Hirdetés

Aktív témák

  • cocoo

    tag

    válasz tothbe #5924 üzenetére

    Ezt vitatom. A teljes körű garancia pontosan arról szól, hogy minden nemű meghibásodást ingyenesen javítanak, ha ez nem lehetséges akkor a szervíz kiad egy cserejegyet, amivel a kereskedőhöz kell elmenni.

    Ezért írtam az előzőekben hogy aki teheti szakszervízbe vigye a készüléket, ne a kereskedőhöz, mert akkor a cserejegyet a kereskedő kapja meg s ha szemét átveri az agyunkat, s levásároltatja a termék árát. Persze ekkor is élnek az alábbiak, csak okosnak kell lennünk!

    Ekkor törvényileg az eljárás menete:
    1. A kereskedő kicseréli ugyanarra a márkára és típusra. Tehát egy Samu 37R81 helyett csak Samu 37R81-t adhat, s nem helyettesítheti Samu 37R82-vel, vagy Samu 37M81-gyel
    2. Ha a kereskedő nem tud ugyanazt adni akkor a vásárló választhat, vagy visszakéri a számlán szereplő összeget, vagy levásárolja.
    Sok kereskedő ilyenkor kezdi el a "le kell vásárolni" szöveget. NEM! A fogyasztóvédelmi törvény egyértelmű: vagy ugyanolyanra csere vagy pénzfisszafizetés a cserejegy és a számla alapján. Ha tovább keménykedik akkor kérni kell egy jegyzőkönyv felvételét az esetről, vagy a vásárlók könyvét kikérni beleírni a történteket és ezek után el kell kérni a felügyeleti szerv elérhetőségét (ez a boltban jól látható helyen ki is kell rakni), s velük fel kell venni a kapcsolatot, panaszt kell benyújtani.
    Ezt adja a teljes körű garancia.
    A Samu viszont ezt csak 1 évig biztosítja!
    A továbbiakban erre nem kötelezhető, mert nincs a vállalásában, csak az ingyen javítás, a harmadik évben meg pl. rossz a hdmi kimenet, s cserélni kell, azt már csak pénzért fogják, mert nem számít fődarabnak, hiszen attól még atv készülék eredeti funkciója használható.

    Erre mondtam azt, hogy ezt keverik az emberek.

    [ Szerkesztve ]

    4 billió USD-ről beszélnek, ami tudjuk, hogy 4ezer milliárd.... by Rick4

Aktív témák

Hirdetés