Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ivan15
senior tag
válasz
bendikeee11 #10115 üzenetére
lehet, hogy a kulcs nem eredeti? Mert amikor az ajto mellett a müszerfal es a többi sem ismeri fel rendesen....
A kulcsot nem lehet -mezei halandonak az utcarol- összeszinkronizalni az autoval, eredetit kell rendelni az auto sorszama alapjan. Es ne küldd a neten egy harmadiknak a kulcsodat masoltatni az auto sorszamaval... Kulcsot nem lehet masoltatni, hiaba vannak ilyen hirdetesek
-
Batman2
őstag
válasz
csillagwagen #10118 üzenetére
Ezt a megállapítást kikérem a 200D-m nevében is !!!
A 200D-m sokkal kevesebbet füstöl, mint sok mai díze, még úgy is hogy a befecskendezői nem tökéletesekl !!!
Igaz, ez felújított, nem is kéne füstölnie.
Ha meg szétkopott a motor, akkor mindegyik füstölni kezd, nem csak a 200D.Üdv.
-
t.zsolti
tag
válasz
csillagwagen #10118 üzenetére
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/dieseltechnika.html
http://www.kosa-muhely.hu/ -
t.zsolti
tag
válasz
csillagwagen #10114 üzenetére
szerintem adagolósoknál vagy esetleg itt a neten keresel adagoló alkatrészest , mert felujjító készletben kéne lennie
-
Buster17
addikt
Hali.
A140-es merciben cseréltek benzinpumpát mert megadta magát.
Gyárit nem raktak bele mondván az dragább lett volnap (persze nem kérdeztek meg) ezért ami volt a műhelybe az ment bele...
Kicsit nem örülök ez miatt mert beleraktak egy szar használtat ami lehet nem is ebbe a kocsiba való holott a belevaló új alig lett volna drágább... Na de mindegy lényeg hogy megy, de egy valami nem tetszik, a hangja. Kicsit megvaltozott olyan vékonyabb meg fütyűlösebb lett. Lehet ez a normál hang de nekem az előző amihez hozzá szoktam az jobban tetszett.
Szerintetek miért változott meg a motor hangja? Ja, persze gyorsításnál hallani ezt. -
bendikeee11
tag
Sziasztok, nem rég tulajdonosa lettem egy W210 E230-as mercinek, lenne pár kérdésem felétek.
Az egyik az lenne, hogy az infrás kulcsa valamiért nem működik, néztem neten hogy lehet venni újat, amibe az elektronika is benne van, és elvileg azt össze lehet szinkronizálni az autóval, hogyan működik ez?A másik dolog amire figyelmes lettem mostanában, ha ráadom a gyújtást az autóra majd indítanám be, a sebességmutatóm elkezd remegni és nem hagyja abba 0-án áll, a többi műszer sem mutat semmi értéket. Viszont ha leveszem a gyújtást és újra ráadom utána megjavul, teljesen véletlenszerűen csinálja. Kisebb érintkezési hiba lehet a baja a műszerfal mögött, vagy valami komolyabb elektronikai meghibásodás előjele?
Menet közbe nem mennek el a műszerek, csak indításkor nem állnak fel. Így ha ráindítok és megyek vele sem mutatnak semmit.Remélem érthetően leírtam és tudtok nekem választ adni. Köszönöm!
-
csillagwagen
csendes tag
Köszönjöm az eddigi segítséget!, az előtöltésem full pontosan 15 fokra lett beállítva és megtaláltam a gyári kis lemezkét ahova nézni kell tailor13 jól mondtad
most újra szép járású a motorom
viszont mivel ez egy turbós motor, így az adagolómon rajta van az ALDA ( sokak számára ez csak a füstcsavaros gomba) viszont ebbe tönkrement a membrán, mert ha leszedem és belefújon akkor hallom hogy átereszt. Ilyen ALDÁT lehet valahonnan venni újonnan vagy bontottan ? :/ mert olvastam hogy páran leszedik hogy még több GO-t kapjon, de elvileg amennyire kormol az már nem egészséges hosszú távon. próbáltam rákeresni de nem találok sehol se egy ALDA cikkszámot :/
-
Batman2
őstag
válasz
KillHates #10109 üzenetére
Elég szomorú, hogy azt mondják "ez ilyen", pláne mercedesnél !!
No az enyém nem csak szimplán keményen jár hidegen, hanem össze-vissza pillanatokban csörren, koppan egyet-egyet, mintha valami fém darabot ráznánk egy fém házban, amihez hozzá koppan, hidegen nagyon gyakran, főképpen gyorsításkor, melegedőben már ritkábban és finomabban.
Gondolom, a CDI csak szimplán nyersen, keményen, talán kicsit kopogósan jár, de nem ilyet csinál ?
Van itt a házban egy dízel ford fiesta is, az is nagyon csúnyán, nyersen, keményen jár, és igen nagy hanggal, mikor hideg, bár a hangja az még melegen is elég nagy, pedig csak pár éves.
Üdv.
-
#48613632
törölt tag
válasz
#48613632 #10110 üzenetére
Válaszolok is mindjárt. Elviekben elképzelhető, hogy nyitott állapotban van, mikor leszeded. Visszaszerelés után kipróbáltam, ráindítottam, és szépen nyitott-zárt, sőt, a rángatás is megoldódott, amit hideg állapotban művelt a motor, kb 2 percig
Érdekes, ha a szívótorokba bemenő pici kis vákuumcsövet lehúztam, ami az oldalsó solenoidtól érkezik, ami kb a lámpa körül van felszerelve, szóval ha azt lehúztam, akkor megszűnt a rángatás. Ez első blikkre úgy tűnt, mintha az lenne rossz, de nem -
#48613632
törölt tag
Sziasztok, egy gyors kérdés.
A throttle body (talán folytószelep) belsejében van egy pillangó szelep. Ennek alapból kissé nyitott állapotban kell lennie?
Csak mert az enyémet szétszedtem tisztításra, és enyhén nyitott, kb 5 fokra, állapotban van, minden más irányba történő elmozdításkor egy rugó visszahúzza. Ez normális? -
-
Batman2
őstag
Nagyon csúnyán tudnak az öreg járgány polrasztói csörögni hideg motor mellett, pláne gyorsításnál, ahogyan emelkedik a fordultaszám.
Ilyonkor sajnos füstölög is egy kicsit.
50 fok felett már csendesedik, tompul a csörgés és kevesebbszer teszi, és ahogyan eléri a 80 fokot, már egyáltalán nem csörög, jól húz.Elég elszomorító, hogy nem gyártanak manapság olyan minőségű polrasztó csúcsot, ami nem megy hamar tönkre. Vagy csak a 200D hülyesége lenne ez ?
(most megint az öreggel vagyok kénytelen rohangálni, mert a trabicsek megállt)Üdv.
-
tailor13
csendes tag
válasz
t.zsolti #10098 üzenetére
De, illene, a 123-ason egy kis lemez van, aminek az egyik, egyenesre vágott oldalánál olvassa le az ember a szöget.
De felsőholtpont jeladó tök felesleges egy ilyen mechanikus adagolós dieselbe, a fordulatszámmérő jeladója pedig a kuplungharangnál lakik, az olajszűrőpohár mögött, és a fogaskoszorút nézi. Szóval jobb ötletem nincs, nyilván, ha FHP-ra állítva az 1-es hengert a vezérműtengely alapján itt 40fok láncnyúlást olvas le, akkor nem itt kell leolvasni
De bármilyen építő hozzászólást szívesen fogadok, a 602-es motort nem ismerem ennyire, hogy pontosan milyen alakúnak kell lenni a jelnek.
(Off: a hőmérős témához: ezzel újat mondtatok, én azt hittem, hogy a 80 után a következő vonal a 100, az azutáni fehér pedig a 120, és afölött piros. Akkor nem fogok ijedezni ezek után, ha a jelzés nélküli - ezek szerint 90-es - osztást alulról nyaldossa a 240D egy hosszabb emelkedő után
Amúgy nekem a 80 és 90 között szokott lenni félúton, pár hónapos 82 fokos Meyle termosztáttal, és utángyártott (88-as) Sofica hűtővel. )
-
csillagwagen
csendes tag
am találtam egy fain service manualt a régi om601-602-603-as motorokhoz
http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W124/Index/602_603index.html
-
válasz
csillagwagen #10100 üzenetére
Én is úgy tudtam, hogy az a 90 fok.
