Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -FreaK-

    veterán

    válasz Lackooo84 #91240 üzenetére

    Ma reggel írt az eladó, ezt a választ kaptam:
    "A happy day, I am very sorry because some of the previous operations have caused some changes in your logistics update. Now update the new logistics tracking number: LP..."

    Szóval új tracking számot kapott a csomagom, ami még csak annyit mutat a parcelsapp.com-on, hogy Shipment information received.

    Kérdeztem tőle, hogy azért úton van a csomagom? Erre ezt írta:
    Of course it will be effective to use the courier to occur for 10-15 days.

    Az angolja borzalmas, alig lehet vele kommunikálni. Ebből azt hámoztam ki hogy az új tracking szám majd 10-15 nap múlva lesz használható, de ez csak tipp. Viszont akkora már rég ide kellett volna érjen az egész így másfél hónap után. Aztán mire átjut a vámon és a Magyar Postán..

    Szerintem simán csak kamuzott és nem küldte el a cuccot, csak megrendelte a szállítást. Az meg egy idő után cancel lett, mert a szállító nem kapott csomagot. Így most rendelt egy újat..

Új hozzászólás Aktív témák