V2 az vegyen akinek veseköve van. Akkor már inkább V4.
Szóljatok mikor jöttök és hűtök be sört.
V2 az vegyen akinek veseköve van. Akkor már inkább V4.
Szóljatok mikor jöttök és hűtök be sört.
hali,
karbitisztitas + karbiszinkron hova vigyem? valami jol bejaratott emberke kene
(folyik a kettes karbi mintazallat, valszeg felakadt szegeny. omlik bele a benya, akar kell akar nem)
koszi,
&rew
(#10353) bajnokpityu válasza SzalaiG (#10338) üzenetére
a külső ive.ha nem illik az első meg a hátsó,akkor meg kell szokni,hogy olyan mintha ki akarna esni az ivről az első v hátsó.meg szokható,de jobb érzés egy korrekten felpapucsozott gépen menni.
eladó Kawasaki j300 robogó
oké, de asse tudom hol laksz
remélem közel a balcsihoz tüzi is ott lakik, nem?
újítottam a honlapunkon: [link]
vagy 5 percembe tellett
töltöttem fel 2 új videót. Tessék megnézni.
[ Szerkesztve ]
adjatok már vmi jó képet ami díszeleghetne a honlap nyitó (és egyetlen) oldalán
olyan üres szegény.
Kéretik frissíteni!
SzalaiG - Honda CBF600SA
/
25km a Balcsi.
Helló!
Gratu az új vashoz!
Sok balesetmentes km-t kívánok, és széles utat!
Ferkó
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Karbisort ki tudod pucolni egyedül is, nem nagy mutatvány. Szinkronra pesten? Bájót (mmmm) keresd meg cbr club-on, hátha megcsinálja. Szólok, jópénzért. De tisztességesen.
Vagy lehozod egy hétvégi kiruccanással Tapolcára a Lakamoto-ba. Kezeskedem értük.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
aha itt/ott
más:
Leírom a cbr-em történetét.
4 éve vettem egy győri sráctól. Picit (sem) voltam tisztában a belpiacos gépek szopatási faktorával. Csak hallomásból sejtettem, hogyha bedöglik valami, akkor szivattyú van, főleg 250-essel. De üsse kavics, megvettem, elég drágán 690ezerért. Idomok olyanok voltak amilyenek, utólagosan festve fehérre, meg rárakva a matricásnál készített dekor. Hasonlít kicsit gyári festésre, de erről később. Szal fogtunk egy utánfutót, felkötöttük ismerős kocsija után, irány Győr. Megtaláltuk utcát, volt vagy 3 fok. Motor szépen garázsszerű fészerben, letakarva, házilag készített bakon. Srác kérdezi, hogy kipróbálom-e, mert akkor bemelegíti. (pirospont) Mondom, persze, megnézem. Közben beszélgetünk a gépről, kérdezem miért adja el. Szülei nem nézik jó szemmel. Jóbarátom átnézte, igazábül nem talált semmit. Na. Srác beindítja, iszonyat jó hang, szép döm-döm-döm-döm alapjárat. Megkért, hogy hidegen ne hajtsam, meg várjunk kicsit, amíg melegszik. (ekkor döntöttem el, hogy ez kell nekem). Na, mindegy is, visszaértem, leszálltam, és feltoltuk a futóra. Fostam rendesen, mert ha valami beszarik, akkor... De nem szart be... nem... jött a Volvo.
Na, én azóta szívom a japán belpiac hátrányát, mert mire találok valami értelmes alaktrészt. Viszont, ha nem adnék külcsínyre, járkálnék vele így, szarnék rá.
Amióta nálam van, nem szart be semmi, kivéve a fesszabályzó.
Lett cserélve (nem akarok hülyeséget írni, kb 30ezer km alatt.)
Első-hátsó gumma
Első-hátsó lánckerék
Fesszabi (ebay)
Kormánycsapágy
Meg két műszerfal izzó, a fényszóró izzókkal együtt.
Ennyi. Vigyázok rá, jó olaj, bemelegítés, télen fűtött hely, és nem tépem az első 10-20-30km-en. Meg kell egy szelepellenőrzés.
