Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
TitiRii
senior tag
öö
erre nem egy példát mutatnék neked
ugyanis
90 elötti 125 blokok még nem voltak fojtva, mert nem vol KW ban korlátozva az a1 jogsi
ami mindenhol a világon 125 ig terjed
igy találkozott az ember 25-30 vagy söt 35 loerös széria motorokkal(ettöl többet már nem igen lehetett kisajtolni belölük még a verseny verziokban sem akárki akármit mond)
cserébe alacsony életartam, szerviz igényes,és magas ,nagyon magas fogyasztású blokok születtek
90 töl szinte egyik 125 se erösebb 20 on loeröktől mivel még a környezet védelmi dolgok is rájöttek, katalizátor meg emiszios normák
ezért van az hogy a csunyábik 89 es honda 125 nsr megeszi a sokkal szebb 91 es 125 ös nsrt reggelire, és ezért szokták a az utobiba az elöbbi blokját belemüteni(ami sajnos váz áalakitásal oldható csak meg)
vannak elönyei is, hisz rémálom mikor egy 1/8 ad literes a családi 1.0 suzukinak a 3* át is produkálja fogyasztásban(a 2 t 250 esekröl ne is bezséljünk pláne a v2 vagy 3-4 hengeresekről amik nem ritkán képesek a 15.000 fölötti rpm ekre)
nem tul gazdaságos, hisz sok alatrészt emészt fel a nagyon rövid életartam, és ez idő alati szonyat környezetszenyezést hajtanak végre
és közel sem gazdaságos az üzemeltetésük
öszse hasonlítás képp: egy 400 as 4t sport gép nagyábol azt nyujtya amit egy 125-250 2 t tud
csak 4-5 literes fogyival és sokkal nagyobb életartammal
egy 600 as már bőven tulszárnyalja
amik e felett vannak azok már rakéták :D
tehát a régi nem feltétlen egyenlő a gyengébb teljesítményel
sőt
müszaki szinvonalban esetleg de nem feltétlen
bár a mai közvetlen befecskendezéses 2t motorokat nem lehet felülmulni ilyen téren(egy 4t motor ''tisztasága és takarékosága'' egy 2t motor erejével egyszerüségével és dinamizmusával)
akit bővebben érdekel az a vespa háza tájékán nézelögyön(pure jet néven fut, apriliánál di tech nek hivják -
TitiRii
senior tag
na ehez enyit:
nekem a legerösebb 125 ösöm egy rotax blokos aprilia tuareg volt(ugyan ez a blok van az af1 ben is)
közel 35 lo jött ki belőle a sportkipufal a nagyobb power szelep membránnal
terhelésalatt ezt 11.000 nél adta le és maximálisna 13.000 pörgöt terhelve
fogyasztása : power alatt 5 -6 liter(6000 rpm alatt de ugy mz ts is megszégyenitett csörgöt a lánc stb)
power felet városban 8 liter alattam 10 is meg votl(sportos vezetés)
krosz pályán (9000 alá nem esett az rpm) 13 liter felett!!!!
15 literes votl a tankja és azt korsz pályán 2 ora alatt eltüntette.
runer:180 2t valóban jó
de azóta már kijött a 200 wrx
miért is jó ez?
4t alacsony fogyasztás jobb nyomaték görbe hoszabb életartam
a wrx alapból 21 lo
ami egy alig 100 kilos vacak mozgatásához több mint ideális
kis kuplung tuningal 0-100 ig keréken is képes menni, tapasztalat. egy ilyenel szemben egy 125 ös gépnek semilyen tekintetben nicsn esélye
gyursulásban kizárva, végre is csak a komolyabbak verik oda mint a mito vagy af1
és ügye a runer mindehez nem 10 litereket cupant be. akinek volt komolyabb poweres gépe tugya miről beszélek :(
teljesitmény nem lesz semmiből....
a runer amiért még jó:
iszonyat nagy a hasonlóság az 50 es és a 200 as model között is
azt neked irni olvasni tudo rendör nem külömbözteti meg(meg ha van jogsi bizti buko nem kötözködnek, ha nem ugy mész mint egy állat)
600 as sport gépéekhez
most egy 600 as gilerám van, nem megy sokkal többet végre, 160 körül van, bár enduroal nem is kell több hisz élet vezsély ugy csámborog
a nyomaték az ami eszméletlenül érezhető, ez a gyorsuláson is látcik:
5 sec a 100 km/h amit 2 váltásal elérek(gyári adat, majd jol megdöntöm a kisebb kerék szélesebb gumi sport kipuf,gyertya légszürő kombomal, nem bezsélve ha kap más átételt is :D)
itt robogó labdába nem rug
viszont 100 nál megtorpan
és a maradék 2 sebeség lényegében a fogyasztás csökentésére van benne
hisz a 150 km/h eléréséhez 0 rol már közel 15 sec kell neki
az rc gyári super bike kivételének(nordwest) amiben ugyan ez a blok van, csak más átételekkel furtomüvel(alacsonyabb áramvonalas) valamivel jobb a gyorsulása ésa végtempoja is magasabb, álítolag képes elérni a 200 at is(ami egy 1 hengeres 4t motortol amit eredetielg enduroba terveztek valjuk be nem rosz) -
difit
tag
szerintem az a 17 LE az kicsit hamis!
íme itt a gyári adat! [L]http://www.rd500ypvs.co.uk/RD_125_back.JPG[/L]
az enyém amugy padon a keréken mérve adott ki 25paripát (egy hitelesített padon)
jah és még vmi: ''Végsebesség 123 km/h, Gyorsulás 0-100 km/h 9,1 s, Tesztfogyasrtás 5,0 I/100 km (95-ös).''
RD: végseb: 135km/h (mért adat)
gyorsulás: 7.7sec 0-100km/h ( a linket nemtalálom, de megkeresem!)
fogyasztás: 4.5 - 5.5 l/100km (ugyancsak mért)
és még hozzátenném, hogy a moci nemrég volt teljes generálozás alatt...(60e km után nem is csoda)
[szerk] : jah és a szerző szerintem egy kicsit túlzott ezzel a : ''hogy még nagymotorok is csak nehezen tudják követni a városi forgalomban'' kifejezéssel!
szerintem nagymotor alatt az ilyen kis 125ösöket értette, mert papíron már ezek is nagymocik.....azért egy 600-as az más világ....ne is hasonlítgassuk!
[Szerkesztve] -
Bagoly
senior tag
Csak hogy ne csak az én számból hangozzék el:
''De akármennyire jók is a négyüteműek, a Runnerek sztárja továbbra is a 180-as kétütemű marad. Több mint 120 km/h a végsebessége és olyan jól gyorsít, hogy még nagymotorok is csak nehezen tudják követni a városi forgalomban, és futóműve a végsebességig stabil. ''
[L]http://www.vetrimpex.hu/piaggio/testmr.htm[/L] -
Bagoly
senior tag
Elnézést nem kevertük össze...a 180-as kétütemű lazán....ismétlem lazán odaver egy ősrégi RD-t, ugyanis az a 25 LE, inkább csak 17
[L]http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=18428[/L]
Szemben a Runner valós 21 LE-vel.
[L]http://www.psi.pwp.blueyonder.co.uk/runner.htm[/L]
....és akkor még nem is beszéltünk az autómata váltó gyorsításkor fellépő előnyéről.
A 200-as négyütemű pedig tudomásom szerint nagyon hajaz menetteljesítményeiben a 180-as 2 takt-ra.
Én elhiszem, hogy szereted a motorodat, de azt le ne írd már, hogy egy özönvíz elötti kétütemű 125-ös blokk odaver egy mai kétütemű 180-asat! :C
[Szerkesztve] -
difit
tag
Helyesbítenék: amelyik runnerrel én gyorsultam az 200-as volt, mert az 4ütemű volt, de szerintem a 180-as se jobb [L]http://www9.online.rtlklub.hu/cikkek/31/5735.shtml[/L]
és még annyi, hogy az RD az egy motor ez meg ''csak'' egy robogó, és míg a Yamahán a blokk miatt a súlypont előrébb, ennél háttrébb helyezkedik el, ezáltal nem lehet akkora gyorsulást elérni, mert egykerékre áll a gép!
Amugy meg megnézem hogy a 180-as mikor van 4 alatt 100-on, mert egy 600-as sportgép kb annyit tud! -
aDM|RaL^
őstag
egyébként mindenképpen 50es kellene... (csak kismotor jogsim van)
-
difit
tag
Sztem ha már ennyi pénzed van akkor inkább ne robcsit vegyél, de ha elkötelezett vagy akkor téélleg runner!
az a ''kis''sz*r (180cc) majdnem odavágta a 125-ös yamaha Rd-met....nemsok híjja volt, szerintem nem sok robogó lett volna erre képes, jah és ez a robogó szerintem kivételesen szép is! -
gyufa
tag
csakis gilera runner-t. köztudott, hogy az a robogók királya
-
HaroWerks
senior tag
Vegyél ilyet: Honda VTR1000SP-2
Ja, hogy robogó kell :D -
TitiRii
senior tag
tökéletes
robogobol
csakis gilera runnert
messze veri minden ccm ben a verseny társait
mind futomü mind teljesitmény megbizhatóság kényelem minöség terén
az összes teszt ujság öt hozza ki mai napig a legjobbnak
és személyes tapasztalatom is ez
2. aprila sr vagy leonardo
a japok csak utána jönnek
amit semmi féle képp
az a keeway, cpi és társai
nem véletlen anyi ujonann mint hazsnáltan egy 5-10 éves robi...
mellesleg
külföldröl vedd
jobb álapot és olcsobb
250ccm ig nincs semmilyen korlátozás
és idén még reg ado mentes mind -
aDM|RaL^
őstag
up, senki se robogózik?
-
aDM|RaL^
őstag
Akarok egy nagytestű robogót a Honda Dio ZX-em helyett. Mik a tapasztalatok? Milyet ajánlotok?
Személy szerint pár Gilera(runner), Aprilia, Suzuki Katana R , Yamaha nemtommianeve, meg pár új MZ teccik.
mielőtt valaki megkérdezné miért ide írok a válaszom a következő: azért mert ezen a fórumon vagyok honos, és utálom az autós-motoros fórumokat:)
Aktív témák
- eBay
- Motoros topic
- Google Pixel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- LG OLED Televíziók: ÁRZUHANÁS -30%
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- IPhone 15 Pro 128GB Függelten! Akku: 89% Jótállás: 2027.01 hó ig
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest