Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
saguaro
tag
válasz
hobizoli #48018 üzenetére
Na igen, de ittmár volt gané.
A kompresszor szétment, darabkák keringtek a rendszerbe, szétégett az egész, kirepedt a háza, az égszíj is ráégett, szóval a gyári rendszer full kuka volt.
Unix-ba vett a szerelő vadi újat mindenből, betette, megjött az új kompi, betette, 1 hétig kb jó is volt, utána kikönyökölt, ugyanúgy, elrepedt a háza. Aztán kezdte el vizsgáltatni a cég a kocsit is, hogy mi lehet a baj, egyelőre ott tartanak, hogy lehet, hogy hibás volt a kompi, mert tényleg új az egész rendszer, azzal elvileg nem lehetett probléma.
És így szépen a szervizköltség, a hűtő, a szárítószűrő, meg valami kondi, vagy micsoda, meg a kompresszor ugye, plusz rengeteg rohangálás ide-oda, amoda, telefonálgatások, szerelő díja továbbra is, és már bőven 300.000 fölött leszek, mire vége lesz.#48020: Valóban van, de felújított kompresszor esetében nem tudom hogy működik ez, az biztos, hogy volt pár kompresszor, ugyanúgy 6SEU12C PV4-es, és mindegyik iciri-picirit eltért egymástól, és mindegyik ilyen típusú autóba való volt, ott válogattak, hogy akkor melyik is jó az enyémbe.
Ez volna az egyébként: [link]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest