Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz
Ursache #7632 üzenetére
Az Ah-ból semmiképp mert minimális a különbség és a generátor bírni fogja. A 1.5szer nagyobb CCA viszont okozhat gondot. CCA ugye a maximális intenzitás leadást jelzi, ami normál esetben lényegtelen és nem okoz változást. A gond ott van hogy ha zárlat vagy földelési probléma van akkor is nagyobb intenzitást tud leadni és károsíthatja az elektronikát (bár nem valószínű)
Ha garanciás a kocsi, a garancia megfelelő használathoz kötött, szóval simán belekötnek hogy rossz aksi van benne (most 6 év gari van az újra, 2020ban nem tudom mennyi volt)
-
tobias88888
őstag
válasz
thefreeman #7625 üzenetére
Elvileg tudja de nagyon sok bugfix jött ki pont Android Autohoz, szóval érdemes frissíteni.
-
tobias88888
őstag
Chatgpt segít, bár például a kartámaszt pont nem említi, ami amúgy egy nagy előre lépés.
A 2015-ös és a 2017-es Mazda 3 között több kisebb frissítés történt, mivel a 2017-es modell egy **faceliftelt verzió** volt. A főbb változások:
### **Külső dizájn**
- Átdolgozott első lökhárító, szélesebb és sportosabb hűtőrács
- Keskenyebb és modernebb ködlámpa kialakítás
- Finomított hátsó lámpák és új könnyűfém felni dizájnok
### **Belső tér**
- Új kormánykerék (hasonló a Mazda6 és CX-9 modellekhez)
- Jobb minőségű anyagok és finomított műszerfal
- Elektromos kézifék (a magasabb felszereltségi szinteken)
### **Technológia és biztonság**
- **G-Vectoring Control (GVC)**: Egy új menetdinamikai rendszer, amely finoman módosítja a motor teljesítményét a stabilabb kanyarvétel érdekében
- Frissített i-Activsense biztonsági rendszer: fejlettebb sávelhagyás-figyelmeztetés és ütközésmegelőző rendszer
- Fejlesztett infotainment rendszer (gyorsabb válaszidő és új funkciók)
### **Futómű és vezetési élmény**
- Kisebb futóműhangolási változások a jobb menetkomfort érdekében
- Javított hangszigetelés, kevesebb zaj az utastérben
Összességében a 2017-es Mazda 3 inkább egy **finomhangolt és modernebb verzió** lett, nem egy teljes generációváltás. Ha a vezetési élmény és a modern extrák fontosak, érdemesebb a 2017-es modellt választani.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #7549 üzenetére
Most éppen megy, furcsa
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #7538 üzenetére
Módosítom arra, hogy volt mikor működött (vagy lehet még van). Tegnap hazafelé csak a compass jött be valamiért. SD kártyát nem próbáltam ki és be tenni, mert annyira nem érdekel
-
tobias88888
őstag
válasz
UberMutant #7535 üzenetére
Nekem tökéletesen működik. Tippre ugyan ez van az eladó alapján. Ha visszateszed a régit, működik?
-
tobias88888
őstag
válasz
Ursache #7501 üzenetére
A 2019 kétértelmű. BP vagy BM/BN?
Vegyesek az értékelések akár aliexpresszen akár mazda3revolution-on. Én vezetékesen használom, szóval nem tudok segíteni.
Van vezetékes android autód? Mert akkor nem kell másik vezeték. Ha nincs, akkor meg ha nem megy vezeték mentesen tökéletesen, még mindig vehetsz hozzá külső adaptert. Vezetekesen amúgy meg biztosan jó lesz a vezetekmentest tudó verzió (max picit drágább ugye, de könnyebben eladó a kocsit vezetekmentes AA-Val pl)
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #7409 üzenetére
Amúgy van egy újabb rövidebb videó is ahogy látom, tényleg ennyire egyszerű: [link]
Eléggé analfabéta vagyok az autó barkácsoláshoz
- Én is a kamerával kezdtem, aztán az Android Auto, nem egy nagy dolog. Ha raktál már össze ikeás bútort, ez is menni fog -
tobias88888
őstag
válasz
ZeroX92P #7390 üzenetére
Az eddigi kedvenc termékcímem amúgy: 1200W és 800000Lumen
-
tobias88888
őstag
válasz
ZeroX92P #7372 üzenetére
Igen, 6000K-st semmiképp nem vennék. Amit fent linkelt Moleman az 90W-os, a kocsiban lévő 55öshöz képest. A 4300K-s amit mondasz milyen típus, az is esetleg aliexpress? Mondjuk a 90W nem kéne gondot okozzon, 15A-es a biztosíték, de tényleg annyi lenne? (nem csak a halogén megfeleltetést írták be?) Osramból 20asat találtam, az az extra bright
-
tobias88888
őstag
-
tobias88888
őstag
válasz
Moleman #7365 üzenetére
nem is értem, miért vette át a Mazda a VW-től az ötletet
Gondolom olcsó, más előnyét nem tudom mert nem valami erős.6 éve még csak H11-ből lehetett kapni normális ledet, az nálam bevált.
Hát igen, csak hivatalosan ez nem legális. Amit küldtem linket ott valami ECE tanúsítványt emlegetnek, meg hogy Közúti forgalomban használható: igen, de akkor az full kamu. Kétévente meg ezért műszaki előtt mindig égőt cserélni, hát, nem tudom. -
tobias88888
őstag
Nem vagyok annyira otthon a típusok között. Mazda3 2017-nél azt írja hogy:
Távolsági fényszóró - Menetfénnyel 55W H15 (–)
Távolsági fényszóró - Menetfény nélkül 60W HB3 (9005)
Tompított fényszóró 55W H11 (H11)Ezek közül akkor egyik sem cserélhető? (Cikk H4/7-et ír valamiért, vagy csak a teljesítményükre utalnának?) Neten találtam H15 és H11 LED-et is. Tompítottat nem piszkálnám, főleg hogy az mindig megy mert miért ne. Távolságin elgondolkodtam.
-
tobias88888
őstag
válasz
Victoryus #7169 üzenetére
Tárhely a kisebb dolog, autógyártók ezer forint alatt tudnak megfelelő sd kártyát szerezni nagy tételben. A gond az hogy nem szabályos, például Ausztriában.
Beépített navigációnál is külön kellett kezelni például Franciaországot, mert ott tilos a speedcam jelzés. Beépített navigációtól kéne ország infó a kamera rögzítés kikapcsolásához, macerás megcsinálni (nem is tudom van -e mindegyikben navi)
-
tobias88888
őstag
válasz
fogkefe21 #7100 üzenetére
Vásárlásnál a kiírást ne nézzed hogy milyen, senki nem tudja kb a sajátjáról hogy milyen. Ekörül beszélgettünk róla melyik mi: #6799. Katalógust meg itt éred el. Mindenkinek más a preferenciája, de szerintem ha nem Revolution Top-ot (adaptív tempomat) néz az ember akkor kb teljesen mindegy melyik verzió (R18/45 magyar utakra szerintem nem való, Xenon se izgat, head-up display se), mert a parkoló kamerát fél óra bele tenni magadnak. Emotion-t nem szabad csak mert nyilván kell a kijelző az AA/CP-hez.
(az újabb motornál 0.3l, ennél csak 0.1 a különbség) -
tobias88888
őstag
válasz
fogkefe21 #7100 üzenetére
"Akkor igazából a motor mindegy, az 1.5 picit jobban fogyaszt városban" - Ezt így nem jelenteném ki. Leginkább attól függ mennyire nyomod plusz persze attól hogy mennyire gurítod a pirosnál / i-stopozol -e, de a kisebb motor kevesebbet kellene fogyasszon (gyár szerint 0.3l-el 100on)
Alváz védelemről nem tudok az enyémnél korábbi tulajtól (99% hogy nem kapott), 2016os és nulla rozsda van rajta. -
tobias88888
őstag
válasz
fogkefe21 #7095 üzenetére
Mindkettő motor szuper és megbízható (ezért is drágább mint mondjuk egy turbós 3 hengeres). A 2.0 viszont jobban illik a sportos kinézethez, főleg hogy a 165 lóerős motor van lebutítva szoftveresen 4000rpm felett, azaz alatta kb ugyan az és a 210Nm nem rossz.
A csomagtartó praktikus, de azért a golf-ot nem közelíti meg. Ami pozitívum még nagyon, hogy tolató kamerát és android autót együtt 30 ezer ft bele tenni utólag.
Budapesten a fogyasztás nekem 7.8 a dugóban, amúgy 90nél tud 5 körül is lenni.
-
tobias88888
őstag
Aksi levételnél elvileg az ablakokat újra kell kalibrálni, az ok. Viszont aksi cserét meg lehet otthon csinálni? I-stoppot is kalibrálni kell állítólag ilyenkor, ahhoz szerviz kell? Vagy ez elég és meg is van az ember?
-
tobias88888
őstag
válasz
eldoble #7063 üzenetére
Biztosan lehet, emagon is van 5 ezerért (...). "Mazda 6 2004 OBD"-re ezt dobta ki
-
tobias88888
őstag
"Vége a kétliteres Mazda MX-5-nek, nem fér bele az emissziós kvótába" https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/07/05/vege-a-ketliteres-mazda-mx-5-nek-nem-fer-bele-az-emisszios-kvotaba/
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26 #7016 üzenetére
ASH8-tól tudod elkérni itt és a leírást is megkapod tőle: [link]
"You CAN NOT and DO NOT install this Firmware if car is currently BELOW 56.00.100 EU N, like 51.00.500 EU N or YOU WILL Brick Your CMU." - Szóval valszeg két update kell majd hogy a legfrissebbet feltedd. És a legújabbat érdemes, sok bugfix van benne plusz Android Auto / Carplay Compatibilis (egyszerű usb hub cserével)
-
tobias88888
őstag
Gyárilag nem elérhető az AA/CP, ezek kínai mókolások, de tökéletesen működnek és a gyári minőséget hozzák. Tavaly szeptember óta használom a vezetékes AA/CP 2.1es update-t (#7011-ben is az van) gond nélkül (ugyan ez a helyzet ezzel a tolató kamerával, legjobb vétel volt). Vezeték nélkülihez is inkább ezt ajánlják páran és egy dongle-t, mert az alap 3.2 kevésbé stabil.
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26 #6999 üzenetére
Pár hónapja tettem fel én is ezt a kérdést, vegyes válaszok jöttek: [link]
Van egy orosz 3.2-vel aki oroszul beírta hogy neki szuperül működik, de felette meg valaki egyből visszaküldte. Nekem 2.1 van, de ezek után nem cseréltem le. Viszonylag drága is, telefonom aksija sem az igazi már, és aliexpress review-knál is van aki szakadozó kapcsolatról ír.(Az alapszabályt ne felejtsd, először update, utána box csere)
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26 #6958 üzenetére
Nem, könnyű nagyon. Gombot le kell tekerni meg a közép műanyagot ki kell pattintani, pár perc (2:45től lehet látni)
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26 #6956 üzenetére
Váltószoknya probléma volt nálam is vásárláskor. Mazda 3hoz bontóból (google segít) szedtem talán 10 ezerért, mert a mazda szervizben rettenetes áron adták volna.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6935 üzenetére
Kb igen, picit feketébb, tippre nem gyári hanem utólagosan fújt.
Visszaírt végre a mazda szerviz, következő szervizelés alkalmával, csak személyesen tudják javítani a "Verify Ownership" gondot (ami eddig gond nélkül működött, bár lehet bugos volt) -
tobias88888
őstag
6osnál nem tudom hogy van, 3asnál hátra van vezetve a kamera kábele teljesen szóval csak be kell dugni. Vezeték nélküli tolató kamerát lehet venni, de azt meg vagy töltögeted vagy valahonnan lopsz 12V-ot, plusz általában egy másik kijelző is kell hozzá, nem szerencsés. Esetleg ha rákeresel?
-
tobias88888
őstag
2013as BM ugye, nem BL? Ha van benne 7 colos kijelző, akkor igen, az android auto és tolató kamera is könnyen beszerelhető. Ha nincs kijelző akkor többet kell szórakozni, konfigot állítani, de az sem megoldhatatlan.
Mindkettőt lehet aliexpressről, gyors szállítással:
- Kamera a Hatchbackhez (nem tudom miért 6V-nak írja)
- AA/CP-hez meg van több fajta is, wired és wireless
A kamera beszerelése úgy 1 óra, az AA/CP inkább 3. Mindkettő nyugisan, nem sietve, nem törve, harmad ennyi idő alatt is meg lehet csinálni. -
tobias88888
őstag
Végre sikerült fekete felnikre váltani (215/50R17, szóval köztes megoldás). Piros színhez szerintem az a legjobb, mintha egy másik kocsi lenne:
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6910 üzenetére
Április 28 óta nem írtak vissza, hamarosan megkeresnek.
-
tobias88888
őstag
válasz
pető bá' #6929 üzenetére
Melyik leírás írja ezt?
Két fontos dolog van verziókkal kapcsolatban:
1. semelyik 70 alatti SW nem kompatibilis az újabb AA/CP-t támogató hardware-el (nem ismeri fel az usb-t). Ezért ha 70 alatti SW van fent (pl 56), akkor előbb azt kell legalább 70esre updatelni, majd jöhet a hw csere
2. az 56.00.100 alatti verziókat nem lehet 70re updatelni közvetlenül, előtte az 56.00.100-ra kell updatelni (nem biztos hogy pontosan arra kell, de az biztosan jó köztes sw-nek) -
tobias88888
őstag
válasz
pető bá' #6926 üzenetére
70től már van AA/CP, nyugodtan cserélheted a hardwaret, szoftver upgrade utána is mehet.
"AA/CP esetén is működik a HUD-on a navigációnak a "next move" kijelzése?" - A 2023as mazda3 sem tudja (ha jól tudom), de az új cx-50 már igen. Elvileg AA support kell, szóval újabb firmware kiadás, kérdés lesz -e
-
tobias88888
őstag
Elektromos Mazda szervizkönyvbe melyik szervizek jogosultak beleírni? Váltó olajat cseréltetném most, de az M3 szerviz kicsit borsos tud lenni
-
tobias88888
őstag
válasz
MrSealRD #6898 üzenetére
Hát, egy 13 éves autóhoz képest szerintem nem rossz. Egy szerelő persze megmondja 20-30 ezerért mikor teljesen átnézi, de ránézésre a legtöbb csak felületi.
Esetleg a Milyen autót vegyek? csoport? Ott van nem egy rozsdáról szóló komment + biztosan segítenek. Pl itt egy 2018as mazda...
-
tobias88888
őstag
válasz
Moleman #6863 üzenetére
Végre én is megoldottam a csomagtér világítást. Hamis égő, 4db 36os COB, 18AWG 3M kábel, pár sorkapocs.
-
tobias88888
őstag
Mazda 3 BM-et vettem, mert rohadt jól néz ki és az tetszett a legjobban. Ha a logika döntött volna, i30 lett volna belőle. Az autóba mindig csak megy a pénz, mindegy a fajtája, csak a pénz mennyisége kérdés.
Fenntartásban hasonló a kettő, de 5 év múlva is lesz közöttük árban vagy 1.5m forint szóval kb 1.5-et kell csak "kidobnod" az ablakon a szebb kocsiért. Ebből jön le még az utólagos tempomat (100 ezer felett van bőven) és 100km-ként 1000Ft, szóval 1 millió alatt lesz már az.
-
tobias88888
őstag
válasz
pető bá' #6877 üzenetére
A teljes leírás itt van, ha esetleg kellene: https://www.mazda3revolution.com/threads/new-74-mazda-connect-mzd-firmware-cp-aa-wcp-help.236775/
-
tobias88888
őstag
Mazda3 2017 manuális váltónál 150e km-nél váltó olajat akarok cseréltetni, érzésre sem olyan jó. Manual 180ezret ír szóval már bőven kellett volna (környezetvédelem miatt fölé lőnek), csak nemrég vettem a kocsit. Van tapasztalat öblítéses technológiával? Megéri a felárat manuálisnál?
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6626 üzenetére
Kellett egy kis idő mire ideért a hamis égő + lámpa, de működik rendesen (RBCM se égett ki
). A 36-os fehér leddel vettem, már az több fényt ad mint a sima (bocsi, nem is sima mert fehér erősebb led van bent, a simánál sokszor erősebb), de tervezek feljebb menni + mindkét oldal lenne jó.
-
tobias88888
őstag
Mazdánál ez van, valószínű a tank méretét is több óra alatt döntötték el 5 meetingen. Dolgoztam velük, 2013-tól 2022ig mi csináltuk a navigációt a legtöbb mazdába, ahol bizonyos ideig vezető fejlesztő is voltam. Összesen 6 órát kellett kibírnia a navigációnak crash nélkül, úgy számolnak hogy ennyi időnként biztosan leállítod a kocsit. (persze küldtek ticketet 19 óra utáni fagyásról, de az nem volt requirement)
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6842 üzenetére
Mondjuk érdekes, hogy az MX-30 PHEV 830 köbcentis motorja 9 litert fogyaszt 100-on. Persze egy átlag pestinek minden 20. út hosszabb mint a 80km-es hatótáv, szóval ez nem olyan nagy probléma.
-
tobias88888
őstag
Nem a hatótáv a fő probléma, hanem a töltési sebesség. Szerintem senkit nem zavar ha 250km-enként meg kell állni Itthon a legtöbb töltő nem gyorstöltő és kevés is van belőle (benzinkúthoz képest). Na meg hiába van 22kW-os töltőből már jópár, ha a nagyja AC és a legtöbb kocsi 8kW körül tölt AC-ról (Mx-30 talán 7 vagy hogy). Több óra mire feltöltöd egy ilyennél a kocsit, miközben az mx-30nak kb 180km a valós hatótávja, nyáron.
Nem összehasonlítható egy PHEV-el jelenleg. Az olcsóbb elektromos kocsik közül a legtöbb 2. autónak jó vagy autómegosztónak pestre jelenleg, aki meg megy horvátba, inkább PHEV.
Nem az elektromos kocsik ellen vagyok, direkt azt szoktam választani ha autómegosztózok, de még vannak limitációik. Egyetértek a toyota lemondott vezérével, a PHEV-et kellene erőltetni meg a töltés betartását otthon. Sokkal többet érnek a világ kocsijainak 50%át lecserélni pár év alatt, mint a kötelező elektromosra váltani a töredékét. (csak kellenének olcsó PHEV-ek
)
-
tobias88888
őstag
A hozzaszolasomban van egy link. Az első kommentár szerzője ASH8. Tőle lehet elkerni az 74es verziójú fájlt és a leírást.(de a kommentben is ott van a leírás)
Egy nagyon alap angol tudás vagy Google translate használat kell hozzá, meg minimális számítógép használat. A frissítés egyáltalán nem vészes, az új usb kabelezese sokkal több figyelmet igényel
-
tobias88888
őstag
Nem egy bonyolult dolog, de 1 órába beletelik. ASH-tól lehet kérni megfelelő fájlt és az első hozzászólásban ott van a leírás (90%-a kb csak figyelmeztetés) is a frissítésről meg hogy mit kell venni az Android Auto / Carplay-hez.
-
tobias88888
őstag
válasz
WasabiTrsr #6796 üzenetére
Inkább 2.0-ás motorral ajánlott, az elvileg megbízhatóbb (plusz nyomatékban a 120L 4000ig ugyan az mint a 165L). Az új mazda már nem rozsdásodik jobban mint bármi más.
Nekem egy 2017es 2.0-a van augusztus óta 150e km. Féket teljesen cserélni kellett, mert kint állt 6 hónapot a kereskedésben, de ezen kívül semmi azóta se. Aksi feltöltött és az I-Stop is egyből ment. Pályán amúgy 130-140nél 7.0 körül eszik, nem a legjobb.
Ismertebb problémák:
- Tükör meg tud halni, főleg ha kocsimosás után nyitod csukod
- Váltó olajat elvileg 240e km után kellene cserélni, valójában érdemesebb ezt felezni a fórum alapján, mert sokkal jobb lesz a váltás (nálam is 1-2 néha akad)
- Kulcsnélküli nyitás katasztrófa
- HUD hajlamos repedni, de a kép nem megy el csak nem érzékeli az érintést (amit közlekedve nem használ az ember amúgy sem)
- Festés kifejezetten utálja a savat, jobban mint más kocsiknál
- Bose hangszórókat szídják (max rádiót hallgatok, nekem mindegy)Alap felszereltséget itt éred el (másold le mert majd törlöm): [link]
"Ezekben van tavolsagkoveto tempomat?" - Revolution Top-ban van csak, sima van a többiben (kivéve emotion)Az hogy milyen felszereltségű a kocsi, azt már nehezebb megállapítani. Sok volt a kérhető extra, így kb minden második kiírás rossz. Láttam már Revolution-t Challenge-ként feltéve, de most is van fent két "revolution top" ami max attraction. Szóval:
- Ha a műszerfalon középen fordulatszámmérő van (+ persze head-up display) -> Revolution, Revolution Top
- Ha a műszerfalon középen sebességmérő van -> Emotion, Challenge, Attraction
- Fényszóró állító tekerő bal oldalt -> Halogén -> Emotion, Challenge
- Ülésfűtés gomb középen -> Attraction, Revolution, Revolution Top (bár kérhető extra)
- Nincs Head Unit -> EmotionRevolution Top-ot a Revolution-tól nem tudom hogy különbözteted meg a hirdetésben (bőr kárpit kérhető extra, az nem segít).
Tolatókamerát, Android Auto / Carplay-t pár ezer forintból bele lehet amúgy tenni 1-1 óra alatt, ha van Head Unit. Visszakeresve találsz linkeket is. Emotion-t semmiképpen nem vennék ez miatt.
-
tobias88888
őstag
válasz
Moleman #6572 üzenetére
Hopp, ezt most olvasom: "7.5 ampernél kisebb biztosíték nincs sehol az autóban". Ez okés, viszont a csomagtartó lámpa tudtommal az RBCM-től veszi az áramot és nincs biztosíték azon a részen, csak az RBCM előtt, plusz azt tényleg sokan megölték a fórum szerint. A kép alapján 6-7 ampert ehet ez a hátsó rész, szóval a 15höz képest még bőven van bővítési lehetőség). Aksit levettétek bekötés előtt?
-
tobias88888
őstag
"- belső led világítás 8 db - itt sem teljesen világos, hogy pontosan miről van szó - ledesre cserélik az izzókat? Érdemes vajon?"
- Abszolút, sokkal modernebb belsőt ad. Ezt is lehet persze netről (korábbi mazdákhoz pl, én használom is), de gondolom a mazdás jobb minőségű.
"Ugyanehhez ír szelepsapkát is, nem egyértelmű h az kötelező-e vagy sima is jó"
- Mazdás szelepsapkát is lehet netről jó minőségben. Nem tudom, hogy az új verzióban hogy ellenőrzik a nyomást, de a régebbieknél ez nem szeleppel volt megoldva hanem fékezés/felfüggesztés/stb adatokkal.
"üdvözlőfény"
- Ez tudtommal a menüben állítható, nem extra -
tobias88888
őstag
válasz
ZeroX92P #6617 üzenetére
"Amelyik autó tudja gyárilag a vezeték nélküli aa/cp párost abban a fejegység maga tudja"
Ez tiszta sor, viszont az adatok alapján ezek inkább mind mazda másolatok. Abból gondolom ezt, hogy a mazdarev fórumon lévő kommentek alapján legalább 3 verzió biztosan létezik az 5ből:
- Az új 2023as mazdák már P3.2-nek megfelelő configgal jönnek
- Viszont volt olyan, talán Ausztrál, akinek az Android Auto csak wired, szóval P3 vagy P3.1
- 2018-2022 Mazda 3nál OEM wired AA/CP volt, szóval P2 vagy P2.1Szerintem ténylegesen van ennyi verzió, csak régiónkként változik hogy hol mit kap az ember. Példa: Nekem pl tolatóradar van, de RBCM nélkül mert a Magyar Mazda csak a fapad verziót tette be a Challenge-be (hivatalosan katalógusból nincs is benne).
Nem láttam újabb mazdát belülről, lehet hogy az usb box mérete más amit beépítenek. Ha más akkor nyilván ezek tényleg csak másolatok, de attól még mazdánál is meg vannak ezek a fejlettségi szintek (vagy egy részük) -
tobias88888
őstag
Félre érted. Android auto megy, ahhoz kell a 70es firmware, én legutolsó 74esen állok.
A kérdés az hogy ha a telefon rá van dugva már az usb-re és csak azután indítom a kocsit, akkor másnak se kapcsolódik az Android Auto utólag? Ilyenkor újra kell csatlakoztatnom és utána már jó. Zavaró így, mert általában a telefonnal a kezemben szállok be és egy mozdulattal leteszem/csatlakoztatom mert úgy kényelmes. -
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6607 üzenetére
Ezzel kapcsolatos, a vezetékes android auto másnál is úgy megy, hogy a csatlakoztatás előtt be kell már indítani a kocsit/infotainment-et? Ha indítás előtt/alatt dugom rá a telefont, akkor később már nem ismeri fel csak ha kihúzom/bedugom.
-
tobias88888
őstag
Nem is tudtam hogy van újabb verziójú USB. Képek alapján talán P2 vagy P2.1 van nekem, lehet befizetek egy 3.2re (Mazda3 2017-et azért lecsekkolom előtte)
-
tobias88888
őstag
-
tobias88888
őstag
-
tobias88888
őstag
Mazda3hoz ezt az oldalt szoktam használni, de 6oshoz nem találtam ingyenes service manualt (5 percig kerestem max)
-
tobias88888
őstag
"Kamera hasznalhato ezen a modellen egyaltalan? Ertem ezalatt, kb addig tiszta a kamera helyen a kocsi amig epp mosom az autot, csapotthatu kocsik atka.
Tapasztalatot szivesen latnek itt a forumon ha mar beepitetted."
-
Másfél hónapja használom a tolatókamerát, takarítva eddig nem volt. Budapesten az utcán áll a kocsi, eddig nincs vele problémám és tiszta a képe még éjszaka is. Ha pár hónap múlva bekoszolódik, akkor is simán megéri beszerelni, max pár havonta letakarítja az ember 1 perc alatt. -
tobias88888
őstag
válasz
Moleman #6375 üzenetére
Kipróbáltam én is, 3. megnyomásra tényleg van valami kis vinnyogás, de sokat nem számít. Jó lenne ha minimálisan dudálna akkor ha lezár/kinyit vagy még jobb ha dudálna ha nem tud lezárni rendesen (pl egyik ajtó nyitva van). Úgy látom ehhez keyless lezárás kell, abban van csak ilyen opció.
-
tobias88888
őstag
Mazda 3 BM 2014-2018nál nem kellene valami figyelmeztető hangnak lennie, ha nem sikerül lezárni a kocsit? Például nyitva marad egy ajtó vagy a gyújtást bekapcsolva hagyom és le akarom zárni, simán csak semmi nem történik. Számítanék valami hangra vagy villogásra legalább
-
tobias88888
őstag
A kamera beszerelése könnyebb volt, de végre az Android Autón is túl vagyok (Aliexpress link, descriptionben van videó is teljes szétszereléssel). Három órába telt, de megérte 20.000Ft-ért. Kicsit szét kell szedni hozzá a váltó körül és nagyon jól kell rögzíteni a kábelt, szóval csak vállalkozó kedvűeknek ajánlom.
Még nem használtam android autót, de eléggé csalódtam. Touch nincs, de arra van a tekerő azt még megértem. Messenger / viber app van, de nekem annyit ír hogy nincs az út alatt üzenet, a régi üzeneteket meg se lehet nézni. Értem, vezetésre van, de ha leállok valahol 5 percre várakozni akkor ne kelljen már leszedni a telefont.
-
tobias88888
őstag
válasz
Moleman #6302 üzenetére
A 120as 4500ig majdnem ugyan azt a nyomatékot adja le mint a 165ös, csak az felett tilt le kb 130 lóerőre ahogy látszik:
Elvileg a 165ösben van i-eloop és az első rács bizonyos sebesség felett záródik (talán), de egyik se a motorral kapcsolatos. Szóval normál használat esetén nem veszed észre a különbséget, kettesben 80ig ugyan úgy gyorsul mindkettő. Ami felárat elkérnek amúgy a 165ösökért azért már bőven tudsz chippeltetni is teljesen biztonságosan olcsóbb biztosítással.Tudtommal 12 év rozsdásodás elleni garancia van és a szokásos pontokat érdemes nézni, ajtóélek és alul a kipufogó körül. Nekem 2016 végi van, érdemi rozsda nincs rajta szóval az 1-2 évvel korábbinál se kellene még lennie.
Tolatókamera és android autó/carplay utólag is betehető a kocsiba viszonylag egyszerűen.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #6299 üzenetére
Nah, este szúnyog mentesen sikerült gondolkodni, rajottem hogy a bekötési rajz idióta, hiszen hol van itt az áramkör? Fekete fekete osszekot, vele párban lévő pirosak is és kész, megy is a kamera
-
tobias88888
őstag
Az útmutató amúgy ezt mutatja mint beépítési segédlet:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest