A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » PROHARDVER! interaktív » Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón? (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Akarkia
újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék egy problémában: 1 hónapja szerettünk volna fiamnak erősebb gépet összerakatni. Kihívtuk egy cég alkalmazottját aki már volt többször nálunk, kisebb apró hiba, vagy beállítás szerelése miatt. Sajnos a kezébe adtuk megbízván benne és a cégben 200.000 ft-ot mondta, hogy elmegy a nagykerbe , megveszi az alkatrészeket és be is szereli. el is ment, visszajött, alaplap, videókártya, proci, táp,memória csere lett. Ahogy elment 1 óra múlva kék halálozott a gép. Másnap kijött cserélt benne vinyot + 23.000. Estére újabb kék halál. Innen indult a kálvária, mindennap telefon, használhataltan összeomló gép, sokszor sokszori újraínditás után is folyamatosan kék halál. 2 hét múlva hajlandó volt kijönni a főnök naponta többszöri telefonálás után, amiben jó párszor már elég arrogánsan viselkedett.A történethez hozzátartozik, hogy számlát és a garancia levelet sem akkor sem addig többszőri kérés után sem kaptunk, a szerelő a főnökre hivatkozott, a főnök először meg csodálkozott az összegen mert erről nem tudott állítólag. Amikor kijöttek közölték túl melegszik a gép, plusz ventilátorok kellenek bele, leszerelték a gép két oldalát, hogy majd másnap hoznak még 2 ventilátort. Majd miután kértem a számlát és a garancia levelet amit aznapra ígértek és persze ilyesmit nem akartak és tudtak adni ,kértem a honlapjukon szereplő vendégkönyvhöz a kódot miszerint szeretném leírni a történteket tűrhetetlen arrogáns hangot vett fel. Hogy ő ezt megtagadja,kérdésemre miért a válasz az volt, hogy csak, mert nem járul hozzá, mert én rosszindulatú vagyok, és ő azt amit beírnék, hozzáteszem csak az igazságot szépítés nélkül akartam leírni, közölte, hogy 30 nap a javítás, indokolt esetben 90 nap, tehát 90 nap múlva találkozunk, és nem hajlandó velem többet beszélni csak az ügyvédjén keresztül, akinek persze sem a nevét sem elérhetőségét nem adta meg. Közölte még, hogy ő sokkal több kellemetlenséget tud okozni nekem mint én neki, és ezt be is bizonyítja. Kérdésemre mikor kapok számlát és garancia levelet a válasza 1 hét múlva küldi az ügyvédje. Természetesen azóta nem veszi fel a telefont, az első 1-2 napban állandóan "tárgyalni" volt a szerelő szerint aki akkor már érdekes módom magázódva mintha nem is ismerne beszélt. Sem emailra, sem hivatalos postán küldött felszólító levélre nem válaszol. A levélben a szóbeli szerződést felmondtam, ennek lassan 1 hónapja, válasz természetesen nincs. A gép az első pillanattól kezdve használhatatlan naponta többször összeomlik,mindig kék halál jelenséget produkálva, rendszer újrarakás után is. A kisfiam és én is teljesen kikészültünk, a fogyasztóvédelem is széttárja kezeit, mindenki bíróságot mond. De mint tudjuk a magyar bíróságok ügyintézése hónapok, évek, és se számla, se garancia levél, se normálisan működő gép nincs. Egy papírt tudtam vele aláíratni , hogy valóban átvette ezt a pénz tőlünk, ennyi, sima aláírással, bélyegző nélkül.Természetesen utánanéztem a cég szerepel a feketelista.hu-n ,a vendégkönyvet ellenőrző állítólagos cég nem is létezik legalábbis sem a céginfó, sem a tudakozó, sem az internet nem ismeri. Mit lehet ilyenkor tenni? T Természetesen szívesen leírom a cég nevét, szeretném minél több helyen ismertetni a történéseket, nehogy valaki hasonlóan járjon velük.Ebben az országban valóban mindent meg lehet tenni következmények nélkül??? Jah és fiamnak nemsokára vizsga ,a tanulásához is nélkülözhetetlen a gép.