Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
Nem mert én csak ott megyek annyival ahol lehetséges....elég sok helyen sajnos...ezaz útépítő hibája nem az enyém, én csak nyomoma gázt....mér cisnáltak ilyne hosszú egyeneseket...
Dumb>>ez odabax eza blahás el is rakom mnimum aranynak....
dabadab>>nekem enm az hogy tudjam hol tudok menni...
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Hát iegn ezeket a formákat tényleg nem értem...
Attól hogy ráfekszik nem fogok tudni elmenni...multkor iylne szituba a dózsán kis swiftes dudált touregesnek..az megfogta kiszállt odament...és elég csúnyán nézett rá is mutogatott szerencsére nem lett meccs..mert megidult a forgalom..meg sötét volt...de tényleg idegesítő amikor valaki rááll a dudára 1 percre....a duda csak jelzésre szolgál ergo 1-2mp-ig..nem folyamatosan....Na meg igen ha ugyis piros van nem mind1 hogy 20méterrle előrébb van..érthetetlen....A holttér vicces esett.figyelni kell nagyon...
#4773>>melyik autouton nem mennek 100 as átlagot inkább így kérdem?..ha van hely lehetőségés aviszonyok engedik....sőt nem is kell autotut elég egy 6-8kmes egyenes szakasza városban bárhol...ott is 100ig pakolja mindneki majdnem....
Multkor M0áson 70es táblába írtam 90nél majdnem levillogtak...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Slax
senior tag
Mert egy hülye barom állat, azért.
A 2002-es dunai árvíz miatt kirendelték oda a mi védelmi osztagunkat is. Persze a konvoj pesten szolgálati hely szerint szétszórodott. Nem ismerem a várost, így nem tudom melyik út volt, 2x2 sáv, középen füves rész. Áll a forgalom, tűzoltó jön mögülünk ész nélkül szirénázva, villogva, bal kerekekkel a füves részen, mert csak ott tudott menni. Persze néhány állat meg sem próbált elhúzódni, még csak nem is tett úgy, mintha akarna. Mi öten ültünk egy Ford Ranger-ben, szépen a otthoni szokásoknak megfelően a sofőrünk húzódik a külső sáv felé, hogy balról a tűzoltósok elmehessenek. Egy már nem tom milyen tipusú autó (gyanítom valami bömös szerűség volt, de akár merci is lehetett) sofőre el nem mozdult mellettünk, meg sem próbált egy kicsit húzódni, vagy valami. Sőt, ablak le, kéz ujjal ki, és persze közvetlen szüleink emlegetése, nagy hanggal (+ izompóló, rövid haj, nagy zene, lánc a nyakban). Tűzoltó el, mi vissza, és azon az oldalt kiszáltunk hárman. Szabolcsiak révén hamar rábeszéltük, hogy ha bocsánatot kér, jobban jár. Élve hagytuk ott, csak kicsit reszketett.[ Szerkesztve ]
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
dragonfx
veterán
Hát figyi én nem vok opel fun...de pl ezen a képen én azt látom egy elöző corsa vana kicsi...passz én nem tom mia besorolása ABCDE..de elöző az bizti mert a corsa felirat a mostanin kicsit más betűstílusban van....vagy timelyik linkről bezséltek?...azt hogy hány lovas hazsnáltauton néztem ott az 1.2es elöző kis corsa 45illetve 60 lovas....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
teljesen rendben van okéka....a B és C-t és ugyannak gondoltma csak 2 vagy 4 ajtós külöbbözettel....
Az 1.2esmoci Aba 55, Bbe 45, Cbe 65 legalábbis a hazsnáltautos hirdetők szerint....
A D nagyon faxa persze 1.6 turbó OPC-vel..mondtam már tetzsik pont ebbena színben[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Finwe
őstag
Igazából sztem mind1 végül kinek villantott mert ők elindultak és onnantól nekik volt elsőbbségük a sávba sorolni. Plussz valszeg a szamarás nagyobb sebességgel jött így (50-70 között) előkerülhetett a "semmiből".
