Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Milyen videókártyát? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2024-03-05 17:45:35

LOGOUT.hu

Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót!!

Összefoglaló kinyitása ▼

(#53524) tranceplanet válasza Sage83 (#53522) üzenetére

tranceplanet
addikt

"I don't think the problem is with AMD. I think the problem is with ASUS. The failures with other vendor's R9 cards don't seem to have been as common with other manufacturers. Actually, I think it's bad ram in the cards, and I blame the low supply; I bet they're cutting corners. Anyway, the best way a consumer can tell the company they are unsatisfied is by returning their card, like I did. Vote with your dollars, that's all they care about."

"The problem with new Asus radeon r9 280x cards is that their memory clock is 6400 mhz, r9 280x is overclocked hd 7970 and when asus pushes the memory so far it starts to artifact, if you downclock the memmory to 6000-6200 range it should fix the problem. You can use gpu tweak or any other gpu overclocking software."

Ahogy én értelmezem, a húzott órajelek okozzák a problémát, valamint az ehhez társuló gyenge VRM. Gondolom az X-es típusokra vonatkozik. Talán érdemesebb sima 290 változatot venni és magad kitapasztalhatod milyen órajelet bír a kártya. Ezek után azért elgondolkodik az ember, hogy mennyire jó a gyári OC.

[ Szerkesztve ]

" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Milyen videókártyát? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.