Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz bbubby00 #6373 üzenetére

    DI Kappa, Gamma GDI, TGDI.... nél rengetegen tartják a 15kkmes szervízintervallumot és mégis mennyiségben hullanak. Ahol az előírt 30.000kmes szervízintervallumot tarja ott már 100kkm elött hullanak. Lehet szerencsésebb mert ha kötelező be volt tartva ügyvédi rásegítéssel garanciába javítják. :) :(((

    Rossz véleménnyel vagyok a DI motorokról a Huyundai/Kia gamma DIkról meg méginkább. X. Utána kéne menni lehet hogy a G4LA kivétel.?

    Hibás DCTkkel is teli a forum. Ott is x a 400kkm. Lehet, hogy mert az atkinson 1.6 sokkal gyengébb kevésbé van terhelve? De ld videot a hibás szimering miatt még visszahívás is van rá szóval...

    Ez most megmarad XAktának. Ha esetleg akarok venni egyet majd körbejárom alaposan.

    más: Tavaly nem pont az új modell állt hegyekbe a szervízbe mert az új modell 5-25kkm közt megállt, alaktrész meg nem volt?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés