Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kristo

    tag

    válasz Vincent_ #2055 üzenetére

    Az a baj, hogy a negatívokra és pozitívokra nem feltétlen lehet adni...pl anno én is úgy jártam, hogy eladtam egy videókártyát...nagy nehezen rávettem az illetőt, hogy vegye ki a dobozból nézze meg, kell-e, tetszik-e neki...mert ő sietne busszal tovább, garanciát természetesen nem vállaltam. Elkezdett hisztizni, hogy ez nem tetszik neki az nem ( persze órákkal később üzenetekben kezdett zaklatni )..nem tudja kipróbálni csak egy barátjánál mert az procijához átalakító kéne...mondtam, hogy OK..akkor próba garanciát vállalok, vigye el haverjához, vagy aznap hozza vissza...elolvasta, nem írt vissza, majd 2 nap múlva közölte, hogy neki bonyolult beszerezni az átalakítót, adjam vissza a pénzét....ja és mellé megkaptam a negatívot...( azt hiszem ezt lehet üzlet rontásnak minősíteni... :D ) a HP viszont csak annyit közölt a problémámra, hogy ők ezt ekkora távból nem tudják...( mikor felvetettem, hogy képekben elküldöm nekik a teljes beszélgetésünket )... amúgy szerintetek ezzel tudok még ennél többet kezdeni ? Mivel elég nehezen tudom így eladni a termékeimet.
    Szóval ez annyit jelent, hogy a csupa pozitívval is vigyázni kell srácok !!

Új hozzászólás Aktív témák