hagyjuk már ezt a butaságot, hogy hol lesznek az injektorosok 15 év múlva. a Honda 1985-ben injektorral gyártotta a Goldwinget, rengeteg fut ma is 400-500ekm-rel.... BMW-nél szintén volt már injektor, és ez a technológia csak fejlődött az elmúlt 20-25 évben....
én sokkal inkább félnék a 20-25 év használatból eredő mechanikai kopások miatt, ami a karbiban történik....
nem veszünk ezen össze, csak nem mondjuk már, hogy jobb a karbis, mert ha jobb lenne, akkor még minden autó és motor karbis lenne.
Tüzi, kiragadsz egy példát, ami ráadásul nem is márkán és típuson belüli váltás. :S
Akkor inkább ragadd ki a Yamahából a TDM850 és a TDM 900-at. a 900-as 1 literrel eszik kevesebbet, és erősebb, mint a karbis 850-es. vagy ragadd ki a kawávól az ER-5 és ER-6-ot. plusz 150cm3, plusz 20 ló, és kevesebbet eszik.
Tegyük hozzá, hogy a VFR egyáltalán nem áll takarékos motor hírében, szóval nála kevesebbet fogyasztó motort találni nem nehéz. Egy haveromnak is volt VFR800, ha kb ugyanolyan tempóval motoroztunk, akkor az övé 6 litert evett, az enyém 4,2-őt...
Amúgy meg az autómata szivató a kawámon fél percig tartja 1500-as fordulaton a motort, aztán alapjárat. ez is megdőlt.
[ Szerkesztve ]