Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    válasz vihartigris #5238 üzenetére

    Egyszerubb, hogy hol nem? Szinte minden autós média ezt nyomatja, közben szidják a többit, hogy elavult fosch (beleértve a Toyota hybrid hajtását is, amit erősen kétlek, a mai napig csak rosszabb vagy kevésbé tartós és hatékony próbálkozások születtek csak) , a Hyundai és a Kia pedig az új japán.
    Ezért kérdeztem, hogy tényleg ennyire jók?
    Én kicsit utána nézve csak azt látom, hogy bizony a GDI motorokkal még garancia idő alatt is komoly problémák fordulnak elő, csak úgy mint a hybrid-rendszerrel vagy a DCT-váltóval. Kétlem, hogy olyan kiforrott, megbízható rendszer lenne, mint amit a Toyota közel 30 éve tökéletesít.
    Az első generációs Niro állna leginkább közel a pénztárcához, de ott is rá kellene fizetnem cirka 1,2 milliót az NX 300h-ra, mellette elég sok problémát olvasok a hybrid Niroról, pl. elektromos módban, menet közben gázadásra beindulni elfelejtős benzinmotor, holott a műszerfal szerint beindult, olykor-olykor rángatós elektromos-belsőégésű, váltás, daráló hangot kiadó DCT-váltó, - ezeket több helyen is olvastam. Van vkinek első generációs Niro hybrid? A 2-3 évvel újabb évjáraton, Apple Carplay és Android Autón, vmint a némivel alacsonyabb fogyasztáson kívül mivel lennék beljebb?

Új hozzászólás Aktív témák