Még szolgálni fog jópár évet remélem. Ha nem ellik meg a blokk 3-4 éven belül, akkor nem fogom eladni, megpróbálom nagyjából gyári állapotúra visszahozni a külsejét, és ezzel fogok disszidálni
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Köszi!
Imádom ezeket az apró kis részleteket:
Szúrós-kacsintós szemek, aranyfék, tuti-kipufogó.
ajanlanek egy szegedi szerelot,ill szervizt.hivatalos,szamlakepes, stb. nekem 6-ert megcsinaltak a karbiszinkront+ karbitisztitas+ fuvokacsere. maximalisan meg vagyok elegedve a munkajaval.nem a lehuzos fajta.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
igenyes.foleg,h ott az en linkem is
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
en is irjam le,h hogy jarta ma 250-essel a kezdetektol?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
tegnap, ill most mar tegnapelott gyorsultam egy masik FZR 250-essel.szigoruan betartva a 14 ezres bejaratos fordulatszam hatart.o is betartotta.megevett.na de nem sokkal rajottunk,h alacsony fordulaton hajazom (ave exup, az oveben nincs). aztan rajottunk,h a fofuvokak kisebbre cserelese miatt evett meg felsobb sebessegfokozatban.a lenyeg,attol,h bebuktam a versenyt,jol szerepelt a kicsike.magyarul a felujitas kivaloan sikerult.ez egy megkonnyebbules szamomra. ez meg kihuz nalam jopar evet. gondoltam a szombat esti dajdaj utan megosztom veletek ha lesz legkozelebb PH tura,szoljatok,megprobalok felkecmeregni pestre.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
talma jól küldi. 8. helyről a rajtnál visszaesett,mert mögötte nagyon jól rajtoltak a kis fiatalok, de az első kör elteltével szintén 8. A második kör végére viszont 2. helyre jött fel.
kösz, de az igényestől messze van. valahogy javítani kéne a linkek olvashatóságát, mert szerintem nem látszik eléggé. Nem tudom milyen színnek kéne legyen alapból a linkeknek.
frissítve.
Pedig ez a győzelem már zsebben volt.
ja
aki nem látta, annak elmondom, hogy a célegyenes ráfordító kanyarban kipörgött alóla a kerék
[ Szerkesztve ]
Most hogyismongyam,, kicsit megnyugtattál, mert az ésszerűség a Banditot diktálta nekem is. Egyrészt a kényelmes üléspozíció, másrészt a sok városi használat, éés a kezdő/női motorként használt mivolta miatt.
Őszintén megmondva a 250-es FZR-hez csak akkor nyúltam volna ha nagyon rámerőszakoljátok (jókat mondtok róla),, de most sikerült elijesztened
Ami nem bajh,, mert amúgyis "csakakawa" , szal a ZXR-hez húz a szívem. Dehát aziscsak kisköbis speed, amit meg énis rommáhajtanék, szal hogy várhatnám el mástól hogy egy megkíméltet adjon el nekem :?..)
Nehéz ügy lesz ez émmá látom.., valszeg elmegyek majd itthonról Bandit venni és egy ZXR-el jövök haza ;O
Egyébként Red-Baronról mit tudtok? Voltam a honlapjukon,, engem meggyőzött hogy ott szart nem árulnak. CSAK az árakról nem írnak semmit,, gondolom a piaci (magántulajos) árakhoz számoljak hozzá 100-150K-t mi?
ui.: köszi az informatív hsz-t
[ Szerkesztve ]
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
(#10376) bajnokpityu válasza Detox! (#10375) üzenetére
ott 99%ban szart árulnak.függetlenül áruktól.komolyan.
eladó Kawasaki j300 robogó
Csatlakozom az előttem szólóhoz, a Red-Baronról én is sok rosszat hallottam.
Átkúrós egy társaság. Nagyon vigyázz velük!!!
(#10379) bajnokpityu válasza Detox! (#10375) üzenetére
ezek már mind romok.van itt a fórumon is Feco kolléga,ő is kemény meneten van túl,fullos felujitáson.rég leálltak a japcsi gépek importjával,szal ami van,már kemény harcokon van túl,és kevés a korrekt tulaj.
eladó Kawasaki j300 robogó
hmmm
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ez igen kemény! Mondjuk nem értem teljesen hogy végig asztfalton lehet haladni, vagy ki merre és mivel akar? És aki gyorshajtó?
most találtam a vinyómon, szegeden csináltam tavaly,
csendélet:
Hi,
Nekem egy ZZR250-esem volt, a tapasztalatok:
1 szezon alatt beleraktam kb 5000 km-t. Semmiféle gondom nem volt vele,
a motorja jó pörgös (hangja az nem sok van viszont) a futóműve túrás, sportos
fordulók nem az ő terepe.
Utassal olyan 150 körül van vége, a 2. embert nagyon megérzi, messze nem megy ugy.
Én jó pár éve vettem, pont a redbaromnál, japán import volt elég kevés km-rel,
nemtom, lehet h szerencsém volt. Anno mikor vettem jó áron volt, ehhez képest másfél
éve jártam arra és benéztem.... szörnyű árakon vesztegettek tök átlagos mocikat
Egy átlagosnál jobban motorizált autóval nincs értelme leállni versenyezni.
Az ülés kényelmes (utasnak is), szélvédelem ok, fogysztás lószar.
Tuzi, feca:
koszi, meg lehet h elek vmelyik meghivassal, bar szegedre ritkabban jarok
megtataltuk a hiba okat, persze megcsinalni vasarnap nem tudtuk.
vartam nagyon h a sok allasban lesznek gumi alkatreszek, amik megfaradnak. mikor ereztem a benzinszagot meg rangatott a pici, mondtam is 'aha, benzincso v szigeteles!' mondta is magaban a benzincso: 'fraszt, ez a tu hazanak a gumigyuruje!'
szoval semmi nyom, csak jaro motornal folyik a kettes karbi orranszajan a nafta. tank le, legszurohaz le, kukucs. kettes karbiba bele dol a benya, mig a tobbi rendben. ebbol jott h talan karbitisztitas.
na kitisztitottuk. eleg koszos volt mindegyik, de ez kulonosen (konnyu neki, itt jon be benya, innen megy tovabb a masik haromhoz is, szoval a kosz itt gyulik ossze eloszor). osszerak (csovek vissza, vezetekek vissza), inditas, ugyanaz. AAAA! mindezt haromorai munkaval. remek.
hosszas jatszadozassal ugy gondoltuk h megint megtalaltuk a hiba okat. ugyanis hiaba zarta a tut az uszo, akkor is folyt. szoval a tu hazanak a gumigyuruje. irany norauto. meg csak hasonlo sincs. akkor brico (jah, osszeakartuk rakni h kibirja szervizig) brico-ban a kerti osztalyon volt ilyen gyuru, hoztunk kettot, az egyiket rogton bele benyaba. tiz perc utan meg nem pezsgett, nem kemenyedett, nem toredezett, ugyhogy mehet a proba. rahuztuk a hazra, csak a vastagsaga tul nagy volt (es az eredeti egy kicsit lapitott profil, ez meg siman o-gyuru), ugyhogy nem ment be a helyere. faragni, akarmi semmi ertelme, akkor tuti megint bukjuk a tomitest. utana meg beleneztunk az fzr karbijaba is, hatha mar nem azert, de az fzr hihetetlenul konnyebben szerelheto, mint az yzf. ennyi a kulonbseg a versenymotor es a turasport motor kozott.
abban nagyobb gyuru volt (fel millimeterrel) es tokeletesen mas karbi
szoval fzr ossze es hazajottunk azzal. 8 oranyi szereles, kolbaszolas es otleteles utan ma remelhetoleg tudunk szerezni vagy negy ilyen gumigyurut vagy felujitokeszletet es akkor aztan mehet a buli.
es viszem szinkronra vhova.
hat ez. viszont hihatetlen nagy segitseg a haynes manual, aki tud a sajat motorjahoz ilyet, okvetlenul szerezzen! (karacsony, szuletesnap, mittomen) igaz, nekem csak az fzr-hez van, de nezek az yzf-hez is.