Az ilyennel nagyon kell vigyázni, főleg a hungárián.
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
tildy
nagyúr
Mivel mi voltunk az aki álltunk, és indexeltünk, mivel kerülni akartunk , miközben a szamarás a másik sávban semmiféle szándékot (legalábbis indexet nem) nem mutatott arra, hogy a közéső sávba jöjjön a belsőből.
Calogero: ez alapján nem biztos még így sem hogy jól jöttünk volna ki. Hogy miért? Mert végülis a mi autónk eleje és az ő kocsijának hátulja koccant...
Amiatt mert nehezen bizonyítható, hogy ki kezdte meg előbb sávváltást, mivel mi ugye álltunk, a másik autó meg haladt....Lehet jobb lett volna tényleg rendőr
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
parandroid
nagyúr
Volt új korában, igen. No meg a doboz és a lengők elhanyagolása sem tesz jót a Combo menettulajdonságainak. Egyébként általában ugyanez a motor ennyi idősen és ennyi km-rel még használható módon képes hajtani az autót (legalábbis eddig nem volt semmi különösebb problémám), de ez a példány valahogy nagyon beteg szegény. Úgyhogy legközelebb inkább szerzek egy 1,3-as turbódízelt, ha hosszabb útra kell menni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
én az ilyen esetekben egyáltalán nem is értem, miért kell nemhogy beleállni, de egyáltalán rálépni a fékre. pont azt a hatást éri el ha elveszi a gázt, csak nem nézik hülyének, valamint nem kopik a fék. bnőmet sem tudom megtanítani a motorfék használatára "nekem így kényelmesebb"
hát nemtom mitől kényelmes kikapni üresbe aztán vadul fékezni, mint visszaváltogatni kettőt és szépen lassulni...
de biztos túl okos vagyok.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
ha injektoros az autó nemhogy nem eszik többet mint alapjáraton, hanem egyenesen 0 azaz 0 csepp benzint fogyaszt.
akkor faterod elég sok fékbetétet meg tárcsát elfogyasztott már, feleslegesen...
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
egyébként az az érdekes hogy autónként változik ez az egész, az enyém elég jelentős motorfékkel rendelkezik, lehet használni rendesen. de hétvégén "sokat" vezettem anyám 1,6os 206osát, hát komolyan mondom egy-egy visszaváltás szinte semmit nem eredményezett, legalábbis harmat az enyémhez viszonyítva (övé 1,6 8v 88 ló, enyém 1,6 16v 126 ló)
16v miatt lenne?The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dokar
addikt
hát igen, az 1-es tényleg csak az autó megmozdításához kell. nyomsz egy padlót és a következő pillanatban már le is szabályoz. lassításnál elég 2-esig visszapakolni, mert 2-esből is úgy indul mint dízel autók 1-esből. nekem tetszik nagyon a rövid váltó, de sokszor jó lenne egy hatodik.
extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
Ha visszakapcsolsz azért, hogy nagy legyen a motorfék az auto kevesebbet eszik mint normális tempóban. Olyan 1 -2 liter lehet a fogyi, a computer szerint. Tehát még jobban is kijössz, mintha fékezgetnél. Én már 80 -nál berakom 2. -ba ha motorfékkel akarok lassítani, persze nem korlátozótáblánál. Ott csak elveszem a gázról a lábamat, és üresben gurulok. De féket ilyen esetekben nem szoktam használni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hidd el, te se sokat az enyémben ezek után. De ki vagy te, hogy foglalkozzak veled... Ugyan olyan ember vagy mint én vagy mások. Erről ennyit.
És megkérlek, hogy ezek után ne is válaszolj nekem semmit, ne címezz semmit.
Mert nem vagyok rá kíváncsi.
Örvendtem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na még, csak neked. Most taposom az 5. évemet. 3 éve van saját autom, abba beletettem 110.000 km -et. A többit az első 2 évben a céges autoval csináltam.
"em, egyáltalán nem vagyok olyan, mint te Én nem veszélyeztetem mások testi épségét és életét, és nem is ekkora a pofám mint neked (már bocs )"
Te ezt gondolod magadról, de tévedsz. De hidd csak azt.
"Márpedig akkoris válaszolni fogok neked, nehogymár' te mondd meg mit csinálhatok és mit nem "
Légyszi ne válaszolj, mert semmi szükség rá, és nincs is kedvem ilyennel vitázni mint te.
És szépen megkérlek mégegyszer, hogy hagyjál.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mivel most is édesapám cégénél dolgozok, meg akkor is ott dolgoztam használhattam a céges autot. És igen, sokszor voltunk külföldön, én meg elmentem sofőrnek, mert már nem fiatal apa sem, és tanulásnak jó volt. Az iskolával meg soha nem volt gondom. És most sincs, mert azt se hanyagolom.
Én nem akarok semmit lerendezni, csak hagyjál békén. Mindkettőnknek jobb.
Ez nem merés vagy nem merés, nem vagyok már kisgyerek, hogy ilyenen leálljak veled vitatkozni.
És szépen kértelek, nem mondtam semmi rosszat ellentétben veled aki olyan súlyos dolgot írt le, hogy ez így magában is felháboríto, és megmutatja, hogy milyen is vagy igazán.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem ítéltelek meg... De te is olyan vagy, hogy először körbeszimatolsz, és csak aztán durrogsz. De jobb ezt nem folytatni tovább. Mi valszeg két különböző stílusú ember vagyunk. Nem is kell egyet értenünk semmiben, ezért vitatkoznunk és beszélgetnünk se kell.
Én nem nézlek meg, de nem is vagyok rád kíváncsi.
Hagyjuk már ezt az egészet, oks?Don't Tread On Me
-
Skót
aktív tag
Akkor én kérek elnézést!
Én is 1987-es születésű vagyok és bár 5-ös lett a matekérettségim de nekem sehogy se jön ki, hogy hogyan lehet 5 éve jogsija hacsaknem megcsinálta az összes vizsgát 16 évesen és várt, hogy betöltse a 17-et és levizsgázhasson forgalomból de akkor is '87 eleji születésűnek kell lennie.Mielőtt megkapom, hogy nagy tapasztalat meg mittom én nekem csak egy fél éve van jogsim, de mondjuk szüleim engedékenyek és míg nincs saját autóm addig én viszem/vittem őket mindenhova ahova lehetett, így _viszonylag_ sokat vezettem, (jópárszor debi-nyíregyháza aztán szalka-nyíregy /szalkán dolgoznak/, meg városon belül sok, mert suliba azzal mentem busz helyett. Jobban kijött mint jegyekkel bajlódni)
mod: ifa mögött igen, mert annak a fékjei nem úgy fognak mint a normál autóknak
másik most kaptam: Így vezettek ti!
Amúgy meg 5 év múlva se fogom magam sokkal ügyesebbnek, jobbnak tartani, majd ha letoltam annyit mint faterom (20 évet meg ~400ekm-t) balesetmentesen akkor azt mondom, hogy sejtek valamit a biztosnságos közlekedésről.
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
KisBundi
őstag
A polgári autóm egy 1,6-os Skoda Felicia (ez se széria ). És igen a leves többe kerül mint a hús, mármint a Lada kb 2x annyit ér mint a csoda, de azt is nagyon szeretem. Kicsit drága játékszer, de én ráfoghatom hogy nem a közutakon élem ki magam.
Egyébként nagyjából értem miért repeszt mindenki az utakon. Kevés embernek van lehetősége úgy kiélni magát mint nekem (félreértés ne essék, nem vagyok tele pénzel, két kezi munkánkal raktuk össze a gépet). Így hát a közutakon tép mindenki, mert valamennyire mindig keressük a veszélyt. És mit mondjak jó érzés ha valamit meg tudsz úszni. (én már csak tudom mikor majdnem tetőre raktuk az erdőben a vasat )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen