- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- gerner1
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
yanpec
senior tag
válasz
sony89 #70430 üzenetére
A médialejátszó elég ha tud 4k-t lejátszani, nem kell a projektornak is tudni automatikusan váltani fog, neked nem kell semmit csinálni. Olyan felbontásra fogja convertálni amilyen kijelző, vagy megjelenítő a hdmi portján van, illetve a Tone mappingot is a zidoo fogja végezni
Akkor kell a projektornak tudni ha a saját médialejátszóját használod, ami ebben az esetben nem játszik.