Új hozzászólás Aktív témák

  • cserix

    tag

    Sziasztok!
    A tanácsotokat/segítségeteket kérem!
    Rendeltem az ebay-ról egy quartz órát. 122,5+20$ volt. Az eladó úgy hirdette, hogy új és ennek megfelelően él a nemzetközi 2 éves garancia. Az óra megérkezett viszont nem működik. Elvittem a hivatalos szervizbe, ahol közölték, hogy ez az óra nem garanciális, mivel a bolt aminek a pecsétje szerepel a garancia jegyen nem hivatalos forgalmazó. Közvetlenül az óra gyártójától kérték ki az infót, tehát nem arról volt szó, hogy nem akartak vele foglalkozni.
    Magyarul jól átb. az eladó. :(((
    Szeretnék a lehető legjobban és lehetőleg költségmentesen kijönni ebből a buliból. Majd 6000 forint a visszaküldése és ezt nem szeretném kifizetni, mivel nem arról van szó hogy nem tetszik, hanem használhatatlan.
    A bankkártyám össze van kötve a PayPallal és így PP-n keresztül történt a fizetés.
    Olvastam, hogy kell nyitnom egy "dispute"-ot, ahol leírom a fentieket. Eddig ok. és utána?
    Arról van papírom hogy leadtam bevizsgálásra. Ezt fel kell majd tölteni?

    Esetleg kell kérjek a szervizen keresztül a gyártótól egy "nyilatkozat"-ot, hogy az óra nem garanciális?

    Kérhetem a pénz visszafizetést anélkül, hogy visszaküldeném a rossz terméket?

    BlackBerry Q10 - Bold 9900 - Passport - KeyOne - realme GT 5G

Új hozzászólás Aktív témák