- Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- WLMouse BEAST X MAX Gamer egér és WLMouse Xsoft L egérpad
- Intel Core Ultra 5 245KF teszt - az alsó középkategória csúcsa átlagosan közepes
- Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Sokat késik a vonatod? Itt a megoldás! [mávtp]
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Kalandor: SYNTHONY - Darude Sandstorm (Live from Melbourne)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #328340 üzenetére
Bosch volt benne minden IS
a Puttonak ez a gyari gyujtotrafoja: [link]
wasted spark, teljesen elektronikus distributor less gyujtas, ami barhol IS tud gyujtani, nem csak ott, ahol a rotor kontaktol, barometrikus toltonyomas korrekcio es elektronikus overboost vezerles 0.8->1.3bar 3000-4500rpm kozott, 250kPa MAP szenzorral (=1.5bar toltonyomas)
...mindezt 1993-94-tol
Opel Calibra Turbonak volt egy hasonlo Motornic 2.7-s ECU-ja, de az butabb volt abban, hogy az gyujastelosztos verzio volt es csak 200kPa MAP szenzoros, es nem tudott overboost-t se, ugyhogy csomo Kolibri turbo-ba kerult at a PGT okosabb kivitelu Bosch ECU-ja utolag, amibe nyilvan masik csatacsipp-t is kellett iratniuk
en ~15 ev hasznalat alatt 1x csereltem ki a trafot, amikor megrepedt a bakelit oldala es kijott belole vmi szurok/katrany es 2 hengeresse valt az auto
akkor vettem egy uj trafot tizen1-2ezerert, meg ha mar led legyen kover melle 4 uj NGK gyufat es egy gyufakabel szettet Kugler kabel-tol
az is ugy volt, hogy nem volt benne a listajukban ez az auto, de irtam neki egy email-t, hogy ezt a modellt nem latom, es en nezek-e vmit rosszul
a szivo 1.6 8v "Sporting" benne volt, ami GM ECU-s, es az ugyanez a 128-s SOHC "Zastava" motorcsalad, csak nagyobb furattal ugyanez a loket
a sima 128-soknak is gyujastelosztos megoldasa volt, de ott mas a hossza is az egyes kabeleknek
kb fel ora mulva valaszolt is ra, hogy nem, tenyleg nem volt benne, de ennyi ido alatt megnezte a szukseges meretet, es ha kell, tud kuldeni
2 nap mulva itt volt a komplett gyujtokabelszett frutti 6k-ert
megneztem az oldalat ujra, addigra mar benne volt ez a modell is kulon
utana az osszes PGT-s juzer onnan vette a gyujtokabelszettet
elotte fater 1.3-s Swift-jebe is tole vettunk uj gyujtokabelt, ott a trafo es az eloszto kozott is volt egy extra kabel
soha nem volt vele semmi baj -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #328296 üzenetére
mar a PuntoGT-n se tudtal csak egy hengernel trafot cserelni pedig az 1993-s
egy darab trafomodulja van, amirol jon a 4db gyujtokabel a hengerekhez, u.n. wasted spark rendszer
...de az egyebkent nem is volt draga se
25-30EUR egy uj trafo, hozza a uj gyujtokabelek meg a fele, +4db NGK BCPR7ET 3 testelektrodas gyufa, es ~50EUR-bol meg volt oldva minden a gyujtassal vatta ujra
10-15perc volt kicserelnimk3 Golf VR6 ugyanez volt egy 6-s csomaggal
ugyanekkor a Saab-nak volt olyan Coil-on-plug rendszere, hogy a gyujtomodul egyben volt a hengerfejben...de az legalabb jo draga is volt
annak nem volt kulon kopogas szenzora sem, hanem valahogy a gyertyakon vizsgalt ionarammal(?) kovette el azt is ket gyujtas ciklus kozottaz is benne volt abban gyujtas modulban, szoval ha az szart be is cseres volt az egesz
-
hobizoli
nagyúr
olajnyomast tipikusan a rendszer egy tavolabbi pontjan merodik, ugyhogy ha ott van nyomas, akkor mar mindenhol van, kelet-kozepeuropai eghajlatnal egy 5W-s olaj minden esetben eleg terfogataramot is tud ekkor
ha jobban megnezed akkor mar inditozas kozben is kialszik az olajnyomashiba kontrolllampa, azaz mar akkor 0.5bar felett van az olajnyomas a meroponton is, mert ezek akkor kapcsolnak
turbos autok eleg nyugosek lennenek, ha nem lenne azonnal kenesuk, mert "nem ert oda az olaj"
....de szedd le a szelepfedelet es indits ra ugy -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327864 üzenetére
= a 1980-s evek elejetol a 2000-s evek elejeig
-
hobizoli
nagyúr
válasz
cOxeR #327688 üzenetére
olyan mint a BKV villamos vezetos tanfolyas
Bécsben vmi 3-4 honap utan mar elesben mehetsz vilivel utasokkal
itt akkor meg a tanfolyam hamadanal vagy csak kb
tulbonyolitott f4sz rendszer
de mozdonyt vezeni is minek kell 5 csillio vizsga meg eves tanfolyam, amikor valtokat nem te kezeled, a jelzoberendezesket se, es az a qrva mozdony sem tud barmerre menni a vaganyon
szerelni meg foleg nem fogod a 25kV mellett ha lerohad a nyilt palyan, van arra ember, akinek az a dolga -
hobizoli
nagyúr
aztan a 6 literes V12-s Lamborghini meg ott potyog az arabbal fedelzeten, es pont leszarja 15GBP-s napi behajtasi dijat, 500GBP sincs egy honapban
---------------
itt meg a kertvarosibb reszeken meg tuzelnek a vizes faval, meg a szemettel, de azert a sotetzold bicajnacik nem jatszak el a mindmeghalunk nagyhalalt, amiert az autokra 0-24h nyekegenek ugyanezert
pedig ott se katalizator, se DPF, se lof4sz, se semmi nincs kemenyen... ez senkit sem erdekel -
hobizoli
nagyúr
válasz
Emunem #327477 üzenetére
...foleg annyi bicajosnak amit napi szinten latni lehet mostanaban
mondjuk van egy olyan hardcore reteg, aki -32 fokban is bicajjal menne mindenhova, de azert rajtuk kivul eros a lemorzsolodas igy a nyar elmultaval, es abbol az eleve nem sokbol is csak qrva keves lett -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327466 üzenetére
meg a 7-s busz buszsavjaban a hanyattfekvos biciklivel Ferenciek terenel
a leheto legidealisabb hely az is erre
....de natttyon megmuttatttaaaa midenkinek kifaszagyerek
azon csodalkoztam, hogy a Astoria-nal vki nem rugta le rola, hogy ne tartsa fel buszt a oncelu bohockodos baromkodasaval -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327457 üzenetére
de amikor o utazik barhova masok lakohelyen keresztul, akkor ki minek pofazik bele az o utazasi szokasaiba?
felkoltozik 150km-rol Bp-re, de 2 ev mulva falut akar csinalni a belvarosbol, mert az hianyzik neki otthonrol -
hobizoli
nagyúr
nem erted a lenyeget
ok nem Zero emisszios BEV jarmuveket akarnak oda, hanem semmilyet
egy naaaaaagy egybefuggo setaloutca legyen a Hungaria krt-tol befele a Dunaig minden hazak kozotti terulet
de ott sincs ilyen, ahol ennel a tomegkoznel 5x ennyi van kiepeitve 100k fore szamolva, es evtizedek ota fejleszes alatt van jelenleg is vmi
nem ugy mint itt, hogy fejlesztes az nulla, de az ottani korlatozasokat ad-hoc rendszerben 3x ugy vezetjuk be, mint ott, ahol infrastrukturalis fejlesztes is volt -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327448 üzenetére
amikor jott a kerdes, hogy ok es a napi FMCG aruk hogyan fognak bekerulni a belvarosi sarki kizsbóóttokba' meg a szorokozohelyekre, akkor jott a nagy okossag, hogy hat mi massal, mint cargobike-l
de persze abban egyik sem latta mar meg a piaci rest, hogy erre egy szallitasi vallalkozast felfuttatva a bicajos tesókákkal jelenleg is kivaltsak ezzel ezt az arufuvarozast
amig mas faszaval lehet verni a csalant ebben is, es amig neki a energia ital, cigi, dobozos sor, kave, meg a 3 perces Maggi leves ott van polcon barhogy, tok rendben van minden
majd a nyugdijas jolika neninek meg majd elmeselheti, hogy a kg-s kenyer azert lett 600 ft helyett ezer, mert a béláékkal teherbicajokkal hordják be azt is Soroksarrol, es 8-10x kell fordulniuk egy furgonnyi aru miatt
...biztos repesni fog az oromtol, hogy dejolett ettol minden -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327432 üzenetére
mint a multkori agykombajn a Nagyvarad tertol az Orzcy-ra jar
de szerite a Hungaria krt-tol befele le kene terkoveztetni mindent meg lezarni az autoforgalom elol, mert ugy lenne "elheto"
uhm, deeee
meg van egy huszonpareves masik is, a profilkepen is bicajos bukoban van
az minden utcaba a bicajutakat kepzel el
meg a Kopaszi gat / Nadorkert is epult meg a MOL szekhaz, meg mellette az a lakopark a Duna part-Budafoki ut-Szeremi ut kozott is, akkor is ment tole mantra, hogy az ott lakok is majd jarjanak tomegkozzel oda, lesz oda majd villamos a Gellert tertol
ja, amit 15 perc kovetesi idovel terveztek eloszor, aztan az se lett, mert lehuztak
na?
nem lenne ott ut se az ilyen eszlenyek miatt, akkor jol beszopodna most mindenki, hogy se BKV oda, se ut, se lofasz....csak bicaj ut
meg mar lattam is magam elott a vevoket kigyozo sorokban, akik pont azert akarnak oda koltozni az amugy 80-180millios kecokba, mert nincs autoforgalom abban az "elheto" varosreszben, es egymasnak rajolnak a karbonvazas karbon felnis drotszamarakkal -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #327429 üzenetére
ja reggel 50-s vili csucsidoben alig birsz felpaszirozodni ra, de kivi lennek ott ezek a nagyonokosak hova kepzelnek el a tobbi utast meg ezen felul, ha csomoan leraknak az autot?
tetore az aramszedo melle?
136-s busz is ugyanez a Havanna ltp-rol KöKi-re, amikor kifordul vissza az Ulloi-re, 2 perces(!) kovetesi idovel mar vmi 3 busz megy egymas mogott, mert utolerik egymast, es orulsz ha a 3.-ra felfersz
vmikor csak bebillen az ajto, de kinyilni nem tud, emrt szo szerint mint a szardiniasdoboz
erre jon a gettomajszter bicajjozsi, hogy de hasznaljanak auto helyett tobben BKV-t
OK
.....nem delelott 10-11 kozott kell megnezni, mi a csizio, mert nyilvan akkor meg kong az uressegtol -
hobizoli
nagyúr
válasz
tototos #327423 üzenetére
es ha nem olyan helyre jar?
vagy fogja az onkori es osszevon ket ovodat/iskolat egybe, es ami eddig setatavolsagra volt vagy 2-3 megallora az hirtelen a kerulet masik felen lett, akkor ott mi a matek?
aztan onnan juss el meloba vissza BKV-val
meg milyen kedves az a onkori is, ahol a ovi 8-kor(!!!) nyit, de penteken 2-kor zar
óóódddmeg, de azt persze elvarnak, hogy szuljon anyu 3-4 gyereket, meg termelje melle a GDP-t is
regen reggel 5-kor nyitott a bolcsi es este 18h-kor zart pont azert, hogy egy 06-14h vagy 8-16h munkaidovel rendelkezo is le tudja oda adni a gyereket, delben volt a valtas egyik heten delelottos, masik heten delutanos voltak az ovonenik
sima nyolc oras munkahellyel se tudod megugrani kb hetkoznap se, foleg ha reggel 6-14h-g dolgoznal vhol, 6 orassal se vagy elorebb, 4 orassal meg megeri egyatalan nem otthon maradni?
de ha szerdan is du 3 elott ersz oda 10 perccel lohalalaban is mar csunyan nez rad az ovoneni
na óóódddmeg BKV-val
nem mindig a pistanyi 5.ker-bol kene kiindulni, ami a Astoria-tol nezve 4 sarok a Erzsebet hidig kb, es 10-12 perc alatt le is gyalogolhato tavolsag
meg siman lehet olyan szitu, hogy itt laksz, a munkahelyed meg 4 kerulettel odebb van, es 3-4x kene atszallnod BKV-val, amiben nincs metros utazas se, elmegy elotted a csatlakozo buszod, mert benyaltal ket pirosat, akkor 15percig dekkolsz megalloban varva kovetkezot, kocsival meg 30perc alatt odaersz haztol-hazig
Bp qrvara le van maradva a gyors(!) tomegkozlekedtetesben barmeiyk EU nagyvaroshoz kepest kapacitasban is, de a ú.n. cherry picking tíííícccsukki tiltasokat persze szeretnenk tegnap atvenni barmifele elozetes infrastrukturalis fejlesztesek nelkul
ezt kulfoldon elobb mind megcsinaltak hozza amugy, es nem az volt a hozzaallasuk ra hogy níííícccsráápéééhéééééz meg (vállrándít) óóóódddmeg -
hobizoli
nagyúr
1300ccm-re T4-s csiga....meg NEM KINAI, hanem eredeti orosz -
hobizoli
nagyúr
válasz
stickermajom #327257 üzenetére
650km-re menj göpzivel, es berelj helyben villanyautot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#48584626 #327252 üzenetére
masoktol is olvastam mar ezt a 600km-s okossagot meg hogy 4-5 eves autokban 3-400k km van tutira, mert az o haverja is annyit jar.... aki iranytaxis a masik meg futar, es abbol indul ki
csak ezek egyike sem maganak megy ennyit az autoval, ami eleve nem is a sajatja ehhez, ha megy is, hanem a cegnek
meglepo modon nalunk is vannak cegautok, az loti-futi uzletkotoke nyilvan "sokat" megy, de az uzemanyagfogyi miatt napi kijelolt utjaik vannak a boltjaikhoz, nem keresztbe-kasul jarnak tetszes szerint, de a 100-120km-t igy se nagyon lepik tul, vki a felet se, mert tobb boltja is van ugy egy lakotelepen, hogy megall egy egyiknel, aztan max a masik kettohoz odasetal
de van olyan felsovezeto is, hogy olyan kozel lakik a ceghez, hogy jo idoben konkretan besetal(!!), meg a bicajat se veszi elo ennyire, az autot meg foleg
neki szerinted mennyi km megy bele egy honapban?
meg csomo olyan cegauto is van, amik hetek ota bent allnak a belso parkoloban kipattintott geptetovel, hogyha lemerulne az akksi bennuk az ott allas kozben, akkor konnyebb legyen bebikazni
kulso parkolban is vannak olyan autok hogy alig mozognak, mert kulcsos autok, neha napokig egy helyben all tokugyanott
(mivel eleg nagy ez a parkolo ilyenkor be kell jelolni egy terkepen, hogy melyik sorban all az auto, azaz hol raktad le), nincs ezeknek dedikalt helye
ezek tok civil autok, egy ceglogo sincs rajtuk sehol
erre jon kisjoskapista megmondomajszter, hogy 4-5eves cegautoban a 3-400k km az alap futas
ezekkel hogy hoznak be a km lemaradast, ha egy hetig nem megy sehova?
vkit lekuldenek vele Crikvenica-ba, meg vissza, hogy teljesitse az "eloirt" futast? -
hobizoli
nagyúr
válasz
#48584626 #327235 üzenetére
ceges autoval lehet, magannal nem
600km meg a legjobb dizelekkel is max 2 naponta egy telitank ~60 EUR uzemanyag per nap
22 munkanap alatt 11 telitankolassal 660EUR
havi 270k forintositva minden szervizkoltseg nelkul, es ilyenkor gyorsabban jon a gumicsere meg olajcsere is
ha nem keres ezzel min netto havi 1000EUR-l tobbet, mint akarhol mashol, akkor csak erre keres ezzel
....vagy leginkabb rossz helyen lakik a munkahelyehez kepest -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tasiadam #326989 üzenetére
jo de nem is kell ugy tulzasba esni, mint a hondasok szoktak altalaban, hogy 330lo a verda, de egy 900 loeros csiga van rajta
meg ez a BMW motor mondjuk tuti 16v crossflow hengerfejes, a PDTDI meg par kiveteltol eltekintve tipikusan 8v es reverseflow
szoval az hogy nala lebenult a 1749 az ennek is az egyik folyamanya, mert jobban kell tolni a nyomast is, ami miatt meg a csiga sokkal magasabb rpm-n kell forogjon
10%-l nagyobb toltonyomas az 20%-l magasabb rpm
foleg amikor a turbo mar tul van a jo hatasfokos reszen -
hobizoli
nagyúr
válasz
Milgram1 #326979 üzenetére
az 1.9 JTD-re a 2060 a slager csiga
meg ha nem vmi nagy az intercooler akkor azzal kene kezdeni, a turbo elott is
az meg a jelenlegi setup-t is megtolja nyomatekban
nem csak turboval lehet tobb oxigent bejuttatni az egesterbe
uzemanyagot az oxigen egeti el, nem a toltonyomas
pV=nRT -
hobizoli
nagyúr
itt azert elgurult a gyogyszer....:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #326953 üzenetére
mondjuk igen....ennyiert lehetne benne kicsit tobb hullamtoro lemez is, meg belso lamellazas is atvenni a hot es alul is nagyobbak kint, hogy oda kivezesse, es jobban menetszel erje
USA-ban a Banks-nak vannak ilyen megodasai SUV/pickup truck diffihez, automata valtokhoz es motorhoz is
meg gyarilag az BMW Alpine hatso diffik voltak ilyesmik regebben, hogy a diffi hazon tobb cm magas lamellak voltak az olaj hutes miatt, nem csak egy lemezvol preselt csupasz fedel, osztjoido: Alpina finned diff cover
azert itt is vannak arak, ugy az a Promoteo ize maris nem is annyira draga -
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #326920 üzenetére
van abbol meg tobbfele [link]
de a 3.5 literes a legjobb ar/ertek aranyu ebbol -
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #326911 üzenetére
adja hozza az arhoz, ki fogjak fizetni...
ennyi erovel normal hasznalt kozben a 4 dugos Brembo fek se kene ra, mert a sebesseg korlatokat betartva siman megallna egy hokibb fekkel is
rohadtul nem arrol van szo, hogy egyik auto 7.344.389 Ft a masik meg 7.343.246, hanem eleve tobb szazezekre vannak egymastol arban
reszletre veve pont qrva mind1 a havi torlesztoben
egy u.n. top-of-the-range modellnel, meg aki azt akar venni az megveszi azzal a gyari upgrade-l is pl egy csomagban, es akkor azt is a gyarto adta el neki, es nem a kulso gyarto keresett azon is
a vevonek is jobban e lehet adni ezzel, hogy milyen megbizhatosagot, tartossagot novelo extra van benne ehhez a teljesitmenyhez, mint egy sima 1.2 1.4-s FIRE motornal van
gondolhatod hogy az onkoltsege ara ennek az olajteknonek amugy frutti
egy del europaibb orszagban ahol eleve melegebb van meg melegebb az aszfalt is, jobban kordabban lehet tartani az olajhofokot ezzel, es kevesbe haljamos lekonyulni rola a turbo meg a csapagyasodni a motor
porsche-nal az ilyen "déli" piacokra alapbol van plusz meg egy olajhuto a masik melle pont ezert, ami opciosan kerheto mas piacokon is -
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #326904 üzenetére
~10 millios 500 Abarth-nal ferjen mar bele vmi tunnerebb olajtekno, mint ami egy hoki 95 loeros motoron van egy alap fapad verzioban...
ez olyan kb ,mint az olajhuto a 3.2 VR6 24v 250 lovas mk5 Golf R-n akkora, mint a 1.4 16v-n is 75-80 lora
----------
regen itt az utcaban allt egy kispolszki, arany szinu olajtekno nagy piros ABARTH betukkel
messzirol lehetett latni alatta, mert melyebb a normalnal, es tobb olaj is fert beleegy ilyesmi tekno 60-70k a ebay-n, ezt pont par hete lattam: [link]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #326878 üzenetére
sosem ertettem ezt a minimal olajszintet
miert nem lehet benne 4.5-5 liter?
ugyis kifizetik azt is kotelezo szerivznel, es a motornak is jobb, ha nagyobb mennyisegu olaj van cirkulaltatva, a hutes meg a szennyezodes miatt is
TJET-hez letezik is +2 literrel novelt terfogatu alu olajtekno, de eleg meredek ara is van, ezittaz: -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326828 üzenetére
en a vizpumpara emlexem, meg hogy konnyen hengerfejesednek
van is vmi kiegeszto elektromos vizszivattyuja, amivel meleg motornal a leallitas utan is meg keringeti a hutovizet
na ha az befexik, akkor senki sem szerette kicsereltetni, mert draga, meg eleg szar is kiszedni....gyóóvanazúty
utana meg nem ertik miert főtt meg a motor nyaronszoval a hutesi rendszer nincs eppen a helyzet magaslatan a zsufolt motorter miatt
erre szoktak azt csinalni, hogy a geptetot a szelvedonel 1-2cm-nyit megemelik, meg a tomito gumiprofil is leficcen, es akkor azon a légrésen a menetszel vakuum hatasa vmennyire kihuzza a meleget a kazanfedel alol, es akkor nem csak az auto ala tud tavozni a meleg levego a hutorol es a kipuffrol
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #326827 üzenetére
2.4-bol vannak 2010 koruli DI motorok is, szivoban 180lo meg 240Nm-l alapbol
azert az egy 950-1000kg-s bodet tuti jol megcibalna, foleg egy rovidebb 6-s valtoval kombinalva, 2.4-hez gyarilag is volt, es az nem csak egy 1500rpm szeles savban huz
de a masik amit meg be szoktak ebbe relativ konnyen pakolni, legalbbais drga.-n lattam F asta meg C Corsa bodeban tobbet is, meg haverek a Ascona-ba is beraktak, az a Calibra 2.5 V6 24v motorja, 170loval
13-s idot mentek vele 1/4-n, es vettek a motort 80k-ert
vagy 3.0 az Omega-bol
utobbi 200-205lo...az tuti nem kerdez
Nring-n szeritem nagyobbat menne fillerekbol, mint amibe a Dbilas ITB meg az a csiri-biri leomlo, meg az ECUmaster standalone benne volt abban a magyar rendszamos E30-ban tegnap
kell vmi nagyobb hutes, meg fek ra osztjoido, de max atrakjak azt is a Calibra-bol*
mert csak az a motorter benne volt 2 millioban legalabb a 1.8->2.1 strokerezessel
-----------
*: vaksi tuti emlexik ra anno a nyálstyling-n milyen "becenevei" voltak ezeknek, a S
Segitsegtek...thread-ben -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326824 üzenetére
az volt a nyomoruk, hogy 2.8-bol csak 235Nm-t tudott a motor es 1300kg volt melle a bode
meg a vezermulanc a valto felol volt mar ebben is
ugyhogy egy patenatbbb GSi 16v F Astra siman pariban volt vele, mikozben 2/3-aba kerult ujonnan is, meg a biztositas ado minden kevesebb volt ra -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326823 üzenetére
az ilyen osszekendacsolt csotanyok nem erdekelnek egyatalan...
csak ami gyari megoldassal is beszerelheto -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #326818 üzenetére
amikor a C20XE volt, akkor a 22XE meg 24XE meg nem igazan letezett kb 8-10 evig
Z22XE 202Nm 2600rpm-nel
Z24XE meg 220Nm 2200-nOK, hogy ~150lo ez is mint a C20XE is, de alulrol ezek sokkal jobban mennek
ekkora rpm-nel a gyari C20XE tud kb 155-160Nm-t, azaz ~25-30%-l erosebbek reszterhelesen: -
hobizoli
nagyúr
válasz
Hachiko95 #326807 üzenetére
ja en tudom melyik ez
a Csikos Giulia-iban is ez volt tobbfele ccm-ben iis, es a ~155-g bezarolag ez volt az Alfanal "a motor"
az a Boxer meg vmi mellekvaganyos bohockodas leginkabb, nem is ertettetem minek eroltettek azt annyira, amikor ebbol is volt 1300-s ccm-s kivitel a Giulietta Junior-ban
most ahhoz kepest az 1200-s boxer megis mennyivel volt nagyobb huzas, hogy egy uj gyartosor is kell miatta, meg kb az olajnyomas kapcsolo egyezik belole vele...? -
hobizoli
nagyúr
egy ujabb minek mesz fel epkezlab hutes nelkul az Nring-re video
130fokos olajhofoknal nem nyomja neki tovabb, a viz is 113 addigra...a mutatos muszer meg lent mutat ~90-t kozben
ez az mk5 R32 olajhutoje
megnezed lent, meg a hoki 1.4 16v-be is ezt irja
ott azert lennenek kerdeseim a mernok elvtihez, hogy ezt amugy mi alapjan gondoltak egy R32-be is megfelelonek...?
gyogyo a tulaj is amugy, KW Clubsport futomu vodor aranyert az van, de a hutest is ápgrédelni egy ilyen terheleshez, aaa azt minek...?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Hachiko95 #326628 üzenetére
na ma kb delben pont meg a "havazas" elott jottem az M0 eszaki reszerol del fele, es Pécel-nél ahol 3 savossa valtodik a palya az emelkedon direkt kiprobaltam, hogy vegig a 6.(!) fokozatban 110-rol 160-ra gyorsitottam, ekkorra forgott 4700-t, es 1300kg (5 ajto, borbelso, Bose) az auto, + én, 150lo 6300-nal, meg 181Nm 3800-nal
...kerdes mennyire lehet meredek az a Nring-n a Karusszel elotti 2.5km-s szakasz, hogy 140-nal megall a mutato 4.-ben egy tunnnerolt ~200-210loeros motorral, vagy akkor az alul nagyon buta 5500-6000 alatti rpm tartomanyban
nekem ez a péceli domb kajakabbnak tunik, de csalhat a kamera nezopontja is persze
ja, meg megneztem a valtoja mennyire rovid/hosszu
1989 E30 318iS 1.8 16v :
1st Gear: 3,72:1
2nd Gear: 2,02:1
3rd Gear: 1,32:1
4th Gear: 1,00:1
5th Gear: 0,80:1
Reverse Gear: 3,45:1
Final Drive: 4,10:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.400 tpm
ezzel a takkgyari auto 9,9sec 100-ra RWD-vel is, es 1130kg hozza
147 2.0TS-6:
1st Gear: 3,50:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,52:1
4th Gear: 1,16:1
5th Gear: 0,97:1
6th Gear: 0,86:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 4,06:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.500 tpm
ez 9.3 sec FWD-n, de a 5-s valtora van csak adat
meg az a 166 amibol ez a valto van is 9.8sec ezzel 100-ra, es az mar 1450kg mellé
....szoval nemtom
lehet csucsban tartva eros a motor, de abbol kiesve meg amivel fent erosebb a gyarinal, lent annyival butabb
kene ra egy 6-s valto rovidebb diffivel, hogy abban a "jo" rpm savban tudja vele tartani a motort
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326641 üzenetére
hm vmi olyasmit csinalhat, hogy a szivosorban az egyik portot elzarja, ezzel 1 szivoszelepes lesz, mintha egy 6 hengeres 12 szelepes motor lenne, amik tipikusan alacsony fordulaton mennek jobban, de fent kifogynak a szuszbol
de reszterhelsen javul tole a gazlenges miatt a hengertoltes
6 henger 24v motorok meg alul butabbak, de fent jobban élnek
ezzel meg igy a ketto kozott tudnak valtani, megnyujtva a hasznos nyomateksavot
olyasmi ez is mint a "okoskerek", ami oda-vissza elfokolja vezerelest a fotengelyhez kepest, valtoztatva ezzel az u.n. fázisszöget
Lada-n is ha fokolokerekkel direkt eltoltad 8-10 fokkal a vezerlest, akkor fent jobban ment, de alul butabb lett
az okoskerek is ezt az elfokolast csinalja ECU vezerelten, csak az oda-vissza is allitva azt -
hobizoli
nagyúr
válasz
tasiadam #326636 üzenetére
nem
low lift meg high lift profilt kulon-kulon leforgatva van egy metszetpontja a ket gorbenek
gyarilag ott van a valtas
ugyhogy ott azert nincs olyan, hogy "rugas", mert abban az adott pillanatban a ket profil pillanatnyi nyomateka egyezik
csak onnantol a low profil mar esne, a high nem
meg az alatt a low profil tudja a nagyobb nyomatekot, es a high a kisebbet -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326629 üzenetére
VTEC rugast kerestem a nyomatekgorbeken, de vhogy sosem lattam
foleg azert sem, mert a VÍÍTAKKKK valtas oda van programozva, ahol a ket profil nyomatekgorbeje metszi egymast
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Hachiko95 #326625 üzenetére
ja vegigneztem, de szerintem ez 180lo a fotengelyen
egy 210-215 lovas auto azert az tudjon mar gyorsitani egy dombon 140-nel is, foleg hogy a diffi a gyari 136lohoz van kitalalva
az M7 erdi emelkedon gyorsitva felmegyek a 150loeros dizellel ami ennel 200kg-val nehezebb is alapbol, meg az sokkal meredekebb is..... meg a dizeleknek tipukusan hosszabb valtoja is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Emunem #326428 üzenetére
volt regebben egy mentos, akinek engedelye volt arra, hogy a kivonulasokat a szelvedohoz kirakott kameraval felvegye
na megy az egyik videoban a Corvin mozitol a Blaha fele a 4-6 vilisinen ezerrel, villog-vijjog ahogy kell, erre a Baross utcanal a gyalogdroid ranez(!) es elkezd atmenni elotte a zebran a ket peron kozott
mentos akkorat fekezett, hogy ne verje el, hogy kb leert elol a lokharitoja -
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #326266 üzenetére
nemtom, de aki egy ilyen 6-7sec-s piroson bejon, mert azt erosen keltem, hogy azonnal valtana a piros utan sarga-zoldre ekkor keresztben a masik irany lampaja, tuti korben piros van 1-2sec-g minden irany lampajan, attol bevonnam a jogsit, aztan lehet menni ujra vizsgazni szepen
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #326163 üzenetére
HGP Tech-Update: Martin Gräf zeigt den 480 PS Umbau
...itt azert nem sz4rral gurigazik a bááááástya
es amikor a video keszult a komplett 480-s setup programozva meg TÜV papirozva volt 13-14k EUR -
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #326163 üzenetére
a 'szomnak kell ekkora overkill csiga erre?
nagyobb mar nem fert be a zarhidtol?
ennek kisebb csiga van a HGP mk7 Golf R-n a 480lora, de mondjuk az 3000-nel befujja a 2bar toltonyomast
szoktam nezni amugy a kekszis videokat, de nala ez vmi megalomania, ami turbokat felrak, G30-770 "kicsi", megy ra a G30-900, es a 900 a neveben nem a sulya gramm-ban
erre megtunnerolodik vele az auto 330lora
wow
aztan nem ertik 6000-6500 alatt miert nincs ereje
megnezel egy currentgen CTR-t, az is 330lo gyarilag 2 literes motorbol, de egy fele ekkora se csigaval elerik
de azt nem is kelll 8500-9000-g forgatni hogy menjen, mert az ott tudja azt a 330loerot, ahol a kekszi motorjai meg be se forgattak a csigat -
hobizoli
nagyúr
This Turbo 6 Cylinder Muscle Car DESTROYED Corvettes
kovetek egy par junkert, akik ilyen 1950-60-70-80.-s evekbeli, u.n. pajtalelet autokat keltenek eletre, meg V8 igy, V8 ugy, de ez vhogy mindegyiknek a szent grál
egyik csak felujitott egy ilyet egy 60-70+ eves oregnek, mert nem adtak el neki, de legalabb azt leforgatta
megneztek felujitas elott hogyan megy, 0,2bar-t tudott osszehoznielkezdtek szetszedni, persze ahol csak lehetett mindenhol IS eresztett a rendszer, de meg a pillangoszelep tengelyenel is, kollektorontveny tomitesnel...
na, nagy nehezen honapok alatt kijavigattak mindent, amit csak tudtak, elerte vele a 10psi nyomast, ami kb 0,75bar, es ennyit is kene tudnia gyarilag, van rajta uj fek is, minden folyadek is cserelve, visszaviszik a csaladnak
be van GoPro kamerazva az utaster 2-3 egyseggel, mennek az oreggel egy mesekort, kisoreg vezeti az autot tobb evtized utan ujra, orules van meg minden, odalep neki egy koveret, erre megszolal: annak idejen megvettem ra az upgrade turbot, es ennek 20psi-t kene toltenie... (~1,5bar)
szerelogyerek
...aszittem kiszall menet kozben a jobbelso ulesrol
-
hobizoli
nagyúr
válasz
f4lcon #326062 üzenetére
asszem a Q2-nek van ilyen szatenezust(?) tukre gyarilag
a CNC-nek meg lakk fekete
147-nek az a "baja" gyarilag, hogy magas a bode
uvolt az ultetesert
foleg a fapadabbb verzioknak, ahol kicsi (=15"-s) melle a felni is, az ugy eleg butan tud kinezni
ugyanaz az auto -40mm csücccsel meg ez a "TI" konkáv felni es maris teljesen mas -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
[link] ....a legyszuro temahoz
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #326030 üzenetére
van belole osszekerekes is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326027 üzenetére
hat nemtom, de mar ~15 eve is 4-500k volt egy LET motor kapugaranciaval, es azota gondolom olcsobb ez sem lett
annal olcsobban csinaltal egy XE +kovibelsovel turbosat mar akkoris, ami akkor kajakabb terhelest bir, mint a gyari ontott dugos, gyari hajtokaros LET barmikor, max mas lesz a motorkod beleutve
mindenhogy illegal, ugyhogy tokmind1 -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326014 üzenetére
a masik ami nem egy tul gyakori okositas, az A Corsa a C20NE C20XE C22XE motorral
Pug205 a 406SRi XU10J2TE-vel -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326012 üzenetére
dizelem is 305Nm alapbol
amugy a geoscsigas AFN 110lo a 230Nm
az 1Z 90lo az csak 202Nm -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326009 üzenetére
peakpower sells cars, torque wins races - Carroll Shelby
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326006 üzenetére
mert egy GTI motor 5-6x annyiba kerul
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #326003 üzenetére
pont azt beszelgettuk Suzuki-s havercsavoval a hetekben, hogy a esztergomi 3 ajtos Swift bodeba at kene pattintani a sedan Manager kivitel 1.6 16v motorjat
az vmi kilencvenpar loero, majdnem mint egy GTI, de reszterhelesen a ccm miatt sokkal jobb nyomatekban annal
meg annak amugy eleg alacsony gyari CR-e, blokk+fej sik maris 100lo felett lenne meg egy tunnnnnnnerebb veztengely hozza
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325999 üzenetére
323iA?
kb 9-9.5sec kilora -
hobizoli
nagyúr
válasz
Tsebacsi #325825 üzenetére
nem, ez a csucsido
csucsido akkoris csucsido volt, meg ma is az, tobb auto akkorsem fert el
azon kivul meg teljesen jol jarhato a varos, meg most is az, nem csak 2005-ben volt az
20-22perc alatt szoktam beerni a Keleti PU-ba, ha dugo lenne, nem ennyi lenne az ido oda
az 50-s vili annyi ido alatt erne csak a Hatar utra es akkor meg nem vagyok seholde az elso kepen meg dedikalt buszsav sincs, ha megnezed, mert a busz mogott is vannak auto, meg kicsit tavolabb elotte is, a hid fele halado oldalon ez meg jobban latszik is
szoval a jelenlegi 2 sav + buszsav is mar egy korabbi forgalomcsokkentes eredmenye a sima 3 sav helyett
erre megy a varosi autopalyazasParizsban a Champs Elysee mennyi savos is?
Berlinben a Brandenburgi kapunal a hany savos sugarut is van?
jaaaamost persze az egysegsugaru tiiicsukkki bicajnácinak azzal nincsen semmi baja, amikor 7-s busz elott 12-vel teker a buszsavban a gyogyeger varosnezo turista tempoban, feltartva haladasban a buszt 100+ utassal, mert nem auto van elotte, hanem a "kollega"
tudod: sajat magukra ezek az akadalyozzak a forgalmat meglatasaik sosem akarnak ervenyesulni, meg olyankor pont masfele nez
Izabella utcaba mentem egyszer egy CPU-ert este, neztem Waze-n, hogy a troli elottem miert megy 7-10 km/h kozotti tempoban
szerinted miert?
kiallt a megalloba, es a jobbagy ott "teker" elotte az elesés hatarán5-l lehet setalni is a jardan, ha mar ennyire qrva raer, akkor talan mehetne ott is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325888 üzenetére
ja, lehet a karigeriek is okoskodtak vmit, csak nem reklamoztak, mert anno a vitezyk bulija se hozott osztatlan sikert
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325888 üzenetére
az BK-ben van
a mekiben nem adnak mar a poharra tetot meg szivoszalat se alapbol
mondjuk a drivein-ban lehet -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325826 üzenetére
ezt a lampaprogram modositast a tarlos-vitezy kettos csinalta 2011-2012 korul, bevallottam azert, hogy nagyobb dugok miatt majd tobben hasznaljak a tomegkozt, es kevesbe erje meg autoval menni
utana par honappal kesobb ugyanok nyekegtek nagyokat a megnovekedett dugokra is, amiket pont okoztak ezzel a korabbi okossagukkal -
hobizoli
nagyúr
válasz
tasiadam #325872 üzenetére
ezek felsorolgatnak olyan holland kivarosokat peldakent, hogy 4km a ket vege kozott, a wiki szerint 20-22k-n lakjak, es az egyik vegen allva jo idoben latod a masik veget kb
mint a Lanchid legyen setalos hid, mert Praga-ban is az a Karoly hid
ja, ennyi diffi van csak:
lakossag 1.3 vs 1.75
kozuti(!) hidak szama a koz.ig. hataron belul: 16 vs 7 (-1)
metro: 65km vs 39km (es ott epites alatt van jelenleg egy uj 11km-s, azaz 76 lesz)azaz sehol se vagyunk infrastrukturaban a ~25%-l nagyobb lakossag mellett se, lakossag aranyosan szamolva ehhez itt ~20 hidnak kene lennie, meg ~100km metronak
meg Koppenhagaban lezartak egy 0.3km2-s reszt setaloutcanak, es attol nagyon fuuu lett
na most az egy 500m x 600m-s resz, szoval azert ne gondoljunk sokra, es amugy a Nepliget ennek a 4x-e(!), megsem tobzodnak ott tomegek
meg amugy 2000 ota itt 38km metro epult (vs itt 39km 1896 ota), es a repter is elerheto a metron - a most figyelj: a 600k lakosu varosbanhol is vagyunk ehhez is....?
errol persze qssolnak ezerrel -
hobizoli
nagyúr
válasz
tasiadam #325865 üzenetére
itt ezeknek azok a nagy terveik erre, hogy nem Muzeum krt vagy a Ferenc krt-tol befele, hanem a Konyves Kalman/Hungaria krt-ol befele se lehessen autoval jarni, es csak setaloutcak... mert igy lesz "élhető"
elheto az most is, csak neki kene videken laknia inkabbnemtom de akinek ennyire hianyzik a faluja, az miert nem ott lakik es jar be a napi dolgaira a szent MÁV-l, amit amugy mindenkinek IS javasol o maga...?
kulon jopofa amikor olyan osztja az eszt ebben, aki vhol 150km-re videken szuletett, ott is nott fel, aztan huszonevesen suli/munka miatt felkoltozik Bp-re, aztan falut akar csinalni egy fovarosbol, mert az hianyzik neki
kajakra, mint az iszlamistak is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325860 üzenetére
az egyik francia TV csatorna csinalt egy ilyen tesztet Parizsban par eve
ott is arrol ment a nagy duma, hogy nem lehet haladni a dugok miatt es fuuu
na egyik kollegajuk kepviselte a bicajosokat a sajat felszerelesevel, tenyleg eleg jonak tuno bicaja is volt, +szerko, +sisak... minden ahogy kell
masik egy Renault Clio-val
nem is tokre a kulvarosbol indultak, hanem mintha itt a Kispest-rol mennenek a regi TV szekhazhoz, a Szabadsag ter 17-hez
bicajosnak a pirosnal nem kell megallnia ott, jobbra kis ivben mehet, a parkokon atvaghat keresztben is stb
szoval a vege az lett, hogy a TV csatorna szekhazhoz az autos kollega 10+ perccel elobb odaert a "dugoban" is, mint a bicajos, a mindenen IS atvagva
meg persze ott zihalt, alig kapott levegot, mert ugy tekert vs kiszalltam az autobol es hurra
egy izirajderebb tempoban boven 15 perccel kesobb er ugyanoda
----
itt is vannak ilyen Münchausen báró magassagokban halucinalgato nagyarcok, hogy "barhova odaerek masfel oraval elobb, mint autoval"
uhm, deee
20-22perc szokott lenni a szint idom a Keleti PU-hoz a 18.ker-bol...erre kivi lennek, hogy erne oda masfel oraval elobb is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #325820 üzenetére
legjobb amikor irogatja a muki, hogy igy auto ugy auto, erre masik posztban leirja, hogy jo idoben o bicajjal jar, amuyg nem, de anyu a gyereket kocsival hordja a suliba, mert amugy van ketto autojuk is, utana meg os is egyedul ul az autoban, amiert ugat masokra
b+, hogy az ilyenekre nem szakad ra a mennyezet, gheccccii
de ha mas megy, akkor annak a qrva anyjajat 3x
ja meg utana berakja a kepet a Deli PU-tol 4 autoval a kepen, hogy akkor napi 21 orajaban minek van itt is 3 sav, amikor azt irod neki, hogy arra hogy orankent elhalado 5 bicajosra, nem kellene dedikalt savot fenntartani
ezzel beismeri, hogy a napi 21 orajaban amugy nincs az a 0-24h-s dugo, amit osszesirnak
masik, elmegy a karbonvazas karbonfelnis bicajaval vmi versenyre, de rakerestem a mukira sehol nem jegyzik bringasportban, szoval vmi hobbista, de nem a szent MÁV-l jar, amit mindekinek javasolgat, hanem auton viszi
jaaa, hogy amikor o megy autoval az o dolgara, a masok lakhelyen keresztul, akkor az rendben van, csak masok ne menjenek nala
harmadik nagyszaju, Nagyvarad tertol jar a Orczy terre...mennyi az, 3 vilimegallo a 24-sel?
meg a masik egyetemista vilagmegvalto, a 7.ker-bol jar ELTE Muzem krt-i epuletebe megneztem kuglimaps-n ~6-700m az utja az egyetemig....koszonjuk, tenyleg
az meg kulon jo, amikor a vácon lako osztja az eszt, hogy amikor 3-4 hetente 1x bejar az anyjahoz a Sibrik lakotelepre a KöKi melle, akkor NEKI mennyire jo a vonat-M3 metro is erre
de amikor irod neki, hogy igen, es a metrobol sokkal tobb kene a varosban, akkor ugyan o: aaa boven eleg, ami van is
neki pont eleg, mert jelenleg is megfelel az o utazasainak, akkor nyilvan masnak is tokeletes kell legyen ez is -
hobizoli
nagyúr
válasz
#48584626 #325790 üzenetére
videken meg attol lehet megfulladni, hogy szemettel tuzelnek, vagy vizes faval, aztan olyan szmog ul a volgyekben, hogy harapni lehet, hiaba van amugy sok helyen gaz futeni par ilyen megoli az egesz kornyeket
mennyivel jobb, tenyleg
az a nemet faszi is aki fel evig itt voltak nalunk a beruhazas miatt futoolajjal fut otthon, nem gazzal...na?
meg csomo belvarosi reszen nem az autot magat erzed budosnek, hanem a hazakat(!)
bemesz az utcarol a kapun es fejbe is vag a dohos-peneszes szaga az epuletnek, ezó annak getto szeru felepitesnek is koszonheto, hogy nem tudja a belvarost atjarni a levego a zsufoltsaga miatt
pl a Dob utcaban vannak olyan reszek hogy csak 6m-re van egymastol a ket szemkozti epulet homlokzata
also lakasoknal mallik is le a vakolat miatta, belso udvar kovezete sokszor mohas is a nyirkos levegotol, mert beesik az eso a belso udvarra, csak kiszellozni meg sehol nem tud, ettol dohosodik be is az egesz
a focistadionokban ugyanettol doglik meg a palya fuve is, hogy nem eri a szeljaras bent
ezert szoktak ujabban kivinni a stadion melle regeneralodni, es csak meccsnapon viszik be, addig kint eri a napfeny, a szeljaras stb
vagy nezd meg a Real Madrid is mit csinalt a gyepnek az epulet ala -
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #325797 üzenetére
LSD sokat segit ebben amugy
amiota vettem a gyari Q2-s valtot, amiben a torsen LSD van, a hajnali parasodasban siman gyorsitva fel lehet menni a feluljaron, es nem diferal le a hajtas az egyik kerekre
szerintem ilyen 120-130 lo feletti autoknal ez mar egy musthave kene legyen, nem is ertem gyarilag miert nem opcio amugy
egy uj auto araban, foleg ha reszletre veszik, mert kp-ban kb senki..., elenyeszo diffit jelentene
a gyartoi onkoltsegi ara kb lof4sz sincs ennek, van benne par plusz csigakerek kb....
nem volt olcso, de egyatalan nem bantam meg
600EUR-ert siman megvennem azt a valtot, ha van
nekem mondjuk pont kapora jott 1 nappal a tervezett kuplungcsere elott, gondoltam is, hogy az, hogy ez pont most kerult fel eladokent, egy "jel"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 Sérült - i7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7900 XT 20GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Poco M6 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G8 - i5-11GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest