Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pogifej
csendes tag
Szia!
Napi szinten használom majdnem ugyanezt a kombót (M3+MI9T).
Telefon csatlakoztat, autó indít.
Innentől aztán változatosan történnek az események az MZD kedve szerint.
Példák: Kitolatok és amíg becsukom a kaput betölt az AA, indítom a telón a myonlineradio appot és boldogság. Ha ez reggel 5-kor van, akkor 25 perc múlva fagy az MZD, reset és egész nap elvan. Ha 13-kor indulok, akkor nem fagy ki.
Másik eset: Nem indul az AA, telón mindig rákérdez, hogy USB-n mit akarok csinálni, ott a fájl átvitelre bökök és jó esetben 5-10mp múlva indul az AA.
Ha megyek egy órát AA-val, megállok tankolni, onnan nem tudom indítani csak több kínlódással, vagy hogy nem is próbálom, mert esélytelen.
MZD erőforrása annyira ki van centizve, hogy zenehallgatás alatt nem lehet a Waze térképét nézni, mert minden térkép elfordulás alkalmával szaggat a lejátszás.
Épp a napokban tervezem felrakni a friss AIO-t.
Kb. egy éve van fenn, előtte felment a recovery és frissítettem az MZD FW-t.G.
[ Szerkesztve ]
-
Pogifej
csendes tag
Hali!
Dolgoztam olyan helyen ahol a "prémium" márkákba gyártottak fejegységet és ott is tettenérhető volt a szarrágás.
A mazda meg rakot egy jó motort, futóművet és elfogyott a lóvé, a többi egy halom izé.
Ez a kábelgyártás érdekelne engem is. Tényleg csak kábelköteget adnak 60k+-ér? Nincs ott valami plusz hardver ami segít szerencsétlen procinak?G.
-
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5679 üzenetére
Pedig ...
2016-os M3-as új korától ugyanilyen a váltó. A szerviz majd megzsírozza a kulisszákat oszt jó az, de nem.
A bowdeneket kellene rendesen beállítani, de az nagy meló (lenne). Volt, hogy előztem és tettem volna 3-ba de nem ment, vissza 2 és padló mert jöttek szemből. Baromi messze van a hibátlantól, van1-2 jó dolog benne a többi meg a csóróság miatt olyan amilyen. -
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5685 üzenetére
Visszavittem és ezzel etettek garidő alatt. Az olajat nem kéne macerálni, meg majd elmúlik mert bekopik jaja. Voltak még fájó pontok, de nem akarok itt a negatív csávó lenni. Jó a fogyasztása, kiváló a futóműve (sajna olcsósították az újban). A minuszokat nem sorolom, aki ennyit kiadott egy új autóra az úgysem vallja be még magának sem, hogy kaki van a levesben.
-
Pogifej
csendes tag
3k márkaszervizben az eredeti, 2,5k az utángyártott. 1,3k szélvédősnél. Tömítéssel nincs gond, de tuti nem volt kalibráció, azért működik ahogy eddig, de nekem eddig sem kellett a vinnyogása mikor tetvészkedik a lámpánál az első ha zöldre vált, én meg mennék hehe. Úgyis jön a köv. kavics akkor kevesebb hajam hullik ki az újabb cserénél, mert ez féláron volt.
-
Pogifej
csendes tag
válasz anonymus89 #5837 üzenetére
Üdv!
Nem írtad az évjáratot, de a 2016-osom (ahogy a 2008-as előző jazz) rádiója nem elég érzékeny nálunk. Már nem is hallgatom csak a hackelt AA-val stream rádiókat.
A stop-start háklis, van hogy belső keringetés miatt nem állítja le, az aksi állapota is kritikus. Enyém 6 éves lesz, de még működik, persze csak ha előttem lesz piros a lámpa akkor használom. Ja a kék lámpa 55 fokos víznél már elalszik, akkor még böszme messze van az üzemmeg motortól..
Gábor. -
Pogifej
csendes tag
Szia!
Nem írtad mikori az autó. Ha a 70-est feltetted, akkor gondolom a gyári usb update is bekerült.
Enyém 2016-os, én hackelve használom az 52-es firm-el.
A navi sd kártyája párosodik az autóval, nem hivatalos cucc 3 évig frissült aztán annyi. Lehet hivatalossal (160eFt) menne tovább, de ott a vaze, kenjék a hajukra.
A rádió az egy vicc úgy a műsor és a vacak tuner érzékenység miatt a minősége is. A bajorokhoz soha nem fog felérni japán autóban a zenecucc. Kárpótol a motor és a remek futómű. A többi az óccó-kici. -
Pogifej
csendes tag
-
Pogifej
csendes tag
válasz tobias88888 #6228 üzenetére
Szia!
Nem írtad a felszereltséget. Attraction tolatáskor átváltja a kijelzőt és pirosan jelzi a közeli mezőket ahol belóg valami.
A szoknyához: mindegyik mexicoi gyártású.
A fényezéshez: Üdv a klubban. 2 hónapos autónál pont így jártam, békéltető testület nekem adott igazat, mehettem volna polgári perre. Ja, mazda kereskedő: ő még ilyet nem látott...
Maszekba újrafényezve tető, motortető. -
Pogifej
csendes tag
válasz tobias88888 #6316 üzenetére
Ne már, az a kapcsoló 3 állású.
Kikapcs, automata, manuál.
A sebváltó bowden hajlamos az akadásra.
A fényezése és a lemezvastagság gyalázatos.
A futómű kiváló és megcsúszásnál is jóindulatú.
A hátsó fékszerkezet berohad, rendszeres karbantartást igényel, a gyári tárcsa anyaghibás, aki élelmes volt cseréltette garidő alatt. Fékpofa cserénél észnél kell lenni, mert nem publikált módosításon esett át és a pofa is változott ami bele való.
A motor remek, nyáron ha pályázol sokat, akkor 5W30 télen 0W20 olaj kell bele.
Ami negatívokat felsoroltam azt én mind megszívtam és hamarosan belenézünk a torkába vajon mennyire kokszos és kell-e utólagos olajleválasztót beépítenem. -
Pogifej
csendes tag
válasz snorbi82 #6379 üzenetére
Helló!
A műanyag szívósorba felrakódott kokszot hogyan pucoltad ki? Nem volt vészes 137ekm után, de simának nem mondható amilyen volt új korában. Csak azért aggaszt amit láttam, mert anno a kismotorok tuningja azzal kezdődött, hogy polírozzák a levegő útjában lévő járatokat.
-
Pogifej
csendes tag
válasz UberMutant #6751 üzenetére
Mindenkinél van részigazság, de ez így, ebben a formában izé....
A kondi csak a revo-tól van ott és arra való, hogy a kényelmi cuccokat táplálja amíg áll a motor. Revo alatt csak figyeli meddig bírja az aksi (kb. 1 perc), hogy tuti tudjon indítani. Gyengébb aksinál ezért le sem állítja a motort. A motort valóban ügyesen állítja le, hogy az indítás könnyebb legyen. (sürítés elmegy maaargit???) -
Pogifej
csendes tag
válasz anonymus89 #6757 üzenetére
Mivel nem írtál évjáratot. 2016-os M3-asban a hátsó TRW a legolcsóbb és leggagyibb verzió amit beépített a mazda. Elől a TRW tökéletesen okés.
Hátul berohad és be is szorulnak a pofák, az évi 2 karbantartás, zsírzás a minimum, az anyaghibás tárcsáról nem is beszélve. Tuti sok volt a reki, mert fű alatt féknyerget cserélt a gyár még a facelift előtt, mert az alkatrész kereskedőknél az újabb fajta betétet ajánlja mindegyik. Meg is szívtam a kintről rendelt betéttel, ott porosodik a garázsban. Ha érdekel mutatom a különbséget. -
Pogifej
csendes tag
válasz anonymus89 #6774 üzenetére
Bocsi. Ez való az enyémbe:
A rugós lemez nélküli megy az újított nyeregbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen