És ez a 200 ló mennyire biztonságos?
Milyen megoldással csinálják és van-e ajánlott emberke?
E46-ban csak kb. 180-ra emelte a szaki a 150 lovat..(azt mondta ennyi a biztonságos)
És ez a 200 ló mennyire biztonságos?
Milyen megoldással csinálják és van-e ajánlott emberke?
E46-ban csak kb. 180-ra emelte a szaki a 150 lovat..(azt mondta ennyi a biztonságos)
hát igen. de a suv nálunk nem jöhetett szóba.
Ez jó kérdés, gyakorlatban sosem kerültem közel a chiptuninghoz, csak fórumokban nézelődtem, hogy mik a lehetőségek. Mondjuk ha 120 lovas 3-ast vettem volna, azt biztosan megcsináltattam volna, nála éri meg a legjobban.
Ha a BMW-vel elégedett voltál, akkor szerintem viheted ugyanoda, legalább már ismered.
Én nem tudom mi van mostanában. A benzines autók ára nagyon meredeken megy felfelé. Asszonynak nézzünk most autót. 2017es diesel (méter van benne, de nem vészes) :
[link]
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
Azért a 3 év alatt 151000 km az nem kevés...
Ettől még lehet jó de én nem szeretem.
Inkább 151 legyen benne mint 70e vissza tekerve.
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
Legyen hozzá szerencséd,minden attól függ hogyan használták korábban.
A km csak másodlagos.
Igaz, azon átsiklottam.
Csak sokan nem hiszik el, hogy 30-40 k után már betétet kell cserélni. Volt akinek a szalonból vett 2-es Mazdájánál 20 ezernél már vason volt az első fék.
A km. a 2.2-nél szerintem még így szerencsésebb, mint 10 év alatt mondjuk 100.000.
Ennél fogadok, ha leveszed a szelepfedelet se kifújás, se veztengely kopás nem lesz.
Angliában egy barátom dolgozott Mazda szervizben, volt egy néni, aki óramű pontossággal 9 havonta vitte kuplungcserére a 2-esét. Pár évente lecserélte a kocsit is, de évjárattól függetlenül minden 9 hónapban megevett egy kuplungot.
Könnyű tönkretenni minden kopóalkatrészt, ha a sofőr nem tudja, mit csinál.
A futással egyetértek, ennyi km csak autópályán jöhet össze, az meg hazai pálya a dízelnek. Ha sokat kéne pályáznom, lehet én is ilyet vennék.
Örülök, hogy kicsit fepörgettem a topikot!
Természetesen itt is valószínűleg felhasználói hiba volt. Főleg, hogy akusztikai kopásjelző van rajta, nem létezik, hogy nem hallotta.
De az átlagnál, akkor is gyorsabban eszi mind a tárcsát, mind a betétet, borzasztó puha a gyári betét. Főleg a CX-5 és a 6-os eszi, ott már azért tömeg is van, amit meg kell állítani.
kuplung, nem fék
Hidd el, tudom mi a különbség a fék és a kuplung között. Láttam már olyat, aki kuplungozott, már autót.
Kérlek olvasd figyelmesebben a leírtakat.
Üdv ismét!
Kicsit tovább nézelődve a javaslatokra, ezt találtam.
Ez már az ajánlott 165LE-es, jobban felszerelt, mint az előzőleg mutatott, viszont aut. váltós.
Mennyire megbízható ez a váltótípus?
FW6A-EL a valto tipusa, reszben sajat fejlesztes, kulfoldi forumon van mar nehany 300-400 ezer kilometert futott peldany, nem olvastam panaszt eddig. Nekem 179 ezer km van benne, hidegen a 2-3 kozotti valtast kicsit lehet erezni, de elvileg ez termeszetes.
Arra kell figyelni, hogy a markaszerviz karbantartas menteskent kezeli a valtot, mert "elettartam olaj" van benne; azert 80 ezer kilometerenkent celszeru cserelni az olajat (ATF FZ, Europaban a Ravenol gyart ilyet), valamint a szurot. Ez kicsit macerasabb, mert le kell venni hozza az olajteknot, de megeri. Igy tudod a magnesrol is lemosni a femreszeleket :)
Értem, köszönöm!
Mondjuk alaposabban megnézve, ez az autó biztos, hogy Attraction felszereltségű?
"Az Attraction szint, ami adaptív Bi-Xenon fényszórókkal, LED-es menetfénnyel, tolatóradarral, fűthető első ülésekkel, RVM holttérfigyelővel, LDWS sávváltásra figyelmeztetéssel és automata reflektorkapcsolással rendelkezik."
Abban amit linkeltem, ezek közül egyik sincs!
[ Szerkesztve ]
szerintem ez nagyon fapad.
Biztos, hogy nem.
Orosz autó, ott más felszereltségek voltak, de ez kb egy Challenge-nek felel meg, csak tolatóradar nélkül.
[ Szerkesztve ]
Nekem ami meg furcsa, hogy a digitalis szervizkonyvben az alvazszam helyen valami furcsa karaktersor van (RUMGJ...), mig a magyar allapotfelmeron mar egy realisabb...
érdekes, hogy az állapotfelmérőn a gyártás 2017 április, az elektronikus szervízlapon meg az első bejegyzés 2014 decemberi. de legalább a ruszki zservíz létezik.
Megérdeklődtem a kereskedést, válasz:
"Az autóban a hirdetésben szereplő extrák vannak, ha az Ön által sorolt extrák is szerepelnének az autót 6 millió forintért árulnánk."
Ez kedves, hibás felszereltségi szintet írnak, aztán még nagyképűsködnek.
plusz , ha annyira jó áron lenne, már nem lenne.
a futásteljesítményis nagyon fura, első évben 60k azán meg beesik 20 ra másfél év alatt. utána meg alig használja. majd elviszi ausztirába, ahol magasabb az életszínvonal és ilyen "romokat" meg se néznek, aztán elhozza keletre , hátha talál vevőt.
biztosan nagyon jó autó, ha ilyen sokáig keresi a szerető gazdáját.
Aki pontosan megnevezni sem bírja amit árul az szóra sem érdemes.
Nagyjából én is így gondolom. Ezt a "minősített eladót" kihúzhatjuk a listáról, tőlük nem veszünk autót....
Igazából lassan kiderül, hogy a joautok.hu-n fent levő kereskedőktől sem kell elájulni...
[ Szerkesztve ]
Azért ezt nem hagynám figyelmen kívül
"Szakmában eltöltött idő : 2 év"
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
Igaz, balga voltam, legközelebb minimum 5 évesnél nézek!
Jól sejtem, hogy ez sem az a kategória, mint amit feltüntettek?!
Ha jól emlékszem, a Revolution felszereltségben már a holttérfigyelő, sávváltásra figyelmeztetés, távolságtartós tempomat is!
Mondjuk az egyik képen mintha látbék olyan kapcsolót, ami a sávváltásra utal...
[ Szerkesztve ]
Jól sejted, ez egy Attraction. Külön vicc, hogy még a gumiméretet sem sikerült rendesen leolvasni, 225/55R17 kell rá, Revolution-ön meg amúgy is 19-es felni lenne.
Nem tudom, hogy hülyének akarnak-e nézni, vagy ők ennyire hülyék. Láttam én már Revolutiont is Emotion-nek hirdetve.
Ez a kapcsoló nem a sávváltás figyelmeztető kikapcsolója?
Az egyik megosztott képen van!
Milyen kellemes linket találtam, ahol le van szépen írva minden felszereltség...
[ Szerkesztve ]
De, de az az Attractionben is benne van.
Ja oks, azt nem néztem!
Sziasztok!
Adott egy mazda 6 gh kombi, minden kerék a megfelelő nyomáson van, viszont a jelzés mégsem tűnik el. Gombot nem találtam, hogy lehetne eltűntetni?
[ Szerkesztve ]
4031 hszben a képen a "SET" gombot nyomva tartod járó motornál amíg el nem alszik a lámpa és mész vele folyamatosan vagy 15-20 km-t és bekalibrálja magánakaz új kereket/gumit!
Én is tegnap csináltam meg ,téli kerékre váltás miatt bejelzett.
Azóta mentem vele 200 km-t és minden rendben..
Most nézem,lehet neked nincs ilyen gombod?
[ Szerkesztve ]
rev ugye csak a bőrben több ?
Nincsen, de eddig semmi problémám nem volt. Fújtam bele, gurultam vagy 200m-t és el is tűnt. Viszont most nem nagyon akar kialudni Lehet szenzorhiba?
Nem csak abban,de sajnos nem tudom pontosan.
Hülyességet nem akarok mondani de talán nagyobb kerekekkel adták ki meg a távolság tartó tempomat is van benne ha jól tudom,de majd jönnek akik jobban tudják és segítenek!
akt: nem tudom,nem vagyok nagy guru sajna még csak 9 hónapja van hatosom!
[ Szerkesztve ]
Nekem 1 éve lassan. 29.-én lesz.
+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.
De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.
Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek.
Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé. Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm.
[ Szerkesztve ]
Nekem szerencsére papír szerinti revolution-om van, ezekkel mind megfüszerezve.
hali!
elso mazdankat vettuk, 2013 as 80 ezret futott cx-5 2.2d automata ismerostol.
nagyon szuper az auto, de van par kerdes:
- automata valtoban olajcseret szoktak csinalni, kene csinaltatni?
- erdemes-e es ha igen, akkor hol alvazvedoztetni?
- az elektronikus szervizkonyvhoz hogy ferunk hozza?
a mymazda appban csak az latszik hogy hol es hany km-nel volt a szervizben, de az nem, hogy mit csinaltak vele az adott szervizelesnel.
- ki lehet kapcsolni az automatikus motorleallitast veglegesen?
koszi!
[ Szerkesztve ]
Automatában ha jól tudom, 80-120 ezrenként érdemes cserélni az olajat. Gyárilag sokszor örök életűnek hazudják, de érdemes lecserélni, nem nagy pénz.
A startstopot vagy minden induláskor kinyomod, vagy a gombot kiékeled egy darab papírral/műanyaggal, hogy nyomva maradjon, akkor kinyomja magát minden induláskor. Kevéssé elegáns, de legalább működik.
A 80ezer km-es periodus realis, a harmadik generacios modellek altalban mar nem rohadnak (van kivetel persze), a reszletes szervizkonyvet mar csak markaszervizbol lehet kikerni, i-stop meg allithato OBD adapterrel, vagy van YouTube video alapjan a gepteto zarjanal kell kicsit buheralni :)
Köszi az ötletet, mikor legutóbb kerestem, még nem volt ilyen géptetős módszer. Megyek is, megcsinálom.
Nincs mit, erre gondoltam, de nem probaltam ki - inkabb nyomkodom a gombot
De jó, ezek szerint az újakon már van csatlakozó.
A régieket még csavarozni kell.
Én is megszoktam már, hogy nyomkodom a gombot, viszont éjszaka minimum fényerő mellett zavar a világító narancssárga.
Szeretem a sötétet, az előző kocsimban még a rádió gombjainak a háttérvilágítását is kimaszkoltam, úgyis tudtam, hol kell nyomni, és a kijelzőt is elsötétítettem 3 réteg lámpafóliával.
Na, most csináltam meg, utcára még nem mentem vele, majd kiderül, hogy tényleg működik-e. Látszólag továbbra is kapcsolgatható az istop.
Viszont talán nem télen kellett volna megcsinálni, a zártakaró műanyag mindkét füle letört. Bár sok funkciója nincs a füleknek, nem tud elmozdulni, mert tartja felülről az a patentos elem.
frissult a mymazda app, es most mar le lehet tolteni a szervizlapot minden karbantartasnal kulon kulon es akar az osszes karbantartast tartalmazo osszefoglalo lapot is