-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #30977 üzenetére
Switben ültél már? Ott konkrétan a térdedben végződik a közép konzol, ahhoz képest egy 159 maga a masszázs ágy.
182cm vagyok, mostanában már nem is nagyon sovány a magam 105 kilójával, de elférek a 159-ben, sőt az insigniát leszámítva egyik autót sem éreztem elviselhetetlenül szűknek a felsoroltak közül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #30963 üzenetére
Mondjuk, nem értem, hogy fértél el egy splash-ben de mondjuk a 159-ben nem? Ugyan ez a kérdés áll a swift miatt is? Nem akkora autók ezek hogy terpeszkedni lehet benne. Aztán azt meg végképp nehéz elhinni, hogy több lenne benne a hely, mint egy alsóközép vagy közép kategóriásban. Insignia nem játszik, az tényleg kicsi, na de a többi...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
És Te hozzánk akarsz jönni az emelkedőkre? Szerintem hozzál tankert.
Ha nagyon megtiprom, 10 liter. Persze városban fölösleges gyilkolni, mivel a következő lámpánál csak 3 autóval leszel előrébb, vagy na nagyon sietős akkor három lámpával és két büntis fotóval. Nem látom értelmét és létjogosultságát sem a városban történő padlógázos gyorsításnak.
Pályán más, ott bevérezne Bubu szeme.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #30201 üzenetére
Rally alkalmával lehet menni rajta legálisan gyorsan, de azt Kassa másik oldalán szervezik, oda meg kevás a 2.0TDi, mert b@szott nagy emelkedő.
A komoly gépeket is igénybe veszi.
Kedvencem 5:50-nél ahogy a ladából kihullik lélek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A Kassa táblánál az asszony majdnem kidobta a tacskót, pedig nem mentem a kocsi és saját határaimhoz közel, csak tempósabban vettem a kanyarokat. Egyedül simán megríkatom a nyári 225-45 R17 Fuldákat.
Na jó, van egy szakasz(log domb, ide hordom tesztelni turbónyomás gondokkal küzdő TDI-ket, aminek baja van, itt kiderül), ahol nem bírok magammal, ott lehet csak előzni és kell is. Ebből a kanyarból kifelé 3. padló, 4. padló, és az 5.-et nem bírja leforgatni. De ma nem voltam ilyen rossz, nem mentem a megengedett fölé.
Fölfelé két sáv van, lefelé egy, csak erő kell a motorba, meg rendes gumi és lehet érdekes dolgokat művelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A kormi alatt passzív kormányzású hátsó futómű van, egy 225-ös vagy szélesebb gumival elég reménytelennek tűnő kanyarokban is elfordul a kívánt íven. Próbáld ki egy biztonságos helyen, ahol nincs minek nekitámasztani. Majd meglátod, hogy többet tud, mint amit sejtet.
Nekem könnyű dolgom van az octaviaval. Ma is mentem itt.
Hátsókerék-kormányzást önmagában nem alkalmaznak közúti használatra szánt járműveknél, azon egyszerű oknál fogva, hogy az ilyen jármű hátsó kereke járdaszegély mellől, előre történő elindulásnál felugratna a járdára.
Az ilyen rendszereket csak munkagépeknél (pl. villás targonca) használják, ahol más szempontok fontosabbak.
A személygépkocsik hátsó futóművei sok esetben mégis megvalósítanak enyhe kormányzó hatást, amit az oldalerők váltanak ki. A kerék elfordulásának mértéke azonban minimális, legfeljebb 1-3 fok, iránya általában megegyezik az első kerekekével.
Ezt az úgynevezett passzív hátsókerék-kormányzást a hátsó futómű rugalmas rögzítő elemei, illetve a többlengőkaros futóműveknél a futómű geometriája váltja ki, leginkább nagy sebességű kanyarodáskor, amikor nagyok az oldalerők.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #29860 üzenetére
Én is betyárkodtam a szomszéd autójával, miután megkerestem 70 elveszett lovat. Lehet a 170 nem volt jó ötlet a 70-es táblánál, de legalább nem én kapom a csekket...
4.-ben meg kell küldeni padlón, hogy lássuk lesz-e vészmód. Biztosúr, ártatlan vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #29753 üzenetére
A baj a garanciás autókkal van. Nincs választása a tulajnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #29749 üzenetére
Évi 10.000 km-es mászkálással 3 évig benne van ugyanaz az olaj télen, nyáron. 3 télen át ugyanaz az olaj kapja a hidegből adódó minden megterhelő mellékhatást.
Ez azért nem igaz, mert a periódus 30 000km VAGY 1 év. Amelyik hamarabb teljesül. Vannak gyártók, ahol 2 év, de sehol nem engedik 30 000-ig, ha már két éves elmúlt az olaj, akkor sem ha 2000km lesz benne ennyi idő alaltt!
A júzerek is hibásak, de ez a drága márkaszervíz árakból adódik. Mindeki húzza-halassza, amíg csak lehet, mert drága. Persze, hogy az, ha 2x-es áron adják az olajat, meg a szűrőt. Ha nem így lenne, sokan hordanák sűrűbben cserélni. A körmükre kellene koppintani a márkaszervízeknek, és ellenőrizi őket szúrópróba szerűen, nem lenne annyi sunnyogás, nem cserélt szűrő, vagy olaj csak számlán.
Az meg egyenesen gusztustalan, hogy ennyi pénzért lusták levenni az alsó motortakarót, inkább leszívják az olajat a nívón keresztül, persze benne marad 6-deci, amennyivel kevesebb friss megy bele, ez jól össze is mocskolja a friss olajat, de a júzer a teljes töltet 2x-es árát fizeti.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #29738 üzenetére
Ezt nem mondom meg a hasamra ütve. Pontos motorkód szerint meg lehet nézni az adott motorra jellemző adatokat. Ha VAG motor lenne, kapásból rávágnám, hogy ha 25 fölött vannak a hengerek, akkor jó motor, de nem vagyok alfa guru. a motorhoz tartozó szerelési útmitatóban benne vannak az adatok, csak be kell azonosítani a motort.
Teljesítményből nehéz megmondani. Havernak volt, hogy hidegen nehezen indult az atombiztos adagolós 1.9TDI octavia. Mértünk 20,17,14,11 bar nyomást, 19 bar az elhasználódási limit azon a motoron, az alatt motorgenerál. És ez a motor pályán 200-al ment. Csak -10 alatt nem akart beindulni, de nagyon nem. kb 1 perc köszörülés után éledt fel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A pénteki darabokat kellene kerülni, de vannak gyárak, ahol úgy gyártanak, mintha minden nap péntek lenne.
Bosch: made in mexiko és társai...
Igazából nem is az alfát akarom védeni, hanem azt szeretném elérni, hogy ne nézzenek le egy márkát sem csak azért, mert jóskapista befürdött vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #29725 üzenetére
Neked, hogy ne kapd fel a vizet...hallomásból minden autó szar, ennyi erővel azt is mondhatám, ne vegyetek semmit, de hozzám csak azok jönnek, amivel baj van, szóval ebből nem lehet levonni semmit. De vannak, akik konkrétan készpénznek vesznek 1-2 rossz tapasztalatot és kivetítik egy egész márkára, országra, népcsoportra. Nem értek egyet zack kollégával, de ettől nem dől össze a világ.
Nem izzít semmit ajtónyitásra. Az üzemanyag pumpa indul a tankban, de csak a benzinesekben. Ellenben padlógázon izzít ez a retek common rail, szóval rossz gyertyával kevesebb a ménes.
Néha már olyanokat olvasok itt, hogy le kell esni a székről. -ez nem neked szólt, hanem aki követi a gondolat menetet, az megtalálja magát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #29266 üzenetére
(pl. a nullás hosszanti marásai hintáztatják) Azt a szart Ti útnak nevezitek???? Miért nem vágtátok le a tökét a felelős miniszternek, aki ilyen szart kiadott a kezéből. Múlt héten kétszer is volt szerencsém ahhoz a szarhoz. Kegyetlenül ráz, pedig rendes autóval voltunk ... A4.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #27450 üzenetére
Dehogynem, sőt a hajtókarok állapotát is így kell ellenőrizni. Elég hamar láthatóvá válnak a fenti módszer kitartó gyakorlásával.
Ha valamelyikőtöknek lenne arra útja, rendezze le a csajt, látszik, hogy kínlódik szegény...egyedül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27410 üzenetére
Nem érted, itt akkor is megy a kompresszor ha a teljes szellőztető panelt kikapcsolod, mert hajtja a szíj direktben. Namost ahhoz, hogy ne menjen benne egy bizonyos szint fölé a nyomás, hűteni kell elől a kondenzátort. Komprende? Szuzukiban még a mágneskuplungos votl, csak akkor húzott be a mágnes, amikor bekapcsoltad a klímát. Amúgy csak a szabadonfutó forgott a mágnes körül. Kérdezted, hogy miért bőg bennük a veni, ha annyira tudni akartad, ezért.
TaaT Nem, az nem modern, mert kikapcsolható a kompresszor és nem is kapcsol be 0 fok alatt, mert lefagyna csőben a cucc. Az újakat állandóan hajtja a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27400 üzenetére
Modern autó klímával fűt is és párátlanít, a kompresszor állandóan megy, csak a terhelése változik. Emiatt bőg benne a veni, mert a klímahűtőn át kell húznia a levegőt.
A modren VAG csoportos autók ilyenek, és az új fordok is. Nem mágneskuplungos a klímakompresszoron a szíjtárcsa. Egy pici problémát vet fel a dolog. Nem lehet sokáig járkálni lyukas klímával, mert a kenés hiánya miatt beáll a kompresszor. Ugye, a hűtőközegbe olajat is kevernek, ami a kompresszor kenéséért felel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #26932 üzenetére
Így télen hideg motorral padlógáznál fehér füstfelhőt hagyok magam után.
Hola hiba a mondatban?
Hidegen biztosan jót tesz a közvetlen befecskendezéses turbóbenzinnek a padló. És csodálkozik, hogy hová tűnik az olaj... Minden második TFSI videó gyűrűzős motorfelújítás vagy gyorsulós, vajon miért. Amúgy is kényesre tervezték, amire még rátesznek egy lapáttal a loosererk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #26609 üzenetére
Ültél mellette? A járókeretes néni beelőzött volna, ha elfér mellettünk. Padlón akkor volt a pedál, amikor a talin nyaggatuk.
RS? Ember, azzal művészet megetetni 10 litert százon. Sima 1.4 MPI volt neki, de a skoda motoros, sajnos az elég szomjas városban, és igen, hengerfejesre hajtotta egy év alatt... ja, nem gyári hibás volt.. Nagyfater gyorsabban vezet, mint bitpork.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hroberto #26447 üzenetére
Valamelyik ABS jeladó lesz vagy oldalcsúszás érzékelő. Olvastasd ki a hibát, az pontosan megmondja, hogy melyik. Ezek a rendszerek, amik most nem működnek, mind figyelik a 4 kerék egyidejű forgási sebességét. Elég, ha egy jeladó nem ad jelet, vagy csal, már kikapcsolnak, nehogy keresztbe állítsa az ESP az autót egy egyszerű fékezésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #26439 üzenetére
Majd a hátsó szilentek cseréjekor jusson eszedbe ez a bejön duma...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Oryctolagus #26308 üzenetére
Egyszerűen ki kell húzni. Kiugrik a gömbfej a fészkéből. Visszacsavarni a helyére, az újat meg csak rányomod. A teleszkóp végére a fészek rá van sajtolva, nem levehető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Too much toque. A Bubunál nem fenyeget ez a veszély. És a paszuly az első fokozatban csak 50%-os turbónyomáson megy, 2.-ban kezdődik a tánc. Az a 350 Nm elég kellementlen meglepetéseket tud okozni az első gumiknak. Próbáld ki, hogy lelassítasz, de nem állsz meg, hogy benne hagyja a 2-est, és onnan rúgd el.
EQMontoya B6 passat, 2.0TDI 170PS/350Nm, DSG. -alias paszuly.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #25680 üzenetére
Kifogott rajtuk? Nézzék meg a kábeleket,nert ha minden ok,valami valahol elrágott valamit valamikor...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #25184 üzenetére
Majd dobok neked képet a forgalmimról. Ami abban nincs benne, azt nem lehet feltenni. Ennyit a +- értékről. Még a sebesség index is fix. Ha 195/65 R15 V van a forgalmiban, akkor nem lehet 195/65 R15 T-t venni, pedig az olcsóbb.
Ha valami egyedit akarsz feltenni, akkor előbb igazolás kell a autó gyártól, hogy mehet, amit aztán elfogadnak a rendőrségen és csak azzal írják be a forgalmiba. A gyár csak akkor ad ilyen igazolást, ha az adott modellt forgalmazták az általad kért mérettel, vagy annak a sport változatát. Máskülönben nem íratod be.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #25182 üzenetére
Van rá egyszerű megoldás, mint ahogy nálam is.
Nekem: 225/45 R17 a nyári és 195/65 R15 a téli.
Nálad a pontos váltóméret 205/55 R15, és ne gyere nekem azzal, hogy nem megy fel a 15-ös arra a talicskára, mert nem hiszem el... Sokkal komfortosabb lenne télen ez a méret. Nem a tömeggyilkolásró van szó, hanem arról, hogy mindig inkább kibúvót keresnek az emberek, monthogy azt csinálnák, ami a helyes.
Mondjuk átjösz, belédmennek, és majd a károkozó biztosítója jnem fizet neked semmit, mert nem olyan gumi van a kocsin, ami váltóméret. Nem kell hogy nagy legyen a kár, de a sajátodból fogod fizetni, csak mert a kollégák is így használják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #25167 üzenetére
Ha pofázol velük, ok nélkül elveszik.
30-al ha túlléped már elveheti, de ő dönti el, mennyire súlyos a kihágás. Nem mindegy, hogy pl. a belvárosban toltad 80-al a gyalogosok között, vagy a külső köríven 100-al a 70 helyett.
20-al túllépni 50 euró, 50-el 400 euró. Szóval úgy kell menni, hogy ne érjenek be. Többnyire 1.2 HTP fábiával mérnek, de BMW M3 vagy passat R36 tuning változata az elfogó(külön a rendőrségnek csinálták autópályára). Ültem a passatban, vitt a haver egy karikát, nincs benne a limiter 250-re, villogóval városban is elég fürge.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomiii. #25164 üzenetére
Mert nem erre tervezte a gyár. A gyári mérettel nem érhet bele semmibe, nem gyárival meg bármi megtörténhet. Ha versenypályán használod csak, bármit feltehetsz, de közúton vannak szabályok.
A váltó méretet erre találták ki, gondolom más százalék van a 205 és a 185 mögött hogy az átmérő ne változzon. Az átmérőt nem lehet önkényesen változtatgatni, ahogy nekünk tetszik, mert a váltó áttét is változik. Egy kisebb átmérőjű kerékkel rövidül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem értem ezt a rumlit nálatok. Itt a KFB sem érvényes, ha nem az autóra való gumik vannak fent. De amint látom, nálatok mindent lehet. Itt az első ellenőrzésen lekapják a rendszámot, ha valami nem tetszik nekik és viheted haza a verdát tréleren.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #25160 üzenetére
205/45 r17 a gyari 195/45 r17 helyett.
Nincs több kérdésem.
Egyszerű matematika. A gumi oldalfalának magassága 205mm 45%-a vagy 195cm 45%-a. Na vajon melyik fog beleérni a sárvédő ívbe? Márija.
Csak egy kérdés, miért nem lehet gyári méretet feltenni? Ha jársz át hozzánk, készülj egy száraz padlizsános anális erőszakra a yadrtól a nem megfelelő gumiméret miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #24918 üzenetére
Szerintem túlspekuláltad. Vegyél egy gyárit vagy egy rendes bilsteint, ha meg spórolni akarsz, ott a BÉKÁVÉ.
Komolyan akkora tétel két gátló, hogy megéri rajta ennyit agyalni? 40 euró a Nipparts. Akkor megéri felújíttatni? Szarból nem lehet várat építeni, ha azt akarod, hogy tartson kanyarban, és ne pattogjon el az útról, az a 80 euró nem pénz érte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest