Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    válasz frigoo #59015 üzenetére

    Egymás mellett elbeszélünk. :)

    Egy elnyúlt, elgyengült kontrasztrugót lecserélsz, plusz dobsz bele 5000-6000rpm-en nyitó kis kuplungrugókat akkor ugyan az a kapcsolási fordulatszám, persze utána kell görgőzni is.

    Ez max mid-race gépeknél számít szerintem ennyire. De javítsatok ki!

    Pld. hozom a saját példám.
    18 éves elnyúlt kontrasztrugóval nem tudok mit kezdeni, a 3000rpm-en nyitó kis kuplungrugók előbb nyitnak mint elkezdene menni a gép. A gyári 2000rpm-es rugók vannak visszapattintva, így nem kezd váltani, de nem is lő ki, a kapcsolási fordulat túl alacsony.
    Úgyhogy ki kell cserélnem a kontrasztrugót, utána jöhet a kis kuplungrugók újra megtalálni azt ami még nem kezd el befelé menni mielőtt a gép elkezdene gurulni, plusz valószínű görgőznöm is kelleni fog.

    [ Szerkesztve ]

    undefined

Új hozzászólás Aktív témák