A 100 fok közvetlen a piros sáv alatt van, de még ott sem forr fel a vized, mert nagynyomású zárt rendszerű a hűtése, és a piros sáv a 120 fok, ahol lehet már izgulni, hogy mikor fütyüli ki a szuszt a tágulási tartály kupakja...Közben a benzworld-ön is 90 foknak írják azt a jelölést.
-
csillagwagen
csendes tag
Újabb témát hozok föl mert elbizonytalanodtam , 190D vízhőfokmérőnél a 80-as vonalka után a következő (fölfele) az a 100fokot mutatja vagy csak a 90-et ? mert nem is olyan régen azt olvastam hogy csak a 90-et. Én meg nyáron percenként figyeltem a vízhőfok mérőt mert nagyon közel járt ahhoz a vonalhoz és nem akartam hogy fölforrjon a vizem. (a viszkót saját magam manuálisan kapcsolom föl, nem automata )
-
Ivan15
senior tag
válasz
#48613632 #10093 üzenetére
az elsön rajta van a bracket is, ha nagyobb felbontasban megnezed a kepet (ez 2005-2007 -eshez van). Szoval tenyleg kivette az elözö okos tulaj az akkutarto talcat is belöle, nagyszerü
-
tailor13
csendes tag
válasz
csillagwagen #10092 üzenetére
A 15 fokot a felsőholtpont ELŐTT kell nézni, én a karika közepén nézném.
De továbbá, ha tudod mennyit futott a motor, (nagyságrendileg, 100 ezerre pontosan), akkor ha leveszed a szelepfedelet, a vezérműtengelyen kell lennie egy jelnek, valamint az első csapágyházon is. Amikor ezek jelen vannak, akkor van felsőholtponton az első henger, befecskendezési (munka-) ütemben tudomásom szerint. (ha egy főtengelyfordulattal elrakod az adagolót, az életben nem indul be...) Minden második főtengelyfordulatra lesz csak jelen a vezérműtengely, bár ez gondolom, triviálisHa tehát megvan a jel a vezérműtengelyen, meg tudod nézni, hogy mennyi nyúlás van a láncban, egy gyári lánc úgy 600 ezer km környékén éri el a 7-8 fokot, ahol illik cserélni (legalábbis a 123-asban), de 150-170 ezernél is simán van benne 3-4 fok. Ez alapján nagyjából meg tudod lesni, hogy a lemez előtt, mögött, vagy a karika közepén kell leolvasni.
szerk: A motort visszafelé nem illik forgatni, csak előre...
-
tailor13
csendes tag
válasz
Templomegere #10083 üzenetére
Azt nagyon sokan keresik, én eddig egyet láttam a saját szememmel, de az nem volt eladó. Szerintem hamarabb találsz ilyet benzines állólámpában, mint diesel 123-asban.
(Bár mintha létezne valami másikfajta kompresszor, ami baloldalt alul, a szervó alatt van, ahhoz talán könnyebb konzolt szerezni, és kevésbé is zabálja a teljesítményt)
-
#48613632
törölt tag
válasz
Ivan15 #10090 üzenetére
Köszi már keresem a bayen a hozzávalókat
Igazából a tray-t magát megtaláltam,ám a bracket az nincs hozzá sehol, pont az, amit elsőnek levesz ... de nem adom fel
t.zsolti
5 font volt literje, a weboldal a legtöbb esetben haszontalan infot ad. Fel kell hívni őket, vagy be kell menni személyesen.
A múltkor egy vidéki üzletben voltam, ahol vettem, ott a pali nézegette a monitort vagy két percig, aztán kifordította, és kérte, hogy mutassam meg, mert ő nem tudja, hogy miről beszélek.
Megmutattam, és ténylegItt mondjuk 7 valamennyit fizettem, de az 5 font valóban nem sok érte, az 400-zal számolva még mindig csak 2000, és MB236.14 ajánlással.
-
csillagwagen
csendes tag
Helló valaki tud nekem esetleg segíteni ?
2.5td motorról le kellett szedni az adagolót , visszarakásnál az előtöltést pontosan hova állítsam 15-re ? és pontosan honnan tudom mihez kell nézni a 15 fokot ? egy kis lemez lapoz találtunk egy lyukkal meg egy kis "pálcával" vagy mivel, de ezn belül mihez kell viszonyítanom ?
-
t.zsolti
tag
válasz
#48613632 #10084 üzenetére
http://www.olajwebshop.hu/termek-Total%20Fluide%20ATX%20Dexron-II%20D/176/
http://www.olajwebshop.hu/termek-Castrol%20ATF%20Dex%20II%20Multivehicle%20%28TQ-D%29/2414/csak azért írtam mert sokalltam az árat, azért mert a febi becsomagoltatja magának még nem kéne 5000/l ért adnia
-
Ivan15
senior tag
válasz
#48613632 #10089 üzenetére
Ilyen kell az akku ala Latszik rajta a ket csavar helye a jobb oldalan, ott megy ra a ket csavarra fem hid amit a videon elöször levesz.
-
#48613632
törölt tag
válasz
Ivan15 #10085 üzenetére
Szia, kösz a választ és a fotókat, leköteleztél.
Meg tudnád még azt mondani, hogy pontosan mekkora aksi kell bele? Sajnos nekem a rögzítéshez szükséges cuccok is hiányoznak, legalábbis úgy sejtem. De akkor hamarosan pótolom.
Úgy látom ez az autó valami nagy balf.szé lehetett, sok apróság hiányzikDe hálisten, nagyobb gondja nincs.
-
Ivan15
senior tag
válasz
#48613632 #10072 üzenetére
A 3 csipesz es a beszivo csö pereme tartja. Viszont az akkud tul keskeny, azert tartja csak a 2 kabel, normalis esetben a szemböl jobb oldalon alul van egy fem hid ket csavarral az tartja az akkut a jobb oldalrol alul es a bal oldalon es elöl a kialakitott sin. De ehhez az kell, hogyaz akku eleg szeles legyen, hogy kitöltse a rendelkezesre allo helyeet. 100Ah-s szeles akku van benne. Nem fog atmenni egyebkent a müszakin, ha az akku fix rögzitese pl. az akku kisebb merete miatt mar kizart.
-
#48613632
törölt tag
válasz
t.zsolti #10080 üzenetére
Fúú, azt nem tudom, mi az a 2-es, vagy 3-as olaj ...
Azt nézem, hogy az MB236.10, vagy újabb meg legyen. A Febi-Bilsten 236.14, tehát jó. A linkeden lévő 236.6 asszem régebbi váltókhoz jó csak. A 722.6 MB automatához az előírás a 236.10, vagy fejlettebb. De ez a 2, vagy 3 sajna nem tudom, hogy mi. -
Templomegere
senior tag
W123 Diesel motoroshoz keresek YORK klíma kompresszor tartót !!
!!!!
-
cyber75
tag
válasz
t.zsolti #10080 üzenetére
Csak is 3-as. Én speciel Fuchs-ot raktam az enyémbe amikor automatám volt. Ezt adta az olaj nagykereskedő,katalógus szerint. Mert ugyan az az olaj volt csak más néven,én ezért olajat csak tőla. Így sok sok ezrest spórolok vele. Ja és sosincs gond a kocsival ilyen téren. A motorban,8.000km-ént csere, a váltó (most mechanikus 5-ös van) 30.000km-ént és diffi szintén 30.000km-ént. Mindig betartva,és így nincs gondom. Én így csinálom,de ahány ház annyi szokás.
-
-
#48613632
törölt tag
Érdekes, a weboldalukon én sem ... én bementem, és kértem valami kompatibilis, ám olcsó olajat, amivel átmosatom, meg volt pár leengedés is benne, ezért nem akartam a drága merci olajjal szórakozni. De olyat kértem, amivel azért járni is tudok. A pali ezt ajánlotta, azt mondta német minőség, nagyon jó, és most akcióban csak 5 valamennyi.
Itt a flaska
szerk: Lehet, hogy a rajta lévő szám a part number, így a ECP-ben könnyen megtalálhatják. Ha netán személyesen érdeklődsz, vidd ezt a fotót
-
-
#48613632
törölt tag
Na, az lesz a betöltő nyílás, az alsó képeden, neked még a plomba is rajta van. Ha olcsón akarsz beletölteni, akkor Eurocarparts, és vegyél Febi-Bilstein ATF-et, multkor 5 fontért adták literjét, de akció nélkül is 7 körül van, ha kell lövök egy képet az flakonról.
Ezzel átmosod pár száz milesen, utána jöhet bele a Merci olaj az ebayrólszerk: Ja, úgy néz ki, ez ilyen. Mármint a pollenszűrő, még a lábacskái is ott vannak, mintha csak rögzíteni kellene valahová. Azért továbbra is gyanus ez nekem ...
-
#48613632
törölt tag
Nabakker ...
Akkor most mi van?
Minden esetre köszönöm szépen a fotót, igazán sokat segítettél.Könnyen lehet, hogy tényleg nem kell oda semmi. Nálad stabilan tartja az a 3 csat? Nálam kicsit sanszos, de azért ott van. Persze lehet, hogy a beömlő pereme is meg van már rágva kissé.
-
#48613632
törölt tag
Óvatosan a rátöltéssel, haladj decinként, és figyeld, nem e zajosodik. Nálam, mikor kezdett sok lenni, kicsit erősebben zúgott menet közben, de ez nem hivatalos megállapítás.
Sajnos azt nem tudom, hogy milyen problémákat okozhat a túl sok olaj, mert ez aránylag ritka probléma, és hirtelen nem találtam semmit róla. Kevés olajról persze rengeteg info van, meg azt én is próbáltam -
-
#48613632
törölt tag
Viszont, ha már itt vagyok, én is hagy kérdezzek. W203 C180
Az van, hogy a battery bay az nekem tök üres, az akksi csak úgy be van helyezve, és a két kábel tartja.
Na, annyit tudok, hogy fölé megy a pollenszűrő, de mi a francra kell rögzíteni?
Nem a csatos felét mondom, az megvan, ahol a levegő befelé megy, hanem alulról.
Ugye ez a pollenszűrő egyben az akksi takarója is. De abban biztos vagyok, hogy nem lóg csak úgy a levegőben.
Valaki, akinek van W203 dobhatna pár fotót erről a környékről, leköteleződnék felé.Itt meg az enyém ... kicsit kínos, de lapozgatom az ebayt egy ideje, és nem jövök rá, nem jövök ráá ...
Akksi csupaszon, rögzítés nélkül
Pollenszűrő doboza. A kapcsokkal tudom rögzíteni a beömlő pereméhez, de alulról nem tartja semmi, az akksihoz sem ér hozzá.
Felrögzített állapotban,látszik, hogy csak a levegőben lóg. Vajon mi kell alá?
Még egy kérdés ... Itt nincs valami burkolat?
Ez pedig az ATF beöntőnyílás, azaz a "váltóolajat" ide kell önteni, a kupak levétele után. Az elképzelhető, van egy pirosas gyári plomba a kupakon, le lehet szakítani, és ha szükséges, az ebayen lehet venni fillérekért. - De nem szükséges. A tömítőgyűrűt viszont, a kupak alján, figyelni kell, hogy ne vesszen el, és főleg ne essen bele!
-
Batman2
őstag
A váltóház oldalának közepe mkörül, vagy kicsit feljebb szokott előfordulni, egy hatlapfejű vakdugó formájában, amit villáskulcssal tudsz oldani.
A leresztő értelem szerűen ház alsó felületén van.A diffi olajos falkonokban szokott lenni kihúzható betöltő cső, a váltóolaj esetében, pl. az ATF olajos falkonban asszem nincsen, ilyenkor úgy szoktam megoldani, hogy van egy tölcsérem, rajta vagy 1,5m szilikoncső, ami bedugok a váltó, vagy diffi házba, és valaki pedig fentről segít, tölti kis adagokban az olajat bele a tölcsérbe, én meg figyelem alul, mikor kezd kicsorogni a betöltőnél, akkor van tele (legalább is a diffi, amin nincsen külön szintjelzés)
Üdv..
-
#48613632
törölt tag
Szia
Ha kevés az olaj a váltóban, akkor kevésbé húz, illetve nehezen kapcsol feljebb, azt is magasabb fordulaton. Indokolatlan visszakapcsolások lesznek, mintha egy jóval gyengébb motorhoz lenne kalibrálva.
vegyél dipsticket az ebayon, 122mm-est, a 722.6 typ váltóhoz olyan hosszú a mérőfej. Van 92mm is, az is jó, csak akkor számolj rá +3cm-t.Konkrétan nem tudom, hogy miért dobálja ki, szerintem is elektronika, de ha 3 hónap alatt ez 2x fordult elő, akkor sz.rni bele
Öregember nem cselendzser, szokták volt mondani.
Amúgy a visszajelzés mit mondott, mikor kivágta? Beugrott a kijelzőn is N-be?
Mielőtt azonban kikukázod, egy conductor plate cserét kieszközölhetnél, legalább látod a solanoidokat is, hogy milyen állapotban vannak. 100 font körül van OEM CP, házilag szerelhető, de jobb aknás garázs, vagy még jobb a hidraulikus emelő.
Arra készülj fel, hogy az angol szakik jajgatni, meg big problemezni fognakNekem csak beugrott limp mode-ba, de már ki akarták kukázni az egész váltómat, mondván rubbish
100 fontból összehoztam, meg nyakig olajosak lettünk a haverral. -
Vaze
őstag
válasz
Templomegere #10062 üzenetére
Koszonom a valaszt,amugy muszerfalon nem jelzi ha keves az olaj benne?Vagy meg nem annyira keves hogy erzekelne esetleg valami szenzor?
Amugy utantoltes lehetseges vagy az egesz olajat cserelni kell ilyenkor? -
Vaze
őstag
Sziasztok!
2 Honapja van nalam az auto (Mercedes C220 CDI Evj..:2001 Diesel kombi , Automata)
Olyan gondom van vele hogy mikor peldaul fordulok ki egy korforgobol es mikor rahajtok egy egyenes utra majd kicsit errosebben ralepek a gazra es ahelyett hogy vissza valtana,kidobja a sebesseget.Miutan kidobta a sebesseget uresbe kell tennem aztan vissza D - be utana ismet jo...2 honap alatt most csinalta harmadszor.
Valakinek van valami otlete hogy mi lehet a baj?
Valaszokat elore is Koszonom! -
Ivan15
senior tag
olyan adaptert/atalakitot kell venni normal radiohoz, amin az a bemenet is rajta van. Itt van C200 cdi is
-
Ivan15
senior tag
az az antenna-jel-erösitö kabele lesz. Ha nincs bedugva, szar/gyenge lesz a vetel. Az antenna-erösitö maga pedig a hatso ablak felsö reszere van raragasztva a felsö müanyag iv alatt van.
(#9982) Vaze Az antenna pedig a fütöszal a hatso ablakban. Annak a tetejen vannak csatlakozasi pontok es azokra van raragasztva az elöbb emlitett antenna -jel erösitö
-
Batman2
őstag
válasz
t.zsolti #10055 üzenetére
Azt mondom, hogy a hátsó fertályról jön a hang, de ez sem biztos.
Nehéz megállapítani a különféle hangok, zajok eredetét, menet közben meg sajnos nem tudok alá bújni.Már sokszor gondolkodtam rajta, hogy felbakolva kellene meghajtani a kereket és alábújni, vagy legalább oldalról hallagtózni, megszemlélni, de persze ez sem ugyanaz, mint normál menet közben, mert így nincsen terhelés a hajtásláncon, másképp viselkedne, mint menet közben.
Üdv.
-
Batman2
őstag
Induláskor valami kattan a járgány alatt, mikor megmozdul, de nem tudom eldönteni, hogy a kardán két fele, vagy a diffiben a kerekek koccannak egymáshoz ?
Ladáknál hallottam sokszor ilyet, csak ott hangosabban.Lehet ezen valamit javítani ?
Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
csillagwagen #10051 üzenetére
Köszi a fotót !
Üdv.
-
Batman2
őstag
Legvalószinübb, hogy vákumleállitó szelep, de lehet vákumos előtöltés állító, illetve turbótöltő vákumos szabályozója is, ha turbós motorról van szó.
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Adatgyűjtő gumik miatt korlátozhatják a Pirellit
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elden Ring
- Formula-1 humoros
- Battlefield 2042
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- További aktív témák...
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest