Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4001) tobias40 válasza Moleman (#4000) üzenetére


tobias40
veterán

És ez a 200 ló mennyire biztonságos?
Milyen megoldással csinálják és van-e ajánlott emberke?

E46-ban csak kb. 180-ra emelte a szaki a 150 lovat..(azt mondta ennyi a biztonságos)

(#4002) TayRol válasza Moleman (#4000) üzenetére


TayRol
veterán

hát igen. :) de a suv nálunk nem jöhetett szóba.

(#4003) Moleman válasza tobias40 (#4001) üzenetére


Moleman
addikt

Ez jó kérdés, gyakorlatban sosem kerültem közel a chiptuninghoz, csak fórumokban nézelődtem, hogy mik a lehetőségek. Mondjuk ha 120 lovas 3-ast vettem volna, azt biztosan megcsináltattam volna, nála éri meg a legjobban. :)

Ha a BMW-vel elégedett voltál, akkor szerintem viheted ugyanoda, legalább már ismered.

(#4004) snorbi82


snorbi82
senior tag

Én nem tudom mi van mostanában. A benzines autók ára nagyon meredeken megy felfelé. Asszonynak nézzünk most autót. 2017es diesel (méter van benne, de nem vészes) :
[link]

IPhone 15 Pro Max, Iphone 13

(#4005) tobias40 válasza snorbi82 (#4004) üzenetére


tobias40
veterán

Azért a 3 év alatt 151000 km az nem kevés...
Ettől még lehet jó de én nem szeretem. :)

(#4006) snorbi82 válasza tobias40 (#4005) üzenetére


snorbi82
senior tag

Inkább 151 legyen benne mint 70e vissza tekerve. :DD

IPhone 15 Pro Max, Iphone 13

(#4007) tobias40 válasza snorbi82 (#4006) üzenetére


tobias40
veterán

Legyen hozzá szerencséd,minden attól függ hogyan használták korábban.
A km csak másodlagos.

(#4008) nyepi válasza Moleman (#3991) üzenetére


nyepi
tag

Igaz, azon átsiklottam. :DD
Csak sokan nem hiszik el, hogy 30-40 k után már betétet kell cserélni. Volt akinek a szalonból vett 2-es Mazdájánál 20 ezernél már vason volt az első fék. :Y

A km. a 2.2-nél szerintem még így szerencsésebb, mint 10 év alatt mondjuk 100.000.
Ennél fogadok, ha leveszed a szelepfedelet se kifújás, se veztengely kopás nem lesz.

(#4009) Moleman válasza nyepi (#4008) üzenetére


Moleman
addikt

Angliában egy barátom dolgozott Mazda szervizben, volt egy néni, aki óramű pontossággal 9 havonta vitte kuplungcserére a 2-esét. :D Pár évente lecserélte a kocsit is, de évjárattól függetlenül minden 9 hónapban megevett egy kuplungot.
Könnyű tönkretenni minden kopóalkatrészt, ha a sofőr nem tudja, mit csinál.

A futással egyetértek, ennyi km csak autópályán jöhet össze, az meg hazai pálya a dízelnek. Ha sokat kéne pályáznom, lehet én is ilyet vennék.

(#4010) #21346560


#21346560
törölt tag

Örülök, hogy kicsit fepörgettem a topikot! :D

(#4011) nyepi válasza Moleman (#4009) üzenetére


nyepi
tag

Természetesen itt is valószínűleg felhasználói hiba volt. Főleg, hogy akusztikai kopásjelző van rajta, nem létezik, hogy nem hallotta.
De az átlagnál, akkor is gyorsabban eszi mind a tárcsát, mind a betétet, borzasztó puha a gyári betét. Főleg a CX-5 és a 6-os eszi, ott már azért tömeg is van, amit meg kell állítani. :))

(#4012) UberMutant válasza nyepi (#4011) üzenetére


UberMutant
őstag

kuplung, nem fék

(#4013) nyepi válasza UberMutant (#4012) üzenetére


nyepi
tag

Hidd el, tudom mi a különbség a fék és a kuplung között. Láttam már olyat, aki kuplungozott, már autót. :DD
Kérlek olvasd figyelmesebben a leírtakat. :R

(#4014) #21346560


#21346560
törölt tag

Üdv ismét!
Kicsit tovább nézelődve a javaslatokra, ezt találtam.
Ez már az ajánlott 165LE-es, jobban felszerelt, mint az előzőleg mutatott, viszont aut. váltós.
Mennyire megbízható ez a váltótípus?

(#4015) Uyuarasy válasza #21346560 (#4014) üzenetére

FW6A-EL a valto tipusa, reszben sajat fejlesztes, kulfoldi forumon van mar nehany 300-400 ezer kilometert futott peldany, nem olvastam panaszt eddig. Nekem 179 ezer km van benne, hidegen a 2-3 kozotti valtast kicsit lehet erezni, de elvileg ez termeszetes.

Arra kell figyelni, hogy a markaszerviz karbantartas menteskent kezeli a valtot, mert "elettartam olaj" van benne; azert 80 ezer kilometerenkent celszeru cserelni az olajat (ATF FZ, Europaban a Ravenol gyart ilyet), valamint a szurot. Ez kicsit macerasabb, mert le kell venni hozza az olajteknot, de megeri. Igy tudod a magnesrol is lemosni a femreszeleket :)

(#4016) #21346560 válasza Uyuarasy (#4015) üzenetére


#21346560
törölt tag

Értem, köszönöm!
Mondjuk alaposabban megnézve, ez az autó biztos, hogy Attraction felszereltségű? :U

"Az Attraction szint, ami adaptív Bi-Xenon fényszórókkal, LED-es menetfénnyel, tolatóradarral, fűthető első ülésekkel, RVM holttérfigyelővel, LDWS sávváltásra figyelmeztetéssel és automata reflektorkapcsolással rendelkezik."

Abban amit linkeltem, ezek közül egyik sincs! :F

[ Szerkesztve ]

(#4017) TayRol válasza #21346560 (#4016) üzenetére


TayRol
veterán

szerintem ez nagyon fapad.

(#4018) Moleman válasza #21346560 (#4016) üzenetére


Moleman
addikt

Biztos, hogy nem.

Orosz autó, ott más felszereltségek voltak, de ez kb egy Challenge-nek felel meg, csak tolatóradar nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#4019) #21346560


#21346560
törölt tag

Jól sejtettem! :(((
Köszi!

(#4020) Uyuarasy válasza #21346560 (#4016) üzenetére

Nekem ami meg furcsa, hogy a digitalis szervizkonyvben az alvazszam helyen valami furcsa karaktersor van (RUMGJ...), mig a magyar allapotfelmeron mar egy realisabb... :)

(#4021) UberMutant válasza #21346560 (#4014) üzenetére


UberMutant
őstag

érdekes, hogy az állapotfelmérőn a gyártás 2017 április, az elektronikus szervízlapon meg az első bejegyzés 2014 decemberi. de legalább a ruszki zservíz létezik.

(#4022) #21346560


#21346560
törölt tag

Megérdeklődtem a kereskedést, válasz:

"Az autóban a hirdetésben szereplő extrák vannak, ha az Ön által sorolt extrák is szerepelnének az autót 6 millió forintért árulnánk."

(#4023) Moleman válasza #21346560 (#4022) üzenetére


Moleman
addikt

Ez kedves, hibás felszereltségi szintet írnak, aztán még nagyképűsködnek. :D

(#4024) UberMutant válasza Moleman (#4023) üzenetére


UberMutant
őstag

plusz , ha annyira jó áron lenne, már nem lenne.
a futásteljesítményis nagyon fura, első évben 60k azán meg beesik 20 ra másfél év alatt. utána meg alig használja. majd elviszi ausztirába, ahol magasabb az életszínvonal és ilyen "romokat" meg se néznek, aztán elhozza keletre , hátha talál vevőt.

biztosan nagyon jó autó, ha ilyen sokáig keresi a szerető gazdáját.

(#4025) TayRol válasza #21346560 (#4022) üzenetére


TayRol
veterán

Aki pontosan megnevezni sem bírja amit árul az szóra sem érdemes.

(#4026) #21346560 válasza TayRol (#4025) üzenetére


#21346560
törölt tag

Nagyjából én is így gondolom. Ezt a "minősített eladót" kihúzhatjuk a listáról, tőlük nem veszünk autót....
Igazából lassan kiderül, hogy a joautok.hu-n fent levő kereskedőktől sem kell elájulni... :(((

[ Szerkesztve ]

(#4027) Safranek válasza #21346560 (#4026) üzenetére


Safranek
aktív tag

Azért ezt nem hagynám figyelmen kívül ;)
"Szakmában eltöltött idő : 2 év"

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#4028) #21346560 válasza Safranek (#4027) üzenetére


#21346560
törölt tag

Igaz, balga voltam, legközelebb minimum 5 évesnél nézek! :DDD

(#4029) #21346560


#21346560
törölt tag

Jól sejtem, hogy ez sem az a kategória, mint amit feltüntettek?! :U

Ha jól emlékszem, a Revolution felszereltségben már a holttérfigyelő, sávváltásra figyelmeztetés, távolságtartós tempomat is!

Mondjuk az egyik képen mintha látbék olyan kapcsolót, ami a sávváltásra utal...

[ Szerkesztve ]

(#4030) Moleman válasza #21346560 (#4029) üzenetére


Moleman
addikt

Jól sejted, ez egy Attraction. :D Külön vicc, hogy még a gumiméretet sem sikerült rendesen leolvasni, 225/55R17 kell rá, Revolution-ön meg amúgy is 19-es felni lenne.

Nem tudom, hogy hülyének akarnak-e nézni, vagy ők ennyire hülyék. Láttam én már Revolutiont is Emotion-nek hirdetve. :DDD

(#4031) #21346560 válasza Moleman (#4030) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ez a kapcsoló nem a sávváltás figyelmeztető kikapcsolója?
Az egyik megosztott képen van!

Milyen kellemes linket találtam, ahol le van szépen írva minden felszereltség...

[ Szerkesztve ]

(#4032) Moleman válasza #21346560 (#4031) üzenetére


Moleman
addikt

De, de az az Attractionben is benne van.

(#4033) #21346560 válasza Moleman (#4032) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ja oks, azt nem néztem! :B

(#4034) skt


skt
tag

Sziasztok!
Adott egy mazda 6 gh kombi, minden kerék a megfelelő nyomáson van, viszont a jelzés mégsem tűnik el. Gombot nem találtam, hogy lehetne eltűntetni? :F

[ Szerkesztve ]

(#4035) tobias40 válasza skt (#4034) üzenetére


tobias40
veterán

4031 hszben a képen a "SET" gombot nyomva tartod járó motornál amíg el nem alszik a lámpa és mész vele folyamatosan vagy 15-20 km-t és bekalibrálja magánakaz új kereket/gumit!
Én is tegnap csináltam meg ,téli kerékre váltás miatt bejelzett.

Azóta mentem vele 200 km-t és minden rendben..

Most nézem,lehet neked nincs ilyen gombod? :U

[ Szerkesztve ]

(#4036) ADAM1337 válasza Moleman (#4030) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

rev ugye csak a bőrben több ?

(#4037) skt válasza tobias40 (#4035) üzenetére


skt
tag

Nincsen, de eddig semmi problémám nem volt. Fújtam bele, gurultam vagy 200m-t és el is tűnt. Viszont most nem nagyon akar kialudni :F Lehet szenzorhiba?

(#4038) tobias40 válasza ADAM1337 (#4036) üzenetére


tobias40
veterán

Nem csak abban,de sajnos nem tudom pontosan.
Hülyességet nem akarok mondani de talán nagyobb kerekekkel adták ki meg a távolság tartó tempomat is van benne ha jól tudom,de majd jönnek akik jobban tudják és segítenek!

akt: nem tudom,nem vagyok nagy guru sajna még csak 9 hónapja van hatosom! :B

[ Szerkesztve ]

(#4039) ADAM1337 válasza tobias40 (#4038) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Nekem 1 éve lassan. 29.-én lesz.

(#4040) Moleman válasza ADAM1337 (#4036) üzenetére


Moleman
addikt

+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.

De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.

Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek. :DDD

Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé. :D Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm. :D

[ Szerkesztve ]

(#4041) ADAM1337 válasza Moleman (#4040) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Nekem szerencsére papír szerinti revolution-om van, ezekkel mind megfüszerezve.

(#4042) Radnix


Radnix
senior tag

hali!
elso mazdankat vettuk, 2013 as 80 ezret futott cx-5 2.2d automata ismerostol.
nagyon szuper az auto, de van par kerdes:
- automata valtoban olajcseret szoktak csinalni, kene csinaltatni?
- erdemes-e es ha igen, akkor hol alvazvedoztetni?
- az elektronikus szervizkonyvhoz hogy ferunk hozza?
a mymazda appban csak az latszik hogy hol es hany km-nel volt a szervizben, de az nem, hogy mit csinaltak vele az adott szervizelesnel.
- ki lehet kapcsolni az automatikus motorleallitast veglegesen?
koszi!

[ Szerkesztve ]

(#4043) Moleman válasza Radnix (#4042) üzenetére


Moleman
addikt

Automatában ha jól tudom, 80-120 ezrenként érdemes cserélni az olajat. Gyárilag sokszor örök életűnek hazudják, de érdemes lecserélni, nem nagy pénz.

A startstopot vagy minden induláskor kinyomod, vagy a gombot kiékeled egy darab papírral/műanyaggal, hogy nyomva maradjon, akkor kinyomja magát minden induláskor. :) Kevéssé elegáns, de legalább működik.

(#4044) Uyuarasy válasza Radnix (#4042) üzenetére

A 80ezer km-es periodus realis, a harmadik generacios modellek altalban mar nem rohadnak (van kivetel persze), a reszletes szervizkonyvet mar csak markaszervizbol lehet kikerni, i-stop meg allithato OBD adapterrel, vagy van YouTube video alapjan a gepteto zarjanal kell kicsit buheralni :)

(#4045) Moleman válasza Uyuarasy (#4044) üzenetére


Moleman
addikt

Köszi az ötletet, mikor legutóbb kerestem, még nem volt ilyen géptetős módszer. :R Megyek is, megcsinálom.

(#4046) Uyuarasy válasza Moleman (#4045) üzenetére

Nincs mit, erre gondoltam, de nem probaltam ki - inkabb nyomkodom a gombot :)

(#4047) Moleman válasza Uyuarasy (#4046) üzenetére


Moleman
addikt

De jó, ezek szerint az újakon már van csatlakozó.
A régieket még csavarozni kell.

Én is megszoktam már, hogy nyomkodom a gombot, viszont éjszaka minimum fényerő mellett zavar a világító narancssárga. :D
Szeretem a sötétet, az előző kocsimban még a rádió gombjainak a háttérvilágítását is kimaszkoltam, úgyis tudtam, hol kell nyomni, és a kijelzőt is elsötétítettem 3 réteg lámpafóliával. :D

(#4048) Moleman válasza Moleman (#4045) üzenetére


Moleman
addikt

Na, most csináltam meg, utcára még nem mentem vele, majd kiderül, hogy tényleg működik-e. Látszólag továbbra is kapcsolgatható az istop.

Viszont talán nem télen kellett volna megcsinálni, a zártakaró műanyag mindkét füle letört. :D Bár sok funkciója nincs a füleknek, nem tud elmozdulni, mert tartja felülről az a patentos elem.

(#4049) Radnix


Radnix
senior tag

frissult a mymazda app, es most mar le lehet tolteni a szervizlapot minden karbantartasnal kulon kulon es akar az osszes karbantartast tartalmazo osszefoglalo lapot is :C

(#4050) Uyuarasy válasza Radnix (#4049) üzenetére

Hat ez a nap is eljott :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.