nyah, bocs a szomenesert,
&rew
akkor alakul a molekula. ez a lényeg
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#10386) Topiccsendőr válasza Detox! (#10340) üzenetére
9*2-es ZXR 250-esem volt. A Zeal-t is nyelezik, ne aggódj, tulképp az összes 250-est nyelezik, ha speed, ha naked. Az egyetlen bibi az, hogy japán belpiacos minden értelmes 250-es illetve 400 as. Alkatrészt ebayon szerezhetsz hozzájuk, mert az itteni beszerzés elég vérszegény. Ráadásul a nálunk kapható példányok kivétel nélkül konténeres visszatekert órájú összepofozott motorok. Nem az a baj, hogy nyelezik, hanem az, hogy mocskosul kapzsi kereskedők hozzák/hozták be ezeket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#10387) Topiccsendőr válasza feca81 (#10347) üzenetére
Na azé nyugodtan tehetsz egy FZR 250 és egy ZXR 250 közé egy egyenlőségjelet. Mindkettő 45 lóerő. Ez az állandóan pöretni kell... ne mondd már, hogy az FZR-t nem kell anyira pörgetni! Jajjmá! A ZXRhez vázszám alapján egy hónap szállítási idővel bármit meghoznak kawakereskedésben, ez a pozitívum.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#10388) Topiccsendőr válasza ALI_G (#10348) üzenetére
áhh de nincs ott tesztmotor. Akkor nem is megyek
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#10389) Topiccsendőr válasza #25954560 (#10352) üzenetére
Flash tud egy nagyon korrekt fickót. Felhívtam én is, keni-vágja, olcsó. Kérdezd tőle.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#10390) ALI_G válasza Topiccsendőr (#10388) üzenetére
én úgy emlékszem, hogy kipróbálható az összes új "verseny" gépük...
(#10391) Topiccsendőr válasza ALI_G (#10382) üzenetére
Heh, nem szólt a fickónak senki, hogy fordítva ül a motoron?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#10392) Tüzi válasza Topiccsendőr (#10387) üzenetére
Ebay is elég vérszegény sokszor, sajnos Mire találtam két fain hátsó idomot (gyári matrica, tök jó, majd postolok képet), azt hittem leszívom magam... Bár, így megállt bőven 18ezer alatt, benzinpénzel legyen 20ezer. De amikor csak a festetlen fejidomra mondtak 250ezret... hááááát...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#10393) bajnokpityu válasza Tüzi (#10392) üzenetére
japcsi belpiac nem volt jellemző németekre.néluk a 400as bandika sima szelepvezérléssel 90körül,meg zxr400(de nem teljesen ugyanaz mint a belpiacos) volt nekik összesen.amugy nagyon okosak,volt viszont csomó 500as kéthengeresük.
na hát ezért nincs német ebayen belpiacos alkatrész.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#10394) Tüzi válasza bajnokpityu (#10393) üzenetére
de angolon van
németektől úgysem veszek többet semmit
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Néztem már a múltkor is a "hirdetésed", és nekem nem tetszik külsőre a fennt említett motor.
Nekem valahogy csak a cbr tetszik...affene az izlésem ...meg talán még a cbf, de abból is az újabb fajta.
Szeretnék egy olyan motort, ami tetszik, megbízható, szép a hangja, megy is, és nem lesz vele hosszú távon bajom. Ezeket találtam meg a cbr-ben...esetleg a vfr, meg talán a gsx-r. De inkább a cbr...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Inkább a CBR, mint a gsx-r.
Ma mentem a teszkaravánon egy CBR600F-el.
Csak szerintem kényelmetlen.
Azé írtam, hogy inkább a cbr Dejó Neked... Lassan én is megyek mán
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
írhatnál bővebben
egyéni szoc problem annyira nekem se tetszik, de ennyi pénzért egy jó állapotú motort kapni, követhető múlttal....a pontos állapotot bemérni a legnehezebb.
Az a baj, hogy semmenyire sem tetszik
Amit írtál az igaz, kicsit félek is, de nem tudok mit tenni..újra nincs pénzem, így marad a válogatás, meg a szerencse.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar