Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #181111 üzenetére
Az amperával is szintén az a baj hogy kicsi .amúgy tetszik meg minden ,bár nem fogok egyik autóval sem spórolni és tögymörögni 70el hogy több km-et menjek el vele ,bár az ampera java részt így is elég sokat le tudná fedni elektromosan nekem is. Csak mint írtam ,kicsi .
-
batai15
félisten
A lexusok eléggé arany árba vannak .. 5m körül tetszenek az is300hk de az még messze van nekem jó ideig pénzbe . Ct200h sem sokkal olcsóbb ,és cserébe kicsi szintén.
Melyik Lexus lenne camry árában ami hibrid ? Gs450h ? -
batai15
félisten
Egyébként miért van az hogy pl egy hybrid autó sem húzhat futót ?
-
batai15
félisten
Szerintem is eléggé durván fel verték a hibrid piacot ... Nem beszélve arról hogy ahogy nézem a márka szervíz árak is eléggé drágák a hasonló kategóriás kocsikhoz képest ,szóval így lehetne számolgatni de talán már mindjárt nincs is akkora előnye egy 4 milliós aurisnak mondjuk egy 3 milliós autóval szemben ... Akárhogy is nézem a Prius kinézete réteg termék,auris meg tényleg nem sokkal nagyobb mint a 206 kombim . Szóval kezd kicsit vicces lenni a használt hibrid piac.
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
[link] na ez baszo .. lenne most ennyi pénzem , venném meg fele . Szedán parti vagyok ,de ez az egyik autó aminél ez nem számít.
-
-
batai15
félisten
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen . Lassan futószalagon hordják be a kocsikat .nem baj ,csak kezdenek elszállni az árak . Szervíz árakkal egyetemben .. én meg mondom őszintén most láttam egyik embernek összes folyadék meg szűrők stb gyertya csere 130 körül volt asszem .. bwt kezdi nyaldosni a prémiumok szerviz költségét..
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Na tsik mégsem annyira szarok ?
-
batai15
félisten
Ha már olaj csere,tényleg a levegő és pollen szűrőt nem kell minden olaj csere alkalmával cserélni ? Mert nekem most volt a 3. Olaj csere ,most magamnak csináltuk és csak az alkatrész 26k volt .ez egy 206 is Pug 2.0 HDI .
Kissé sokkallom idén 100k olaj cserére mert 10 ezrenként cserélem . -
-
batai15
félisten
válasz focvis #181329 üzenetére
Igen a én is hibrid plugin hibridbe látom a jövőt . Például az ampera valszeg megfelelő is lenne (bár még sose vezettem ,és kissé félek ha lemerül az 1.4 mennyire élhető )de alapvetően kicsi az ampera ,viszont a napi futásom nagy részét még tudnám elektromosan is tenni vele .
-
batai15
félisten
válasz Dare2Live #181360 üzenetére
Ezek javított TSI motorok melyik autókban találhatóak meg ? Golf 6 már például ezzel van ? Egytől mennyire kell félni ?
Igazából elég sokat hallottam róla ami nem olyan jó. Kevésbé megbízható mint egy hagyományos automata , többet kell rá oda figyelni etc etc . Emellett alacsony sebességnél még furcsán is viselkedik . -
batai15
félisten
Sziasztok! Ismerős autója, maga a típusról ezzel a motorral mi a véleménye róla ?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a3/audi_a3_2_0_tdi_attraction_s-tronic_dpf-14803174Linkesítve.
[ Módosította: Qru ]
-
batai15
félisten
Mondjuk ezt nem tudtam . Mondjuk a kulcs csekély összeg , emelő meg hogy jó legyen a típushoz már más kérdés .
Egyébként bocs hogy a kollégának belevau ,de a turbós motor is a sima szívó tokeletesite , a hibridek sem igazán különböznek ettől .
Sőt bwt a turbós motor hatásfoka jobb, mivel kisebb köbcentiből jön ki nagyobb teljesítmény . Ebből a szempontból igen pazarlóak a régi motorok , és nem igazán hallani sem a kisebb turbós motorokról hogy annyira szét akarnak esni ,maximum több törődést igényel ,bár ma már melyik motor nem . A régiek melett maximum a hang szól .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Kiegészítés; nekem a legnagyobb bajom az hogy kezdenek igen elszállni az autó fenntartási költségek .
Például az említett Mazda okán : halottam már a turbó dízel verzió okán ,hogy 3 4 éves korában szét ment a turbó ,1.2m!! Javítási ajánlatott adtak rá .értem én hogy modern meg stb , meg akinek ilyenre telik nem fáj annyira ,de azért kérdem én rendben van ? 130 150 ezres szervizekrol olvasok rengeteg csoportban olaj ,nagy folyadékok cseréje okán ..
-
batai15
félisten
válasz zoo8800 #181669 üzenetére
Igen eléggé paceknak tűnik ,a Story is hihető .
Úgy esett hogy csak ezek felé húz a szívem ,többi inkább csak racionális döntés lenne. Hibridek stb .
Ez sem tökéletes mert manuális ,de ezekből a a rengeteg tekert autó ,inkább legyen jó állapotú manual mint sokat futott automata.
Azt mondta a gazdája hogy kapta a családtól a rendszámot rá ,majd még erre utána járok .a tulajok száma is elvileg rokonságban volt az autó , ő már egyszer meg vette aztán vissza. Kissé érdekes az akcentusa , székely elmondása alapján ,nem tűnik koxosnak .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #181671 üzenetére
-
batai15
félisten
És tényleg ,az Rezső is másodlagos jármű jelleggel van .
-
batai15
félisten
Egyébként a kinézett példányról mi a vélemény ? Eléggé rendben van szerintem . Elvileg minden javítás is fel van jegyezve.
Mondjuk 2003as. Ha már hajlandó vagyok az automatát el engedni ,mert annyi a bizonytalan autó , szerintetek celozzam meg ezt ,vagy inkább valami fiatalabbat más típusból ? (Szedán dízel ) igazából korai miatt kérdezem megjelenés és felszereltség nagyon meg dobbantja a szívemet . Elvileg ezek amúgy nagyon megbízható autók ,sbc állítólag 3 hónapja volt javítja.
Meg mondom őszintén mindig is egy ilyen kaliberű autóra vágytam ,ami most közelségbe került végre. Ezen felül már tényleg csak az automata lenne még vágy álom . Ez talán elég lenne 5 évig ,és nem érezném hogy kellene jobb. Mostani pug ugyan nem rossz fenntartásban , szeretjük mert hálás ,de 29 évesen valami férfiasabb autót akarok .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ja értem. Egyébként valaki felvilágosítást adna hogy legyen szó TSI / bármelyik turbós benzinessel miért rosszabb bármelyik tdi/HDI CDI stb ?
Az én gondolatomban az van hogy kvázi befecskendező =porlasztó ,turbó stb stb van mindegyikben . És igazából a dizellel nem nagyon kell finomkodni hogy 6 liter alatt egyen . -
batai15
félisten
Neked is van kvázi nagy nyomású pumpa nem ? Kettős tömegűbe mondjuk igazad van .
Porlasztóval mondjuk nem értek egyet mert bár újonnan valami 125k minimum mondjuk még az én pugomba is ,de 30 körül kapni bevizsgáltat ,50 körül meg fel lehet ezeket újítani . Nem hiszem hogy 50 körül kapni ezekbe a tsikbe befecsit , legalábbis valami 80 körülre emlékszem .
Amúgy ezek a tsik mennyire szeretik ha forgatják őket néha ?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboldi #181792 üzenetére
Pont ezt kérdezem a tsibe is van ilyen nagynyomású szivattyú szerű pumpa ,csak ott valami 120bar ,bár nem igazán vagyok a tsikkel képben .
Meg mondom őszintén még nem döntöttem el hogy vegyem e nyakamba az e mercit vagy nem ,ugyan így a a 407es hdin is gondolkodom aztán ezek miatt a TSI egyre kívánatosabb .,vagyis az itt le írtak miatt .
2 M alatt golf variantot vagy jettaból lehet ki fogni szépeket ?
VW kocsikat pont ezért kerültem eddig mint a tüzet ,Tsi miatt . Pár típuson gondolkodtam az elmúlt hónapokban .
Peugeot 407: még azért vannak elektromos hibák .
Toyota Corolla és vagy avensis : kívül még elmennek, belül ronda , dizelbe nem a legjobb maximum 1.4 de az meg gyenge .
Camry : nem igazán akarok bele vágni és a csomag tartó is kicsi plusz gyenge .
Ford modeno: 2m alatt nincsenek szépek .
Az automata váltó témát el engedtem 2 M alatt mert abból már relatív öregek vannak ,nem akarok ismét szívni vele.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[link]
Nézelődök még a kinézett 2 3 típus okán.
Most felhívtam ezt a hírdetőt, hát nem tudom.
Sok mindent nem tudott mondani róla, igazból csak kopó alkatrészek voltak cserélve, úgy nagy gondja nem volt még vele.
6 éve van nála ez alatt durván 30 km tekert bele , mert csak hétvégén van használva, kb 50km távon, hét közbe neki van céges.Ezért is eladó.
Ez a sok állás nem igazán tesz a kocsinak jót vagy tévedek? -
batai15
félisten
VIssza térve a mercire amit linkeltem, be néztem sajnos csak e200 cdi a maga 122 lovával lófing, még optimalizálással sem nagyon érné el a 220 szintjét bwt, és azért ekkora kaszniba kell az a 150 paci.
-
batai15
félisten
[link]
Ebbe mi lehet a bukató? le kérdeztem, km valós jelenlegi tulajok száma 1. eddigi tulajok száma megint csak 1.
Csak mivel 2006os, km sem sok egy ilyen motornak. Jó vételnek tűnik.. -
batai15
félisten
Hát ha hiszed ha nem kolléga 5.2vel jár e220al .
Most úgy nem fogolakozok vele hogy 5 v 6 ,de azért 30 ezer km nem kevés ami benzin v dízel viszonylatban elég sok lesz még ha 1
2 liter is csak a difi 100kmen .
Mint beszéltük privátba azé 800 ezer 800.. bár ha ki tudnék próbálni egy tsit mindjárt másabb lenne hogy nekem mit produkálna..[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
hát nem tudom úgyis az én lábam lényeg mert biztos hogy van aki az én autómmal is kevesebbet húznak ki van aki többet én optimális motor fordulatszámon használom az autót mindig szóval nem tudom szomszédoknak mondjuk úgy van egy ilyen mercije lehet hogy megmondom neki hogy adja már egy pár kört aztán meglátom hogy egyáltalán hogy mennyi az annyi mert nyilván hogyha nálam se tetszik annyira kedvezően akkor nyilván el gondolkozz olyan az ember egy tsi is. bár még mindig azt mondom hogy dízellel hat liter alatt járni nem nagy kunszt
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #181892 üzenetére
Aham . 5 liter total olaj , aktív szenes pollen szűrő ,gázolaj szűrő ,levegő szűrő .
Most csináltam először és utoljára magamnak ,mert amit sz@ptam vele nem jöttem ki olcsóbban mintha a szerelő hoz viszem neki van alkatrész kedvezmény aztán nem kerül sokkal többe nála sem ugyan ez .
Mondjuk most kvázi nagy szerviz volt ,elég 20 ezrenként gázolaj szűrő ,többi meg évente.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #181900 üzenetére
Vágom hogy márka szervízről van szó .. ezért vágtam magam hanyatt ...
Évi 30km megyek durva lenne ha márka szervizbe kellene járni a puggal ...
Halistennek vidéken még nincsenek ilyen durván el szállva az árak ....
Mondjuk ha nagy város közelében laknék akkor meg lehet 2 meloval többet keresnék mint vidéken aztán úgy meg lehet jó lenne . -
batai15
félisten
Most egyébként ki égtem nagyon komolyan .
Ami pugot linkeltem be raktam az FB csoportba hogy valaki esetleg nézte már e.
Erre jön mindenféle válasz hogy ez lehet a baja ,ő ennyit költött rá amaz ezt azt .
Nem értem miért kell az embereknek retardált módon viselkedni , válaszoljanak a kérdésre . Ha valaki nézte írja le a tapasztalatot ha meg nem ,ne szóljon hozzá nem általános véleményt kértem . -
batai15
félisten
Végül teljesen elengedtem a kinézett autókat.
E-klass: nehéz megfelelő teljesen lekövethető állapotú autót találni, mindamelett az alkatrész árak sem olyan olcsók mint ahogy azt mondták, rádásul azért annyira nem mai darabok, számomra lényeges az évi 30 ezer melett a fentartási költség, valamint a fogyasztás. 4-5 évre vetítve azért 1-2 liter többlet súlyos pénzekbe fáj.
Más kérdés egyébként hogy szeretném le redukálni a 2 munka helyet aztán hátha találok majd valami jobban fizető fő állást aztán nem kell másod állás.
Peugeot 407 hdi: szimpatikus,tetszik is belsőleg külsőleg, de az az igazság hogy a népitélet és egyéb oldalak alapján nagy valószínüséggel előbb utóbb jönnek majd az elektromos gondok is, amik néha vannak a 206ban is, és bosszantóak.ÍGy jutottam el a toyota corolla(e140-150) és avensishez.
Szvsz 2m alatt szép corollákat kapni, méretben és belső kinézetben is tetszetős.
1.4 és 2.0 dizelje nem rossz, valamint elég sok 200ezer alatti km-el van belőlük, és nem midegy ez sem.
Szerintetek?
MOndjuk eddig bosch rendszerű dizeljeim voltak csak, ezekben piezo van, nagyjábót mit lehet róluk tudni? -
batai15
félisten
[link]
Felhívtam.Igazból tökre szimpatikus a srác ,de úgy tudta hogy ő a 3. tulaj.
De igazából 5.nek irja a rendszer.
80 ezer kmel vette, tehát bele tett 80-at pár év alatt. EZ alatt sose volt gondja vele, kivéve hogy a szak szervíz a vizpumpát el rontotta,emiatt egyszer hengerfejes lett , meg turbót is kelett cserélni. akkor összes folyadék stb lett cserélve rajta. kb 3 hónapja 600at költött rá.
Így kb uj turbó van rajta.
Már nem dolgozik ausztria , és marad nekik az ilyen 1.4 benzines corolla ezért eladó
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest