
Én is a CRF450R ajánlanám neked,jó erős,könnyú,megbízható motrok.
Tegnap kintvoltam a Súri pályán és pont egy CRF450R volt kint,megkértem a srácot hogy ráülhetek e a mocira és direkt kidőltem vele jobbre és balra hogy mennyivel tűnik könnyebbnek.
Hát megdöbbenve tapasztaltam hogy szinte alig van külömbség dőléskór a két motor között és ez a jó súlyeloszás végett van.
Ráült ő is az enyémre és könnyűnek találta nem azt mondta hogy nehéz a CRF450R után.
Ennek nagyon örülök hogy egy versenyző azt mondja hogy nem nehéz a gép.
Mert sokan azt mondják rá hogy biztos nehéz lehet pályára,meg hogy motorozhatatlan,és ez tökre nem igaz.
Több idő kell hozzá annyi biztos hogy megszokja az ember az erejét és valahogy kordában tudja tartani,sok gyakorlás kell hozzá.
És ha érzed már a mocit akkor nagyon jól lehet pályán is használni! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #141 üzenetére
[link]
Szerintem ez a tesz akkor neked nagyon fog tetszeni,mert itt mindegyiknél van teljesítménygörbe! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #138 üzenetére
Ha a Suzuki DRZ400 és a Yamaha WR450F közűl kellene választanom biztos hogy a Wr-t venném!
A DRZ órrnehéz és a motorja sem valami túl erős,ahoz képest a WR egy nagyon erős gép!
A Honda CRF450R tud hasonló teljesítményt mint a WR450F.
Én biztos hogy azt venném! -
Gaboman
nagyúr
Egy valamiben biztos lehetsz,eszméletlen nagy élményben lesz részed ha egyszer kipróbálod ezeket a gépeket!
Én saját magam élményeiből mondom neked ezt,mert szinte hihetetlen hogy mit is mennek ezek a vasak.
Most írt egyik fórumtársunk hogy a 450-es SXV megint győzelmet aratott a supermoto versenyen.
Volt ott szinte minden Husaberg 650-től a Suzukiik minden.
És érdekes hogy a SXV 450-et odaállítják a Husaberg 650 mellé,és nemhogy nem vall szégyent mellette de még meg is veri.
Tudom pilótafüggő a dolog,de azért mégis csak rejlik valami ezekben az teljesen új V2-es motorokban. -
Gaboman
nagyúr
Nekem a robbanékonysága tetszik nagyon,az hogy 5-ben 60-100 egy pillanat alatt ott van!
És terepen ez számít az hogy 5 ben cikázik mint a villám szórja a földet a sarat!
Engem sem az érdekel hogy 160 vagy 200 -at megy mert nekem nincs szükségem ekkora sebességre!
Én csak az ő kérdésére válaszoltam ezzel kapcsolatban,és nekem ezeket az értékeket mondták,és itt nem egy személyről beszélek.
De zárjuk is le ezt a témát,mert hülyeség rajta vitatkozni! -
Gaboman
nagyúr
120 kilós aprilian, szélvédelem nélkül a 203 halál félelem, ugyfelkap a szél, hogy kiszállsz az autópályáról. Legalábbis én mentem 1 140 kilos mocival, naked, sport futomű, és alacsonyabb volt sokkal, és már az ''lebegett'' 2oo fele...
Mert egy moci amivel te mentél így vizelkedik nem azt jelenti hogy egy másik is! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83 üzenetére
Ha csak az én adatomból indulok ki hogy nekem így 8000-en megy 115-öt mennyit mehet 13500-on ki tudja,és az áttételeim is sokkal rövidebbek mint az SXV-nek akkor nem is hihetetlen az az érték amit ők mondanak!
De ez már nem egy szerelő mondta nekem hogy mit is mennek a gépek.
Kecskeméten,Solymáron és Balatonbogláron is ezeket az értékeket mondták róluk!
Mindenki nem hazudik szerintem! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80 üzenetére
Ha ennyire hitetlen vagy adok egy számot és hívd fel őt!
Még ki is lehet nála próbálni a gépet,nekem legalábbis odaadta volna,egyáltalán nem kóvájog a gép mint ahogy azt te állítod,ő kipróbálta már.
Az tetszik amikor valaki vélményt mond egy mociról közben ki sem próbált még egy darabot sem belőle.
Vagy utánaérdeklődött volna mire is képesek.
Úgy látom te is ebbe a kategóriába tartozól sajnos! -
Gaboman
nagyúr
1:Igen utánfutón viszem el a szervízbe,jóhít hogy már Tatán is van és az csak 50Km tőlem.
2:Nekem most a második bejáratási szinten van a mocim,ami azt jelenti hogy a fojtások ki vannak véve belőle,de nincs még teljes lóerő kapacitáson amit majd 15 üzemóra után fognak beállítani.
És a moci most még 8000-nél leszabályoz,ha rendesen lesz beállítva akkor 13500-nál fog!
Így mentem vele 115km/h sebességet.
Ez már így is egy fenevad,kiváncsi leszek mit is tud majd ha teljes értékre fogják állítani.
5-ben cikázik a seggem alatt a gép nem is akárhogyan.
3:Az SXV-nek az áttételei teljesen másak mint az RXV-nek,hosszabbak a sebességek.
Nem véletlenűl tudják azt a nagy végsebességet.
Nekem megvannak az áttétel adatai is az RXV és SXV típusoknak.
4lajcsere 15 üzemóra vagy 3000km ezt írja a könyve.
5:Igen van rajtuk fordulatszámmérő is,2-fajta. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78 üzenetére
Miért is tűnik neked annak?
Ez a moci nem 8000 forog mint a többi supermoto ilyen ccm-ben,hanem 13500-at.
Ezért van a nagyobb végsebesség is!
Sokkal nagyobb tartományokban adja le a teljesítményét! -
Gaboman
nagyúr
Hát én azt nem tudom hogy mennyire fekszi az aszfalton a kanyarokat,mivel én terepen használom!
De mivel supermoto bajnokságon világbajnokok lettek gondolom az útfekvésével sem lehet gond!
Van egy.két videó az SXV-ről a www.Youtube.com oldalon érdemes megnézni!
Versenypályan és verseny közben is. -
Gaboman
nagyúr
Az SXV a 70LE ez így van.
Tegnap kérdezgettem a szerelöktől mit is mennek az SXV-k.
Idáig amit ők mentek velük az 203km/h-volt.
Igen az RXV gyárilag 65LE.
Most is még csak 8000ford/perc-ig lehet kihúzni mert a következő olajcserélnél lehet majd akár 13500-ig is!
De már itt is fenevad. -
Gaboman
nagyúr
Még a Husaberget el is hiszem,de a KTM 660 smc az adatokból nézve kételkednék hogy tudja azt amit a Husaberg 650 és az RXV550.
Sokkal nehezebb náluk szárazon 150kg menetkészen 160 kg,nehezebb lehet megtartani is,kanyaroknál és kigyorsításnál pedig nagyon sokat számít a 30-35kg külömbség a Husaberg és a RXV javára! -
Gaboman
nagyúr
Szeva!
Tegnap este sikeressen megjöttem este 20.30-kor kecskemétröl,jó sokáig tartott az első szervíz de megérte a várakozást!
Tegnap kiszedték a fojtásokat a mociból,mindent gyári értékekre állítottam velük tehát 65LE most a moci.
Ez valami iszonyat,annyira megy hogy ilyennel én eddig még nem találkoztam.
Aki azt mondta hogy a V2-nek kissebb a nyomatéka alsó fordulatoknál mint a 1hengeresnek az biztos hogy nem ment még ilyennel,vagy ha ment is az tuti hogy nem volt jól beállítva.
Én is mentem már egy,két 1hengeres géppelamaha TT600,SuzukiDR650,Honda XR600R,Gilera RC600,Suzuki DRZ400,KTM EXC450R,KTM GS250,Honda CRF450R, nagyon jó motor mind,erősek főleg a Honda CRF450R az egy vadállat.
De valahogy a V2 sokkal jobban reagál a gázadásra hírtelen ugrik meg iszonyatos módon.
Csak úgy nyúlik a karom mintha gumiból lenne,5-ig folyamatossan nyomom le az elejét hogy nehony kimenjen alólam,valami elképesztő jó érzés.
Leszedettem még a hátsó idomokat és a redszámtábla tartót is,felrakattam rá az új oldalidomokat és a hátsó idomat is.
Itt van egy két kép róla milyen is lett.
[link]
[link]
[link]
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Akciókamerák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest