Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Körülbelül annyi a realitása, mint a 2035-ös dátum az új benzin/dízelmotoros autók gyártásának beszüntetésére. Alig telt el idő a döntés óta és már látszanak a jelek, hogy az irány sem biztos, nem hogy a tervezet végrehajtása. Mondjuk az már a döntéskor is látszódott, hogy nettó marhaság az egész. Erre kevés a megadott idő és egyébként a célja is kérdéses. Erre jó példa egy friss svájci tanulmány:
A legnagyobb fejtörést a svájci cégnél azonban az okozza, hogy a számításaik szerint, az akksis buszok teljes élettartamra vetített környezeti hatása, mintegy negyven százalékkal magasabb, mint egy dízel hajtású buszé(!). Itt beszámolták az akkumulátorgyártáshoz szükséges anyagok - lítium, kobalt, nikkel, mangán - gyakran borzasztóan környezetszennyező módszerekkel történő bányászatának hatását is, valamint a villanybuszok gyártásához kapcsolódó veszélyes hulladékok kezelését, amelyek szintén súlyosan terhelik a környezetet.
[ Szerkesztve ]