Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
Calogero
addikt
A leírás
-
Calogero
addikt
válasz saguaro #41667 üzenetére
Igen a kormány rendelet az a biztos, és a mai modern trafik már pontosak, de mindenhol tudják modern műszereket használni (annyit még nem zsebeltek be) így egységesen 3 km lett a hiba tűrési határnak megállapítva.
Itt egy fotó amin az is látszik hogy mire van állítva a trafi
68 km = 50 km + 15 km (rendelet szerint) + 3 km hibatűrési határ
[link]De tökmindegy 65 vagy 68, 50-es táblánál mindkettő büntethető, csak annyi különbség hogy más adja a csekket....
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz dízelracer #41628 üzenetére
Itt vannak többi szám adatok : [link]
-
Calogero
addikt
Szemezek a J Astra combival és motor választással van még "gondom"
Ezek kaphatók automata váltóval:
1.4 (140Le) 6 sebességes váltó
1.6 (115Le) 6 sebességes váltó
1.6 (180LE ) 6 sebességes váltó
2.0 Diesel (160 LE) 6 sebességes váltóFőleg városban lenne használva, évi max 20 000Km futással.
1,4 (140LE)-ről kértem árajánlatot, de nem tudom mennyire bírják a strapát ezek a kis köbcentis turbó motorok.
1,6 (115LE)-vel meg félek úgy járunk mint most a 1,4-es H Astrával, ~1500-1600 kg-hoz kevés lesz a paci....Az utolsó kettőt meg félek aranyárban fogják mérni,pedig a Dieselhez húz igazából a szívem.
-
Calogero
addikt
válasz saguaro #40998 üzenetére
Hát nekem a az 4 millás J Astra sem kéne.... (Fapad 1.4-es......)
J Astra minimum 1.6 vagy kb ugyan abban az árban 1,4 turbo 140LE, de az is "felszerelve" 5 milla alsó hangonÉn pénteken kaptam árajánlatot 1.4 turbo cosmo 6seb automata + néhány extra (xenon fényszóró, Opel Eyes, Parkolóradar, Fed. computer Giddel, riasztó, elektomos ablakok hátul, fűthető kormány)
A kedvezményes ár: 6.8 millió lett... (ennyit meg nem nagyon nem ér)
Kombi meg igen lesz ugyan így felszerelve 7,2...... -
Calogero
addikt
válasz dízelracer #38484 üzenetére
Egy ilyen pakli nekem is volt gyerek koromban
-
Calogero
addikt
Sziasztok!
Van itt köztetek aki hiteles autóval rendelkezik, és váltott másik biztosítóra (most első sorban Casco-ra gondolok, de Kötelező is jöhet).
A Casco-m júliusban lejár, de én váltani akarok.
Az lenne a kérdésem hogy aki váltott az kért engedélyt a bankjától, mert én az információt kaptam kérni kell, mert különben nem mondják fel a régit. -
Calogero
addikt
válasz Dare2Live #35915 üzenetére
Az index izzó króm színű, tehát nem sárgítja be a lámpa foncsorát, így optikailag szebb lesz az összhang.
Természetesen indexeléskor a gyári izzóval megegyező fényerőt, színt kapsz.
Én is ilyet izzót használok, mert fehér indexbúra alatt hülyén mutat sárga izzó ("tükör tojás szindróma" )
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz meroly #35314 üzenetére
Astra H 1,4 Enjoy Easytronic
Az aláírásomban lévő linken van a váltóról van fotó is.
A váltónak van egy teljesen automata módja, és van egy manuális módja. Ha felfelé váltasz akkor + irányba pöckölsz, a lefelé akkor - irányba (külföldön rendelt autóban ez történhet kormányon elhelyezett váltó fülekkel).
Valamint 1 pedállal kevesebb.
A legtöbb gyártónak már van ilyen típusú váltója, csak más az elnevezése (Honda,VW...)Kevés ilyen váltóval szerelt H Astárval találkoztam. 200 000-al került többe az autó rendeléskor.
A H Astrát nézzel akkor ajánlatos ezt is meg nézni az autón
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettõt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts, mert meg fogsz lepõdni )
4) ha hibakód van a rendszerben, a mûszerfalon a kilométerkijelzõn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg (vagy egyáltalán nem jelenik meg semmi)A hibakódokat 15-20 indítózás után törli a rendszer. Tapasztalataink szerint csak a 2006-os évjárattól mûködik.
-
Calogero
addikt
válasz meroly #35277 üzenetére
Nekünk is H Astánk van (aláírás)
Attól függ mire és hogyan akarod használni.
Dinamikus/sportos vezetést felejtsd el, lomha jószág 1.4-es mocival (kombi meg pláne)
Nyomni kell neki hogy menjen, de akkor megjön a motor hangja, illetve a fogyasztása is.CIM modul szokott néha megbolondulni, de ha volt szoftverfrissítés vagy netán csere akkor utána nincsen vele gond.
Ennek a tünetei. (súlyossági sorrendben)
- ciripelő hang a kormány tekerésekor
- ha ég a tompított, nem szól a duda (ilyenkor ha nyomod a dudát akkor hangosodik a rádió)
- tiltja az indítást, nem ismeri fel a kulcsot (1-2 ki/beszállás után jó lesz)Nálam a második eset fordult elő, de a szoft,frissítés illetve a kormánynál elhelyezett kábelek cseréje megoldotta a problémát.
Más gondunk nem volt az autóval.
Fogyasztása lábtól függ. 5,5-8 liter között. (de sikerült már 4,8 is szélárnyékban) (Easytronic váltót automata módba használjuk)
Igazán ami nem tetszik benne, hogy az utastérben kevés a tároló rekesz (még pohár tartó sincs), illetve egy kicsit nehezen melegszik fel a motor.
Ha szeretsz öregurasan vezetni akkor 1,4, de egyébként 1,6 alatt nem érdemes H Astrát venni. Ha jó áron találsz 1.6-ost főleg 115Le-st akkor inkább azt nézegesd..
-
Calogero
addikt
válasz meroly #35232 üzenetére
Én most akartam Hitelmentesíteni a verdát.
Bank válasza: Nincsen semmi akadálya csak a tartozás mellé fizessek 198 000FT + áfa végtörlesztési díj/lezárási díj-at.Minden Bank elmehet a sunyiba.
Ha későn fiezetek.... büntetnek
Ha többet akarok fizetni havonta .... büntetnek
Ha hamarabb akarok mindent kifizetni... büntetnek.dragonfx: Arra figyelj hogy az autót hitelre és ne lízingre vásárold.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Integra #30245 üzenetére
Nekem is tetszik, de én megvárom a kombi változatot.
Amúgy nem Astra I hanem Astra J
Meglepődve tapasztaltuk, hogy az Opel a H után következő I helyett következetesen J Astraként emlegeti az új modellt. Az ugrás elsődleges oka az I összekeverhetősége a római egyessel, de a német ABC tizedik betűje mellett más érv is akad. Az Opel szerint kompakt autóik 10. generációja az új Astra, ha beleszámítjuk az 1936-ban bemutatott első Kadettet is, amelyet nem Kadett A-nak, hanem simán Kadettnek neveztek.
-
Calogero
addikt
Köszönöm fiúk hogy visszetereltetek a helyes útra
Marad a gyári a felni.... helyette kap fóliát + belefért egy wellnes hétvége is. -
Calogero
addikt
Én úgy tudom, hogy Opel a C Vectárhoz találta ki, és onnan örökölte a H Astra. Azt hogy más márka is alkalmaz ilyen megoldást, azt nem tudom.
Az Opel Structure Wheelnek nevezte el, a kereskedésekben Alufelninek látszó Acélkeréktárcsának nevezik.
Méretei: 6,5X16 5X110 ET 37Itt a Ford katalógus:[link]
19. oldal első sor 2. és 3. felni. Így kép alapján olyan mint ha a tárcsa mögött nem hagyományos fém felni lenne.
Vagy ha jó a méret az autódra akkor megveszed a Opeltől, és a tárcsáról leműtöd az Opel jelet, és ráaplikálod más márkáét (Pl. Ford)
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz TayRol #22880 üzenetére
De tetszenek, főleg a Cosmo.....
Igazából nem nagyon akartam cserélni.... csak hirtelen felajánlották ezeket a felniket 65 000-ért.Vagy ez felni, vagy marad a gyári Structure kerék.
Így ha netán megveszem, akkor a mostani nyári felni szetre megy majd a téli gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Nem igazán találtam felnis topikot, ezért gondoltam itt kérek tanácsot/véleményt, hogy szerintetek hogy mutatna verdán?
Kinéztem ezt a felnit (6,5X16 5X110 ET 37)
Az aláírásomba lévő címen lévő autóra kerülne fel Stucture kerék helyett.
-
Calogero
addikt
válasz _seth_ #22676 üzenetére
Az nem sok érte, az enyém 45e volt 2 év garanciával. Eddig jelzett mindent... de nem kell 100%-ban hinni neki. De mentette meg már a faramat:
Parkolóból tolattam kifele, tőlem jobbról autós megállt hogy kiengedjen, így főleg bal oldali forgalomra koncentráltam jobban. Erre egy vad barom az engem kiengedő autós megelőzve meg állt mögöttem. Ha nem kezdenek jelezni a szenzorok akkor lehet hogy kopp lett volna...De viszont ha az első szenzorok be vannak kapcsolva, akkor sűrű esőben/hó esésben, valamint nagy sebességnél akadályt jeleznek
Tolatókamerát még nem láttam működésközben, talán majd ha fejegység csere megtörténik akkor talán beruházok egybe.
Egyenlőre erre gyűjtök : [link]
-
Calogero
addikt
Az új Astra (lesi fotó): [link]
-
Calogero
addikt
válasz TexT-BoY #21412 üzenetére
Sötét színeket kerüljétek ( fekete, sötétkék,bordó) minden meglátszik rajta.
Nálam a szürke a befutó.
Nálunk is nagy dilemma volt a szín, Feketét akartunk, de végülis Pannacotta (főttejszín) lett belőle (fotók: az aláírásomba lévő linknél) Ha van valami hasonló szín a SEATnál én tudom ezt ajánlani. -
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
válasz Tomoty #21261 üzenetére
Nekem Astrám van igaz csak kis motorral, de nagyon megvagyok elégedve vele. a kötelező szervizen kívül meg pár extra berakásán kívül, szerelővel nem találkozott. 1.6-ból ha találsz akkor 115LE-s változatott válaszd. Fogyasztása elfogadható. Nekem belseje tetszik, nem túl csicsás, nem világít mint egy karácsonyfa, de ugye ahány ember annyi féle ízlés.
Az Astra mellett még a Honda Accord-ot ajánlanám, bár nekem nem kéne ilyen nagy motor a biztosítás miatt.
-
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
Amit a topicban mutatattok felniket igazán szép darabok, de sajnos ó divatuak Ime az új dizájn
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz fekeandras #16936 üzenetére
Nekem élmény autónak ez is megtenné :[link]
-
Calogero
addikt
válasz l@czko #16290 üzenetére
Igen az Opelnél extrákért felárat kérnek....
De az a lista tájékoztató jellegűek (listaárak), ezek nem tartalmazzák a kereskedői kedvezményeket.
Mi amikor a H Astrát vettük, a közelben lévő, és Fővárosi Opel kereskedőktől e-mailben kértünk ajánlatot.
700 000 Ft értékű extrát kaptunk ajándékba (ez volt a kedvezmény)[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz lorcsi #16268 üzenetére
Debreceni cég is foglalkozik ilyennel: Car-Kárpit Kft
Áthúzás kb 30 000Ft és fölötte.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
A Híradóban hallottam:
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének szerint jogszabálysértő, ha a kereskedő az autóra nyújtott jótállást feltételekhez köti.
Újonnan vásárolt autók esetén a tulajdonosoknak csak akkor marad meg a garanciája, ha saját költségükre a megvásárolt autót meghatározott kilométerenként vagy időszakonként szervizbe viszik a márkaszervízekbe. Ez a fogyasztóknak - a működtetési költségeken felül - több tízezer forintos többletköltséget jelent. Amennyiben a feltételeket nem teljesítik, a garancia megszűnik.
Kovács Krisztina, a FEOSZ szóvivője az RTL Híreknek elmondta: az autó alkatrészei, tartozékai bizonyos használati idő után felújításra, cserére szorulnak, így műszaki, balesetmegelőzési, közlekedésbiztonsági, környezetvédelmi okok indokolhatják a rendszeres, kötelező átvizsgálást és alkatrészcserét. A garanciális időszakban ezért nem számítható fel különdíj.
Szerinte az ezzel járó költségeket a jótállási idő alatt a kereskedőknek kell viselniük. A jelenlegi gyakorlat sérti a jótállásra vonatkozó kormányrendeletet, és a polgári törvénykönyv jótálásra vonatkozó feltételeit is. Emiatt a Szövetség közérdekű keresetet indított az egyik márkaképviselet ellen.
A Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége nem tartja jogszerűnek ezt a gyakorlatot.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
lorcsi: tessék kőműves járgánynak, erre lehet pakolni...
-
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
A kijelző annyira nem fontos, de ha már ingyé adják hozza ....
Néznék én hátra, de este jól jön egy kis segítség a sötétítő fólia miatt.Kamerán is gondolkoztam, de most nincs 80-100k-m, meg ez csak egy gagyi Astra.
dokar: nem kell 100%-san meg bízni, de figyelmeztésre jó, onnantól már rajtad múlik hogy hiszel-e neki vagy nem. Még mindig jobb csipogásra tévesen megállni, mint koppanásra.
-
Calogero
addikt
Sziasztok
Tanácsért jöttem, igaz nem autó vásárlás ügyében.
Tolatóradart szeretnék a járgánybaEgy 8_1v szenzoros
Egy 8_2v szenzoros Az ára kicsit húzós, de 2 év garancia van rá
Egy 6 szenzoros
Egy 4 szenzoros tolatóradar + kijelzőMásik kérdés:
A hátsó szenzorok elhelyezésével nincs is baj, mert a hátsó lökhárítón meg van jelölve a helyük.
De mi legyen az elsőkkelBerajzoltam néhány variációt
4 szenzor az elején
v1 (Nem tudom hogy a szenzorok mit szólnak hozzá hogy nincsenek "egy síkban")
v2
v3Másik változat fúrásmentes, de nem nagyon ismerem ezt a rendszert
EPS-ról tudtok valamit?
Melyik a jobb?Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Calogero
addikt
válasz Khelben #8925 üzenetére
Azóta már állandó villágításom is van, meg rossz levegő csomagom is van.
Nem kell mindent gyárban beszereltetni.Ha rendeléskor kértem volna a következőket akkor több 10 000-et elkértek volna tőlem.
TECH2-vel utólagosan felprogramozták nekem a szervízben az említett két extrát 5 perc alatt, és fizettem érte 2000 Ft-ot.Tempomatot is utólag kértem, így 4x xxx Ft helyett meg úsztam a feléből (12 000 az indexkar + 6000 a beszerelés)
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz dragonfx #8879 üzenetére
Szerintem a Xenon jobb, nem azért mert nekem is olyan van, hanem azért mert vezettem már mind a kétfajtát és látszik a különbség. Ezért is kértem gyári Xenont, lemopndva inkább a sok felesleges extrákról (pl esőérzékelős ablaktörlő, automata villágítás, ülésfűtés, rossz levegő csomag)
Itt még nem volt beállítva "kicsit" felfele hordott és csak egy 3800K-s égő van benne (BMW,Mercedes, VW, Honda (lehet a Ford is) 4200-4300K-s izzóval szereli a Xenon lámpáit, ami ennél jóval fehérebb) : [link] (jah és csak tompitot) -
Calogero
addikt
válasz Khelben #8865 üzenetére
fokukacnak részeben igaza van. Nagyon sok gyári xenon is szarul van beállitva. A gyárban csak beledobják az autóba, a kereskedő meg úgy van vele hogy van benne automatikus magasságállítás, és sz@rik rá.
Én is visszavittem a szervízbe az autót, mert a gyári xenon automatikus magasságállítás ide vagy oda, de felfele hordot. Szervízbe szépen beállították, motortérben a lámpatestnél van egy állító csavar. Most már szépen működik.Tehát egy jól beálított gyári xenon nem vakít....
-
Calogero
addikt
válasz Khelben #8264 üzenetére
1.4 H Astránk van (1.4 Focust cseréltük erre) szenvedésnek nyoma sincs (vezetési stílustól is függ), persze nem egy erő gép. Az asszonynak vettem, neki nem 200 km/h a cél. Tartosságáról nem tudok nyilatkozni augusztusi a kicsike.
Az múlthéten a céges Pajero L200 helyett a kis Astrát kellett igénybe vennem. Ma adtam le a menetlevelet+tankolási számlákat az elszámoláshoz (1730km megtett út,96,65l üzemanyag, 90% autópálya, tempomat)
A biztosítás meg változó sok mindentől függ (lakóhely kor)
Mi nyáron voltunk ilyen dilemában 1,4 vagy 1,6Akkori adatok (persze az új árakat nem néztem, mert nem akartam váltani)
28 éves nő megyeszékhely A0
Kötelező: 5000-16000 volt a különbség n.évenkénte a 1.4 és 1.6 között.
CASCO: 1000-2500 volt a különbség havonta.[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Az Opelnek erre is meg van a magyarazáta. A 4 ajtós a keleti piacra készült és oda nem kell a bő motorválaszték valamint a a sok Lóerő. Csak belülről illetve csak a kulcsról nyitható is csomagtér is ezért van...Törökországban még mindig divat hogy állsz a lámpánál, és addig csomagtér fel... és lépnek a csomagoddal.
A múlt héten volt alkalmam kipróbálni egy Caravant az új 1,6 (180LE)-os motorral.
Tetszett nagyon. Azthiszem kezdhetek gyűjteni egy GTC-re... -
Calogero
addikt
Ha az autó gyárilag leddel szerelt azzal nincs gond, de az utólagos barkácsoláshoz kísérletezni kell. A LED-ek a stabil feszültséget szeretik.
Először kb 2-3 percig mentek nálam a LED-ek a CAN BUS állandóan lekapcsolgatta őket.
Majd jött egy kis barkács, így már 2 hetet kibírtak az égők. Ezután még egy kis barkács.
Most ott tartok hogy 3 havonta égnek ki a helyzetjelzőim.Egy kis olvasni való: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
Sziasztok
Mi a véleményetek OMV Carrera 95 benzinről?
Megéri áttérni a sima 95-ről? -
Calogero
addikt
Easytronic váltóm van nekem, igaz H Astrában, (biztos fejlesztettek rajta a C Corsa óta) Arról tudok neked róla mesélni.
Nincs kuplung pedál a kocsiban. A váltónak van egy teljesen automata módja, ilyenkor a váltás automatikusan történik. Valamint egy manuális része, ilyenkor ha előre tolod a kart akkor fölfele váltasz , ha lefele húzod akkor pedig visszafele. Az aktuális sebesség fokozatot a kilóméterórán láthatod.
Ha gyújtás közben nem taposod a féket akkor nem indul be a motor.
Ha járó motor mellett a váltó üresben van, addig nem tudod sebességbe rakni amíg nem nyomod a féket.
Ahogy engeded fel a féket az autó úgy kezd gázadás nélkül megindulni, a kézikönyv ezt nevezi "kúszás" funkciónak. Diesel motorral szerelt autóknál a kúszás intenzívebb.
Ha a tengelykapcsoló hőmérséklete túl magas akkor a kúszó funkciót a váltó letiltja.Ha a váltó manuális módban van és a fordulatszám túl magas, automatice felkapcsol egy fokozatot, ha pedig fordulatszám túl alacsony akkor pedig le.
A váltónak van egy úgynevezett téli üzemmódja is, de ez csak teljes automata módban működik. Ilyenkor az autó 2-es sebeségi fokozatban indul.
Az én Easytonic váltómmal járt egy sport üzemmód kapcsoló is.
Ilyenkor a motor gyorsabban reagál a gázadásra, a lengéscsillapítás és a kormányzás közvetlenebbé válik. A váltási idők lerövidülnek.
Másik dolog amit a váltóval együtt kaptam, az a HSA emelekdő aszisztens.
Az emelkedőn megtartja egy ideig az autót, hogy ne guruljon vissza. Minél erősebb a motor, annál hatékonyabb a HSA.Az autót nem gyorsulásra/versenyzésre használom. A gyári adatok szerint a lomhább és kisebb végsebességre képes az easytonic váltóval szerelt autók,mint a normál váltós, de ugyanolyan motorral szerelt autó.
A fogyasztással sincs gondom.
Városban: 7.7 - 7.9
Vegyes: 5,8-6,0
Ezek az eredmények mind teljes automata mód használata mellett születtek, nem nagyon hajtva a friss gépezett (max 100-110).Szeretem a váltót nagyon....
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Hát vannak érdekességek......
Idézet egy autós fórumról.
[I]"Két tanulságos story
1. tankolás kútnál - pisztoly levesz- megvár míg nulláz majd ferősen figyel- az óra meg szép lassan elkezd menni- mondom várok egy kicsit. kb 5 perc várakozás és az óra már 1.05 l-t mutat - mutatom kutasnak ezzel mivan? - erre válasz fogalmam sincs ha nem tetszik lehet menni máshová- mondom okés megyek is.
2. tankolás kútnál- pisztoly levesz- nulláz-figyel- óra áll- akkor kezdjük-pisztoly betesz kallantyú meghúz-kiakaszt- egyszer csak furcsa hang-ránéz kis kémlelőnyílás félig benzinnel másik fele levegő- számlálóra néz-kb2x tempóban pörög a liter-kutasnak szól-válasz ne aggódjak kicsi levegő került be- de mondom 1 litert tankolok és kettőt számol-válasz lehet menni máshová- mondom főnök merre?- vége megegyezek főnökkel hogy én nem tankoltam 60 litert az 50es tankba tehát adok egy ötöst és nem megyek rendőrségre meg fogyasztóvédelemhez- főnök beleegyezik.
tanuság - tankolásnál mindig nyitott szemmel.3.kiegészítő story ami faterral esett meg M1-en egy kútnál.kutas megy hogy hagyja uram mjad megtankolok én- fater ok- kassza fizetés kb 10e forint-kocsiba be elindul autópályára kihajt- néz nagyon benzinórára - még mindig üres a tank üveg megkocogtat hátha csak a mutató adta meg magát.-nem.autópályán visszafordul ami nem egyszerű.kúthoz be - esemény ismertetése. kútkezelő felháborodva ne vádaskodjon meg hasonlók.- fater: jó akkor nézzük a kamerát, főnök stb.- kutas telefonál izgatottan beszél- kutas vissza- kedves uram a következő tankolása ingyen lesz-kutas magyaráz technikai gondok hasonlóról-nem igazán hihető
Ennyi lett volna"[/I][ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest