Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Puma K #68762 üzenetére
Szerintem egy ~10 évvel fiatalabb, kevésbé presztitzsmárka c szegmens autójában kellene gondolkodnod (astra, civic, focus, megane, stb.)
Kérdés persze, hogy mennyire fontos a megbízhatóság és a biztonság, szerintem ezek az autók ezekben már bőven alulteljesítenek egy fiatalabbhoz képest, már pedig ha munkára kell, akkor annál nagyobb szívás nincs, mint amikor áll a gép.
Meg kérdés persze, hogy mennyi pénzed van a mókára (autóra és a járulékos költségekre külön) meg milyen igényeid vannak.
Én a presztizsmárkákat kizárnám ha csak nincs 2 millió felett a barbatrükkre.
-
!Overdose!
őstag
válasz Puma K #68762 üzenetére
Merci vonalon a W202-t kizárnám, mert erősen hajlamos rohadni. Egy W124 esetleg még jó is lehet, de a 200D a mai forgalomban autózhatatlan vérmérséklettől függetlenül. Minimum 250D, az már elfogadható és ráadásul szép 5 hengeres hangja van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Puma K #68771 üzenetére
Véleményem szerint az általad említett autók (W123, W124, W201) valóban nagyon jó autók voltak. Nekünk is volt több darab is, ismerem őket. Ma már napi használatra nem vennék ilyet. Mechanikusan valóban szinte elpusztíthatatlanok, de már nagyon öregek. Jó eséllyel nem fogsz találni valóban jó állapotú, kevés gazdás példányt belőlük 6-700k körül. Talán 190-esből igen, de W123 és W124 szinte kizárt. Szinte a szemétből lehet őket szervizelni és ne legyenek illúzióid ezt sokan meg is tették. Nagyon sok Merci rohangál Lada ás társai alkatrészekkel, mert a gyári drága. Jó minőségű porlasztócsúcsot már nem lehet kapni hozzájuk, kérdezz csak rá a Mercedes topikban. Imádom őket és vérzik a szívem, de azt tanácsolom, hogy napi használatra ne vegyél ilyet. Ezek ma már hobbiautók.
Már halványak az emlékek, de nagyon lomhának rémlik a 200D. Nekünk W123-as bódéban volt egy 72 lóerős motor, de Pesten inkább ki sem merészkednék vele a forgalomba. Arról ne is beszéljünk, hogy egy forgalmasabb úton, mint a 4-es vagy 44-es szinte lehetetlen vele biztonságosan előzni. Mindehhez fogyaszt 7-8 litert. Aránytalanul sok.
A biztonsággal kapcsolatban tévedsz. Egy E30-as BMW kb. papírból van ott is, ahol még nem rohadt ki az anyag. Az ismerősödnek szerencséje volt, de erre nem alapoznék. Egy mai kisautó, ami ugye már nem is könnyebb egy E30-nál összehasonlíthatatlanul biztonságosabb.
Ha európai vonalon keresel dízelt, akkor nem is értem, hogy egy jó TDi miért nem jutott az eszedbe inkább?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Zewa
senior tag
válasz Puma K #68771 üzenetére
"190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy"
Milyen járműveken szocializálódtál, ha nem vagyok túl indiszkrét?Ezek remek autók de olyat ami olyan állapotban van hogy napi használatra alkalmas lenne az bőőven milliós nagyságrendű. Én hanyagolnám őket mert a modern autók lenyomják őket mind komfort, mind menettulajdonságok, mind biztonság terén. Megbízhatóhatóságról nem is beszélve.
Én néznék a helyedben egy Focust, (!) Astrát, Octaviat vagy valami hasonló kispolgári járművet.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
-
-
Zewa
senior tag
válasz Puma K #68781 üzenetére
"némely 8 évesen rosszabb állapotban van átlagosnak mondható használat után mint egy 22 éves autó, mert annyira nem ügyelnek az anyaghasználatra és minőségre."
Ez erősen demagóg kijelentés. Persze vannak ilyenek is, de összességégben az arányuk elenyésző.Méretben mekkora játszik? Gondolom a kisebb járgányok is játszanak elvégre megemlítetted az E30-t.
Monnyuk egy ilyen. Nem egy szépség de kényelmes, jó vezetni, viszonylag biztonságos stb..Kell neked feltétlenül a dízel?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aero.
veterán
válasz Puma K #68789 üzenetére
A Totalcar.hu-n volt egy teszt, ahol Skoda SuperB, Ford Mondeo és Peugeot 407 kocsikat teszteltek használtan 3 millió alatt, és a 3 autónál olyan hibák voltak amik egy régebbi a már annyiszor emlegetett 20 éves autóknál nem jelentkeztek.
Most emiatt átfutottam azt a cikket, de motorikusan semmi bajuk nem volt, az összesnél a tulaj nemtörődömsége volt a jellemző, összekarcolták, lelakták a belsejét. Némelyiknél futómű szokásos alkatrészek csere, ez nem hiszem, hogy nagyon váratlan. Ismerek egy SuperB-et amúgy aminek 240 ezernél sem hámlik ennyire, szóval használat kérdése.
-
szőröscica
addikt
válasz Puma K #68789 üzenetére
Összegezzük.
Első autónak kellene valami, ami viszonylag takarékos, van benne anyag és nem túl nehéz vezetni, valamint 700 ezer alatt van az ára.
Elsőre ez ugrott be: [link]
-gázos, tehát tankolni kb. annyi mint egy dízelt
-automata, tehát kezdőként sem lesz gondod azzal, hogy nem dízel és talán kicsit nagyobb gázzal kellene indulni. Ezzel nem fulladsz le és nem gurulsz hátra egy meredek emelkedőn sem.
-ha mégis visszagurulnál, vagy elnéznél egy parkolást, ebben van anyag, nem sok kár fog esni rajta, néhány karc pedig még férfiasabbá teszi!
-klímás, bele sem rohadsz nyáronDe inkább japánt szeretnél, itt van ez: [link]
-olcsó, még ha picit rá is kell költeni, hogy meglegyen a műszaki, akkor is bőven beleférsz a 700 rugóba
-és tudod, hogy a túlméretezett amerikai vasaknál csak a precíz japán technika tartósabb!Vagy ez: [link]
-ennek van megjelenése, road presence-e.
-bár én személy szerint nem ezt választanám, a hozzá kapcsolódó maffiózó berögződések miatt, de szintén megfelel a kritériumaidnak.Persze próbáld ki mindet, és amelyik leginkább tetszik, azt válaszd.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Puma K #68781 üzenetére
Nagy elsőautó-tanácsadó III.: 600-am van, első autóhoz az már elég lesz
Nagy elsőautó-tanácsadó IV: Habzsi-dőzsi szint: egymillió forintért első autótSzerintem érdemes ezeket is végigolvasni
-
Melack
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Puma K #69420 üzenetére
Mindig kézifékkel parkolok, -20-ban is. Ha már elöregedett és elrepedezett a kézifék zsinór burkolata, akkor cserélni kell mindkét zsinórt, akkor is ha nyáron még fog rendesen és nem akad, de télen bejut a víz, megfagy és meg van lőve.
Ennyi a titok.
A sebességben hagyás sem árt, ha ésszel csinálja az ember. Megáll, kézi felhúz, utána kuplung,1-es. Ha fordítva csinálod, megállsz leállítod, az autó egész súját ráterheled a hastásláncra és még a kézit is ráhúzod, akkor határos időn belül hazavágod a motor és váltótartó bakokat.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
válasz Puma K #73290 üzenetére
Meg van mi ez amiről a munkatársam beszélt KGFB... egy tuningklubnak a lehetősége ez az alacsony biztosítás.
Viszont hogy beléphessen az ember kell, hogy valami módosítás legyen az autóján (ültetés, egyedileg épített motor, stb)... amik közül egyiket sem szeretnék elvégezni a leendő autómon
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Antonio
senior tag
válasz Puma K #74023 üzenetére
Csak annyit hogy egy régi egyszerű szívó dízelest (ami tényleg kimegy a világból) ne említsünk egy lapon egy modern közös nyomócsöves dízellel ... egy dízel vs benzines vitának meg csak megfelelő paraméterek megadásával kérdéses évjárat (kor) /rendelkezésre álló összeg/ előrelátható éves futás hol mennyit/ mik az igények vezetés kocsi színvonala terén (mert ugye egy jó ideje már nem gyártanak sima szívó dízelt tehát ilyet csak koros régi kocsiban találni) stb.
ez egy nagyon jó kis leírás: [link]
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
footy
addikt
válasz Puma K #77943 üzenetére
Nekem 2.0-s 140 lovas benzines volt es napi 2X25km-t mentem amibol 2x22 autopalya volt. En nem vagyok a kamion mogott szelarnyekban hive, inkabb 140/150 tempomattal ha nincs korlatozas.
(#77956) neduddki
Klasszikusz tadei olajtekno nelkul?[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Puma K #78007 üzenetére
HI!
na nezzuk:
bimmer: 143 Gasoline 6,45 8,51 14,07
civic: 366 Gasoline 5,38 7,81 12,68es nem is ez adurva hanme a ket hisztogram /bocs nincs kedvem makolgatni de alinkenlatod/
bimmernel aszondana dugo nelkuli ecodrajving, na most mivl felteszem mmunka ezert tartok tole nemi dugo lesz benne foleg ha naffaluudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Puma K #78009 üzenetére
HI!
hu tanasz ojjan 190d-t ami rendbe van tartva? ill, inkabb ugy kerdem hun tanasz eladot? mert felen az ijjner enagyon vogyaznak es fle se nagyon merul az eladas, ez ugyen vmi speci merci fanklubhoz fordulnek
bimmert ki is huznam
mit szolnal ha aszondanam inzultlad overt vtec-e utan
most fog megnyilni az eg meg afold foccvagen adagolos?:- )
otleteimvlnank mg de ahogy nezm nemege retrofilingeske Nkedudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Puma K #78472 üzenetére
HI!
hat vegul is w123 2d-vel is el lehet jarni h a lassan is
azt a kerest tedd fe magadnak hogy igazi falusi csokornyakkendos uri nagypapakent tucc-e vel jarni? mert h anem akkor felejcsd eludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
válasz Puma K #85339 üzenetére
Az enyem is 2001es es megis olyan az egesz hátsó resz mintha uj lenne. Sosem utazik hátul senki. Anyosulesen is csak elvetve.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest