Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz snorbi82 #7229 üzenetére

    Na, jól felpörgött a topik. :DD
    A sűrű regenerálásról itt akkor beszélünk, amikor már 100 alatti km.-ként regenerál. A 350 teljesen rendben van.
    Azt azért tudni kell, hogy a márkaszervízben a munkafelvevő (nem megbántva senkit, ha esetleg itt is van köztünk) gyakorlatilag egy eladó. Nem kell készpénznek venni azért, amiot mond. Érdemes inkább megkérni, hogy hadd beszéljen az ember a szerelővel.

    #7230aleister:
    -Az olajszinttel kapcsolatban igazad van. Ez az én beidegződésem, hogy nem töltöm max.-ra. Amikor meleg az olaj, tágul, könnyebben lefolyik mindenhonnan, ergó magasabb lesz a szint, mint olajcsere után és elég ciki, ha szervíz után a tulaj hazamegy és max. felett lesz az olaj. Én ezért csinálom így. :B

    -A két anyát nem egyformán kell meghúzni. Először a baloldalit (szemből nézve) 2 nm., visszalazít 90 fokkal, utána a jobb oldalit 2 nm. +210 fok, ha jól emlékszem. De már datában is benne van. Sajnos ha szarul van lehúzva, kifúj, rosszabb esetben felszakítja a lefogatást!

    -Nem olcsók. Holnap körbenézek, hátha maradt elfekvőben.

    -Szerintem ne bántsd az injektort, amíg nincs tünete.

    -Az olajpumpa lánc nyúlást/szakadást nem a márkaszervíz határozza meg, hogy ki fizeti, hanem a Mazda. Ingyen sosem volt cserélve, az nem visszahívás volt, hanem csak méltányosság és a Mazda fizette a munkadíj felét. Az ügyfél a másik felét és az alkatrészt.
    A gyári előírás az automata váltóolajra pedig valóban nincs. A Mazda szerint az élettartamos. A CX-60-nál már van pl., de az teljesen más váltó.

    -Olajszűrőnél én is a Mann-t javaslom, az a legjobb minőségű ugy. szűrő. Sok márkánal az a beszállító is egyébként. Mazdánál azt sajnos nem tudom, hogy ki a beszállító.

  • aleister

    veterán

    válasz snorbi82 #7229 üzenetére

    Az a baj, hogy idehaza még a GL előtti modellek esetén az olajpumpa hajtáslánc megnyúlást sem ismerte el szériahibaként a szakszerviz. Az EU-ban minden más országban ingyen cserélték tudomásom szerint.
    Az automata váltóolaj cserére szintén azt állítják, hogy nem kell, mert lifetime periódust írt rá a Mazda. Ez sem igaz.

    Szóval kicsit fenntartásokkal kezelem én a honi Mazda szakszerviz véleményét bizonyos esetekben. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés