Hirdetés
- Windows, de csak ha szereted a meglepetéseket.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Hőszivattyu medencefűtés
- Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
- A KOReader ebook olvasó program
- Porsche's New Six Stroke Engine Patent
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
"Akkor igazából a motor mindegy, az 1.5 picit jobban fogyaszt városban" - Ezt így nem jelenteném ki. Leginkább attól függ mennyire nyomod plusz persze attól hogy mennyire gurítod a pirosnál / i-stopozol -e, de a kisebb motor kevesebbet kellene fogyasszon (gyár szerint 0.3l-el 100on)
Alváz védelemről nem tudok az enyémnél korábbi tulajtól (99% hogy nem kapott), 2016os és nulla rozsda van rajta.[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
Vásárlásnál a kiírást ne nézzed hogy milyen, senki nem tudja kb a sajátjáról hogy milyen. Ekörül beszélgettünk róla melyik mi: #6799. Katalógust meg itt éred el. Mindenkinek más a preferenciája, de szerintem ha nem Revolution Top-ot (adaptív tempomat) néz az ember akkor kb teljesen mindegy melyik verzió (R18/45 magyar utakra szerintem nem való, Xenon se izgat, head-up display se), mert a parkoló kamerát fél óra bele tenni magadnak. Emotion-t nem szabad csak mert nyilván kell a kijelző az AA/CP-hez.
(az újabb motornál 0.3l, ennél csak 0.1 a különbség) -
ZeroX92P
tag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
Nem fogyaszt jobban mert forgatnod kell, hogy menjen cserébe sehol nem fog igazán jól menni, Mazda 2-t 5 sebességes váltóval jól mozgatja az 1.5, 3asba alapvetően nem választanám.
Én egy magasabb felszereltségű 2.0 120le-t néznék belőle abból a korlátozást kivéve ~175le-t kapsz. Motorban nincs különbség a 120 és a 165 közt, váltóban van, a 165 nek rövidebbek az áttételei a sportosabb érzés jegyében a 120-as kicsit hosszabb takarékosabb. -
Pogifej
csendes tag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
Én hülye el is hittem, hogy ez (2017) már nem rozsdásodik. Hátsó rugó eltört, mert SZARRÁ ROZSDÁSODOTT. Vedd csak le a rengeteg műanyag takarót aztán leülsz a látványtól. Apróság a rugó alatti gumírozott vaslemez szintén mint a levelestészta. Darabja 21eFt, de csak a márkaszervizben kapható. A lengéscsillapítót csak azért kell cserélni, mert az alsó szem hegesztése veszélyesen korrodált. 180+áfa az alvázvédelem. Megcsináltam, ráment egy hetem, a még "ép" rugócsere várja a Japánból rendelt rugóalátét karikát. Jövőre a hátsó lökhárító levételével folytatom a rozsdavisszaalakítós alvázvédelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen