Hirdetés
Aktív témák
-
tiv61us
őstag
seggbe bizony
itt dobd ki, aztan ha rendor latja meg akar be is visznek
dehogy kifizeted heti, 2 heti fizetesed az tuti
persze hogy vannak nagy fogyasztasu kocsik, de inkabb csak a regiekbol
lassan elkopnak
egy V6 3000-V8 5000-ig tok normalis es nem zabalja szet az agyad"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
dragonfx
veterán
de ha égen földön ezt hallom valami valóságalapja csak van nem?
Hát nem tudom ő milyne kis patentről beszél ..én még ilyet nem tapasztaltam semmit..biztos bennem van a hiba meg az automban hogy nem generál direkt hibákat.
de semmi gond már hozzászoktam...hogy itt a VW+opel+honda a király...akinek más van az hülye....nekem enm volt egyik se, de szerintme neked sme volt olyna bmw-d még nagyobbmocis se mint amilyne nekem....innen elég sokatok elmehetne ebbe a topikba..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lajafix
addikt
"Egy flottás szakember nem az első robbantott turbós Ford Mondeón van túl a cégénél, márpedig a hiba természetesen inkább a garancián túli autóknál jön elő."
Egy ilyet én is láttam 1 éve, amikor a szervizelték az autómat. Mellette állt egy kombi Mondeo, nyitott motorház, motor kint. A csomagtérben meg ott volt bent az egész motor apró darabokra szeve, még csak a pucolásnál tartottak a javítás folyamán. Hogy én milyen örömmel töltöttem be a 280as benzint a 10 litert zabáló autómba utána! Szegény tulaj jól megjárta, ha óvatosan vezeti akkor is kell 80 ezer km hogy bejöjjön a javítás ára a dízel-benzin fogyi különbségén. Oszt akkor még a dízel feláráról nem is beszéltünk.
Rock'n Roll
-
SaNyEe
aktív tag
ha nem értesz a turbo motorokhoz inkább maradj csöndbe légyszíves. Meg hüLYeség pontos jével ..
Arra értem, hogy nem nyomod, hogy nincs terhelés alatt a motor hanem pl konstans 90el 120al mész akko nemnagyon van töltés alatt a motor. Furcsa? Let me explain. Ugye a turbót a kipufogógáz pörgeti meg? Még szép... Akkorhát miből lesz a kipufogógáz? Hát levegőből, meg elégetett benyából, ha ezekből nem kerül sok be a motorba akkor ugye ki sem kerül sok belőle nem? Tehát ha a jobb lábaddal csak egyharmad gázt adsz akkor a pillangószelep is csak annyit fog nyitni akkor bizony csak töredéke levegő kerül be a hengerekbe és onnan ki is egyértelműen csak annyi kerülhet ki mint amennyi oda be is került, tehát a turbicsekünk nemnagyon fog izgalmi állapotba kerülni. De az 1/3 gázt csak a példa kedvéért mondtam, elképzelhető, hogy ilyenkor már van némi töltés, de nincs felépült töltőnyomás, addig meg sux a turbos moca, lásd az előbbi linkem.
De mindenki döntse el kinek/miben hisz. Én a sok szerintem ez hüjeség mellé asszem mondtam mást is aminek értelme is van.
Turbos motort meg egyértelmű tudni kell használni, úgy suxx a dolog nagyon, de ez igaz a szívókra is, csak nem ennyire hatványozottan.5882: hát ha nem szopatni akarod magad a 3000-3500 alatti tartománynal akkor meg a gecómagas fogyasztással szopattad meg magad. De az élet ilyen, mindenki tudja azt, hogy mire vállalkozik, aki meg nem az meg is érdemli azt amit kap
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Integra
titán
én jókat verekedtem ott, hullottak az idős katonák, meg parancsnoki sofőr voltam. még a laktanya parancsnok se fogott ki rajtam, bekaphatja.
hát rühelltem, de tapasztalatnak nagy volt, ezt azért aláírom.
kedvencem az volt, mikor -15 fokban gyakoroltuk a mezőn a hóban hogy "atomvillanás jóbbról". na az kész volt...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
meg 900 loval körbe driftelni egy hajtűkanyart elég vicces lenne..kétségkívül látványos....
esik a hó de azé karácsonykor csak nem mek ki driftelni...vazz mindig valami vagy valaki megakadályozza... ..igaz lehet jobb is mert ugy járnékmint Dodi..vagy kicsit bejjebb csuszok.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SaNyEe
aktív tag
Tehát városi forgalomban elképzelhetetlen, hogy beállsz egy tempóra és azt tartod? Hát ez szomorú. A másik meg, azzal, hogy kiforgatod a szavaim semmit sem érsz el, csak a saját értetlenségedet bizonyítod, ott is volt, hogy "pl". Könnyű dolog szavakat kiragadni egy szövegkörnyezetből és dobálózni vele. Biztos nem szoktál hozzá, hogy valaki valamiben jártasabb mint te. Veszíteni tudni kell(ene).
Szóval ha az ész érveknek és magyarázatoknak konokul mondtál nemet és csakazértis visszaszólok, hülyézek után mutatok neked pár nyers adatot, hátha ez segít rajtad .. bár kétlem, hogy akármivel is meg lehetne győzni, hiszen papírra van vetve, hogy a turbós motoroknak jobb az emissziója. Csak ez tudod olyan mint anno a banki hitelek, ilyen kamat olyan kamat aztán az apróbetűs részben meg elkeverik az embert, hogy asse tudja mi a helyzet.
A következő adatokat totalcar népítéletéből vettem, általam sportosnak gondolt illetve sportautók átlagfogyasztásadatait vettem ki adott típusból, válogatás nélkül, randomra ráböktem egy-egy típusra és copyztam az adatot!turbos vonulat:
Punto GT (1400cm3, 140LE de az emissziós szabályozások miatt később volt belőle gyengébb változat is)
Akkor az átlagfogyik: 9l, 11l, 13.5l, 9.5l, 12l, 8l, 9.5l, 9,5lImpreza WRX (2000cm3, 224LE javítsatok ha nem ennyi)
átlagfogyik: 12l, 15l, 14.5l, 11l, 11lImpreza GT (2000cm3, 21xLE)
átlagfogyik: 21l, 16l, 14l, 18lszívó vonulat:
BMW E46 M3 (3250cm3, 345LE)
átlagfogyik: 16.5l, 12l, 14l, 13.5lHonda S2000 (2000cm3, 240LE)
átlagfogyik: 10l, 11l, 9l, 15l, 10l, 10l, 10lInnentől fogva a vitát részemről lezártnak tekintem, ha képtelen vagy elfogadni számokat az már ne az én gondom legyen.
Ha meg olyan húdefaszán fogyasztanának a turbos szerkentyűk akkor áruld már el miért nem azok futkároznak minden utcasarkon? Vonatkoztassunk el magyarországtól ahol lassan egy kiló kenyér is sokba kerül. Erre tényleg kíváncsi vagyok mert a technológia minden gyártónál adott, nem mai dologról van szó tehát annyira nem is költséges előállítani . . pláne tőlünk nyugatabbra nem az.-- end of transmission --
-
_seth_
veterán
"A6 2.0 TFSI
Max Power: 125kW @ 4300rpm
Max Torque: 280Nm @ 1800rpm
Max Speed: 220km/h
Compression: 10.5:1
0-100km/h: 8.7 seconds
Weight: 1555 kg"[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Integra
titán
1.8t 180 lovas fronthajtású tt-vel mentem 30 litert 220nál, nem tudtam a bp-győr-bp távot egy full tankkal megcsinálni..
nem a 170 lovas jutott eszembe, hanem a 200 lovas 2.0 turbo.
természetesen audinál a quattro számlájára írható plusz fogyasztás, mivel nem tudja lekapcsolni a hátsókat, amúgy városi használatnál én arra a 170 lovas motorra 12 liter körül tippelek, nem vezettem olyan motort még.
kedvencem a cayenne turbo. 73 liter 270nél. városban 25 liter alaphangon, lepadlózás nélkül.
totál értelmetlen agyatlan vas. ráadásul szar fékek vannak benne. de a bose az odabasz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SaNyEe
aktív tag
Parancsolj:
Opel Calibra:
C20XE 2000cm3 150LE:
7l, 9l, 7,5l, 8l, 8l, 7,5l, 9l, 7,5l Átlag 7,93lC20LET 2000cm3 200LE:
8.5l, 11l, 11l, 11.5l, 9l 10l, 12.5l Átlag: 10,375lA turbos motor 33%al erősebb mint a szívó társa, az energiahordozó pedig a benzin akkor felszorozva a szívó eredményét 33%al kapunk 10,54l-t.
Sajnos csak ennyi adat állt rendelkezésre a turbos vonalon ezért szívóknál sem vettem többet. Persze nem releváns a mérés mert ilyen kis mintánál több mint valószínű, hogy nem volna reprodukálható ha más-más mintákat vennénk, ez sajnos kvantitatív mérés amihez több adat kellene, de én ebből semmi olyat nem látok, hogy jobban fogyasztana a turbos mint a szívó adott feltételek mellett. De már kezdem únni. A marketing meg azt nyom let a torkotokon ami nektek lefér!-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
tudod mit mondok neked valamit .. nekem annyira nem fontos, hogy meggyőzzelek erről
De majd idővel elválik a dolog úgyis. A Punto Grandenak van egy 1.4 Tjet motorja 120 lóval, vagy 140? asszem 120. A Kia C'eednek meg egy 1.4 109lóerős. kíváncsi leszek melyik eszik majd kevesebbet. Persze majd abban is lesz valami kivetnivaló gondolom Bocs de laboratóriumi körülményeket nem tudok biztosítani. Másik meg miért kellene 2700cm3nek lennie? vannak ettől sokkal kisebb 200lovas motorok is, meg nagyobbak is. Sőt ottvan az s2000 hondamotor 2liter 240lóerő mégse zabál ennyit és úgy vélem erősebb csöppet. A calibra hajtásláncán persze több a veszteség (FWD 5-10% RWD 10-15% AWD 15-20% by google),tömeg nagyjából ugyanaz
De ezt a mondatot majd próbáld értelmezni: Az energiahordozó a benzin. Ha tényleg hatékonyabbak össezsségében ezek a turbók akkor annak látszania kellene valahol. Persze az is előfordulhat hogy minden turbo tulaj nyomja mint ökör és ezért nem látszik, direkt ezért választottam összehasonlításnak először olyan szívókat amiknek szintúgy nyomják ált.
De lehet majd eljön hamarosan az a korszak(vagyis már kezdődik jobban mondva), hogy kicsi motor magas kompresszió, kicsi turbo, és viszonylag alacsony töltőnyomás és akkor igaz lesz mindaz a feltevés amiről itt próbáltatok már meggyőzni hosszú hszeken keresztül, de addig NEM!Hobizoli, azt meg miből gondolod, hogy az S2k tulajok mindegyike azért vette az autóját, hogy alapjáratról induljon 1300rpmnél váltson és ezzel szemben az összes turbos tulaj pedig azért, hogy üssevágja a gépét? Azt továbbra se firtatom, hogy a turbós motorok rugalmasabbak mint a szívók, páran már ezzel jönnek. Jah meg nemtom a Dízeleket miért kellett idekeverni mikor benzines motorokról van szó, de öntsetek pár liter 95öst a dízeljeitekbe (ha van) és számoljatok be a fejleményekről
Azért dízeleket használnak ott mert anno mikor kialakult ez a fenenagy motorizáció a gázolaj mellékterméknek számított az iparban, rudi dízel pedig egy olyan magas kompressziójú motort fejlesztett ki ami ezt megette. Persze a szinte ingyé levő naftából olcsón eljártak ezek a masinák aztán ahogy fejlődött a technika, főleg a dízel és lásd milyen alacsony fordulaton üzemelnek, következésképp arányaiban sokat nem is fogyasztanak használják őket ma is. Az alacsony fordulatnak másik örvendetes velejárója a hosszú élettartam is ugye. Benyásból meg azonos fordulaton soha nem lehet olyan teljesítményt kihozni mint egy dízelből egyszerűen azért mert a benzin levegő keverék már idejekorán berobbanna. Nomeg a benya ára is kicsit más volt az elmúlt időszakban, mondjuk mostanra épp változik a szitu Még mielőtt ebből azt a következtetést vonnátok le, hogy azt hiszem szívó benyás motorok kellenének a kamionokba, leírom nagybetűkkel: NEM.
még valami, a C20XEből is van 4wd még mielőtt azt hinnéd frontosokat hasonlítgattam5981: látom már ott tartunk, hogy a turbós motorok majdnem 2x olyan hatékonyak mint a szívók .. ez örvendetes
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Rick4
félisten
nem akarok ebbe a meddő vitába beleszólni, így csak halkan jegyzem meg, a 0-100-ra gyorsulás részben múlik a lóerőn, nyomatékon, légellenálláson, ha ezeket ugyanolyan értéknek vesszük, még mindig ott marad a váltó áttételezése. tehát a 9 sec-es gyorsulás még lehet, hogy ennek köszönhető..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
nagyúr
nem hiszem, hogy valaha is kiát fogok vennia bőrülés-hifi dolgot a toyota egyik fejlesztőmérnöke nyilatkozta valamelyik újságban, talán a tc-n.
és különben is, a szuzukimban olyan hifirendszer van, hogy csuhajja!
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
erdoke
titán
Általában a fapados és gyíkmotoros variánsok vannak készleten, 2.0T motorral még pl. talán senki nem vett Scenicet Magyarországon...
Nem hajhászom már nagyon a teljesítményt, de 170-180 lovas turbó/biturbó autókból (350-360 Nm nyomaték) nagyon megrázó lenne 1.8 szívóba ülni (1174 Nm). Ezek 1,5 tonna fölötti autók, és néha előzne az ember.A legjobb aláírás a héten
-
dragonfx
veterán
Ja csaka lambo 50-60 milla ez meg még a fele sincs
Text>>figyi..ne japánban gurulo csoda mocis swiftről beszéljál már...hanem amit itthon náluk lehet kapni és 1.3as verzió az elöző swiftből és 68 lóerő..én nem azt mondtam bármilyne swiftet lenyomnék mert nem így van,mondtam is a mostani valszeg elver.De itt nem arról volt szó.
Sírnál örömödben ha neked ilyne fosod lenne ...és attól meg én sírok hogy ezt az autót ami 306 ló..egy 192 lovas autóval szeretnél leverni....de azé gondolkozzá kicsit te is...nem gondolod enyhén nagyon elfoglult vagy japán irányban?...deeeeeAmíg te meg egyesek ilyen elfogulációval vagytok japánok fele addig hagy engedjem már meg magamnak hogy dícsérem a saját favorizált márkámat.köszike.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Declare
őstag
De ezen miért vagy fennakadva? Megnéztem az adatait, közel azonos nagyságú a két autó, hosszar, magasságra, szélességre. Az 1 es valamivel kisebb, valamivel könnyebb.
A másik meg sztem az a 1,5t egy elég ideális súly. Lehet hogy gyorsulási versenyen vannak hátrányai, de a hétköznapi életben éppen ellenkezőleg.....hülyék lennének csinálni egy 900kg os autót.#7132: hát biztos így van, de nem tudom hányan vannak akik stopperrel a kezükben méricskélik hogy most 10,3 vagy 11s
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
a szabványos saját tömeg megadása évek óta úgy van az euban, hogy egy darab 75kg-os sofőr, valamitn a szükséges folyadékokkal feltöltött gépjármű, az üzemanyagot konkrétan nem tudom mennyi, de ez elvileg azért van, hogy ne kelljen a sofőrt is beleszámolni a hasznos terhelésbe (mivel az mindig adott ugye, még nem járunk 2000ben mint a knight rider ), ugyanakkor az eredmények mégis összevethetőek legyenek
szerk: ja meg persze nem sokan szoktak benzin/gázolaj, fékfolyadék, motorolaj, váltóolaj, ablakmosó, meg természetesen vezető nélkül útnak indulni, szóval ez így valamennyivel kezelhetőbb adat, már persze akit érdekel annak
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Rick4
félisten
ha visszaszámolsz, az ipse 335-tel nyomja, gondolom nem kell belemennünk, hogy az óránként 335km, vagyis 19 perc alatt 106km. erre elég a 80 litykó. ez egész pőontosan 75.4-es fogyasztás 100km-en..röviden ennyi. már letöröltem sajna a felvételt, de megpróbálom megkeresni neked. ma délelőtt ment. a mókus Párizsból ment Oslóba kocsival, míg a két másik hajóval..első rész: [link], meg ott a többi is, épp a német autópályán nyomja neki, mikor ezt mondja..nézd végig..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dragonfx
veterán
te figyuka elhiszem jobban értesz autokhoz mint mint mi de ha te lelkileg nem tudod átérezni látni mitől és miben jobb egy ferrari f360 mint egy honda s2000 akkro csak sajnálni tudlak
Az rx7 is jobb mint az s2000...jó mondjuk ott már vacilálás kérdése de szeritnme jobb.
Amugy e36ból is van 1500 lovas."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Aktív témák
Hirdetés
- Sigma 150-600mm Sports objektív + táska ( Nikon )
- Nintendo Switch Oled / Farming Simulator Játékkal / Dokkolókkal / 12 hónap jótálással
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Eladó Nintendo Switch V2 rengetek kiegészítővel + eladó játékok
- DARTH MALAK GAMING PC // Core i7 930 // 8GB DDR3 // SSD+HDD // MSI GeForce GTX770 Twin Frozr 2GB
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest