Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
"nincs hibakód, addig a szerviz nem foglalkozik vele" nekem is szembejött.
Mondom nem működik, űljünk be demonstrálni tudom. De hiába ha nincs hibakód akkor nincs semmi, nem nyúlnak hozzá.
Írtam levelet is ott is lepattintottak.Az 5/7év gari, minőség miatt mondjuk senki se döntsön a márka mellett.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Peter668
csendes tag
-
-
Dare2Live
félisten
volt kolléga 16évet! ingázott szfvár, bp vonalon, ment balatonra, hegyre, építkezett... és 500.000km után se volt olajfogyija Suzukival, nem volt blokk megbontva.
A hegyre menet nyírta ki az alja sokszor leért aztán rozsda miatt gyak gtk lett.De a régi 1szfe 1.0 meg 2szfe 1.3as toyota motorok detto uez. Ha cseréled bennük max 15kkmenként a 0w20at de ha 5W30at öntesz bele az se baj detto uez. 500.000km felett még nemhogy nem eszi az olajat de gyári a lánc meg a vízpumpa... Aztán toyotanal jött kis ccmbe az 1krfe meg az 1.33 (nem ugrik be a motorkodja) és mindkettő akárhogy cseréled az olaja 200.000kmnál már eszi és 250.000kmnál már 99%ban lehet gyüjteni generálra... ja és vízpumpa első szériákban egy 1krfenel a 100.000kmet se bírta ki kb mindet cserélte Toyota gariban...
Baromira meg kell becsülni az örökélet+1nap motorokat mert mára ez ritkaság. Nagyon jogos a Suzuki népszerüsége és sajnálatos ennyire niche gyártó. Persze érthető is sajnos a 99% nem örökélet+1napra vesz autót.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
doc
nagyúr
Nagy turelem nem kell, mikor kiszallok beirom a km-allast, tankolas kozben meg az egysegarat es uzemanyagtipust, tankolas vegen a mennyiseget.
Szerintem rovid tavon igazabol tokmindegy mit tankolsz. Fogyasztasban, teljesitmenyben nincs erzekelheto kulonbseg (aki azt allitja hogy erzi, az csinaljon egy vaktesztet ).
Hosszu tavon remelni tudom hogy az idonkenti (10 tankolasbol 3-5, mikor hogy sikerul) premium benzin jo hatassal lesz a motorra, de ez tenyleg csak remeny, fene tudja mennyire igaz.
E10-zel milyen gond lenne? Azzal jar fel Europa mar sok eve. A karbis motorba nem azt tankolom, amugy egy mai konstrukcio erre mar boven fel van keszitve.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Énis elkezdtem írogani a Rio-m Gasoline consumption: Kia - Rio - 1.4 MPI - Spritmonitor.de
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ocean
tag
Nem tudom hányféle rendszert árulnak manapság, vagy hogy az új i20-ban melyik van, illetve egyet igen: nem a külön megvevős/cserélős TPMS szenzoros.
Csak azért írok, mert ha két rendszer van összesen, akkor nekem is az indirekt van benne, és 2500 km alatt háromszor jelzett falsot. Érdekes, hogy mindhárom autópályán volt, nem tudom van-e összefüggés.
-
rbalint88
addikt
Ahh, azt hittem az 1.5 turbohoz alapbol jar a mhev rendszer, mint a hunyadinal, nekem az van cegesnek, csak a dct valtoval.
enyem is sima h7, de tok jol latni vele (miota feljebb allitottam es mem csak 10m-t vilagit meg ), en a tompitottba raktam picit hidegebb fenyu izzot, a gyari nagyon sarga, ezzel feheresebb a feny.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha nem gyári "könnyűfém" felnit veszel, akkor kb egy 100k-val olcsóbban ki lehet hozni.
De szerintem kb reálisan látod, a "gyári" felni tényleg rettentően túlárazott.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
vihartigris
őstag
Az első pár ezer kilóméteren (ha van vonóhorgod) ne vontass utánfutót.
A kézi könyv szerint szélesebb fordulattartományban kell használni az autót, de majd elolvasod a könyvet.
Én kaptam egy ingyenes olajcsere utalványt, amit 3 vagy 5 ezer kilóméter megtétele előtt lehetett beváltani.
Szerintem érdemes (még ha pénzbe is kerül) lecseréltetni az olajat pár ezer kilóméter után.bármi reciproka a semmi
-
rbalint88
addikt
i30-am van cegesben ezzel a motorral. Jol megy, de nem elmenyauto 6,9-ert az olcso a mai viszonyok kozott. Garancias felteteleket nezd at, hogy a valtora mennyit adnak, hyundainal mar a kuplungra csak ket ev, de megeszi a DCT sajnos - sztem ez nem korrekt, manualisnal OK a ket ev, de az automatat nem tudod ugy szetrugni, az maganak szabalyozza.
Ceed beltere minosegibb, a forma is europaibb, igy en nem eroltetnem az i30-at. 7 liter optimista, de 8-bol biztos kijossz (nekem aranyaiban hasonlo felhasznalassal a
dct-s i30 kombi 7,5 bc szerint nagy atlagban, de sima bpi atom dugokban 10+ is szokott lenni… palyan 6-7 kozott megy 150-nel is, 120 korul meg 5-5,5)
Ha a GT line tetszik, azt vedd, de sztem ne sporold le az ADA csomagot. Maganszemelykent en manualist vennek belole, cegesben kevesbe para, ha megkotlik a valto. -
outsiders
aktív tag
Ne legyen lehetőleg a DCT váltós verzió, kb ennyire figyelj. Azt maximum cégesben vállalnám be, elég sokan panaszkodnak erre a duplakupungos váltóra megbízhatóság kapcsán a fórumokon. Fogyira nézz spritmonitort, ott lévő számok aránylag valósak szoktak lenni. Nézz rá az I30-asra is, hátha ott jobb csomagot tudsz összelegózni az igényeidhez. Nekem az van, 17es 1.6 crdi.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest