Aktív témák

  • saguaro

    tag

    válasz hobizoli #48018 üzenetére

    Na igen, de ittmár volt gané.
    A kompresszor szétment, darabkák keringtek a rendszerbe, szétégett az egész, kirepedt a háza, az égszíj is ráégett, szóval a gyári rendszer full kuka volt.
    Unix-ba vett a szerelő vadi újat mindenből, betette, megjött az új kompi, betette, 1 hétig kb jó is volt, utána kikönyökölt, ugyanúgy, elrepedt a háza. Aztán kezdte el vizsgáltatni a cég a kocsit is, hogy mi lehet a baj, egyelőre ott tartanak, hogy lehet, hogy hibás volt a kompi, mert tényleg új az egész rendszer, azzal elvileg nem lehetett probléma.
    És így szépen a szervizköltség, a hűtő, a szárítószűrő, meg valami kondi, vagy micsoda, meg a kompresszor ugye, plusz rengeteg rohangálás ide-oda, amoda, telefonálgatások, szerelő díja továbbra is, és már bőven 300.000 fölött leszek, mire vége lesz. :(

    #48020: Valóban van, de felújított kompresszor esetében nem tudom hogy működik ez, az biztos, hogy volt pár kompresszor, ugyanúgy 6SEU12C PV4-es, és mindegyik iciri-picirit eltért egymástól, és mindegyik ilyen típusú autóba való volt, ott válogattak, hogy akkor melyik is jó az enyémbe.

    Ez volna az egyébként: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

Aktív témák