MARVEL Contest of Champions téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kerive
kezdő
Köszi a választ Rivaul megfogadom a tanácsod, és rámegyek a fent említett hősök fejlesztésére.
Azt nem tudod hogy Mordo és Doctor Voodoo milyen karakterek lesznek? Ellenfelek vagy kilockolhatóak?
Van vmi infód a dimensional rift-ekről? (Olvastam hogy ott jobb rewardok lesznek, de hogy mik azt sehol sem találtam)
Az autoplayel kapcsolatban: A Star Wars Galaxy of Heroes-ban is ez van. Érthetetlen számomra is hogy ennek így mi értelme van. Biztos milliószor átrágja a dev. team, hogy mi és hogyan legyen. Nem tudom kinek fáj, vagy milyen érv van amellett, hogy ezek a csaták ne 1mp-esek legyenek. Amúgy is tudatosan lassítják a játékot az energie-vel mindkettőben, így gyorsabban úgy sem tud végig haladni az ember szóval nem értem. De annyira megkérdezném őket hogy ezt így miért?
[ Szerkesztve ]