Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #23298 üzenetére
ennyi erovel masban is ki elehet cserelni a futomuvet meg a feket a gyarinal jobbra, es az nem is feltuno, es az meg street legal is marad azzal, amig az utolagos turbositas foldi eszkozokkel gyakrorlatilag nem legalizalhato itthon, hacsak nem gepkonyvezteted be az autot, de akkoris annyiba kerul, hogyha ra szant 9M-hoz azt hozzacsapod veszel egy WRX STi-t is mar
na az "elmenyauto"gyarilag miert nincs belole egy turbos verzio is? a subarunak csak lenne hozza egy csigas boxere is a polcon keznel
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integra #23298 üzenetére
Kár hogy csak jó alap. Miért nem lehetett gyárilag készre csinálni? Ha már futóművezni, turbósítani kell, akkor az ember elgondolkodik, h érdemesebb venni egy régebbi Suprát vagy NSX-et , ami ezeket alapból tudja.
Csak emiatt nem szimpatizálok a GT86-al. Lehet, h jó alap, de ennyi belefektetett energiával teljesen jó is lehetne, és akkor nem kellene itt autóskártyázni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Direct One (műholdas és online TV)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Gyúrósok ide!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest