- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Gabesz87 #166371 üzenetére
Rángatást, erőltetést, bakkecskézést,, kettesben csúsztatást, idegesítő baromságokat a duplakuplungosak szoktak, azon belül is inkább a Vag csoport DSG-je, de nem mindegyik nekik se. Chiptuninggal (váltó chippeléssel) ezek enyhíthetőek, illetve meg kell nézni S módban hogy reagál. Ha már okos és tanulja a vezetést akkor meg nem szabad sajnálni a két deci benzint és hajtani kell, hogy életre való viselkedést tanuljon be.
Én nem igazán rajongok ezekért a váltókért, az automata az mindig is az olajos bolygóműves lesz max 4-5 fokozattal (nem nyolccal), késői lockuppal, a többit a különböző gyötrelmek hozták életre. Legjobb a 3 fokozatú ős GM váltó.
Illetve akármelyik fokozatmentes is inkább kéne (Toyota féle e-cvt -és minden ilyen- kifejeztten jó, ha nem 180-nal akarsz közlekedni), mint duplakuplungos.
Talán a jövőben villanymotorral egybeépítve már finomak lesznek ezek is.Ha még sose volt automatád akkor tetszeni fog, de rendes automatából átülni duplakuplungosba azt észre fogod venni, hogy visszalépés. Ingerküszöbtől is függ igazából.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest