Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) bajnokpityu válasza kisza25 (#350) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Agr akksikat használnak startstoposba. Egy aránylag könnyen induló benyasnal sztem nagy gondot nem okoz, pláne ha játszik a motor azzal, hogy milyen helyzetben állítja le a blokkot.

Diesel meg úgyse való városba, úgyse áll le pl autópályán.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#352) kisza25 válasza bajnokpityu (#351) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ismerősnek 3évet bírt az Agm?aksi úgy, hogy csak városban használta a start-stoppot, amúgy kikapcsolta, de legalább jó drága volt az aksi, valami 50-60k

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#353) bajnokpityu válasza kisza25 (#352) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Vitáraban épp 4 éves, kutya baja, pedig sikerült melymeritenie is párszor az új tulajnak

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#354) spawn21


spawn21
veterán

Üdv :)

Remélem mindekinek jól telt a karácsony :)
Ha érdekel valakit akkor leírom a tapasztalatom.

Eddig 5000 km van az autóban. Kb 2 hónapos.
Szinte minden magyar tesztelő leszidta, hogy nyekereg-nyikorog.
Nos. Szerintem nem kímélem az autót. Abszolút nincs ilyesmi. Mindenét használom, hiszen ezért van.
Az igaz, hogy szomjas. Autópályán átlagos tempó olyan 120-180 között nagyon jó. 9 liter. (1800-3000 között pörög)
Ezt szereti, városban 9,8 körül alakult eddig.
Azt hozzá teszem, hogy 2. T rwd.
Télen valami zseniális :DDD, viszont nem mindíg engedi csúszni. Nagyon erőszakos az elektronika, ami jó is. Legalább lehet használni télen.
Egyszer volt fura, amikor nagyobb hideg lett és ment a hátsó szélvédő fűtés. Utána egy ideig pattogó hangot adott ki. Ennyi volt eddig a fura hang. Az automata váltót szoknom kell, hiányzik a kézi váltó.

Nen vagyok autó szaki, még figyelgetem :)

Kia Stinger :B

[ Szerkesztve ]

iPhone 13p

(#355) kisza25 válasza spawn21 (#354) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

1,5 hónap 5000km? :Y mivel foglalkozol szállítasz vele?

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#356) spawn21 válasza kisza25 (#355) üzenetére


spawn21
veterán

Hihi :DDD

Dehogy, tetovaló vagyok :) csak szeretem vezetni

iPhone 13p

(#357) kisza25 válasza spawn21 (#356) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Beleraksz napi 100km csak úgy?
Mondjuk ma én is mentem 50-et csak úgy, alszik a gyerek hátul címszóval:P

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#358) spawn21 válasza kisza25 (#357) üzenetére


spawn21
veterán

Attól függ. Van olyan nap amikor itthon elindulunk és a nap végére bele ment 400 km :DDD
Most például kettő napja áll. Barátom is 80km-re lakik. Tehát igen, van hogy sokat megyek :DD

iPhone 13p

(#359) speedernet


speedernet
aktív tag

Üdv urak!

Érdeklődnék hogy 2009 és 1.4 Ceed olajfogyasztásáról mik a tapasztalatok?
Fateré elég szépen csipegeti, 2000 km enként kb fél litert benyel.
Szelepszár szimering cserétől vártunk javást de semmi.

(#360) kisza25 válasza speedernet (#359) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nekem 2011-es volt 1398ccm 105 ló, semmi olajat nem evett 12e km mentem egy évben, annyi időnként semmi nem hiányzott

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#361) Akula válasza spawn21 (#354) üzenetére


Akula
őstag

Szerintem teljesen vállalható ez a fogyasztás egy ilyen vastól. Örömmel használd sokáig!
Amúgy amikor megkaptuk a Rio-t és is két hónap alatt beletettem 5000-t, még a budiba is kocsival mentem :DDD

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#362) Akula válasza laragirl83 (#349) üzenetére


Akula
őstag

Hyundai i30 dízel startstop tapasztalatom van, de gondolom a Kia is hasonló.
Ha hideg a motor nem kapcsolja le, tehát nem annyira gyilkolja a motort. Viszont nagyon idegesítő amikor megállok a lámpánál és leállítja és még ugyanabban a másodpercben vált is a lámpa és indít. Igaz, hog erősebb akksival szerelik a startstop autókat, de ez akkor is szánalmas. Az meg, hogy kinyomott kuplunggal álljak a lámpánál az tényleg sűrű szervizlátogatást eredményez. A gondom az volt, ha kikapcsolatam, csak addig volt kikapcsolva, amíg le nem állítottam valahol és újra nem mentem vele,mert elfelejtette az elektronika, hogy ki volt kapcsolva. A Vitara ilyen szempontból okosabb. Ha kikapcsoltam, az addig ki van kapcsolva, míg újra vissza nem kapcsoltam. És ahogy előttem mondták: ha nem vasúti átkelőnél állsz negyed órát (amikór úgyis leállítanád a motort) akkor szinte semmit nem spórol, max 2 decit.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#363) spawn21 válasza Akula (#361) üzenetére


spawn21
veterán

Nagyon szeretem vezetni. :DDD
Szerintem két hónao es vihetem szervízbe :D

iPhone 13p

(#364) Akula válasza speedernet (#359) üzenetére


Akula
őstag

Azt nézzétek majd meg, hogy eszi az olajat, vagy elcspög az olaj valahol? Mert nagyon nem mindegy. Az előbbi a motor elhasználódásának vagy valami belső károsodásnak a következménye, az utóbbi meg sokminden lehet, tömítések, karter-gáz visszavezetési hiba, akármi. Majd ha sokat áll egy helyben kukucskáljatok alá, nem sérült-e a teknő, nincs-e olajcsepp alatta.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#365) Akula válasza spawn21 (#363) üzenetére


Akula
őstag

:R
Én nem engedhetem meg magamnak, mert a feleségem szerint mindig van fontosabb helye a pénznek. De nagyon szép és imádnám ha lenne egy ilyenem!

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#366) spawn21 válasza Akula (#365) üzenetére


spawn21
veterán

Nagyon jó élmény. Szerencsés vagyok valóban :)

iPhone 13p

(#367) bajnokpityu válasza spawn21 (#356) üzenetére


bajnokpityu
félisten

szia!megkérdezhetem melyik szalonban, vagy maradjon virtuális a haverság?
sok évnyi döntésképtelenség után épp varratni akar feleségem (is). Nyilván nem ez alapján választunk művészt, de azért még érdekel :)

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#368) spawn21 válasza bajnokpityu (#367) üzenetére


spawn21
veterán

Ment pü. :)

iPhone 13p

(#369) laragirl83


laragirl83
őstag

Okés, köszönöm mindenkinek a start/stoppos válaszokat, ez alapján akkor mivel nekem csak városi forgalom, az is kvázi rövid távok meg esetenként dugó, akkor kikapcsolom a featuret. :)

gigabyte x670 aorus elite ax * 7800x3d * corsair icue h170i elite lcd * 32gb g.skill tridentz 6000 * sapphire 7900xtx nitro+ vapor x * samsung evo 980 pro 1tb * fractal design meshify 2 xl tgd * gigabyte g32qc

(#370) kisza25 válasza laragirl83 (#369) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Pont amit leírtál ott spórolja a legtöbbet, ez kb 10%, de jár vele a megtorpanásos indulás

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#371) btibiii


btibiii
csendes tag

Tudtok arról valamit, hogy leállítják a Kia Carens gyártását?

Sohase mondd, hogy túlvagy már mindenen...#O1G

(#372) kisza25 válasza btibiii (#371) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Igen, már tudtommal le is állították, legalábbis 2017 októberében már ezt mondták és februárban mikor átvettük is sajnálkozott a kereskedő, hogy megszűnik.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#373) Akula válasza btibiii (#371) üzenetére


Akula
őstag

Igen, már egy ideje nincs és most elárulok egy másik csodát is: a Venga is le lesz állítva.
Most fillérekért seprik ki az 1.6 GDI mooros autókat amikben a hátsó üléssor előre-hátra tologatható. Arra még le lehet csapni "aprópénzért". Azzal a motorral az a gombóc kaszni repül. Az 1.4-es már jópár hónapja nincs is.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#374) Nerazim


Nerazim
őstag

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Autovásárlást tervezünk ebben az évben. Anya, apa + 2 gyerek. A kiszemeltek Kia Venga, Hunday ix20, Honda Jazz, Nissan Note. Ezek az autók nagyon tetszenek, mert viszonylag normál méretűek, de nagy a csomagterük, jól variálhatóak. Amit nem értek viszont az az, hogy azt olvasom h a csomagtartó Pl. Kia Vengánál az 422 literes, de ez alapállapotban ennyi és még van hely a hátul űlőknek vagy már előretolt ülésnél ennyi, mert a Nissan Note csak 280 literes, de azt is lehet még előre tolni és így az is 400+ lesz, viszont az olvastam, hogy akkor már cipőskanállal lehet csak hátulra beülni. Kérdésem, hogy ennyi lenne a különbség a két autó közt cca 200 liter vagy csak a Kia-nál már eleve az előretolt ülés esetén adták meg az adatokat?

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#375) kisza25 válasza Nerazim (#374) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A kia venga-t most kifuttatják nagyon jó áron van, én 1,6 mpi-vel venném, ha megteheted.
A 440 liter alapból annyi, 570, ha a rekeszelőt kiszeded és 1486- ig bővítheted. Ugye 1600 magas az autó, valószínüleg magasabban vannak az ülőlapok, így hosszban nem kell annyi lábtér, több hely marad a csomagtartóban, na meg olyan hosszú, mint a rio és annak is van 320 liter közben sokkal alacsonyabb és a 440 liter az biztos plafonig értendő
Itt rámész az utastérre és lehet lapozni, az is koderül, jogy alapból 440 és akkor még előrébb tolhatod a hátsó ülést.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#376) Nerazim válasza kisza25 (#375) üzenetére


Nerazim
őstag

Köszi az infót :R

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#377) Akula válasza Nerazim (#376) üzenetére


Akula
őstag

Látom távolkeleti márkákat soroltál fel. Vagyis a Nissan kivételével. Azt ugye tudod, hogy az francia és nem olyan jó, mint a neve?
Ár-érték arányban a Venga a legjobb most. Aztán a Hyundai, ami majdnem ugyanaz. A Jazz nagyon népszerű a kollégáim között, meg jól is megy az 1.5-ös motorral, de az anyósülés alá tervezett üzemanyag tartályt szokni kell, ott nem olyan nagy a tér. Kisebb motorral egyiket sem érdemes venni.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#378) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Kia olaj táblázat minden típushoz: [link]
Jó lenne egy összefoglaló, akkor be lehetne tenni :)

(#379) Akula válasza molnarpeter (#378) üzenetére


Akula
őstag

Az a baj, hogy van ahol ACEA van ahol API grade szerepel, így pedig nehéz összehasonlítani. Pl. az én Riomba itt ACEA A3 kell, hogy menjen, a gépkönyv szerint meg SN. Az egyik nem zárja ki a másikat.
De köszi az infót, összehasonlításnak, hogy melyik motor mennyire "igényes" tökéletes táblázat. :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#380) Nerazim válasza Akula (#377) üzenetére


Nerazim
őstag

Igen azt pont tegnap mondta a kolléga, hogy már a Nissant is franciák gyártják vagy legalábbis a Note -ot, amit már amúgyis elengettem a csomagtér miatt.

Azt esetleg nem tudjátok, hogy ez a kettős tömegű lendkerék ami mostanában nagy mumus, a benzinesek közül melyik Kia és Hunday típusokban van?

[ Szerkesztve ]

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#381) Akula válasza Nerazim (#380) üzenetére


Akula
őstag

Tudtommal csak a dízelekben (pl. Sorrento 2.2).
Benzinesben gondolkodj, mert láncos és megbízható. De ez csak az én véleményem, van aki esküszik a dízelre a nagy nyomaték és rugalmasság miatt, meg persze ha cégautóként azt kapja az ember, akkor úgy jöhet egy 1.7 CRDi simán :DD
Azt tudom, hogy amikor tervezgettük a kocsi vásárlást, a 2.0-s benzines Sportage és Carens egyike sem ismerte még hírből sem a kettős tömegűt és mégis simán jártak azok a motorok. :C
Amúgy a kettős tömegű az mumus, úgy ahogy írtad. De miért? Azt már kevesen vizsgálják. Ez ha jól tudom a LuK szabadalma és arra szolgál, hogy a nagy forgató nyomaték csúcsokat a motor és a váltó között egy rugalmas kapcsolattal lenyesse és simább, finomabb "kevésbé kopogós" legyen a nézése meg a járása. Ez pont, hogy jó a dízelekhez, mert ott óriási nyomaték ingadozások vannak. Én ismerek olyan mercist aki már közel egymillió km-nél jár mégsincs semmi baja a kettőstömegűvel és nem is tudta, hogy van a kocsijában. Ja, azt nem mondtam, hogy egy Besancon nevű francia városkában él és csak akkor ül kocsiba, ha tényleg hosszú útra kell menni, mondjuk átugrani olaszokhoz egy kávéra, vagy egy sörre meg kolbászra a bajorokhoz. Autópálya és állandó, megkímélt tempó. Ráadásul jó minőségű az üzemanyag.
Itthon meg mi van? A levetett német roncsot visszapörgetett órával megveszi a szakértő, aki egy hónapja még biztonsági őr volt, tehát ért hozzá. Barátja, Tibike úgyis befoltozza a rozsdás lyukakat és lefesti szép citromsárgára. Másik havernál Lacikánál zsebbe 30k és át is ment a taxis műszaki vizsgán, utána meg beáll a nagykörútra a dugóba és 500-as alapjáraton ketyegteti a motort. Aztán zöld lámpánál annyi füsstel startol, mint egy MIG29-es, mert azér' van a nyomaték benne. :O Fél év múlva meg ír egy népítéletes cikket, hogy szar a kettőstömegű lendkerék és inkább ki kell cserélni egy simára. Aztán meg fél év múlva ír még egy kiegészítést, hogy a motortartó gumibakok is silányak, nameg persze a váltó is csak úgy magától széthullik, pedig automata.
Remélem érzed, hogy mit akartam mondani. :)

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#382) bajnokpityu válasza Nerazim (#380) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem attól szarabb a nissan mint egy toyota, mert franciáknál gyártják. hondát meg angolok (sztem még rosszabb nép), és jók.

nagy mumus? egy kocsi átlag értékvesztése mellett elhanyagolható egy kéttömegű ára. ha meg éves bontásba rakod, akkor még az olajcsere is drágább. és eléggé blokkja és embere válogatja, mennyit bir egy kéttömegű. haveroméknak van 3 passatja, mind eldőlt 80e km körül, másik haveromnak meg francia eredetű blokkos smaxa és 500e km van a kéttömegűben.

akula: erősebb benyásokban is gyakran van kéttömegű. pl 1.8 2.0 tsik. persze ez kb örökélet ezekben a blokkokban, annyira simán járnak, hogy nem használódik.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#383) Akula válasza bajnokpityu (#382) üzenetére


Akula
őstag

igen, az ott tényleg csak a prémium futásérzet miatt kell. de valóban, egy-két prémium benzines is megkapja.

Amúgy a francia vs. angol dolgon vitáznék, mert nem maga a nép a kulcs a dologban, hanem a termék. A Yarisok fele-fele francia és japán, mégsincs velük semmi baj, mert japán konstrukció, de franciák gyártják japán eljárások szerint. ha viszont egy konstrukció és gyártási folyamat is francia, akkor ájjájjjjáj. És ez sok-sok ember nagyon hosszú évek alatti tapasztalata. Mondjuk ha választanom kéne egy astra és egy megane között, akkor az utóbbit választanám, mert az a kevésbé tönkremenős. És ez is csak tapasztalat.

De, hogy ildomosan a K-H topichoz is szóljak:
Kia Rio 1.25 (2015) téli fogyasztás téma. Három telem volt eddig. Munkába járok mindig ugyanazon az útvonalon az év majdnem minden napján. A nyári fogyasztásom a vezetési stílusomhoz igazodik 4.9 és 5.8 között van. OK. A téli eddig 5.5 és 6.5 között volt. Ezen a télen sorozatban 7 fölött vagyok, 6.9-7.6 és ez nemcsak a fedélzeti műszer, hanem a valós tankolt mennyiség alapján is így van. Mi változhatott? Hidegebb van idén és több a szivató? Vagy a benzin más minőségű? Arra nem is merek gondolni, hogy valami baja van a motornak. Szervizes azt mondta, hogy nagyon rendben van ez így és jó az emisszió is és a lambda szonda adatok. Keréknyomásra figyelek, plusz kilókat nem cipelek, bár én felszedtem egy kicsit, de ez még viccnek is rossz.

[ Szerkesztve ]

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#384) vlevi válasza Akula (#383) üzenetére


vlevi
nagyúr

"astra és egy megane"
Mostmár az Astra is francia :D

(#385) Akula válasza vlevi (#384) üzenetére


Akula
őstag

Szegény opel, már annyi mindenkié volt. :O

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#386) rob210 válasza Akula (#383) üzenetére


rob210
nagyúr

2008 ota szerelek renaultot, ez a francia konstrukció francia kivitel, nem állja meg a helyét.
Vannak elcseszett konstrukciós megoldások a renaultnál, de mutass egy autót ahol nincs, szinte mindegyikhez tudok neked mondani.
Ha már kia, pl. Az a zseni aki a tűzfal felől rakta be a ceedbe az izzítógyertyákat azt tervezőasztalon darabolnám fel.

De mint mondtam mindegyik autónak van konstrukciós hibája.
(19éves meganeom van és köszöni szépen semmi baja)
A párom versoját többet kell szerelnem, pedig az japán minden téren.

Vannak jól sikerült autók és vannak rosszul.
Pl. Én tsi motoros autót köszönöm, de nem szeretnék soha , az ismeretségi körömben sincs okkal, hiába precíz német, ha rosszak az alapok.

Renault power

(#387) Akula válasza rob210 (#386) üzenetére


Akula
őstag

A TSI az más tészta. Az alapból nem kell nekem sem, mert 2 év után magától hullik szét.
De te is csak a saját tapasztalataidból indultál ki. Igen, van olyan Toyota amivel egy rémálom minden nap, mert valamit elrontottak. De nem a konstrukciót, úgy általában. Ugyanez igaz a merevlemezre a számítógépemben. Attól, hogy én kifogtam egy nem jó példányt, nem jelenti azt, hogy az összes WD rossz. De ha arról beszélünk, hogy a franciáknál a generátor tervezés alapján alulméretezett egy japánban meg direkt túlméretezik, akkor ez már megállja a helyét és nem kell csodálkozni, hogy az előbbinél a gyári akksi 3 év után csere, a japó meg 10 évig ketyeg vele. És ez nem egy-két autó, hanem általános. Az általad leírt Versonál pl. pont, hogy nem kell bütykölgetni, ha benzines. Ott ha valami bekrepál, az egyből cserés. De megnyugtató, hogy ha felnyitom egy olyan motorterét, sehol egy olajpára, vagy elcseppenés, csak a por és csend. Az ízzítógyertyás sztorihoz meg annyit, hogy ha jól használja valaki a kocsit és figyel az üzemanyagra is, akkor azt pont, hogy soha nem kell cserélni, még ha a nyomásszenzort is abba építették, mint a VW-nál, mert nem jellemző a meghibásodása. Ezért nem is kell olyan helyre tenni, hogy könnyen elérhető legyen. Hamarabb adja meg magát az izzítórelé a kátyús utak miatt.
Egyébként egy-két motortérben tényleg fakírnak kell lenni a szerelgetéshez, pl. egy izzócsere is lehet 2 óra. Én elvből nem veszek autót az elérhető legnagyobb motorral, mert ha ugyanabba a kaszniba bepakolják az 1.4, 1.6 és 2.0-s motort is, akkor a legkisebb nem fogja vinni az autót, a legnagyobb javításához meg ki kell daruzni a motort és kétszer drágább lesz.
Szerintem az alap az legyen, hogy megnézzük, hogy milyen az autó megítélése a népítélet szerint, mert az mégiscsak statisztikai alapon nyugszik. A vállalt gyári garancia sem elhanyagolható. :R Ha pedig a user's manualban valaki azt olvassa, hogy az autó olajfogyasztása max. 1liter/1000km (Opel), akkor ott gyanakodhat, hogy valami baj lehet konstrukciósan.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#388) Akula


Akula
őstag

Valakinem van valami tippje a fogyasztási adatomhoz? :U Ez tényleg aggasztó.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#389) bajnokpityu válasza Akula (#387) üzenetére


bajnokpityu
félisten

8évesen adtam el TSImet. a média által anno kinevezett hulladékkal. 1.8as volt, optimalizált chipes, olajfogyi nélkül, 0 hibával teljesitette a 8 évet. megint sikerült túlzottan általánosítani.
aztán minap meg láttam a cikket, hogy ja nem, tényleg nem minden 1.8tsi volt szar....

másik meg szarfos psa féle dieselem 17x km el teljesen porszáraz, sose volt bontva...

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#390) kisza25 válasza bajnokpityu (#389) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Te vagy a kivétel aki erősíti a szabályt:D
Én meg #szarolaszt vettem:D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#391) bajnokpityu válasza kisza25 (#390) üzenetére


bajnokpityu
félisten

meg a fél ismerősi köröm kivétel ? :)

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#392) Akula válasza kisza25 (#390) üzenetére


Akula
őstag

Az a konstrukció még új. Arról még nehéz véleményt mondani. Majd 15 év múlva meglátjuk, ha addig el nem adod. :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#393) Akula válasza bajnokpityu (#391) üzenetére


Akula
őstag

Igen, ők kivétel. De nem akarok kötekedni. Nem szoktam és nem is szeretem a szájkaratét. Én ebből indulok ki és kész:

Természetesen nem teljes a lista, de az látható, hogy nem sok EU-s márka hozza a 4*-ot.
Ez amúgy nagyon érdekes dolog, mert pl. az ADAC szerint a VW és Audi a legmegbízhatóbb. A megoldás csak annyi, hogy 100000km alatt semmi nem dől el. Majd ha megy 400k-t és probléma nélkül, akkor lehet mondani, hogy jó a kocsi. Azok pedig ott kint, nagyon ritkák, míg nálunk le vannak pakolva a behozós télerről. Egyezzünk ki azzal, hogy aki jól vezeti az autót, vigyáz rá azt kiszolgálja hosszú távon és azt mondja rá, hogy jó a kocsi. Pedig mondjuk vezérműszíjat kell benne cserélni 120000km-enként, de erre nem gondol, míg a távol keletiek tipikusan láncosak. 300k-nál csak akkor kell bontani, ha amúgy a vízpumpa bekrepált. Nem tudom másképp mondani, remélem átmegy mit akarok ebből kihozni. Ezt egyébként mutatja is az értéktartás. Most direkt megnéztem, a 2010 előtti Laguna vs. Avensis árakat. Duplája.
Én csak annyiban bízok, hogy lesz olyan megbízható a mostani Kia/Hyundai eresztés, mint amilyen a 20 évvel ezelőtti japán vonal volt. Akkor váratlan kiadásom nem lesz. :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#394) rob210 válasza Akula (#387) üzenetére


rob210
nagyúr

Akkor ezért kellett most 3 ceed-en is izzítógyertyát cserélnem, mert sose romlik el értem :U .
Pedig hidegindításnál a kopogásból erre gyanakodtam, és miután kicseréltem a kimért és nem működő izzítókat, tök szép csendes diesel kerregés fogadott.
A soha nem kell cserélnihez már csak annyit, hogy ezek nem is az első genes ceedek voltak, mert 2011 volt kettő és egy 2009 es.
De mire kibillentettem a motort előre na azért azt nem kívánom senkinek. (máshogy ugyanis nem lehet kíhúzni őket) Legalábbis az én kihúzóm nem fért oda máshogy.

Renault power

(#395) Akula válasza rob210 (#394) üzenetére


Akula
őstag

Ebből nekem az jön le, hogy az új Ceed-nél ez az izzítógyertya valószínűleg tipushiba lehet, vagy egy sorozatot hibás beszállított alkatrésszel szereltek. Mindenesetre meglepő és szomorú tény. Köszi, hogy megosztottad :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#396) bajnokpityu válasza Akula (#393) üzenetére


bajnokpityu
félisten

óriási hiba, ha erre használod a népitéletet.
miszerint, ha megnézed a leggyakoribb középvezetői cégautó tipusokat, pl B7 B8as passatokat, superbet, stb, ezekből irdatlan sok van, közben van 2 itélet?

ebből lesz statisztika? egyetlen kocsimról nem irtam itéletet, ahogy a környeztem se, pedig lennének érdekes dolgok.

20évig jó lesz a kia? ez egy álom. semmilyen 2000utáni kocsi nem készült ilyen élettartamra. nagyon jónak mondható, ha a felét kibirják katasztrofa nélkül.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#397) Akula válasza bajnokpityu (#396) üzenetére


Akula
őstag

Lehet, hogy kibírja, de az igazság az, hogy a rossz utak hamarabb szétvágják, a sózás miatt pedig a kaszni nem fogja bírni addig. De a motor valszeg elmenne, mert egyszerű, mint egy faék. :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#398) kisza25 válasza Akula (#397) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

,1999 honda civic 1,4 dettó, 360 ekm bontatlan motor, már 1x ki lett lakatolva, most kellene megint, mondjuk futómű még bírja

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#399) Akula válasza kisza25 (#398) üzenetére


Akula
őstag

2016 Clio már az összes vezérlőelektronikája ki van cserélve, pedig a rokonok tényleg csak akkor használják ha hosszú távra kell menni vele és a gyerekhez. Fényszórócsere, akku csere és nem tudják mi a baja, autóvillamosságis szerint az ECU. Hol a klíma biztosíték old ki, hol meg ottmaradnak az autópályán, mert a generátor nem tölt. Mindig is F autójuk volt, mert kényelmes, hűséges tipusúak. Azelőtt meg Dacia, de azt megszokták, hogy minden hétvégén csapágyakra kellett bontani és újra összerakni. Csak ezeket az újakat nem lehet bütykölni. :P Karácsonykor próbáltam győzködni őket, hogy vegyenek egy i30-at, ami elég jó vétel lett volna egy családtól 2 évesen. Nekik inkább valami német kell inkább, mert abban jobban megbíznak. Ennyi :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#400) rob210 válasza Akula (#399) üzenetére


rob210
nagyúr

:W Azt az autót még szakszervízbe kell hordani annak annyi a baja.
Ott ugyanis már csak tanulók dolgoznak, akiknek fogalmuk nincs néha a dolgokról.
Letudnék írni ide most jó pár sztorit amikor a tőlem nem messze található szakszervízből jöttek át az autók.
Mert 2 hónap alatt sem lett jó.
Ezek mind banális hibák voltak, nem én vagyok zseni, csak egyszerűen rutintalanok, sose csinálták még.

Olyan például, hogy egy generátor felújítás/csere után nem tölt, nincs! Ezt így kijelentem.
Akkor ott a szervíz nem tesztelte le, amit berakott.
De mindegy nem győzködök senkit, a francia sz@r, amíg ez van a köztudatban legalább olcsón lehet hozzájutni. :D

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.